OFICIAL: Iata noul Mercedes C63 AMG!

Publicat miercuri, 04.07.2007 12:58 de Bogdan Mirică

Divizia de performanta Mercedes a pregatit un concurent serios pentru BMW M3 si Audi RS4. Este vorba de C63 AMG.

Nu a durat mult pana cand divizia de performanta Mercedes a reusit sa ofere publicului cea mai puternica versiune pentru proaspatul C-Klasse. Constructorul german a prezentat primele imagini oficiale ale sedanului de performanta C63 AMG, cu care Mercedes se pregateste sa atace modele deja consacrate ca BMW M3 si Audi RS4.

C63 AMG va porni in forta lupta cu contracandidatii sai multumita celor 451 de cai putere de sub capota, mai putini insa decat cei 507 ai sedanului E63. Cuplul motor este si el unul impresionant: 443 de Nm la 5000 de rpm.. Puterea motorului este distribuita trenului de rulare prin intermediul transmisiei AMG Speedshift Plus 7G-TRONIC care poate fi actionata cu ajutorul padelelor pozitionate in spatele volanului.

Multumita propulsorului V8 de 6.3 litri sedanului german se poate lauda cu performante de invidiat: 0-100km/h in doar 4.5 secunde si o viteza maxima, limitata electronica, de 250 km/h. Pentru o mai buna manevrabilitatea si pentru un sofat mai sportiv, Mercedes a creat si o functie de selectare a sistemului de control al stabilitatii (ESP). Acesta are trei niveluri de utilizare: ESP ON, ESP OFF si ESP SPORT.

La exterior avem de-a face cu un look mai agresiv dat de caroseria mai lata cu 3.5 cm, de noua capota, de jantele standard de 18 inch si de accesoriile marcate cu logo-ul AMG. Discurile de frana fata, perforate si ventilate, de 360mm, pot fi gazduite optional de jante din aliaj usor de 19 inch.

  • El somebody, miercuri, 04.07.2007 13:17
    cuplu

    Care 600Nm?

  • g30vany, miercuri, 04.07.2007 13:20
    Mercedes

    Numele spune tot!!! Mercedesul tot mercedes ramane. Bv nemtilor. Au stiut intotdeauna ce vor. Frumoasa masina!!

  • EU, miercuri, 04.07.2007 13:40
    M3

    TOTUSI.....SA NU O COMPARAM CU BMW M3,SUNT CURIOS DACA SE "ASEAZA" MAI BINE PE DRUM DECIT UN "M3" SAU ESTE LA FEL DE USOARA,SI IMPLICIT VA "TOPAII" PE DRUM.

  • radu, miercuri, 04.07.2007 13:41
    ..

    smecher rau. ce pret o sa aiba?

  • franka potente, miercuri, 04.07.2007 13:54
    pret - masina este super

    57,810 EUR CIP in RO

  • Andreuss, miercuri, 04.07.2007 14:13
    nici o mare branza

    La 6.3l scoate 510 cai fata de BMW M5 (si nu M3 cum spun in titlu redactorii) care la 5l scoate 507 cai. Mai are AMG de lucrat la finete

  • lailai, miercuri, 04.07.2007 14:21
    smecherie

    se cam ...pe m3 .... cu 451 cp e mult peste m3 actual si cred ca si peste ala care tre` sa apara . si chiar e o smecherie ca dintr-un V8 sa scoti doar cu 56 cai mai putin decat un V10 cum e pe M5 desi comparatia e aiurea pentru ca sunt la clase diferite .

  • billy, miercuri, 04.07.2007 14:28
    daca masina asta va impresioneaza

    you really need to get out more. "Numele spune tot" .... WTF? Mercedes isi pierde in momentul asta din clientii traditionali pe capete. Infiniti si Lexus musca serios din cota de piata. Alta ineptie e "AMD mai are de lucrat la finete"...Copile, tu mai ai de lucrat la cultura generala. Singurul comentariu cat de cat bun e a lui "eu", si pe marginea lui s-ar putea discuta destul de mult, incepand de la reglarea suspensiilor pana la elemente aerodinamice mascate in caroserie. In rest...vad ca-i tot mai prezenta cultura: "daca esti smeker ai beemve, daca esti buticar cu pretentii de patron fauveu, daca esti patron bazat - mertz". Asta n-ar fi chiar asa de rau, daca cei ce-s blocati in lumea asta n-ar generaliza situatia la tot mapamondul

