Asamblarea modelelor Maybach va fi oprită în 2013
Marca de lux a concernului Daimler va fi închisă în 2013. Nu vor mai fi produse limuzine de lux sub marca Maybach, cauza fiind vânzările slabe din ultima vreme.
Conform unui raport citat de Automotive News, Mercedes-Benz va închide marca de lux Maybach în 2013. Această decizie a fost luată ca urmare a vânzărilor foarte slabe ale actualelor modele Maybach 57 și 62. Nu vor mai fi dezvoltate modele noi, iar producția actualelor limuzine va continua pâna la începutul anului 2013. Golul lăsat de marca Maybach va fi umplut cu următoarea generației a Clasei S de la Mercedes-Benz. Aceasta va fi oferită cu trei ampatamente diferite, inclusiv un model de top S600 Pullman.
"Am luat această decizie pentru că este mai bine să controlăm pierderile aduse de Maybach decât să continuăm într-un viitor nesigur cu o marcă care nu va reuși să atingă țintele de vânzări propuse", a spus un oficial Mercedes-Benz.
Marca Maybach a fost reînviată în 2002, după ce Mercedes-Benz nu a reușit să cumpere mărcile Rolls-Royce și Bentley de la proprietarul Vickers. Volkswagen a oferit mai mult, pentru ca apoi să cedeze marca Rolls-Royce către BMW.
Modelele 57 și 62 au fost numite după lungimea caroseriei: 5.735 mm, respectiv 6.170 mm. Ambele modele folosesc platforma tehnică de la precedenta generație a clasei S, lansată în 1991. Propunerea recentă de a colabora cu Aston Martin la dezvoltarea unor modele noi Maybach a fost abandonată la începutul anului 2011.
Via | Automotive News (înreg.)
-
alex, sâmbătă, 26.11.2011 12:35
Sa-ti fie tarana usoara.....
-
KalEl, sâmbătă, 26.11.2011 12:47Gigi Becali
cate aveti pe stoc ? ca vreau sa le iau pe toate. HĂHĂHĂHĂHĂHĂHĂHĂHĂHĂHĂHĂHĂHĂHĂH
-
lorinczi.thomas, sâmbătă, 26.11.2011 13:40Pai...
...daca lumea stie ca e pe platforma invechita a MB S-ului din '99. Toata lumea se indreapta spre Mertane S.
-
grigore, sâmbătă, 26.11.2011 14:21@toti specialistii astia de mai sus
care vorbesc de platforma aia... Pot pune pariu ca nu stiti ce e aia o platforma si cu ce se mananca, dar atata ati citit si voi si atata stiti, platforma veche...
-
zarnesteanu, sâmbătă, 26.11.2011 15:39Pacat
Pentru ca a fost o limuzina de exceptie. Mult mai practica si confortabila decat ... concurenta :)
-
Excomunicatorul, sâmbătă, 26.11.2011 16:15:)
Vanzarile Maybach au fost slabe din cauza designului folosit,a asemanarii cu S-Class. O alta problema a fost concurenta,destul de puternica. Salutare Maybach,poate ne vom revedea peste vreo 20 de ani!!!!
-
Adi, sâmbătă, 26.11.2011 16:15@grigore Daca ei nu stiu ce e aia, poate le spui tu !
Atata timp cat Maybach seamana mai mult decat trebuie cu Mercedes S class (la exterior cu cel actual iar la interior cu cel vechi aparut inca din 99-2000), nu sunt chiar asa multi imbecili sa plateasca de 4-5 ori mai mult pe un S doar ca are sigla schimbata si cateva dotari in plus care nu ar trebuii sa coste mai mult de 30 de mii de euro fata de S class. ps. Nici maca nu au ridicat amarata aia de navigatie asa cum au facut la S. Iar volanul e de S vechi....la fel si plansa de bord. Pai cine draq mai cumpara la banii astia o vechitura de lux ? Adios .....
-
lorinczi.thomas, sâmbătă, 26.11.2011 16:25@Adi
Adica vechea generatie de S, ramasa pe piata, sub forma de Maybach! Ce e asa greu?
-
Adi, sâmbătă, 26.11.2011 16:51@lorinczi.thomas Asta sa ii spui lui grigore nu mie!! Eu stiu foarte bine
Mai citeste o data ce am scris si poate intelegi ca am fost ironic cu ,, grigore ''. Pe scurt am scris asa: S class vechi a aparut in 1999-2000. Maybach aparut in 2002-2003, si a fost facut pe platforma S-ului vechi. In 2006 a aparut S-ul actual. Dar Maybach nu a schimbat nimic la el pana astazi. A ramas tot pe platforma cu S-ul vechi. Facelift-ul facut e praf in ochi. Niste oglinzi schimbate, grila mai tuguiata si stopuri cu led. Pe fond interiorul e acelasi ca la S vechi. Nici macar nu l-au adus la nivel de S actual. In schimb din spate, S-ul actual a fost inspirat din Maybach.
