Mercedes C-Klasse - imagini cu interiorul noii generaţii
Mercedes a dezvăluit astăzi un set oficial de imagini cu interiorul noii generaţii C-Klasse, programată să debuteze în luna ianuarie, odată cu Salonul Auto de la Detroit.
După ce a publicat un teaser video care anunţa oficial debutul noii generaţii C-Klasse în cadrul Salonului Auto de la Detroit, la începutul lui ianuarie, Mercedes a revenit astăzi cu un prim set de imagini oficiale ale modelului de clasă medie. Nu sunt imagini cu designul exterior al modelului, ci cu interiorul.
Acesta se aliniază noului curent inaugurat pe majoritatea modelelor Mercedes, plusând cu o serie de elemente complet noi. În echiparea standard, C-Klasse va garanta clienţilor săi un ecran color de 7 inch pentru a asigura interacţiunea utilizatorului cu sistemul multimedia. Opţional, el poate fi înlocuit cu un altul, de 8.4 inch, la care se poate adăuga un head-up display şi o suprafaţă de comandă senzitivă pe consola centrală.
Pasagerii vor fi răsfăţaţi cu un sistem de climatizare inteligent, care activează funcţia de recirculare de fiecare dată când GPS-ul detectează traversarea unui tunel în care ar putea exista noxe dăunătoare.
Tot la capitolul gadget-uri, C-Klasse mizează şi pe un senzor care detectează automat montarea unui scaun de copil pe locul pasagerului dreapta, dezactivând automat airbagul. Această găselniţă le va aduce multe puncte la testele de siguranţă EuroNCAP.
În ciuda acestor îmbunătăţiri, C-Klasse va putea miza pe o masă considerabil redusă şi pe o rigiditate structurală „de neegalat în acest segment”, după cum se arată în comunicatul oficial. În funcţie de motorizarea aleasă, viitorul C-Klasse va fi cu până la 100 de kilograme mai uşor decât predecesorul său. Asta îi va ajuta pe nemţi să ofere o reducere cu 20% a consumului, fără să afecteze puterea sau cuplul motor.
La capitolul tren de rulare, noul C-Klasse va fi disponibil alături de suspensia Airmatic. Aceasta va oferi patru moduri de rulare (botezate ca cele de la BMW: Comfort, Eco, Sport şi Sport Plus) şi o funcţie de autonivelare, care va reduce garda la sol pe autostradă pentru a îmbunătăţi aerodinamica şi, implicit, consumul.
via Mercedes
-
zarnesteanu, luni, 21.10.2013 17:10
Mi se pare ca l-au nimerit exact pentru clasa din care face parte. Fumos, minimalist si totusi foarte cald si placut. Sa vedem cum va fi in realitate. Foarte interesanta ideea cu suprafata de comanda senzitiva de pe consola centrala. Cat despre scaunul care detecteaza prezenta unui scaun de copil, pe SL si SLK aveau inca din 1996 in punctele de ancorare senzori care faceau treaba asta. Pentru un scaun de copil vandut de Mercedes, bineintele :) Pe un roadster e obligatoriu fiindca airbag-ul poate ucide copilul, mai ales in cazul in care scaunul e montat cu fata inapoi, pentru varste intre 0-6 luni. Deci ideea nu e chiar noua, dar cum spuneati, le va aduce puncte in plus la protectia copiilor. Il astept cu nerabdare sa apara. Mai ales ca se pare ca-si respecta traditia. C Class a fost intotdeauna un S Class mai mic :) Hai cu el pe piata!
-
@zarne...., luni, 21.10.2013 17:20
C class a fost untotdeauna un S mai mic dar niciodata peste A4 si seria 3...mda...cam codasul in segmentul lui.
-
Ion, luni, 21.10.2013 17:28
Mda....Nu ma frapeeaza cu nimic acest interior imbatranit, si acel display de bord luat de pe noua Mazda3. In plus suprafata de comanda sezitiva o are si opel Insignia facelift.....nimic nou sub soare. Mercedes incearca sa reinventeze roata, insa nu isi da seama ca da rateuri chiar cu mana lor. In acest segment cel mai tineresc si chiar hi-tech este Infiniti Q50 cu acea interfata multimedia moderna. In consecinta : C class un repetent in anul ''1''
-
EC, luni, 21.10.2013 17:33
Nu-mi place interiorul,prea l-au apropiat de A Klasse. TotAudi raman cei mai buni la ergonomie si calitatea interioarelor la clasa asta.
