Mercedes-Benz A-Klasse - galerie foto oficială

Publicat luni, 05.03.2012 22:28 de Dragoș Băltățeanu

După ce primele imagini cu noua generație a modelului Mercedes-Benz A-Klasse au ajuns pe internet astăzi, iată și galeria foto oficială.

Primele fotografii cu a treia generație a modelului Mercedes-Benz A-Klasse au ajuns pe internet astăzi, dar constructorul german anunțase deja că va prezenta oficial noul model în această seară.

Putem admira acum un set complet de fotograrii cu un A-Klasse radical diferit de generațiile anterioare. Designerii de la Mercedes au renunțat la silueta de mini-monovolum care era specifică modelului A-Klasse. Avem acum un automobil compact cu un design uimitor. Noua generație A-Klasse intră direct în lupta cu noile Audi A3, BMW Seria 1 și Volvo V40!

Noul model Mercedes nu mai are nici un element comun cu generația anterioară. Tot automobilul a fost regândit de la zero, spune boss-ul Mercedes, Dieter Zetsche. Look-ul adoptat are forme ample, sculpturale și elemente cumva atipice pentru Mercedes. Partea din spate este total nouă în designul Mercedes.

Noua generație a crescut în dimensiuni față de modelul pe care îl înlocuiește. Este mai lungă cu 487 mm și mai lată cu 15 mm. "Ne așteptăm ca jumătate din vânzările noului A-Klasse să meargă către clienți care nu au mai avut niciodată un Mercedes," a completat Zetsche.

Noul Mercedes A-Klasse renunță la soluția tehnică folosită de generația anterioară care avea motorul amplasat sub podea. Inginerii au optat acum pentru soluția clasică, iar sub capota noului model vom găsi motoare cu patru cilindri. Primul propulsor este un 1.6 benzină ce dezvoltă 115 CP. Urmează apoi un motor de doi litri ce este derivat în două variante: 156 CP și 211 CP. Pentru amatori de motorină, Mercedes oferă deja cunoscutul turbodiesel de 1.8 litri în două variante de 109 și 136 CP. Există și un turbodiesel de 2.2 litri ce livrează 170 CP. 

Via | Mercedes-Benz

  • brck, luni, 05.03.2012 23:24
    Mercedes

    era si timpul sa manance si mercedes o felie buna din segmentul compact-premium.din pacate pentru bmw, cu al sau seria 1,a classe are un exterior mult mai pe gustul meu,interiorul e de vis.doar audi mai poate veni cu ceva nou,dar in materie de interior dupa primele poze aparute e clar ca nu va fi peste mercedes si cred ca nici peste bmw,doar exteriorul sa mai compenseze. felicitari mercedes si in completare,cea mai frumoasa reclama facuta de cei de la mercedes http://www.youtube.com/watch?v=ZIGzpi9lCck&fb_source=message

  • abc_e?, luni, 05.03.2012 23:28
    Design

    Partea din spate chiar nu exprima dinamismul cu care M.B. ne-a obisnuit. Nu au fost prea inspirati, parca si partea frontala te duce cu gandul la Volvo. Nu se distinge prin ceva anume, cum o face Seria 1, Lexus CT sau A3. Probabil in realitate o sa se inteleaga mai bine formele.

  • BMW, marţi, 06.03.2012 05:02
    @prietenii SUEDEZI

    Arata senzational , cel putin din poze imi pare ca calitatea e de C-class. BMW seria 1 e bun dar DESIGN-ul LASA DE DORIT. Dar BMW-ul cu cat e mai discutat la design cu atat e mai cumparat i se atrage mai multa atentie indiferent ca e mai frumos ca concurenta sau e mai urat , toti isi doresc sa aiba un BAVAREZ

  • grigore ureche, marţi, 06.03.2012 05:45
    Da, dar...

    ...interesanta abordare... dar pare ceva intre un DS3 si vechiul seria 1...

  • oarecare, marţi, 06.03.2012 08:00
    cum arata ...

    Urata masina! Parca e tunata intrun garaj de la coltul strazii. Astia de la M.B. chiar nu mai au designeri.?!

