CNN a vizitat uzinele Dacia: ”Povestea de succes a României”, titrează americanii
Reporterii CNN au vizitat atât Uzinele Dacia, cât şi Portul Constanţa, unde au urmărit procesul de fabricaţie şi export al automobilelor produse la fabrica Dacia, subliniind că Dacia este cel mai profitabil exportator al ţării.
Activitatea constructorului din Mioveni a atras atenţia celor de la CNN, care au vizitat atât uzina, cât şi centrul de export din Portul Constanţa. Vorbim despre prima vizită a celor de la CNN la fabrica Dacia şi despre un reportaj care prezintă şi lucrurile bune care se întâmplă în România, producătorul din Mioveni fiind cel mai de succes exportator al ţării şi unul dintre cei mai profitabili angajatori ai ţării. În fiecare zi, trei trenuri părăsesc uzina Dacia din Mioveni cu până la 300 de vehicule, toate fiind destinate exportului pe mare via portul Constanţa.
Cei de la CNN au urmărit întregul proces de expediţie şi au reuşit să se abţină de la comentariile privind reţeaua de autostrăzi deficitară a ţării noastre, viteza transporturilor feroviare şi modul în care autorităţile au reuşit să sperie mulţi investitori străini. Povestea de succes a celor de la Dacia începe să atragă, puţin câte puţin, din ce în ce mai multe priviri din străinătate. Subsidiara Renault este admirată şi în industria auto de rivalii Renault şi nu numai, deoarece aceasta a reuşit să fie pregătită cu o gamă low-cost la debutul crizei financiare şi să ofere modele competitive din mai multe puncte de vedere, nu doar din cel al preţului, după cum ne-a arătat în ultimii ani marca Dacia.
Reportajul complet îl puteţi urmări aici:
Via CNN
-
tzenu_bmw, joi, 16.05.2013 17:02
Dacia are un viitor stralucit.......tot ce pot spune ca peste 10-15 ani Dacia se va bate de la egal la egal cu Vw......... cine are bani sa investeasca in Dacia(actiuni,etc.)nu va fi dezamagit......
-
ScorpyonVAG, joi, 16.05.2013 18:23
@tzenu_bmw: vezi sa nu. Tu crezi ca va avea vreodata Dacia concurent pt TOUAREG, PHAETON, SCIROCCO, PASSAT CC ? Nu are inca Renault. Sa fie clar. Dacia se adreseaza segmentului low-cost. Adica, costuri reduse. Ideea era ca ofera cel mai bun raport calitate/pret din segmentul ei, asa ca poate avea o poveste de succes. Oricum mie imi place noul sandero mult. Mi-ar placea sa am unul. Nu sunt neaparat mega fan VAG, insa eu sunt un ,,critic"... la fel cum era in literatura si dau dreptate celui care are. Oricum cu 10 an in urma nu-mi imaginam ca Dacia va deveni ceea ce este acuma. Stiam asa: Dacia (masina care consuma mult, care are rugina, care de abia se taraste pe drum) si multi au ramas cu aceasta idee in cap, insa pot sa spun ca 90% din problemele ce le avea in trecut le-a rezolvat cu succes. Oricum pe baza rabelor (dac,etc) si a daciilor sa dezvoltat Romania, iar acuma se fura cu SCANIA,VOLVO,MAN si S-classuri. :)
-
f, joi, 16.05.2013 22:05
respect
-
antonny, joi, 16.05.2013 22:20
o tara mirifica pentru alti ......o tara de business pentru alti ,fara autostrazi ,fara transport feroviar .....o sa ramanem si fara transport naval .....
-
fusi, joi, 16.05.2013 22:37
Aceasta marca se adreseaza an special Romanilor cu venituri medii,care vor o masina autohtona si relativ ieftina an comparatie cu alte modele europene,bine cu o calitate mai slaba,posed aceasta marca si sunt relativ multumid de alegera facuta,Bravo DACIA si astept an viitor si alte modele.
-
@scorpyonVAG, vineri, 17.05.2013 01:30
Ehe, nenea Constantin Stroe ne-a "avertizat" acum 10-12 ani ca Dacia este pe drumul cel bun. Cred ca este unul din cei pe care trebuie sa-i aplaudam pentru locul unde este acum Dacia. El este cel care a stat prima data la masa cu cei de la Renault si s-au gandit sa faca ceva din Dacia. Nu e Dacia cea mai de calitate masina, insa e o masina cinstita, in care poti sa mergi in conditii normale, fara sa-ti faci griji ca incepe sa bata ceva, ca acum se opreste, ca tre' sa o impingi sa porneasca, asa cum erau romanii "setati" cu vechile Dacii. Cine intelege conceptul si ideea de low cost nu are cum sa nu respecte pe cei de la Renault pentru ce au facut din Dacia.
