Volkswagen Golf 7 va debuta la Berlin pe 4 septembrie

Publicat vineri, 03.08.2012 10:51 de Sebastian Toma

Viitoarea generaţie a lui Volkswagen Golf va fi expusă la Neue Nationalgalerie din Berlin, Germania, înainte de debutul de la Salonul Auto de la Paris.

Volkswagen Golf 7 va fi prezentat înainte de debutul de la Salonul Auto de la Paris, anunţă Carscoop citând nemţii de la Wolfsburger Allgemeine Zeitung. Potrivit publicaţiei germane, noua generaţie a compactei din Wolfsburg va debuta în Berlin pe 4 septembrie, urmând să fie expusă la Neue Nationalgalerie în cadrul unui eveniment special. Neue Nationalgalerie este o galerie de artă modernă deschisă la Berlin, iar cei de la Volkswagen vor să profite de ocazie pentru a-şi expune viitorul bestseller în faţa unui public german. Până în prezent, cei de la Volkswagen au reuşit să ţină "sub cheie" pozele viitorului Golf, neexistând nicio imagine pierdută din greşeală pe internet a compactei germane.

Noua generaţie a lui Golf urma să debuteze la Salonul Auto de la Paris, modelul fiind primul Volkswagen care beneficiază de platforma modulară MQB, pe care o împarte, pentru moment, cu noul A3 şi cu noul Seat Leon. Primele informaţii anunţă motorizări 1.2 şi 1.4 TSI cu Active Cylinder Management, sistemul de dezactivare a cilindrilor implementat de concernul Volkswagen. Pe lângă acestea, sunt aşteptate şi propulsoare 1.6 şi 2.0 TDI, alături de un vârf de gamă 2.0 TSI, care va avea două niveluri de putere, corespondente versiunilor GTI şi R.

Viitorul Golf 7 va fi primul model din seria de succes a celor de la Volkswagen care va integra şi un tren de propulsie hibrid, iar o versiune electrică este luată serios în considerare. Nemţii de la Volkswagen au testat atât trenuri de propulsie benzină-electric, cât şi trenuri de propulsie diesel-electric, soluţia finală nefiind încă dezvăluită.

Via Carscoop

  • Dirigu_, vineri, 03.08.2012 11:01

    Domnule Sebastian Toma ce imi puteti zice de noua Skoda Octavia? Cand ar fii ceva sanse sa o vedem in camuflaj sau data de lansare?

  • Dirigu_, vineri, 03.08.2012 11:19

    Am facut un calcul.Skoda Octavia actuala a fost lansata in 2004.Asta ar veni 8 ani.Mi se pare un ciclu de viata destul de lung daca e sa privim cat de des se lanseaza Golfu.

  • Mafia, vineri, 03.08.2012 11:22

    @Dirigu_.Pai daca privin cu atentie istoria Golfului,vom observa ca nu prea nu a avut niciodata un facelif,cred ca asta ar fi problema de se lanseaza asa de des.

  • JULIANKKK, vineri, 03.08.2012 11:51

    @MAFIA----EXACT UN ,,FACELIF,, CUM SPUI TU O SA FIE ,,NOUL GOLF 7,

  • Calingura, vineri, 03.08.2012 12:20

    Exact ca nu o sa fie. G7 este construit pe baza unei platforme complet noi. Doar ca designul este o evolutie si nu o revolutie. Nici nu ar avea sens.

  • @dirigu, vineri, 03.08.2012 12:52

    Din ce am aflat octavia III o prezinta la geneva 2013 si in romania va aparea in vara anului viitor

  • Dirigu_, vineri, 03.08.2012 13:14

    Am o rugaminte.Haideti sa nu mai fim copilarosi sa ne dam unuia altuia in cap cand comentam.Nu fac strict referire la acest articol ci ma refer in general aici pe automarket.

  • costy, vineri, 03.08.2012 13:43

    din poza vad ca este tot un golf 6...sigur este o masina buna , de calitate doar devine monoton sa vezi aceiasi caroserie

  • mog, vineri, 03.08.2012 14:56

    1.2 tsi cu Active Cylinder Management deci sa inteleg ca si la motorasul asta, e nevoie de asa ceva? daca`l tai in jumate, cu ce naiba ramai, 1.2l in 2 cilindri... deja e prea mult. inteleg tehnologia asta pt motoare de la 3l in sus, benzina...dar ce rost are la un 1.2?