  • pharao, miercuri, 04.07.2007 14:34
    doar 450 hp

    ce look agresiv dar totodata elegant are masina asta... ganditiva ce fiabil poate fi motorul asta de pe C 63 AMG daca la aceeasi cilindree pe M-Class, G-Class,CLS, etc are 510-520 hp in functie de model (550-560 CP fără prea mari modificări,atât are motorul folosit la teste de AMG). ...si inca un lucru interesant, instalatia electrica pt toate modelele C-Class (inclusiv AMG) este facuta la o fabrica din judetul Arad, Delphi Packard Electric

  • Adi, miercuri, 04.07.2007 14:40

    Nu sunt 451, ci 457 cai putere!

  • mimoz, miercuri, 04.07.2007 14:44
    masina aduce ce se asteapta

    Pt. ca tu nu esti fan Mercedes, BMW sau Audi, nu inseamna ca pe altii nu ii impresioneaza asa o masina. Pe mine personal ma lasa rece Lexus & Co. cu toata fiabilitatea lor. Am Mercedes si nu o sa fac schimb cu un Lexus niciodata. Si crede-ma numele vorbeste; nu numai in Romania chiar si in state unde japanese vand de numa. Iar la teste un "S" e mai tare decat un LS cu toate tehnologia hibrida. Citesc presa straina si vad teste comparative cu japonezii. Mai au de recuperat.....

  • Mimoz, miercuri, 04.07.2007 14:46
    PT Billy

    Am uitat sa spun mai devreme ca mesajul era pt Billy. Scuze:))

  • ursu, miercuri, 04.07.2007 14:56
    frumos

    dar nu-mi permit..

  • moushi, miercuri, 04.07.2007 15:30
    un sicriu p 4 roti

    compania aceasta d sicrie nemtesti si-a pus neuronii la treaba si sa conceapa un motor kre sa dezvolte mai multi cp decat clasele concurente...dar consumul????? si k sa il reamintim p seria 3 coupe modifikt d Hatige are V10-le d p M5 550 d cp, deci ramane la aprecierea voastra sa va exprimati parerea kre sunt cele mai bune motoare...nu marci...motoare de turatie! si cum se aude motorul d BMW nu mai exista unul..inspira adrenalina..c Dzeu!

  • Daniel-Mircea, miercuri, 04.07.2007 15:32
    BMW-AUDI

    Pentru ca tot se face comparatie cu Audi RS4 si BMW M3, am vazut aseara pe Discovery un test comparativ facut de doi jurnalisti din domeniu in Anglia. Audi este mai sprinten decât BMW (din cauza puterii mai mari) dar manevrabilitatea este inferioara (tractiune integrala). Testul a fost cât se poate de obiectiv si bine realizat. Sa asteptam un astfel de test si cu Mercedes inainte de a ne da cu parerea. Oricum, Mercedes este firma, in ciuda cârcotelilor.

  • costel, miercuri, 04.07.2007 15:34
    Foarte tare !

    eleganta stil ... nu se compara ... reusita zic eu . Iar pentru cel care afirma : "AMD mai are de lucrat la finete" vreau sa-i spun doar atat : Esti varza nene !!!

  • Varza, miercuri, 04.07.2007 15:49
    Varz

    super .....mashina... face praf concurenta

  • andrei, miercuri, 04.07.2007 15:52
    tare

    nu sunt fan mercedess ,dar mashina asta kiar imi place,pt k este o mashina eleganta dar tot o data egresiva,pt k este o mashina d familie dar in aceleshi timp poate fi folosita shi p pista(dak nu ar avea limitatorul d vitaza cred k ar trece d 299Km/h :D)

