BMW Pininfarina Gran Lusso Coupe - imagini şi detalii oficiale cu exerciţiul de design
BMW şi Pininfarina vor prezenta în cadrul Concursului de Eleganţă Villa d`Este primul rod al colaborării lor. Se numeşte Gran Lusso Coupe şi este o versiune redesenată a actualului Seria 6 Gran Coupe.
După ce a stârnit interesul publicului cu o serie de teasere şi un comunicat de presă succint, BMW revine astăzi cu o galerie foto completă a conceptului Gran Lusso Coupe, dezvoltat alături de Pininfarina. Prototipul este o interpretare luxoasă a unui coupe BMW, văzută prin ochii unui designer de top în luma auto.
Aşteptat să debuteze oficial în Cadrul Concursului de Eleganţă Villa d`Este, noul Gran Lusso Coupe păstrează elementele definitorii ale unui model BMW: ampatament lung, capotă extinsă a motorului, console scurte şi habitaclu împins spre spate, cu o linie a acoperişului ce coboară uşor.
Design exterior Pininfarina
De asemenea, partea frontală aminteşte de identitatea BMW cu ajutorul grilei duble, o marcă specifică brandului din Munchen. Practic, tot aspectul frontal se concentrează în jurul grilei din aluminiu mat şi inserţiei de metal neagră. Grila este aplecată înspre şosea pentru a sugera agresivitate şi pentru a aduce aminte de vechile modele ale brandului.
Capota, sub care se ascunde un motor V12, a fost şi ea redesenată, în vreme ce folosirea tehnologiei LED la nivelul blocurilor optice oferă un aspect contemporan farurilor ce poartă amprenta Pininfarina. Partea frontală este completată de spoilerul cu o priză de aer unitară şi generoasă, cu o extensie pe toată lungimea sa şi inserţii cromate.
Profilul este conturat cu ajutorul unor bosaje amplificate, la baza cărora apare logo-ul Pininfarina. Bosajele găzduiesc jante generoase, de 21 de inch, cu cinci spiţe şi un design individualist, marcate de finisaje din aluminiu şi inserţii negre, sinonime cu grila faţă.
Posteriorul vine cu o nouă îmbinare la nivelul uşii portbagajului şi a liniei plafonului. Stopurile păstrează forma literi L, specifică modelelor BMW, dar primeşte o linie mult mai elaborată, cursivă şi fluidă.
Interior cu lemn vechi de 48.000 de ani
La interior, conceptul primeşte scaune cu suport lateral generos, semnate de Pininfarina, şi o planşă de bord orientată către şofer, cu o ergonomie redesenată. Vedeta interiorului este, fără îndoială, lemnul Kauri, provenit din mlaştinile din Noua Zeelandă, cu o vârstă estimată de 48.000 de ani. Toate elementele de lemn regăsite în interior au fost confecţionate dintr-o singură bucată de Kauri, şlefuită şi lăcuită, care îşi schimbă culoarea de la auriu, la roşu şi maro, în funcţie de incidenţa luminii.
Pielea provine din Italia, de la celebra fabrică de pielărie Fogliazzo, şi are culorile negru şi maro Tobacco. Nu lipsesc finisajele cromate de culoare neagră. Plafonul a fost şi el personalizat cu lână italiană virgină, cu motivul „Principe di Galles”.
da,reusit designul dar parca ar fi fost mult mai fain ,elegat si....mai potrivit in patru usi...