  • Dan, vineri, 03.08.2012 16:01

    WOW!!! Ce au schimbat la Golf, incat sa ii se poata zice NOU?

  • antonny, vineri, 03.08.2012 18:07

    care e diferenta dintre Golf6 si Golf 7 ????

  • dan_grc, vineri, 03.08.2012 18:26

    Cine a vazut golf 7 te intreaba care e diferenta? Poza din stire e Golf 6, nu 7.

  • edi80, vineri, 03.08.2012 19:27

    nici una antony doar pretul difera si fiabilitatea desigur mai mica...

  • AndreiRN, vineri, 03.08.2012 22:29

    Si cata garantie se ofera?

  • Expertu59, sâmbătă, 04.08.2012 01:58

    Sa inteleg ca vw are chiar atat de multi fani contra? Parerea mea..este ca nu ar trebui adusa vorba de fiabilitate,doar nu e logan diesel. Doar atat sunt si eu suparat pe cei de la vw,ca si detinator de jetta,golfu prea seamana intre el,5 cu 6..! O schimbare radicala ar fi un mare plus pentru iubitorii de acea platforma ! Altfel nu vad rostu la un G7 care arata ca G6 doar cu un interior schimbat..si un pret mult mai mare. Sper sa nu o dea in bara cu G7. Chiar ... si eu ma gandeam la faza ci 1.2 Tsi si Active Cylinder Management,bineinteles acesta se activeaza la drum lung..nu una-doua in bucuresti,doar pt consum..dar totusi la 1.2..dubios ! Sa vina si hibridele...tare sunt curios de ce sunt in stare.

  • men, sâmbătă, 04.08.2012 10:45

    a venit edi de la mare sa ne scarbeasca cu comentariile lui inutile

  • w, sâmbătă, 04.08.2012 14:30

    extrem de neinteresant

  • dan, sâmbătă, 04.08.2012 18:49

    aceiasi gluma proasta spusa de mai multe ori!

  • Silviu, duminică, 05.08.2012 18:10

    Nu e schimbare prea mare.....Eu am o Jetta din 2010....si la asta din 2011 chiar e o schimbare ...arata mult mai bine

  • Octav72, luni, 06.08.2012 23:57

    In poza ce insoteste articolul, este prezentat in mod clar, tot Golf 6. De altfel, scrie in articol ca s-a avut grija cu pozele, inainte de lansare. Totusi, am vazut ceva imagini in diverse locuri, care prefigureaza parca viitorul model. Posibil si probabil ca acesta se va prezenta cu faruri ceva mai inguste, o linie ceva mai dinamica, stopuri care sa completeze un aspect ceva mai sportiv. Din ceea ce am citit, va avea un ampatament marit fata de Golf 6, iar oferta de spatiu o sa fie mai buna. Asa cum de altfel Golf s-a prezentat de la o generatie la alta, cu modificari existente si clare, in ceea ce priveste designul. Pastrand totusi in mare parte o forma ce a consacrat modelul. O forma conceputa in asa fel incat masina sa poata oferi spatiu suficient pentru 4 adulti. Inca de cand s-a lansat Golf 1 s-a avut in vedere acest aspect, chiar daca masina masura sub 4 metri lungime. Pana in prezent, cand forma plafonului cauta sa ofere suficient spatiu pentru capetele ocupantilor locurilor din spate. Atata vreme cat reteta va avea succes si masina poate sa fie vazuta ca un clasic cu o valoare stabila, nu cred ca VW va schimba ceva. In alte tari, un Golf cumparat de nou este perceput altfel decat la noi, ca o valoare ceva mai sigura decat competitorii sai. Si cu un pret mai bun la revanzare. Am mers cu Golf 6 si am fost placut impresionat. O masina inchegata, robusta, cu o calitate buna de fabricatie. In ceea ce priveste designul, simplitatea este uneori o reteta buna. Sunt diferente estetice si calitative, fata de Golf 5. Farurile de la Golf 6 sunt ceva mai inguste si dau un aspect ceva mai agresiv, fata de farurile rotunjite ale generatiei precedente. Spoilerul fata difera de spoilerul simplu, prezent pe Golf 5. Linia laterala este ceva mai dinamica, blocurile optice spate sunt mai bine desenate. Materialele prezente la interior arata mai bine. Este simplu de spus ca nu sunt diferente. De fapt, realizarea unui automobil nou inseamna munca unei intregi echipe, implica multi oameni. Multe repere sunt schimbate, imbinarile sunt revizuite, se cauta sa se aduca imbunatatiri, pentru ca altfel cifrele de vanzari pot penaliza drastic un nou model. Pana la lansarea noului model nu mai este mult timp. Vom vedea atunci cum stau lucrurile.