  • billy, miercuri, 04.07.2007 15:53
    mimoz

    masinile germane au o traditie si un nume ce si l-au format in ani '70-'90. Acum traiesc din acel nume, mai ales in tarile in curs de dezvoltare, tari in care oamenii au visat sa aiba masinile ce altfel le vedeau doar in reviste si poze. Japonezele sunt un real pericol pentru orice piata de automobile. Testele astea facute de diferite reviste si tv-ziuni sunt castigate de cei ce sponsorizeaza testul: in europa de germane, in japonia de japoneze, in USA 50-50% ...depinde cine face testul. Sigura parere corecta e sa faceti un test-drive cu amandoua. Eu am facut si-am descoperit multe, multe lucruri extraordinare la masinile japoneze. Nu sunt fan japoneze sau germane si poate de-asta vad lucrurile putin mai clar. In plus, sunt atat de multe lucruri care nu se vad la masinile astea "marfa": M3, M5, seriile AMG ...Am un prieten f bun ce are un garaj autorizat de toate marcile mai de Doamne-ajuta din zona >100k. Nu vreti sa stiti cate probleme de design & de stress pe componente apar si care-s costurile intretinerii unei astfel de masini. Si se pare ca de la an la an e tot mai rau. Unu M5 din 2000-2001 are mai putine probleme decat un M5 din 2006, desi ala e cu 5 ani mai batran si mai "uzat".

  • ~!~ THE TEXAN ~!~, miercuri, 04.07.2007 15:57
    NUMELE SPUNE TOT!!

    Chiar daca nu esti fan Benz ... nu poti sa nu scapi un ... WOW!!! Masina arata extraordinar ... cineva a sus ca mai trebuie lucrat la fineturi ... ii zic doar atat ... V10 de pe M5 e turbo si scoate 507 cai ... asta e 6.3 aspirat si scoate 10 ... nici nu stiu daca mai are rost vrun comentariu pe tema asta ... ceea ce se stie deja este calitatea perfecta de fabricatie prezenta la orice model ( bine .. alea care conteaza ... nu A classe =)) )mai ales ca vorbim de un varf de gama .... Mult succes la vanzari ... cred ca v-a sparge BMW 3 cum a spart S klasse pe seria 7 :)) .... O ZI BUNA .....

  • zuza, miercuri, 04.07.2007 16:27
    incercati un lexus gs hybrid

    incercati un lexus gs hybrid si apoi dati-va cu parerea .....mitul german e spulberat ...TRAIASACA LEXUS !

  • Mimoz, miercuri, 04.07.2007 16:30
    Billy

    Billy, nu am avut multe ocazii sa testez masini japoneze, dar am condus Toyota si Honda. Nu mau impresionat, poate din cauza febrei germane:)) dar mai ales dupa ce le-am vazut si desfacute. Personal mia placut mai mult Skoda Octavia II decat Corolla. Cand te urci si conduci Octavia (sper ca nu e o problema ca o tratez ca pe o masina germana)si vezi masivitatea, manevrabilitatea, e ceva pe care in Corolla nu am simtit.Mi-a placut Honda Accord, care chiar ca e o masina tare (numai la MErcedes am vazut asa o inchidere a portierei), dar cu o masina nu poti face primavara. E adevarat au fiabilitate si is asamblate ok, dar o intrebare: ce preferi, un piept de pui la gratar cu mujdei si cartofi pai sau mancare vegetariana sanatoasa. Eu raman la gratar... E adevart ca masina de toata ziua si de forjat poate as lua o Corolla (Auris)dar nu as renunta la masinile germane. Pur si simplu ma fascineaza. Cateodata trebuie sa desfac anumite componente la a mea si ma impresioneaza finetea si calitatea germana. E "nebunie" si ma intreb ce minte tihnita poate sa gandeasca ca pana si un surub in motor e facut in asa fel incat sa nu iti stea in "drum" si sa nu te zgarie daca nu ai de lucru la el. Am vazut masini japoneze desfacute, si aveau o lipsa de ordine, bine nu ca la francezi ca acolo e durere (uitate la un motore de 1905 diesel Peugeot daca ai ocazia sa vezi cablaje si furtuni). Bottomline, nu am incercat un Lexus inca, dar sper sa am ocazia. Dar respectul si iubirea tot ramane langa masinile germane. Numai bine.

