Preţuri pentru noul Nissan Qashqai: start de la 18.690 euro

Publicat miercuri, 19.03.2014 12:22 de Sebastian Toma

Importatorul Nissan în România a anunţat preţurile noii generaţii a lui Qashqai. SUV-ul compact al japonezilor pleacă de la 18.690 euro cu TVA inclus, valabil pentru versiunea 1.2 benzină turbo de 115 CP.

Nissan Qashqai este disponibil pe piaţa din România şi are un preţ de pornire de 18.690 euro cu TVA inclus. Acesta este valabil pentru versiunea de bază, 1.2 DIG-T Visia, de 115 CP, care are tracţiune faţă şi se bucură de resursele unui motor supraalimentat, care angrenează roţile din faţă cu ajutorul unei transmisii manuale cu şase trepte. Pentru o versiune diesel a lui Qashqai, clienţii Nissan trebuie să vină cu minim 20.590 euro, TVA inclus, în schimbul cărora primesc versiunea 1.5 dCi de 110 CP a modelului, în compania unei transmisii manuale cu şase trepte şi a tracţiunii faţă. Diesel-ul de top, 1.6 dCi-ul concernului Renault-Nissan, este oferit atât în versiuni cu tracţiune integrală, cât şi în versiuni cu tracţiune faţă. Acesta costă 24.890 euro, respectiv 22.790 euro cu TVA inclus.

Tracţiunea integrală, bună doar pentru imagine: doar 10% dintre clienţii primei generaţii Qashqai au ales versiuni 4x4

Noul Qashqai a urmat revoluţia estetică lansată de fratele său mai mare, X-Trail. Aceasta se remarcă prin blocurile optice cu lumini de zi "bumerang" şi grila frontală în formă de "V".

A doua generaţie a SUV-ului mizează pe evoluţie, nu pe revoluţie, aplicând îmbunătăţiri la toate capitolele la care primul Qashqai ar fi putut să ofere ceva în plus. Prima modificare este lungimea, noul model fiind cu cinci centimetri mai lung, ceea ce le aduce un plus de spaţiu pasagerilor şi portbagaj mai mare. Odată cu noua generaţie, Nissan elimină varianta Qashqai+2 din gama sa, clienţii acestuia fiind îndemnaţi să aleagă noul X-Trail. Totodată, noul Qashqai împarte platforma cu proaspăt-lansatul X-Trail, ambele SUV-uri fiind construite pe noua Common Module Family a Alianţei Renault-Nissan. În viitor, această platformă va fi folosită de numeroase modele ale celor două mărci, printre care se numără şi viitorul Renault Espace.

TEST DRIVE NISSAN QASHQAI 1.5 dCi

Versiunile de top ale lui Nissan Qashqai vor beneficia de blocuri optice full LED, parcare automată, sistemul Around View Monitor şi un set de sisteme pentru a facilita legătura dintre maşină şi smartphone-ul şoferului. La interior, modelul se bucură de un plafon panoramic opţional, care acoperă integral plafonul, materiale de calitate superioară şi finisaje îmbunătăţite. Graţie platformei noi, Nissan a redus 30% din costurile de producţie ale lui Qashqai, diferenţa fiind investită în habitaclul noii generaţii.

Nissan Qashqai vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Nissan Qashqai
1.2 DIG-T MT6
115 5.6 11.3 18.690
SsangYong Korando facelift
2.0 e-XGI 2WD STD
149 7.5 n/a 19.209
Hyundai ix35 facelift
1.6 GDi 2WD Comfort
135 6.8 11.1 20.786
Suzuki S-Cross
1.6 2WD Start
120 5.5 11 16.300
Kia Sportage
1.6 2wd Classic
135 6.8 11.1 17.298
Volkswagen Tiguan
1.4 TSI 122 CP Trend&Fun Bluemotion
122 6.5 10.9 23.646
Mitsubishi ASX
1.6 Inform 2WD Di-D 4WD Invite
117 6.0 11.4 18.490
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Nissan

  • eu, miercuri, 19.03.2014 12:42

    La cat de varza e piata la noi fara promotii nu cred ca are vreo sansa sa miste!

  • @redactie, miercuri, 19.03.2014 13:41

    Ciudata alegere a comparatie cu concurenta directa tinand cont ca se compara motorizarea de top diesel la Qashqai cu motorizari pe benzina entry level la concurenta.

  • dan, miercuri, 19.03.2014 14:16

    Varza lansare, in cel mai pur stil romanesc. Voi ati afisat doar niste preturi, dar ce contin dotarile, mai pe la vara. Pe site, la configurator ma pune sa deschid o brosura in pdf cu prezentare si cam atat. Nema preturi, nema dotari. Parca n-au om de marketing, director, management, fiecare face ce-l taie capu' pe-acolo. In plus: Nissan Qashqai (2014) 1.6dCi 130CP MT6 S/S 4X4 Tekna Diesel / Manuală 130 CP / 320 Nm 31.090 € Nici nu vreau sa ma gandesc ce pret va avea versiunea automata. Parca nici nu vor sa vanda. Uneori am impresia ca la privat lincezesc aceleasi putori ca si pe la stat. Un fel de vrei, bine, nu vrei, tai-o, ca am treaba sa barfesc cu colegii cu cine s-a mai combinat tipa aia buna de la conta.