-
tzenu_bmw, sâmbătă, 26.11.2011 16:58uni pierd alti castiga.......
batalia se va da acum intre Rolls si Bentley....... asteptam noul Phantom.....cu care bmw va ridica din nou stafeta.....
-
lorinczi.thomas, sâmbătă, 26.11.2011 17:53@Adi: mai citeste o data
Adica vechea generatie de S, ramasa pe piata, sub forma de Maybach! Ce e asa greu?
-
Adi, sâmbătă, 26.11.2011 19:44@lorinczi.thomas Da omule ! Am spus eu ca nu ? De acord cu tine.
E evidenta treaba....de aia au si vanzari slabe. Nu sunt toti idioti sa plateasca o masina supraevaluata.
-
Luna, duminică, 27.11.2011 08:35@Adi
Ce enumeri tu acolo frate nu tine de platforma. Pe bune, stii ce e aia o platforma? Te legi de ea fara sa ai habar, crede-ma! Are Maybach-ul aceeasi platforma cu clasa S, dar ceea ce elucubrezi tu acolo n-are legatura cu platforma, crede-ma! Sa-ti dau un contraexemplu: Crysler C300 e facut pe platforma antepenultimnei platforme clasa E (modelul aparut prin 97-98). Cam ce asemanari vezi tu intre modelele astea doua? Daca Maybach arata asa cum arata, nu e din cauza platformei, pricepi? Daca tu inca confunzi un Maybach cu vechiul S e din cauza ca probabil doar in poze l-ai vazut. Daca e inventat de Mercedes pe vremea cand traia vechiu S, cu cine ai fi vrut sa semene? Si daca era atat de inrudit cu clasa S asa cum sustii, atunci ar fi fost floare la ureche sa dezvolte si urmatoarea generatie pe urmatoarea generatie de S si nu s-ar mai fi pus problema costurilor si etc... Vorbesti ca sa iti apara numele si atat...
-
Adi, duminică, 27.11.2011 12:00@Luna Stai linistit ca am si stat in Maybach....o poti face si tu chiar la noi.
Mai exact in Bucuresti la o firma care importa masini de lux second. (nu ii dau numele acum) Si nu orice Maybach ci un 62 cu partitie. In fata te simti ca in S vechi fara discutii. Pot sa jur ca am stat mai bine in S nou. In spate in schimb 62 este mai luxos...dar nu justifica sutele de mii in plus. Toata nebunia aia din spate nu face mai mult de 50 de mii in plus fata de un S normal. Iar 57 nici atat nu face banii. Au avut si un Phantom pe care EVIDENT l-au vandut. Maybach-ul zace si acum acolo. Si RR-ul a fost mai scump pt. ca era mai nou. Asa ca nici romanii snobi nu vor Maybach. Ce sa mai zic de straini care nu arunca cu bani multi pe orice. Rolls-ul Phantom este diferit de orice circula pe sosea pana in cele mai mici detalii. E superior Maybach-ului . ps. Pana si excentricul Becali a lasat Maybach pt. S class. Asta spune totul despre minunatul Maybach.....
-
lorinczi.thomas, duminică, 27.11.2011 13:48@Luna
Si mai e si Chrysler Crossfire bazat pe primul Merc SLK.
-
dan_grc, duminică, 27.11.2011 14:03
@Luna Penultimul E-class a aparut in "95 iar platforma nu se refera la caroserie, normal ca nu sunt asemanari la exterior, dar cea mai mare deosebire este ca 300 c-ul este clar mai prost din toate punctele de vedere. Cat despre Maybach, e normal sa se intample asa intrucat din 2002 pana in prezent nu a fost nici un an profitabil, doar au pierdut bani, a fost tinut pt imagine asa de multa vreme.
-
dan_grc, duminică, 27.11.2011 14:03
Antepenultimul, pardon
-
zorro, luni, 28.11.2011 16:11greseala in articol
Salut Dragos, e vorba de generatia Clasa S din 1998 nu de cea din 1991. A fost Clasa S in 1991, 1998 si ultima s-a lansat in 2005. razvan
-
Fra, luni, 28.11.2011 21:31S-Klasse "Tour"
Imi permit sa le dau o idee celor de la MB ca sa-si creasca vanzarile fara probleme. Ideea nu e a mea, ci a celor de la Skoda. Scoti Maybach-ul ca e pagubos, lansezi un S-Klasse nou si pe actualul pui o sigla cu Tour si il produci in continuare vreo 7 ani. Evident cu mici "imbunatatiri" care sa-l faca demn de numele sau: S-Klasse Tour. Si sa te tii succes! Garantat!
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
Foloseste platforma lui w220 lansat in 1998.