  • avizat, miercuri, 04.07.2007 17:38
    atentie, cad rotile

    Pentru cei care nu stiu ce inseamna cultura si mentalitatea japoneza, faptul ca lucreaza 7 zile din saptamana, avand 5 zile de concediu pe an, faptul ca nimeni nu ocupa un loc de parcare cumparat de altcineva in conditiile in care sunt nshpe locuri libere si prefera sa faca cercuri de 2 km pana cand se elibereaza un loc intr-o parcare in care au 'voie' sa parcheze, faptul ca mopul cu care se spala asfaltul este mai curat decat unul 'nou' la noi, toate acestea par lucruri utopice pentru noi. In acelasi fel in care cultura si tehnologia europeana e cu cel putin 10 ani inaintea noastra, la fel cultura si tehnologia japoneza este inaintea celei europene / americane. Stiu ca majoritatea nu va crede 'povestile astea', dar asta e adevarul. Oricine ar face o vizita pana in Japonia s-ar convinge de asta in cel mai scurt timp. Pe de alta parte, la capitolul design mai au de studiat piata europeana pana sa ajunga sa faca masini la fel de atragatoare ca BMW, Mercedes, Jaguar. Revenind, C63 e un Mercedes care vrea sa fie mai ... rau. Dintre masinile de top, BMW-urile sunt mai bune la performanta, Mercedes-urile mai bune la confort si Audi-urile undeva la mijloc. Cred ca Mercedes-urile ar tb sa lase agresivitatea BMW-urilor... PS: Ca si calitate, mai au muuuuult de lucrat (a se vedea top gear survey -> http://www.topgear.com/content/carsurvey/2006/features/08/2.html )

  • billy, miercuri, 04.07.2007 17:58
    ~!~ THE TEXAN ~!~

    de cand naiba v10-le de pe M5 e turbo? tu nu stii ce vorbesti omule.

  • billy, miercuri, 04.07.2007 18:09
    Mimoz

    Corolla si Civic sunt masini ieftine. A se compara cu Megane, 307, Astra si Golf/Jetta. Noi aici vorbim de BMW,Audi, Merc -> alta clasa, alta mancare de peste. Sa fim corecti, trebuie sa raportam la Acura, Infiniti si Lexus din partea japonezilor. Incearca macar unul dintre modelele astea si-ai sa vezi care-i treaba. Banuiesc ca in romania mai nou poti face un testdrive cu un Lexus IS250. Fa unul, si apoi fa unul si cu un 325. Discutam dupa ce impresie ti-au lasat masinile si cati "ani lumina" is intre ele. @ avizat: Design-ul la japoneze nu-i neaparat punctul forte, insa in ultima vreme, cel putin Infiniti si Lexus stau destul de bine. Vad in multe zile pe drum Lexus ISxxx langa cate un 325...330. Japonezele au venit de departe...si se pare ca sunt masinile momentului. Norocul vostru al europenilor, e taxa pe masinile japoneze si mentalitatea total gresita ca "daca se strica ceva stau 2 saptamani pana se repara". NU zic ca n-a fost asa in trecut, insa acum nici nu se pune problema.

  • ~!~ THE TEXAN ~!~, miercuri, 04.07.2007 18:16
    billy

    si hai sa-ti mai explic un lucru, macar sa-ti largesti cultura. In afara de manelistii din romania, de obicei seria 7 si S-Klasse se adreseaza unui anumit gen de cumparator. Cumparatorul asta e in general un om care are o colectie de carti incepand de pe la 1600, mobila e ceva de genul Louis XIV, joaca polo (sportul ala unde calaresti) si golf in timpul liber. Sunt oameni ce merg la teatru si balet in fiecare saptamana . Descrierea de mai sus e facuta pentru a pune accentul pe faptul ca oamenii astia in genere is foarte conservativi. Design-ul 7er-ului lui Bangle a fost pur si simplu hidos. Nu stiu ce-a vrut sa faca, insa a dat cu muci-n fasole. Razboiul dintre BMW si Merc a fost castigat de cei din urma din cauza prostiei designerului sef al primilor. Acu se incearca repararea, dar e greu, f greu.

  • gy, miercuri, 04.07.2007 18:23
    super

    ..adevarul e ca masina e deosebita.. din toate punctele de vedere...

  • nanuk, miercuri, 04.07.2007 19:05
    pfff

    pai nici nu se comapara m3 cu asta ma

  • Yo, miercuri, 04.07.2007 20:16
    Pamfletari

    Bai pamfletarilor, toti va dati cu parerea, ba de putere, ba de cuplu, ba de vitaze, o intrebare am si io sa va pun: De cate ori v-ati urcat intr-o masina dintre astea(m3, rs4, infinity, etc)? ca sa nu mai spun de condus, sau detinut, sa vedeti macar ce inseamna 3-4-500 de cai putere.. Io in locu vostru imi tineam gura...