  • George, miercuri, 19.03.2014 15:30

    autorul compara versiunea diesel a celor de la Nissan cu versiunile pe benzina ale concurentei, mere cu pere mai pe romaneste. In plus, la ASX, e 2wd sau 4wd ? Serios, nu cred ca Nissan pune la dispozitie date asa aiurea in tramvai......

  • un oarecare, miercuri, 19.03.2014 16:49

    E foarte frumos, imi place,chiar ma tenteaza

  • TC1900, miercuri, 19.03.2014 17:17

    am vazut deja unul in Buc azi cu nr rosii

  • 1., miercuri, 19.03.2014 19:51

    Asta da pret. Asteptam faceliftul.

  • me myself and I, miercuri, 19.03.2014 20:30

    fratele vitreg al lui Duster, de vitza nobila, sange albastru, etc

  • rov, miercuri, 19.03.2014 21:13

    Am facut Drive test...azi! Fascinat de aspectul interior si esterior, m-am horarat la un drive test. Model testat TECKA 1.6 4x4, 6 trepte manual. Intr-adevar interiorul e foarte reusit, bordul cu materiale moi, aducand a masina premium. Senzatie de spatiu mare. Foarte bine integrate comenzile, navigatia. Multe gadgeturi, 4 camere, asistent de unghi mort... Din pacate scaunele fata cu sezut scurt si fara posibilitate de al inclina. In spate se sta decent, bancheta nu culiseaza si nu se inclina, fiind amplasata cam vertical. Pozitia de condus inalta, mi-as fi dorit sa poata fi coborata mai mult. Directia imprecisa. Motorul de 130 CP fara urma de sportivitate, doar decent. Timoneria schimbatorului culiseaza 2-3 cm in functie de accelerarea motorului...(masina avea 2500Km..) Suspensia nici sportiva nici comfortabila,usor ruliu pe puntea fata. Concluzii: Masina decenta care arata mai bine decat se conduce si se simte. Repere: conduc Golf 7 si LC 120

  • adrian, joi, 20.03.2014 08:57

    "tractiunea integrala buna doar pentru imagine?" Un verdict cam hazardat ce se bazeaza doar pe faptul ca numai 10 % dintre clienti o comanda. Din punctul meu de vedere, nu mi-as mai cumpara un autoturism fara tractiune integrala, in conditiile in care, iarna si intre blocuri poti intalni situatii suficient de provocatoare. Dupa mine, acei 10% dintre clienti au facut alegerea corecta.

  • @redactie, joi, 20.03.2014 09:39

    Cand faceti corectii textului publicat, in baza observatiilor facute de catre cititori, ar fi normal sa faceti si un mic comentariu. Nu de alta, dar cei care citesc articolul ulterior corectiilor facute ar pute crede ca unii comentatori abereaza. Si nu e cazul, nu-i asa?

  • dan, joi, 20.03.2014 15:25

    @rov "Timoneria schimbatorului culiseaza 2-3 cm in functie de accelerarea motorului...(masina avea 2500Km..)" Wow! Pai, din ce spui tu, se pare ca tijele de la timonerie sunt deja duse. Bune masini mai fac unii in ziua de azi!

  • Cristi C, vineri, 21.03.2014 10:37

    @adrian Sunt absolut de acord cu tine!... Explicatia ca doar 10% au cumparat 4WD este stric legata de faptul ca numai acest procent de oameni mai aprciaza un drum greu forestier sau mai merg iarna, obligati fiind, pe drumuri cu zapada/polei etc. Marea majoritate folosesc crossovarele la shoping, la mall sau ies in la sfarsit de saptamana la munte pe drumuri usoare pe care le poti strabate si cu un logan... Referitor la noul Qashqai eu consider ca arata f. bine, iar preturile sigur se vor negocia mult! Nici ca fiabilitate nu cred ca putem trage concluzii pripite din cauza timoneriei... e pueril.

  • Nq, vineri, 21.03.2014 13:41

    Faptul ca maneta schimbatorului se misca 2-3 cm in anumite pozitii si la diferite acceleratii (mai ales foarte bruste) nu este legat NEAPARAT de fiabiliate (fiabiliate=capacitatea unui sistem mecanic de a functiona cat mai mult timp la parametrii initiali) Poti sa mergi in felul asta cu masina si 200.000km fara nicio reparatie la cutie. Este cel mult deranjant din punct de vedere estetic...