FRANKFURT: Primele imagini cu noua generaţie Porsche 911

Publicat joi, 18.08.2011 12:01 de Mircea Meșter

Porsche a "scăpat" pe internet primele imagini ale noii generaţii Porsche 911. Botezat în cod intern 991, noul Porsche 911 duce mai departe tradiţia de 50 de ani a celui mai cunoscut model sport al lumii.

Deşi Porsche şi-ar fi dorit să păstreze secretul ascuns până cât mai aproape de data de deschidere a Salonului Auto de la Frankfurt (13 septembrie), internetul îşi face încă o dată datoria de media rapidă şi dezvăluie primele imagini ale noii generaţii Porsche 911. După 50 de ani de carieră internaţională în care a sfidat orice regulă a designului sportiv şi a devenit un model care reprezintă modelul absolut în materie de dinamică, Porsche 911 revine în 2011 cu forţe proaspete şi cu linii noi care duc mai departe legenda germană.

Generaţia 991 a lui Porsche 911 (991 îi urmează astfel lui 997, versiunea care încă poate fi comandat în showroom-uri) se lansează la şapte ani de la prezentarea anterioarei versiuni, modelul evoluând de această dată la capitolele design frontal, posterior, profil şi dimensiuni. Liniile devin mult mai fluide, silueta este alungită, iar maşina devine cu totul ceva mai mare. Deşi datele oficiale nu au "scăpat" deodată cu fotografiile pe care le puteţi admira în galeria alăturată, vocile din presa germană anunţă un ampatament mărit cu 10 centimetri şi o lungime totală cu 6 centimetri mai mare.

Zona frontală câştigă în agresivitate prin apariţia unor baghete LED care flanchează prizele de aer coborâte, în timp ce spatele prezintă o evoluţie stilistică evidentă, cu stopuri care pe alocuri aduc cu cele prezentate de Aston Martin pe modelele lor, dar care vin cu o evidentă tentă personală pe noul 911. Modificările estetice se prelungesc în interior, acolo unde consola centrală de pe noile Panamera şi Cayenne este împrumutată după reacţiile pozitive ale clienţilor, iar atenţia la detalii devenită religie la Porsche iese în evidenţă prin nuanţe, elemente şi aşezare.

Primele versiuni de motorizare ale noului Porsche 911 Type 991 vor fi Carrera şi Carrera S. Prima va beneficia de un motor de tip Boxer cu şase cilindri şi injecţie directă care trece de la 3.6 la 3.4 litri şi dezvoltă 350 de cai, în timp ce Carrera S vine cu 400 de cai storşi dintr-o unitate asemănătoare, dar cu cilindree de 3.8 litri. 

Automarket vă va oferi noi detalii despre noua generaţie Porsche 911 imediat după ce galeira foto oficială şi comunicatul de presă vor fi publicate de către constructorul german.

via | WCF

  • .marius., joi, 18.08.2011 12:35
    Inconfundabil

    Yep...that's definetly a Porsche 911.

  • Bibicul, joi, 18.08.2011 13:21

    Toate noi dar vechi sunt toate :) ps Va rog fara voturi rosii sau verzi :)

  • booo, joi, 18.08.2011 13:40
    @marius.

    posibil

  • je, joi, 18.08.2011 13:41

    sper ca v-ati uitat bine,da?fatza de anii precedenti,modificarile chiar se vad...si nush ce sa zic...de aratat arata bine(cu degetu :|),dar parca din spate nu-l mai recunosti...

  • dan_grc, joi, 18.08.2011 13:49

    Arata asa cum trebuie sa arate un 911, asta este ultimul Porsche veritabil

  • ECU, joi, 18.08.2011 13:52

    Singura marca din lume care si-a pastrat liniile atatia ani!!!Nimeni nu a mai avut curajul sa experimenteze asa ceva;poate dacia 1300 dar nici ea nu a reusit 50 de ani. Cam ce comparatie de la Dacia ar putea suporta modelul asta?Sa fie Sandero? sau Duster? ca asa e regula in romanica tre sa compari cu ceva autohton nu conteaza clasa, are 4 roti,volan trebuie sa fie un VS.

  • mda, joi, 18.08.2011 16:35

    @ECU... ce treaba are Dacia? scuteste-ne de aberatii.