  • alin, miercuri, 04.07.2007 20:46
    mercedes

    ba da da dintr-un E63amg si unM5 la confort,la putere care e mai tare???

  • scipio, miercuri, 04.07.2007 21:10

    pai E63 AMG este si mai puternic(nu cu mult),mai rapid dar pe linie dreapta si este mai confortabil decat M5. BMW-u este mai bun pe un circuit.

  • Cristi, miercuri, 04.07.2007 22:18
    peste m3

    muuuult peste m3...cel putin la design!!!!

  • catalin357, joi, 05.07.2007 09:30
    WTF

    ca sa iau in ordine tot ce am de zis in primul rand m-as leaga de testul de pe discovery. daca e fifth gear(nu cred ca e altul) acolo au comparat actualul audi rs4(420 cai) cu bmw m3 modelul precedent (6L 343 cai) deci nu au facut testul de la inceput bine si rezultatul nu ma mira, este totusi o diferenta de vreo cativa cai. in al doilea rand dak ala care spune ca BMW M5 are motor turbo ar trebui sa mai citeasca putin (fara sa fiu rau, dar e gura prea mare pt ce stie) si in sfarsit sa ma refer si la mercu asta. sigur ca puteau sa scoata si mai mult din motorul asta. de ce nu au facut-o ?ca sa nu se bage peste e 63 amg si ca c-clase sa ramana concurenta cu a4 si m3. fara indoiala arata bine si probabil ca si merge la fel. pe mine ma interesa o problema pe care o cam au merturile cu motoare mari in fata si anume care e distributia greutatii pt ca nu cred ca o sa fie 4 matic. bmw-urile tot timpul spun ca sunt 50/50 si e f bine dar dak mertu cu toata puterea lui are 60 % din greutate pe fata cum se comporta oare p la curbe?? dupa cum stiti nu conteaza doar puterea pt ca masinile nu merg doar in linie dreapta ci mai sunt ci curbe. sigur o sa se faca un test cu toate. oricare ar fi rezultatul eu tot m3 o sa prefer ca pana la urma nu conteaza cum zicea clarkson ca face o curba cu 0.00001 sec mai repede si ca sa te simti u bine in ea.

  • lauro, joi, 05.07.2007 13:28
    despre..

    am citit mai sus diverse opinii, mai mult sau mai putin avizate, interesante totusi. totul se rezuma de fapt la concurenta dintr-e BMW si MERCEDES. parerea mea este ca amandoua sunt marci de prestigiu, de top, si oricare din ele te face sa simti placerea de a conduce si de a fi "number one" pe sosea. totusi inclin sa cred ca mecedes-ul este mai fiabil. daca va veti uita pe strazi veti observa ca masini mai vechi de 15-20 de ani sunt in majoritate mercedes-uri. de japonezi nimic de zis. fac masini bune dar parca copiaza prea mult de la europeni si nu o fac cu gust. ei sunt buni pe piata asiatica si in SUA unde au si vanzarile cele mai mari. in EUROPA, concurenta este prea mare, iar masinile europene sunt net superioare, asa cum se poate observa din mai toate cocursurile automobilistice !! stiu ca japonezii muncesc pana nu mai pot, mai rau ca sclavii, dar asa este educatia acestui popor si trebuie sa-i admiram pentru asta. judecand la rece insa, ne intrebam de ce o fac. probabil ca pentru a tine pasul cu europenii sau cu americanii, care sunt mult mai relaxati, si nu uita ca au o singura viata care trebuie traita, japonezii trebuie sa munceasca de doua ori mai mult ! personal ma bucur ca sunt european, si intre o masina asiatica si una europeana, voi alege intodeauna pe cea de a doua!! pentru ca ma reprezinta mai bine si e mai aproropiata de gustul meu. cine vrea altceva, sa-si cumpere, e treaba lor !!!

