Nissan GT-R primeşte modificări pentru suspensie şi motor
Nissan a anunţat că versiunea 2013 a modelului GT-R va suferi o serie de modificări importante la nivelul motorului şi al suspensiei pentru a îmbunătăţi ţinuta de drum.
Nissan continuă să îmbunătăţească performanţele actualului GT-R, deşi supercarul s-a bucurat mereu de aprecierea publicului şi a criticilor de specialitate. Japonezii şi-au dorit însă o perfecţionare continuă a maşinii, motiv pentru care anunţă un nou set de modificări pentru versiunea 2013 a supercarului.
Pachetul pregătit de inginerii japonezi încearcă să ofere un răspuns mai bun din partea motorului V6 de 3.9 litri şi o ţinută de drum îmbunătăţită. Toate elementele noi au fost dezvoltate folosind noţiuni şi tehnologii testate pe parcursul Cursei de 24 de ore de la Nurburgring.
Inginerii au înlocuit injectoarele clasice cu unele noi, de calibru mai mare, capabile să garanteze un răspuns mai bun la un regim de turaţii ridicat. Tot în acest scop a fost modificată şi o valvă a turbocompresorului. Puterea totală rămâne însă aceeaşi, estimată la 550 de cai.
După ce au analizat comportamentul maşinii în viraje, inginerii Nissan au decis să coboare centrul de greutate. S-au folosit, printre altele, de noi amortizoare şi bare anti-ruliu. Suspensia faţă a fost şi ea uşor revizuită, iar capacitatea de gestionare a cuplului motor a crescut pentru a permite un comportament îmbunătăţit pe circuit.
Versiunea 2013 a actualului GT-R vine şi cu un instrumentar de bord revizuit şi un interior în care rigiditatea structurilor fost sporită.
via newspress
era chiar lipsa de bun simt sa nu umble la suspensia aia, la ce ruliu in viraje aveau modelele vechi :)) masina asta face toti banii.