Audi RS5 Cabriolet, primele imagini şi informaţii oficiale

Publicat joi, 06.09.2012 15:12 de Sebastian Toma

Audi a prezentat pe internet noul RS5 Cabriolet. Modelul are un motor 4.2 FSI de 450 CP şi 430 Nm, care îi asigură un timp 0-100 km/h de 4.9 secunde. Debutul este programat pentru Paris.

Audi RS5 Cabriolet a fost dezvelit astăzi în cadrul unei prezentări online, o premieră absolută pentru marca germană. Decapotabila din Ingolstadt are un motor FSI de 4.2 litri care asigură 450 CP şi 430 Nm şi poate să accelereze de la 0 la 100 km/h în 4.9 secunde. La fel ca în cazul versiunii coupe, puterea maximă este atinsă la 8.250 rpm, iar cuplul maxim este atins între 4.000 şi 6.000 rotaţii pe minut. Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h, dar clienţii pot opta şi pentru limitarea vitezei maxime la 280 km/h.

Resursele furnizate de unitatea V8 sunt exploatate de un sistem de tracţiune integrală quattro cu ajutorul transmisiei S-Tronic cu dublu ambreiaj. Sistemul de tracţiune integrală prezintă un diferenţial de tip coroană, care permite transmiterea a până la 70% din putere către puntea faţă, respectiv până la 8% din putere către puntea spate, în funcţie de necesităţi, în timp ce configuraţia standard este de 40:60 în favoarea punţii spate.

La nivel estetic, modelul are o serie de elemente de design noi, multe dintre ele având şi un rol aerodinamic. Spoilerul faţă a fost redesenat şi a primit o grilă de tip fagure. Jantele de 19 inch ascund un sistem de frânare cu discuri ventilate, care au un diamentru de 365 milimetri pentru puntea faţă. Etrierele faţă au opt pistonaşe, sunt vopsite în negru, şi poartă sigla RS. Opţional, cei de la Audi pot echipa modelul RS5 cu discuri de frână ceramice care au un diametru de 380 milimetri. Decapotarea lui Audi RS5 Cabriolet are loc în 15 secunde, în timp ce capotarea se face în 17 secunde, ambele la o viteză de până la 50 km/h. La fel ca în cazul fiecărui model RS de la Audi, capetele evacuărilor finale au o formă ovală.

Via Audi

  • jake, joi, 06.09.2012 15:34

    Bravo,ati vazut ca se poate!?Nu inteleg ce ce mi-ati sters comentariul?!Va simtiti lezati cand va face cineva observatii?

  • slVW_83, joi, 06.09.2012 15:52

    Una din cele mai frumoase masini de pe piata! Frumoasa si agresiva, ca o diva sau mai bine zis auto-diva!

  • Kirios, vineri, 07.09.2012 19:18

    O mica observatie daca se poate. Am mai vazut si in alte articole ca ati folosit termenul "capotare" gresit. CAPOTÁ, capotez, vb. I. Intranz. (Despre autovehicule) A se răsturna, dându-se peste cap prin ridicarea părții din spate; (despre avioane) a se prăbuși, intrând cu botul în pământ. – Din fr. capoter. (sursa: dexonline). Corect este doar folosirea termenului "decapotare" - DECAPOTÁ, decapotez, vb. I. Tranz. A ridica sau a strânge capota unui automobil. – Din fr. décapoter (acelasi dexonline).

  • astra, sâmbătă, 08.09.2012 00:36

    Pei 'capotezi' fara probleme daca nu stii sa conduci cum trebuie o jucarie ca asta...