  • bicicleta, joi, 05.07.2007 14:09
    bmw versus mercedes

    cand mercedes castiga campionate mondiale de curse si depasea viteze de 400 de km pe ora bmw facea motoare de bombardiere pentru Luftwaffe.mercedesurile au fost intotdeauna dedicate celor cu mai multe papile gustative,in nici un caz nu sunt masini de pista,si in nici un caz nu o sa le dai gaz in curbe.va rog nu mai comparati c63 cu bmw m3 si nici m3 cu rs4,sunt fiecare in clasa lui.cine vrea adrenalina cumpara 911,cine nu are bani si vrea adrenalina cumpara m3, impreza,lancer....cat despre masini frumoase hai sa excludem totusi jaguarul,de ceva ani dau cu bata in balta.

  • Andi, joi, 05.07.2007 18:49
    Mda

    Delphy Packard e in Sanicolau Mare, care nu e in jud. Arad! Cat despre masina... nimic nou sub soare...

  • alex, joi, 05.07.2007 21:23
    auto

    Eu va pot spune ca BMW vinde mai bine decit mercedes in italia si in spania. oricum amindoua marcile sunt cele mai tari.... Cit despre lexus atit timp cit am stat in state am vazut ca toti americani isi doreau una.... sincer pe mine lexus nu ma incint chiar daca am mers cu una is220 disel de 177 Cp....acelasi motor de pe rav4

  • pandeleanu daniel, joi, 05.07.2007 22:52
    multumit

    intradevar o firma care se respecta,o firma careia nu ai ce sa-i reprosezi.SUPER

  • green, vineri, 06.07.2007 10:01
    Oftica

    Sa o parchezi seara in fatza blocului - cunosc o gashca de baietzi cu fitze, cu mashini skumpe care stau la bloc, la doua tip vagon in fundu' Taberei - sa o gaseshti dimineatza belita, cu oglinda ciordita, cu antena smulsa, cu stergatoarele sucite, cu rotzile pishate de maidanezi sau aurolaci ... Nu mai dormi bine. Shi cat o costa CASCO cu vandalism!? Shi ziua, cand ieshi la strada sa o rupi in linii de tramvai si gauri bucureshtene, cand tre sa te fereshti de totzi cu toate tigaile - intr-o zi o sa-mi kumpar o Volga cu tabla de 5 shi-o sa tzin drumu' drept! - cand sa bagi un pic de gaz sa te opreasca garcea ... Sa zicem ca te scotzi seara la klub, ca aspiri ceva ... da fetele deja shtiu ca eshti scotish, ca-tzi trebuie bani pentru schimbu de untdelemn ... Mergetzi la salonu' auto, la dealer sa probatzi, uitatzi-va la Roxana la TV shi linishtitzi-va. Astea-s mashini de vitrina, de circuit, vectori de marketing pentru constructori si de imagine pentru unii. In romanika mai trebuie ceva ani. Sa plece Gutza shi ai lui, sa ceara Iacov doar 500.000 pe Herea, sa ...

  • jan, marţi, 10.07.2007 13:28
    nu e de noi

    este super mortala masina dar nu e de romania, la drumutile si circulatia noastra chiar nu ai ce face cu o asemenea masina...........in rest e beton

  • ovyx, miercuri, 11.07.2007 21:52
    merc-ul e super!!!

    la calitate e clar ca bmw nu se poate compara cu mercedes! iar la motoare la fel, amg e mai tare ca m decu mercedes no1.... a si audi nu mai are rost sa vb

  • ijkjljklhklkl;, miercuri, 25.07.2007 16:00
    comparativ cu m3

    sedan cu 2 usi...nu prea merge comparatia poate daca iei un b3 de la alpina (nu stiu cat scoate dar ma uit imediat) oricum...un m3 ar merge langa un SL de la merc

  • ijkjljklhklkl, miercuri, 25.07.2007 16:06
    "a si audi nu mai are rost sa vb"

    audi rs4 care are motor de 4,2 de 8 in V scoate 4,4 la suta deci are rost sa mai vorbim...

  • ijkjljklhklkl, miercuri, 25.07.2007 16:11
    "a si audi nu mai are rost sa vb"

    viteza la rs4 limitata la 155 mph (250 kmh) dar in teorie face 185 mph adica 297 kmh nustiu cat face mercul poate 300 dar nu e mare diferenta ca diferenta dintre motoare (la cmc si cai)

  • asdas, miercuri, 08.10.2008 19:27

    ce sosele taica ca daca prinzi una deastea pe mana nu mai tii u cont de nimic..bagi tare si vezi fum in spate.. numai sa ai vro 60 000 euro in cont..