-
vianu, luni, 21.10.2013 17:50
m-as fi asteptat la un interior putin mai elegant. Ceea ce vad aici e o incercare usor fortata de a readuce in atentie un design de interior retro si sportiv mai potrivit pentru clasele inferioare si excelent pentru A-Classe. Hmmm...parca nu asta trebuie sa fie un S-Classe. Ei stiu mai bine dar personal nu ma incanta.
-
..., luni, 21.10.2013 18:00
@vianu Pai e C-Class, Dorele! Ce S-Class visezi?!
-
ShelbyV8, luni, 21.10.2013 19:09
Mie mi se pare o schimbare in bine, per total. Imi place mult ca au renuntat, in sfarsit, la butoanele de telefon mobil (cu litere in dreptul fiecarei cifre) si ca, din cate se vede in poze, au simplificat interfata grafica. Nu imi dau seama din poze daca au renuntat si la frana "de mana" care se actioneza cu piciorul (un lucru cel putin ciudat pentru 2013).
-
ioi, luni, 21.10.2013 20:05
Arata aiurea. parca au lipit niste abtibilduri pe bord. si displayul asta, noul trend mb, parca e un gps aftermarket, neintegrat in bord. aiurea. de fapt c class tot timpul a fost aiurea
-
arogantul, luni, 21.10.2013 20:26
pe mine nu ma frapeaza interiorul ci asa zisa structura de rezistenta vizibila in imaginea numarul 9. baietii astia au de gand sa pice iar small overlap test? daca dispunerea diferitelor tipuri de oteluri de mare rezistenta este chiar ca in imaginea prezentata atunci ma declar profund dezamagit, inseamna ca nu au invatat nimic din catastrofa prin care a trecut C-klasse actual in 2012 la testele IIHS.
-
Scorpionul.negru, luni, 21.10.2013 20:34
Pana nu apare cu totul si macar un test cu el ,(de preferat comparativ cu seria 3 si Q50) nu putem spune nimic. Chiar daca subiectivismul ma face sa spun ca nu va putea bate seria 3, totusi am o oarecare banuiala ca nu va fi deloc asa. Este nou in primul rand si nu cred ca Mercedes isi permite sa gafeze sau sa faca o masina mai slaba ca BMW. Ma uimeste totusi interiorul excesiv de sport pt. un BENZ. ( la poza 2 are o oarecare influenta la mijloc de la Alfa Romeo 159)...mie asa mi se pare. Parca noul seria 3 e mai elegant la interior. Oricum o sa fie un mic S pe afara. Am vazut imagini aproape clare cu el si asa arata. Nu o sa mai fie C-ul pe care il stiam cu mult sub S-class. Acum o sa fie mai aproape de el. Parca e o moda la Audi, BMW si Mercedes sa ofere la versiunile mai mici si mai accesibile, aceleasi opionale si ca design foarte asemanatoare ca vf de gama. Un lucru este clar. O sa fie cel mai bun C class de pana acum.
-
dan_grc, luni, 21.10.2013 21:12
@Scorpionul.negru Infiniti Q50 nu are motoare, hai sa fim realisti, nu arata rau exterior -interior, cu unele exceptii, dar cu-n 2.2 de la Mercedes si-un V6 clasic care poate fi si-n varianta hibrida, nu are cum sa se bata cu Mercedes si Bmw, mai ales cu Bmw, si nu doar in Europa. Cat despre interiorul noului C, fara prea multe surprize, influente de la A si B, la exterior va arata mai bine, chiar daca va semana cu S, iar la batalia cu seria 3, cred ca situatia este putin invers fata de cum e la clasa de lux cu S care este foarte greu de batut, la clasa medie Bmw este foarte greu de batut, cu toate ca sunt alte volume si preturi mai mici la aceasta clasa si poate sa fie ceva mai usor decat la clasa de lux, dar nu va fi.