  • Eu, joi, 18.08.2011 20:05
    Lafel

    Masina a ramas lafel investie minima profit maxim pe seama cocalarilor :)

  • octav, joi, 18.08.2011 20:13
    ceva nu este in regula

    Nu a observat nimeni neconcordanta de la interior? adica volanul este de tip vechi,cu butoane pentru selectarea vitezelor,solutie la care porsche a renuntat deja in favoarea padelelor,deci cel putin imaginile de la interior cred ca sunt trucate!

  • Hadouken, joi, 18.08.2011 23:11
    @octav

    *absolut. da da. photoshop. se vede dupa pixeli ca e trucata. si umbre. *sarcasm

  • booo, joi, 18.08.2011 23:29
    @Hadouken

    miroase a dinu patriciu

  • audist, joi, 18.08.2011 23:58
    Logic

    Ca arata la fel dar cimpanzeii nu inteleg de ce. Pentru ca asa trebuie. Probabil ca daca porsche se hotaraste sa faca masini zburatoare vor arata la fel. De ce? De ce nu????? Pentru ca este o forma fluida, gandida de foarte mult timp care place fanilor si entuziastilor porsche si care adora aceasta forma. ANd the rest si can can :))

  • Adi, vineri, 19.08.2011 00:24
    Din spate eu zic ca e un trucaj ordinar. RUSINE AUTOMARKET.

    :))) ps.daca stopurile alea chiar asa sunt in realitate, au stricat masina. Sunt ca nuca in perete.

  • Ivanoff, vineri, 19.08.2011 07:57
    Oaaaaw!!!

    Sigur nu e Noul Beatle cu ampatament marit? Baietii astia sunt din start in fata tuturor (dpdv a profitului) doar prin simplul fapt ca nu au departament de design...de laudat,sau nu? :) PS:Oare pe cine mai surprinde de 50 de ani incoace "aparitia noului 911" ?

  • C-G-C, vineri, 19.08.2011 08:38
    Photoshop?!

    Desi in multe puncte se vede ca vorbim despre prelucrare Photoshop (la o gramada de elemente s-a folosit intensiv Smudge tool), sunt si foarte multe publicatii mari care dau pozele astea oficiale: TG. WCF, Autocar, AutoExpress. Singurii care dau pozele si nu vorbesc in termeni "oficiali"(defapt singurii care dau chiar mai multe imagini) sunt cei de la auto-motor-und-sport.de. Cred totusi ca nu iese fum fara foc, insa nu sunt sigur daca sunt chiar "leaked images", sau mai degraba un render foarte reusit. P.S.: Din imaginile cu interiorul frana de mana pare a fi electronica, deci ori este un trucaj ordinar, ori Porsche renunta, la fel ca si Lambo pe Aventador (desi discutam despre masini cu totul alt target), pt prima data pe masinile sale la frana de mana manuala. Mai este un pic si aflam ...

  • adi, vineri, 19.08.2011 14:57
    ass :>

    botul nu mi se pare spectaculos, probabil ca am sa ma obisnuiesc cu imaginea asta un pic noua, dar spatele este STOP! nota 10+

  • unckle, vineri, 19.08.2011 17:16

    ce de lume nu a intrat niciodata pe configuratorul de la porsche :) . . . pozele nu sunt trucate .. sunt "generate" ... PIXELUL ALBASTRU firar mama lui :) arata belea masina ... tre sa-mi fac update la avatar :))

  • denon, sâmbătă, 20.08.2011 01:52
    evolutie,nu revolutie

    Un design nou dar defapt vechi.911 demonstreaza ca lucrurile facute bine rezista in timp.Ca de fiecare data in istoria acestui model,modificarile sunt minore dar de efect.Fie ca place sau nu,911 este o legenda in viata.

  • Ivanoff, sâmbătă, 20.08.2011 22:00
    @ECU

    How about Carrera GT?... Noroc cu asta ca altfel erau toate la fel si sincer,eu unul nu gasesc care e spilul...

  • capitane, marţi, 23.08.2011 01:08
    best of!

    sunt 25 de ani de cand sunt indragostit de forma asta! dar acum arata mai bine ca niciodata!