Skoda VisionC, un nou studiu de design al mărcii din Cehia prefigurează aspectul viitoarelor modele
Skoda se pregăteşte să-şi schimbe din nou limbajul de design. Cehii au prezentat o schiţă a conceptului VisionC, care prefigurează un concept cu acelaşi nume, menit să inspire viitoarele modele ale mărcii.
Skoda a prezentat astăzi o schiţă a viitorului concept VisionC. Acesta este un studiu de design care prezintă ideile principale ale viitoarei filozofii de design a mărcii din Mlada Boleslav. Conceptul merge pe ideea de coupe cu cinci uşi, aplicând silueta de coupe pe o caroserie cu cinci uşi. Cuvintele cheie ale noului limbaj de design folosit de marca din Cehia sunt expresivitate, emoţii şi dinamism. În cadrul standului Skoda de la Salonul Auto de la Geneva, producătorul ceh va prezenta conceptul prefigurat de această schiţă.
Conceptul nou de la Skoda nu anunţă neapărat un viitor model de serie, însă această posibilitate nu este exclusă. Reprezentanţii constructorului se mândresc cu ideea unui nou stil de caroserie, coupe-ul cu cinci uşi. Ideea din spatele acestei denumiri vine de la o berlină cu o siluetă diferită a profilului, inspirată de cea a unui coupe, al cărui portbagaj se deschide la fel ca la un hatchback. Designerii pot să obţină spiritul practic al unui hatchback şi al unei berline, cu o parte importantă din aspectul unui coupe.
INTERVIU: 5 întrebări pentru Jozef Kaban, designerul-şef Skoda
La fel ca în cazul conceptului VisionD de la Skoda, noul VisionC este opera lui Jozef Kabaň, designerul şef al mărcii ceheşti. La începutul lunii curente, designerul slovac aniversa şase ani la cârma departamentului de design al Škoda Auto, poziţie pe care o ocupă de la promovarea de pe postul de reponsabil de design exterior al Audi, unde a lucrat vreme de doi ani.
Via Skoda
se trece de la Passat CC la OCTAVIA CC