  • Hadouken, marţi, 07.08.2012 01:04

    Uitati un amanunt: modelele noi ale lui golf vin din doua in doua generatii, numerele "pare" fiind doar facelift-uri pentru versiunea precedenta. Golf 1, 3, 5 fiind modele "noi". Golf 2,4,6 fiind doar facelift-uri. Ar trebui sa stiti asta, daca tot va pretindeti pasionati auto.

  • Sofer, marţi, 07.08.2012 10:37

    din cate stiu eu pretul nu se modifica la noul model de g7. modificari sunt multe, daca ne uitam la modelele anterioare observam ca toate seamana intre ele, nu au avut o evolutie spectaculoasa. putina rabdare ca se lanseaza masina si sigur se schimba intreaga clasa dupa acest nou model.

  • Octav72, marţi, 07.08.2012 23:58

    Fiecare model Golf a crescut in dimensiuni fata de predecesorul sau, de aceea nu cred ca putem sa vorbim 100% de aceeasi masina, de la un model la altul. Chiar daca s-a pastrat forma caroseriei, sunt destule elemente stilistice si tehnice care difera. Ce-i drept, dintre toate modelele, Golf 6 este parca cel mai apropiat la design de predecesorul, dar totusi consider ca este mai mult decat un facelift. Spun apropiat, pentru ca modelele au aceeasi inaltime, plus acelasi ampatament. Totusi, Golf 6 este ceva mai lat decat Golf 5, a venit cu motorizari noi si atat exterior cat si interior, s-a inspirat de la Scirocco. Asa ca termenul de facelift se potriveste si nu prea, plus ca pentru Golf 6 s-au facut numeroase modificari pe platforma lui Golf 5. In primul rand specialistii, care pun piciorul in foarte multe masini pentru ca aceasta este ocupatia lor, sunt rezervati in a descrie evolutia de la un model Golf la altul, drept un simplu facelift. Este mai mult decat atat, doar cine nu se uita atent si nu compara toate datele, poate sa sustina altceva. Ca unii vor evolutii spectaculoase de la un model la altul in ceea ce priveste designul, este cu totul altceva. Cifrele de vanzari dovedesc ca evolutiile sunt bune. Asa consider si eu, fara sa fiu fan VW. Si Golf 4 difera de Golf 3, este mai lat, mai lung si ceva mai putin inalt. Blocurile optice sunt altele, caroseria are un aspect mai robust. Nu este aceeasi masina, cu facelift. La fel, se gasesc destule diferente intre Golf 2 si primul Golf. Cresterile in dimensiuni de la un model la altul, semnifica in primul rand ca nu avem doar un model cu modificari minore. Exista destule diferente intre modele, pentru cei care au rabdare sa le observe. Multi producatori au echipe intregi, care se asigura de aceste modificari. Asa probabil se spune si despre noul Suzuki Swift, este doar vechiul model, la care s-au schimbat blocurile optice si cate ceva la interior. Cand de fapt actualul Swift este mai lung si mai lat, are un ampatament mai mare, plus multe repere schimbate si se conduce mai bine... iar aceste diferente sunt notabile. Dar se pare ca termenul facelift este mai usor de pronuntat... Este ca si cum ai spune despre un sportiv (ca tot se desfasoara acum jocurile olimpice), care vine mai bine pregatit decat in alti ani, ca se prezinta de fapt ca in trecut, fara sa fie cine stie ce modificari, ca doar are aceeasi structura, in aparenta... Mai intai sa vedeti diferentele, sa va documentati despre ele si apoi sa comentati. Cum spunea cineva mai sus, rabdare pana cand se va lansa noul Golf 7.