  • Ralph, marţi, 06.03.2012 08:40
    Asa da

    Dupa parerea mea acest model arata extraordinar, nu mai are nimic in comun cu vechiul si chiar au ridicat stacheta. pe 2 va fi noul a3 si apoi seria 1. e pur si simplu f tare

  • syktasy, marţi, 06.03.2012 10:04

    Desi imi place Audi, trebuie sa recunosc ca "A" imi place mai mult ca noul A3. Audi-ul are un design curat si elegant. Mercedes a mers pe un aspect mai agresiv. Ceea ce imi place cel mai mult este ca au renuntat la super facalet pentru cutie automata, care oricum nu-si avea rostul asa mare. Citroen a introdus un schimbator mai mic, dar tot maneta e. Evoque are cel mai interesant schimbator. Problema mea e ca nu-mi dau seama unde a pus Mercedes comanda pentru cutia de viteze automata. Butonul rotativ din apropierea cotierei pare a fi pentru comenzile sistemului multimedia (sau poate ma insel). Am gasit si buba (tre' sa fie una :))... 2012, model premium si mai bagi cheia in contact? Sistemul "keyless" plus buton start/stop e foarte ieftin de implementat. Asta nu inteleg.

  • unckle, marţi, 06.03.2012 11:30

    @syktasy --- in foto cu interiorul se vede o maneta mai "retrasa" in spatele volanului, pe dreapta ... probabil cu aia controlezi cutia de viteze. Mama ei de idee ... a pornit ca o masina "diferita" iar acum este o "banalitate" comuna. Difera evident de celelalte .. dar este la fel ... la fel de lunga, la fel de inalta, la fel de mult spatiu interior. Au pierdut ideea de masina de oras ... si au ajuns la o masina de 4,5m lungime si lata cat toate zilele. "Frumusica" ... dar un pic dezamagitor faptul ca s-au mutat langa restul lumii cu aceasta clasa.

  • syktasy, marţi, 06.03.2012 11:45

    @unckle Am vazut maneta, dar cu padele, schimbator si comenzi lumini, stergatoare mi se par cam multe langa volan. Sa nu mai adaug si comenzile de pe volan. De-aia nu prea am luat in calcul varianta. Dar e posibil.

  • Coni_D, marţi, 06.03.2012 11:53
    Automarket

    " Primul propulsor este un 1.6 benzină ce dezvoltă 115 CP. Urmează apoi un motor de doi litri ce este derivat în două variante: 156 CP și 211 CP." Ati inventat un motor si ati amestecat datele! Nu motorul de 2 litri este derivat in doua variante. Motorul de 2 litri este unul singur, deocamdata, de 211 cai. Ala de 1,6 are 156 de cai si deci, are doua variante de putere.

  • Hadouken, marţi, 06.03.2012 15:00

    Mi se parce cel mai frumos A-klasse de pana acum, dar si cel mai frumos model din clasa sa.

  • Mark, marţi, 06.03.2012 15:09
    urata

    Ideea e buna dar masina e destul de urata, prea multe briz-brizuri! Nici interiorul nu ma da pe spate. Probabil mai costa si o caruta buna de bani. Nu stiu cine va cumpara asa ceva. Din toate compactele lansate, de departe, Volvo V40 e cea mai frumoasa!

  • Luca30, marţi, 06.03.2012 22:30
    @automarket

    frecventez des acest site si din respect ar fi trebuit sa nu imi stergeti postarea.......am observat ca ati inlocuit vw golf cu v40. Ma bucur totusi ca sunteti de acord cu mine. :D

  • Anonim, marţi, 06.03.2012 22:46

    Masina asta a devenit etalonul pentru cocalarul roman: are atat de mult crom in partea frontala ca iti spune de la distanta "dispari mancatias' ca vine zmegheru!"

  • Decebal, miercuri, 07.03.2012 10:03

    Masina asta arata de parca a fost conceputa de 2 designeri care nu au colaborat. Aspectul frontal agresiv nu are nici o legatura cu spatele masinii care aminteste de Peugeot sau Renault generatiile anterioare.

  • Hadouken, miercuri, 07.03.2012 14:59

    sunt curios ce se va intampla cu actuala clasa B, pentru este un model cu linii mai apropiate de noul A-klasse decat vechiul A-klasse.

  • un oarecare, vineri, 23.03.2012 16:07

    Spatele pur si simplu nu este de acolo.Interiorul pare frumos, dar gurile de ventilatie ma duc cu gandul la bazar!Chiar era necesar sa evidentiam atat de des ca suntem intr-un Mercedes?ma duce cu gandul la daciile 1310 care au embleme Mercedes lipite prin interior!