Fiat 500L Living, versiunea cu şapte locuri a monovolumului italian
La a şasea aniversare a noii game 500, Fiat a lansat un monovolum cu şapte locuri bazat pe 500L. Modelul are 4.35 metri lungime şi un portbagaj de 638 litri.
Fiat 500 a primit încă un frate mai mare, numit 500L Living. Vorbim despre un monovolum de 4.35 metri lungime, care oferă şapte locuri şi un portbagaj impresionant, de 638 litri. Noul model preia motorizările din gama 500L, design-ul lui 500L şi elemente de interior de la 500 pentru a crea un monovolum care să aniverseze şase ani de la debutul noii game 500. Cei de la Fiat spun că modelul este cel mai scurt monovolum cu şapte locuri din segment, în ciuda faptului că oferă un portbagaj spaţios şi modular.
Gama 500L Living include două niveluri de echipare Pop Star şi Lounge, ambele oferite atât în versiuni cu cinci, cât şi în versiuni cu şapte locuri. Clienţii au la dispoziţie 19 nuanţe de caroserie, dintre care 11 sunt combinaţii de două culori. La interior, clienţii au de ales între şase nuanţe şi combinaţii de culori, pe când gama de jante din aliaj oferă 15 modele diferite de jante sau capace. Posibilităţile de personalizare formează, în total, nu mai puţin de 282 combinaţii posibile. Lista de echipamente include un sistem de navigaţie, cameră video pentru marşarier şi posibilitatea comandării unui interior din piele.
Gama de motorizări a noului monovolum italian este preluată direct de la 500L. Astfel, versiunea de bază va avea un motor 1.4 aspirat, alimentat cu benzină, care livrează 95 CP. Al doilea motor din gamă este unitatea 0.9 TwinAir Turbo, care livrează 105 CP. Două diesel-uri vor fi oferite alături de 500L Living: 1.3 Multijet II şi 1.6 Multijet II, care livrează 85, respectiv 105 CP. Fiat va oferi noul 500L Living în Italia începând cu luna iulie. Ulterior, listele de comenzi vor fi deschise şi pentru celelalte pieţe pe care activează marca italiană. Producţia va fi asigurată de fabrica Fiat din Kragujevac, Serbia.
Via Fiat
De'acu or vrea sa se lege cu toate modelele de iconicul 500?... O fi fost un model indragit, si reeditarea lui bine gandita, dar deja parca mi se pare cam trasa de coada largirea "gamei" acestuia cu tot felul de strutocamile... Ca si Mini de fapt... Mai bine si-ar pune mintea la contributie si ar cauta idei noi de design... Sa angajeze tineri cu imaginatie, proaspat absolventi ai facultatilor de design, dar na... incapatanare tipic italiana...