-
Scorpionul.negru, luni, 21.10.2013 21:51
@dan_grc Sigur...de acord cu tine ! In topul meu tot seria 3 ramane cel mai bun tehnic chiar si ca design. Am si spus mai sus ca sunt subiectiv dar nu stim inca ce va oferii C-ul. Daca vine cu ceva mai bun ? E posibil... Imi plac ambele in mod egal ca design...si Q50 si 3. Fiecare e frumoasa in felul ei. Dar daca ar fi sa imi aleg clasa asta si sa fac achizitia, as alege 320d touring. Nu as cumpara un sedan. Iar break-uri ca BMW si Audi nu face nimeni. Mereu BMW a avut cele mai bune masini din clasele mai mici. Si acum e la fel....3, 5, (probabil si noul 4 si viitorul 2), pana si 6 a devenit cel mai echilibrat din clasa lui unde acolo sunt niste titani ca Panamera, Quattroporte putin mai scumpe si mai rafinate in special Masertai dar testele au aratat ca BMW este cel mai bun. Stiu pe cineva care a avu Panamera atunci cand a aparut si cum au scos cei de la BMW 6 Grand Coupe la vandut si a trecut la 6. Oare de ce ? In mod sigur ca e mai bun. Pe langa ca arata mai bine ca Panamera este si mai bun tehnic. Cp mai multi, nm mai multi la versiunea de 3 litri, consum mai bun, mai dinamic si multe altele. Mercedes in schimb a stiut cel mai bine sa faca o limuzina care sa fie nr.1 in categoria premium, coupe-uri de top (CL) si masini mai rare gen SLR, SLS. Pe viitor cel mai probabil tot asa va ramane. S cu toate versiunile coupe, cabrio, succesorul lui SLS, si cam atat. Restul sunt restu la ei.
-
Ivanoff, luni, 21.10.2013 22:10
@Scorpionul.negru bla, bla, bla, prea multa vorbarie si nimic bun.Altceva mai stii in afara sa vii cu aceeasi placa mereu ? Tu da-i apa la moara lui dan_grc. Se simte minunat cand ''colegii'' de forum il sustin. Cat despre noul C , interesant asa, dar tot ramane sub marcile premium japoneze din toate punctele de vedere: interior, exterior, dotari, hibrizi, fiabilitate etc. tot ce vrei practic. Mercedes mai are mult de invatat pt piata SUA in domeniul lumei auto… iar comparatia cu Q50, nu stiu ce sa zic in ce masura se poate compara, Q50-ul este superior din toate punctele de vedere avand pe langa hibridul de 354CP si versiunea cu motorul V6 328CP pe benzina de pe 370Z, FX37, M37, si fostul G37 . Nu e ca si cum ai compara Renault cu Dacia…Mercedes mai are ani pana sa castige lupta… In orice caz ei trebuie sa bata un record la vanzari in SUA, cel pe care LS l-a batut non-stop asta pana sa apara cataclismul care a lovit japonia . Deci frecati ''duda'' in alta parte.
-
Scorpionul.negru, luni, 21.10.2013 22:27
@Ivanoff Nu pot sa inteleg cu cata usurinta spui ca ramane sub marcile premium japoneze din toate punctele de vedere. Nici nu a aparut, nu stie nimeni ce motorizari va avea si il etichetezi de acum ca va fi sub japonezi. Japonezele au un + fata de restu la hibrizi. Nu contest acest lucru...e dovedita treaba. Nu am nimic cu masinile japoneze...din potriva chiar imi plac unele si sunt de admirat ca au ajuns sa se bata de la egal la egal cu nemtii si nu numai. Hai sa asteptam totusi sa se faca niste teste comparative facute de specialiti in domeniu cu IS, Q50, C class, seria 3, A4, ATS de la Cadilac si dupa aia le catalogam care cum sunt. Momentan testele au aratat clar ca seria 3 ramane cel mai ok model din clasa lui. Urmate de cele doua japoneze nu la mare diferenta si apoi de A4 si ATS. Poate C-ul nou sa rastoarne situatia actuala ? Ramane de vazut.
-
dan_grc, luni, 21.10.2013 22:38
@Scorpionul.negru Eu te sfatuiesc sa nu-ti bati capul, n-ai auzit de @mafia?:). Treci cu vederea ca tot el este @Ivanoff, Fenoftaleina Andrei si vreo alte 17 nick-uri, el este " cainele de paza" al acestui site, taxeaza orice abuz, orice derapaj in subiectivism, n-ai sanse, sa nu zici ca nu ti-am zis.
