Vettel a devenit directorul diviziei de performanţă Infiniti

Publicat joi, 28.03.2013 13:23 de Daniel Popescu

Sebastian Vettel este noul director de performanţă la constructorul japonez Infiniti, urmând să aibă un rol important în dezvoltarea unor noi modele de stradă.

Infiniti, sponsorul principal al campioanei mondiale Red Bull Racing, a anunţat în deschiderea Salonului Auto de la New York că Sebastian Vettel este noul director de performanţă al companiei.

Germanul va avea misiunea de a ajuta constructorul japonez la designul unor noi modele Infiniti de performanţă, după ce anterior şi-a pus amprenta pe Infiniti Q50.

"Sunt extrem de fericit să-mi extind colaborarea cu Infiniti şi să devin director de performanţă. Să contribui la dezvoltarea lui Infiniti Q50 a fost o datorie foarte diferită pentru mine, dar am abordat-o în acelaşi mod în care fac asta şi cu monoposturile de Formula 1. Aştept cu nerăbdare să lucrez cu Infiniti pentru a dezvolta şi mai multe maşini de stradă în viitor", a declarat pilotul echipei Red Bull Racing.

La rândul său, Johan de Nysschen, preşedintele Infiniti, a evidenţiat natura exclusivistă a unui producător auto cu un multiplu campion mondial de Formula 1.

"Talentul şi abilitatea lui Vettel nu pot fi puse la îndoială, iar rolul său în dezvoltarea maşinilor Infiniti s-a dovedit deja a fi preţios. Câte branduri auto premium pot spune că maşinile lor au fost dezvoltate împreună cu un triplu campion mondial?", se întreabă el.

Rolul lui Vettel va fi să ofere feedback cu privire la dinamica şasiului, performanţa şi manevrabilitatea viitoarelor maşini produse de Infiniti.

Via Motorsport

  • Vasilica, joi, 28.03.2013 14:02

    Desteapta miscare au inceput sa cumpere inteligenta germana ca sa poata concura cu cazanele lor cat de cat! Poti sa le pui si parbriz de GTR ca o sa apara un model nou in triada si iar le da la "japoneji" 4 ani in spate

  • miel_f1, joi, 28.03.2013 14:03

    Normal asta inseamna ca Weber e cel care trebe sa plece Infiniti si rebull mizeaza pe Vettel pe vitor

  • andrey_1293, joi, 28.03.2013 14:20

    Mi-ar placea sa vad ceva fain pe viitor scos din mainile lui Vettel. Honda/Acura NSX a fost a lui Senna, Ferrari-urile au avut amprenta de Schumacher, de ce nu viitorul Nissan GT-R sau chiar un model Infiniti de performanta sa iasa din mainile lui Vettel :X

  • Infiniti 12, joi, 28.03.2013 15:22

    @andrey_1293 cred ca realizezi ca este doar o chestiune de utilizare a imaginii lui Vettel pentru a vinde respectivele masini. Nu o sa scoata nimic Vettel din mainile lui, o sa dea o tura doua cu ele pentru publicitate :))). Aceasta miscare a sponsorului poate fi interpretata si ca avand rolul, daca mai era nevoie, de a evidentia cine este pilotul numarul 1 la RB. Webber are doua optiuni: da dovada de barbatie si pleaca de la RB sau se pune cu botul pe labe. Avand in vedere salariul pe care il primeste, probabil ca o sa aleaga a doua optiune. Iesirea lui Webber de weekendul trecut imi aminteste de expresia "cainele care latra nu musca".

  • dan, joi, 28.03.2013 16:14

    Ehh, trecute-s vremurile cand un pilot genial ca Senna isi baga coada in programul Honda NSX. Nu stiu daca Vettel o sa se ridice macar la sfert din nivelul ala, numai daca ma gandesc ce-i tremurau picioarele clegului de generatie Hamilton dupa ce-a dat cateva ture cu bestia turbo de F1, cu care a castigat Senna primul campionat.

  • zarnesteanu, joi, 28.03.2013 16:50

    Aportul unui pilot de clasa in dezvoltarea unei masini performante este esential. Fara Schumacher si alti precursori ilustri Ferarri n-ar fi fost astazi ceea ce este. Cunostintele si experienta din sportul de performanta sunt transferate pe masinile de serie si in felul asta obtii atuuri semnificative in fata concurentei. japonezii stiu asta de multi ani. WRC si Formula 1 sunt doar doua exemple in care pilotii europeni au contribuit semnificativ la dezvoltarea industriei auto asiatice. Daca n-ai unul care stie ce vorbeste si la ce sa se uite cand conduce o masina, degeaba ai un inginer bun care-si cunoaste meseria in fata calculatorului.

  • dany, joi, 28.03.2013 17:12

    @Infiniti 12 ai dreptate... e vb de imagine! masinile se dezvolta de ingineri si pilotii de teste... pilotii de F1 doar fac cateva tururi si spun cateva pareri... oricum daca ar fi dupa ei probabil ca acele masini nu ar putea fi conduse prea usor pe sosea: suspensia ti-ar rupe spinarea, motorul ar sta si trage in zona rosie cu dezavantajele de rigoare, spatele ar arunca in sant mai toti incepatorii sau neinitiatii etc. tot de imagine e si asta cu DIRECTOR AL DIVIZIEI DE PERFORMANTA! da bine asta la public... imi aduce aminte de sinonimele FRIZER & HAIR STILIST!...

  • Vettel, joi, 28.03.2013 20:20

    Numai cand zaresc cititorii numele Vasilica, le miroase deja a motorina si fum TDI inecacios... Cat de penibil e baietasul asta...

  • Za_real_vasilica, vineri, 29.03.2013 14:14

    @Vettel TDCI ca am ford...daca vorbesti de penibilitate cred ca ar fi bine sa te uiti in oglinda sa vezi cum arata un etalon de penibilitate!

  • amc, vineri, 29.03.2013 16:03

    @Vasilica Doare ? Foarte bine ! Are dreptate Vettel.

  • gogu, marţi, 02.04.2013 18:02

    ce stim noi ce mic inginer e fetelu?

  • mda, sâmbătă, 13.04.2013 11:32

    Uitati aici ca sa va lamuriti: Johan De Nysschen Talks Sebastian Vettel and the Future of Infiniti http://www.youtube.com/watch?v=KnFeZwEVFAQ