Volvo îşi promovează sistemul de frânare automată printr-o serie de clipuri amuzante
"Nu toţi bicicliştii sunt atât de vizibili", spune Volvo în ultimele spoturi ale mărcii suedeze. Contextul rămâne de descoperit în cele trei clipuri ale campaniei.
După o serie de comunicate de presă cât se poate de serioase care explicau pe îndelete modul de funcţionare şi utilitatea noilor sale sisteme de siguranţă activă, Volvo a decis să-şi promoveze unul dintre acestea printr-un calup de filme scurte amuzante. Este vorba de sistemul de detecţie a bicicliştilor care frânează maşina în cazul în care şoferul este neatent şi este gata să lovească un biciclist căzut sau care-i taie calea.
Cele trei clipuri scurte au un mesaj unitar, "Nu toţi bicicliştii sunt atât de vizibili", ideea din spatele lor fiind aceea că maşina "vede"cu ajutorul radarelor şi camerelor speciale această categorie de participanţi la trafic.