-
unckle, luni, 21.10.2013 23:17
@dan_grc : din cate cunosc baietii de la AM mai filtreaza comentarii facute de la acelasi IP dar cu nume diferite ... țara este mare si ai de unde gasi cativa care sa fie "contra" permanent (si se pot observa ca pentru fiecare marca apar grupuri diferite de comentatori) @masina ... speram sa nu semene asa mult cu A, imi sparge creierul mizeria aia de ecran "plantat" in curbele alea frumoase ale bordului ... Parca la 3 mai pare ca face parte cumva din masina.. dar C ăsta parcai facut de unii care si-au dat seama cu 5min inainte de prezentare ca au uitat sa puna un lcd pe bord. (ce de voturi negative, parca ar fi o stire cu dacia sau reno)
-
Scorpionul.negru, luni, 21.10.2013 23:23
@Ivanoff Stai linistit...nu e nici problema. Nu ma supar pe nimeni si fiecare comenteaza cum crede de cuviinta. E drept ca parca esti alt om in ultimul comentariu. Te-am reevaluat vorba lui Basescu :)). Cu siguranta orice masina are plusurile si minusurile ei. Se pare ca 3 a primit mai multe +-uri ca toate si de aceea este cel mai apreciat. Am scris in primul comentariu ca 3-ul e mai elegant la interior la fel si Q50. De recompensat nu e cazul pt. ca nu e nimic rau sa ai un interior sport. Numai ca nu prea o sa mearga cu exteriorul. Sunt 100% convins ca va arata ca un S pe afara. Adica foarte elegant si fluid in design. Lumea cauta ori masini orientate spre confort, ori mai sportive si ca tinuta de drum si design. Cine va cauta confortul (suspensii moi, scaune mai confortabile etc) va alege orice altceva si nu BMW seria 3. Adica IS,Q50,C-class. Pe cine nu intereseaza asta, alege BMW care mereu a fost mai rigid, mai performant si orientat spre sport.
-
dan_grc, luni, 21.10.2013 23:41
@Unckle De obicei se intampla si cum zici tu, dar in acest caz nu este vorba de persoane diferite, mai ales ca e cam tarziu acum pt filtrari, cand era cu @mafia, @suedezul, @samba se intampla de multe ori sa-i ramana comentariile mult si bine, mai ales la ore mai tarzii, oricum nu conteaza:).
-
raduvlase, marţi, 22.10.2013 00:09
@Admin - cand veti implementa mult trambitata autentificare pe site pentru a putea face comentarii la articole? Suntem cativa pasionati pe-aici care vrem sa citim si sa comentam la subiect, fara ironii si jigniri, iar apoi vin niste mucosi si niste trolleri care nu fac decat sa comenteze aiurea-n tramvai. La subiect - sunt surprins putin de acest interior, dar nu pot sa nu spun ca de fapt imi place...nu stiu de ce, pentru ca nu este stilul Mercedes pentru aceasta clasa, dar tot im place. In ceea ce priveste exteriorul, tinuta de drum, comfortul, va trebui sa mai asteptam cateva luni, iar apoi vom vedea cat este de bun.
-
koss, marţi, 22.10.2013 01:14
Mai multe comentarii idioate la un articol mai rar mi-a fost dat sa vad...
-
zarnesteanu, marţi, 22.10.2013 03:16
@ShelbyV8, frana de mana "la picior" are meritul de a elibera consola dintre scaune de o bara inestetica. Dupa ce te obisnuiesti cu ea, incepi sa-i apreciezi valoarea. Prefer oricand o consola "smooth" eleganta, cu butoane sau mai nou, de ce nu, cu suprafete tactile decat clasica frana de mana. Si-a avut si ea farmecul ei, dar pentru mine asta a apus de cativa ani buni. Daca ar fi sa critic noul interior al C Class-ului ar fi intr-adevar ecranul care pare aruncat acolo in ultima clipa. Totusi, si la generatia actuala, care iese din productie a fost tot asa, iar la face-lift l-au integrat in bord, ca la E si S Class. Vom vedea. Probabil incearca sa-i dea un aer mai tineresc, iar cine vrea mai mult, se muta in alta liga. Daca au ajuns la concluzia asta, e treaba lor. De ce sunt sigur, este faptul ca exista echipe intregi specializate pe studiul pietei, clientului tinta, samd care sucesc problema pe toate fetele. Sunt curios cum se va descurca pe piata in primii ani dupa lansare. Orice-ar fi, bafta multa :)
-
Radu, marţi, 22.10.2013 08:22
Pe site-ul asta ma amuza cel mai tare comentariile:D Se pare ca sunt cativa frustrati pe aici,care sunt constienti ca nu vor avea niciodata astfel de masini si arunca cu "oua" in ele. Oare cand o sa ne putem spune si noi o parere sincera si fara rautati? E usor sa spui "nu e buna...e urata....e mai buna cealalta" insa e mai greu sa argumentezi(concret) de ce crezi asta. Tipic romanesc "baba de la santz"...... Vorbeste mult si fara rost.