-
robert, vineri, 17.05.2013 14:47
Dacia este o gama low cost ce se vinde extraordinar de bine ! Nu conteaza ca firma X sau Y din tara Z face masini "supercalitative" si vinde intr-un an 10% din volumul Dacia cu un profit de 90 de ori mai mic.In zilele de azi masina este un instrument ce trebuie sa-ti ofere conditii optime de calatorie sau business,de care trebuie sa te folosesti zi de zi ,avand costuri de exploatare minime. Aceasta marca se adreseaza oamenilor ce inteleg la ce foloseste o masina.Se adreseaza oamenilor inteligenti ce prefera sa-si ia cate o masina noua la fiecare 3-4 ani,fara a pierde foarte mult.Este prezenta pe toate soselele din Europa in detrimentul celor de lux. Este singura mandrie care ne-a mai ramas.Restul este mocirla !
-
ScorpyonVAG, vineri, 17.05.2013 17:29
@scorpyonVAG: Ai dreptate !
-
Sandu al-III-lea, vineri, 17.05.2013 20:06
Daca si ARO reusea ce a reusit Dacia,eram departe.Dar a trebuit sa vina niste guverne incompetente,corupte si care din pacate se afla din nou la guvernare,ca ARO sa ramana doar amintire.Dacia Duster a"muscat"din felia ARO.E bine si asa,totusi.Bravo companiei Renault ca a scos Dacia din iminentul faliment spre care se indrepta in 1999 cand a fost preluata.
-
Zermaster, sâmbătă, 18.05.2013 22:42
Va rog sa nu uitati de siguranta relativ minima, care de abia a ajuns la 3 stele Ncap , nu imi voi cumpara Dacia pana nu e la fel de sigura ca si un Renault Megane/clio/etc...(cel putin) - nu mai zic nimik de tabla care nu e cumparata din RO si e de cel mult 1.5 mm grosime pe alocuri... Momentan detin un Nissan Utilitara din 1990 si pot sa zic ca , pe langa platforma pe sasiu zincat , cabina si caroseria are tabla tratata de 3mm+... nu as dori sa ma pup cu un logan sau duster... ca ar fi jale.(legile fizicii 1890 KG vs 1300KG max - Duster)
-
Ha!, duminică, 19.05.2013 20:41
@ScorpyonVAG Se pi$a Megane RS pe Scirocco tau... PHAETON ? Un esec lamentabil ! PASSAT CC? Nu exista "coupe" cu 4 usi... e o prostie ! Exista insa coupeuri veritabile precum Laguna Coupe. Are Vw asa ceva? Nu ne spune de segmente pe care nu activeaza Renault si o face Vw, pentru ca intotdeauna Renault a fost deschizatorul de drumuri, iar Vw - mereu cu un pas in urma - a copiat ideile Renault. Sa amintim... Espace -1984 Sharan - 1995 Scenic - 1996 Touran- 2003 R16 (primul hatchback) -1965 Golf - 1973 Twingo - 1992 Lupo - 1998 (esec) Fox 2005 (alt esec) Up! - 2011 Renault NN - 1924 (Vw nu era nicaieri la orizont...) Renault 4CV - 1947 R5 -1972 Polo -1975 Renault Z.E. 2011 Vw Golf-e 2014 s.a.m.d.
-
Gerula, luni, 20.05.2013 14:32
Programul "Rabla - 2013" ar fi trebuit macar de data asta strict catre productia interna. Sper ca Dacia sa avanseze oferte real avantajoase in aceasta directie. Iar Guvernul ar trebuie sa legifereze achizitia de autoturisme pentru institutiile bugetare DOAR din productia interna. Bravo Dacia !
-
Reply Tzenu & HA, sâmbătă, 14.09.2013 17:49
Tzenule ar fi bine sa se ridice si la jumatate din VW.Oricum merita banii o Dacia."Ha" laso mai moale unde e Vw acum,Renault nici nu viseaza.Nu ar vinde bine,daca nu ar fi de calitate,Renault mai are de evoluat mult,Vw e concern,impune multe lucruri pe piata auto,un Renault mai rar vezi in SUA,dar Vw peste tot,la fel si in China.Mai zi ceva referitor la asta,De ce?Cum?Ce?De unde?In ce fel?Filosofia mame ei de filosofie!!!Fiecare are si parti bune si parti deficitare,comparatii total aiurea.
Citeste si
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
no more comments. Bravo Dacia. Si la mai mare.