OFICIAL: Noul Lexus GS
Lexus prezintă arma cu care vrea să lovească în Seria 5, Clasa E și A6. Noul GS promite un design interesant și o versiune hibridă care consumă puțin, deși la bază are un V6 de 3.5 litri.
UPDATE: Lexus a prezentat galeria foto oficială completă şi informaţiile tehnice legate de noul său model. Lexus GS este construit pe o platformă complet nouă în raport cu generaţia actuală, Aceasta promite un comportament rutier mult mai sportiv cu ajutorul suspensiilor ceva mai rigide, iar materialele uşoare folosite la construcţia maşinii duc la o agilitate, confort şi direcţie îmbunătăţite.
Modelul japonez premium va fi lansat pe piaţă la începutul lui 2012 şi va dispune de două versiuni de motorizare. GS450h este un sistem de propulsie hibrid format dintr-o unitate V6 de 3.5 litri şi un motor electric, în timp ce GS250 vine cu o unitate V6 de 2.5 litri şi reprezintă varianta entry-level.
Una dintre problemele notabile ale vechiului GS, capacitatea rezervorului, a fost rezolvată de inginerii şi designerii modelului nipon o dată cu lansarea noii generaţii. Aceasta a crescut cu 25%, interiorul primind şi el îmbunătăţiri care includ lumina ambientală, trei tipuri de lemn - la alegere - şi piele cusură cu aţă în nuanţă contrastantă. Utilizatorii lui GS vor beneficia de un monitor imens, de 12.3 inch, pe versiunile cu navigaţie inclusă, în timp ce siguranţa pasagerilor este asigurată de 10 airbag-uri şi de sisteme active precum cel de monitorizare a unghiului mort sau cel de avertizare la trecerea involuntară peste marginea benzii de rulare.
***
Deși Lexus își dorea să prezinte oficial noul GS doar mâine, la Pebble Beach (SUA), "spionii" internetului și-au făcut astăzi încă o dată datoria (după ce loviseră decisiv și în cazul noului Porsche 911) și ne prezintă primele fotografii oficialeale noul sedan de segment mare al japonez.
Lexus aruncă în lupta cu Mercedes E-Klasse, Audi A6 și BMW Seria 5 un model al cărui principal avantaj pare designul care îmbină perfect elementele foarte agresive - cum sunt grila frontală sau stopurile - cu cele elegante, așa cum sunt blocurile optice frontale.
Informațiile suplimentare lipsesc în acest moment, Lexus ținând sub cheie comunicatul oficial, dar ele vor fi prezentate presei în cursul zilei de mâine. Cert este că noul GS va dispune de două sisteme de propulsie interesante. Primul - cel clasic - este reprezentat de versiunea GS 250, în timp ce al doilea este un tren de propulsie hibrid reprezentat de versiunea GS 450h.
via | autosblog
Lexus incearca sa-si cimenteze o imagine de marca si merge pe calea rivalior, cu modele "matrioska": GS e doar un LS mai mic. Iar profilul destul de bmw-istic nu da chiar bine la capitolul originalitate. Dar recupereaza mult la interior. Dar daca pe langa hibrid nu vin si cu un diesel V6 nu vor reusi sa lasa in urma statutul de outsider in Europa; desi la ce politica au abordat pana acum se pare ca Lexus nu pune mare pret pe piata europeana.