-
Andi, marţi, 22.10.2013 09:45
Are si crama? Ca parca vad in consola centrala, mai jos, o "usa" cat una de beci! Asta da dotare! :)
-
ionut, marţi, 22.10.2013 10:58
frumos dar se cam iau dupa audi din pacate
-
Un utilizator, marţi, 22.10.2013 14:43
Salut, Am citit comentariile de mai sus cu mare placere. Ca si posesor al modelului anterior (2012) pot sa zic faptul ca modelul urmator arata mult mai bine, per total. Consola centrala imprumutata de la Seria A, strica din pacate din punctul meu de vedere totul (am vrut sa schimb seria C ce o posed cu un GLA dar tocmai acel ecran m-a oprit.) Din punct de vedere al marcii, sa fim seriosi. Cand te urci intr-un mercedes...simti ca plutesti pe sosea. Motivul pentru care am si luato. Am vrut Audi timp de 6 luni, pana am fost din intamplare la mercedes si m-am asezat in C Klass. Am ramas pe loc impresionat (materiale, aranjare, COMODITATE). Astept cu nerabdare urmatorul model, si voi reveni cu comentarii atunci. O zi placuta, T
-
UnOarecare, marţi, 22.10.2013 15:03
Foarte reusit ,ce nu-mi place e navigatia care parca e aftermarket.Cred ca v-a fi un succes
-
alexx84, marţi, 22.10.2013 15:30
Frumoasa masina, sper sa aiba succes pe piata cu modelul asta mai mult decat cu precedentul. off topic: Viitorul tarii noastre "v-a" fi luminos, considerand parerile specialistilor in gramatica si automobilism de mai sus.
-
ShelbyV8, marţi, 22.10.2013 16:24
@ zarnesteanu Eu nu ma refeream la o frana de mana clasica, ci la una elecronica normala. Vad ca are butonul de decuplare tot mai jos de rotita pentru faruri, deci probabil o sa foloseasca tot frana ,,de picior".
-
Pt toti copii din ziua de azi, miercuri, 23.10.2013 02:46
Intotdeauna a fost, intotdeauna va fi, indiferent ce spun temporar vanzarile 1. MERCEDES-BENZ 2. BMW 3. AUDI
-
redalert, miercuri, 23.10.2013 08:34
Dovada că orice om are un gram de prostie este confirmat de kitsch-ul jalnic dat de tableta chineyească lipită ca un capac de wc pe bord
-
Radu, miercuri, 23.10.2013 17:03
@ Un utilizator: "Consola centrala imprumutata de la Seria A, strica din pacate din punctul meu de vedere totul (am vrut sa schimb seria C ce o posed cu un GLA dar tocmai acel ecran m-a oprit.)" Asta e tare:))))) Si eu am bani pt un S....insa are cam multa tehnologie pt mine:))))))
-
C-Klasse, miercuri, 23.10.2013 23:16
am condus cateva luni un C-Klasse, generatie anterioara, cutie automata si am ramas placut impresionat. E genul de masina care daca nu-ti bati joc de ea poti s-o ai o viata. In spate era cam stramt, dar altceva nu prea am avut ce sa-i reprosez. Observ ca au incercat sa-i dea un aer cat mai sportiv ultimei generatii, care sincer nu prea-mi place, si eu am impresia ca e putin kitsch plansa de bord, parca ceva nu se potriveste acolo, nu mai aduce a clasic, sunt detalii in design-ul interior care te pot face sa te razgandesti atunci cand vrei sa cumperi ceva
Citeste si
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 19 noiembrieViitorul Citroen C4, rival pentru Dacia Duster?Viitoarea generație a lui Citroen C4 este pe cale să devină un rival direct pentru modele ca Dacia Duster. Noul model compact va fi inspirat de conceptul Citroen Oli, prezentat în urmă cu 2 ani. Citeste tot
Sincer,nu ma da pe spate acest interior,sunt modele in segmentul asta cu interioare mult mai reusite.