GM vrea să introducă din 2015 reclame pentru mașinile sale cu conexiune la internet
General Motors a promis că va introduce modele cu conexiune de internet 4G începând cu anul 2015. Odată cu ea își vor face apariția, în premieră, și reclamele oferite la nivelul sistemelor de navigație.
În condițiile în care majoritatea constructorilor auto cochetează cu ideea de a oferi internet în interiorul mașinilor, GM s-a gândit să reinventeze experiența clienților săi în habitaclu.
Dan Ackerson, președintele General Motors, a declarat că își dorește să creeze mașini pentru nepoții săi, crescuți într-o lume a tehnologiei și a telefoanelor inteligente. Ackerson este de părere că acest avans tehnologic poate fi extrem de important în alegerea unei mașini noi și poate înclina balanța în favoarea unei anumite mărci.
Noua generație de clienți va schimba modul în care GM abordează progresul, primul semn fiind decizia de a introduce pe viitoarele modele Cadillac, Buick, Chevrolet și GMC conexiune de internet. Începând cu 2015, conexiunea 4G va permite clienților GM să vizioneze chiar și filme în regim de trasmisiune online.
Acest serviciu le va permite celor de la GM să vândă chiar și spațiu publicitar pe sistemele lor multimedia. Este o propunere înaintată chiar de Ackerson, care se gândește să ofere o nouă posibilitate de promovare marilor companii.
”Cum ar fi ca atunci când răsuciți cheia în contact, logo-ul GM, care apare de obicei la deschiderea sistemului multimedia, să fie însoțit de sintagma”Oferit de All State” (a doua companie de asigurări din Statele Unite). Vă imaginați de câte ori ar putea apărea această reclamă? Trebuie să vedem ce beneficii ne poate aduce această idee”, a declarat Ackerson.
Analiștii sunt de părere că GM ar putea câștiga câte 20 de dolari de pe urma fiecărui client care optează pentru o conexiune de internet în interiorul mașinii sale. Totuși, constructorul trebuie să fie foarte precaut, publicul fiind extrem de sensibil la invadarea habitaclului cu reclame.
Cum ar fi? Ar fi o idee foarte proasta, cine naiba vrea reclame in masina? Asta mai lipsea.