OFICIAL: Hyundai i40 - primele imagini cu înlocuitorul lui Sonata
Hyundai a publicat primele imagini oficiale cu i40, modelul care se va lua la trântă în Europa cu VW Passat şi Opel Insignia. Deocamdată, doar în versiune break.
Hyundai a publicat astăzi primele fotografii oficiale ale noului i40 în versiune break. Atât i40 CW, cât şi i40 sedan îşi vor face apariţia în pemieră mondială la Geneva şi se vor bate în segmentul mediu cu Volkswagen Passat, Opel Insignia, Citroen C5 sau cu noul Peugeot 508.
Dacă Hyundai a prezentat până astăzi exclusiv o serie de desene realiste cu noul său model, galeria foto alăturată aduce primele imagini reale cu noul model sud-coreean. Noul Hyundai i40 şochează la nivelul designului printr-o serie de linii fluide extrem de diferite de cele ale vechiului Sonata şi care preiau parţial ideea estetică promovată în premieră prin SUV-ul compact ix35.
Conform primelor informaţii, noul i40 va dispune în momentul lansării de patru motoare, două pe benzină (1.6 GDI de 135 CP şi 2.0 GDI de 177 CP) şi două diesel (1.7 litri 115 CP/260 Nm şi 1.7 litri 136 CP/325 Nm). Cele două versiuni mai puternice diesel şi pe benzină pot fi cuplate atât la cutia manuală standard cu şase trepte, cât şi la una automată cu şase rapoarte. Foarte interesant este faptul că Hyundai se va putea lăuda cu motorul cu cele mai mici emisii de CO2 din clasa sa, versiunea diesel de 115 CP echipată cu un sistem Stop&Start reuşind să coboare ştacheta până la 113 grame/km şi până la un consum mediu mixt de 4.3 litri/100 km.
via | Hyundai
-
Ionut, joi, 17.02.2011 17:29
foarte frumoasa passatul nu are nici o sansa
-
cmg_george, joi, 17.02.2011 17:46@Ionut
Da, oarecum ai dreptate, din pacate numele se vinde bine inca. Si o sa mai vina si Kia cu Optima...
-
Bentley, joi, 17.02.2011 17:56Hyundai....
Ba fratilor, nu-ti vine sa crezi ce fac astia... In cativa ani au invadat intreaga lume, si nu in sensul rau, de unde scot atatea modele? De unde mai au atatea idei de design?... Fratilor europeni, in curand fabricile dvs or sa produca pentru coreeni, din lipsa de comenzi proprii... Poate o sa incepeti sa intelegeti ca pentru omul de rand masina e in primul rand un mijloc de transport, nu o etalare a marcii. Poate o sa produceti masini mai rationale...
-
Monsieur, joi, 17.02.2011 17:56Frumos
Este foarte frumos, dar nu stiu dc am impresia ca in varianta sedan, masina, no sa arate la fel de bine. Cel putin mie mi se pare gandita pt. a fi break si probabil daca as dorii sa achizitionez una, aceasta varianta ar fi alegerea. Linia laterala parca aduce putin a Mercedes-Benz R Klasse, poate mi se pare, cel putin in poza de prezentare. Insa, interiorul nu prea ma da pespate, niciodata nu miau prea placut consolele centrale ale japonezelor, prea futuriste...Nu zic ca-i urat, dar nu-i pe gustul meu. O zi buna.
-
eee, joi, 17.02.2011 18:25super!
abia o astept la test-drive! si poate in garaj !?!?!? ca e superba ....
-
Thor, joi, 17.02.2011 18:57mda..
Design e ok, dar motorizarile sunt cam praf pentru clasa din care face parte
-
daniel, joi, 17.02.2011 19:04i40
interior urat, exterior acceptabil. nu as da bani pe un hyundai, doar daca scot si ei niste motoare turbo pe benzina.
-
V., joi, 17.02.2011 19:14Super fass!
Copie asiaticii la greu. Nimic original/deosebit. Cate ceva de la europeni/americani/japonezi pe care pui o sigla ce o gasesti pe masina de tuns iarba/televizor/cafetiera/etc. si iata ca a iesit un auto hyunday. ,,Super'' marca asta.
-
hyundai, joi, 17.02.2011 19:57kitsch-uri pentru Europa
au impresia ca daca i-au schimbat numele n-o sa fie un esec ca generatia veche de hyundai sonata... cine dracu cumpara hyundai de clasa medie?! doar tampit sa fii...
-
RTZ, joi, 17.02.2011 20:03copie
Nu vi se pare ca spatele e cam identic cu subaru impreza hatchback ? :-??
-
Thor, joi, 17.02.2011 20:07svfing
Ma repet si sper ca nu se mai sterge. Design ok, motorizarile sunt praf pt clasa din care face parte. PS: Probabil ca admini fanii marcii sufera
-
Catalin, joi, 17.02.2011 21:23bravo hyundai
nu voi cumpara niciodata passat
-
goguion, joi, 17.02.2011 21:25Gogule probleme mah ?
am vrut sa zic neamtule, francezule probleme ?
-
Thor, joi, 17.02.2011 21:42pt mesteri
Sa te indoiasca prietenii tai ochiosi din Europa-Voluntari, daca tot pleci capu', fa treaba completa si apleaca-te :)))
-
slv83, joi, 17.02.2011 21:42@Catalin
Dreptate ai! Nu-ti vei cumpara Passat, e cam scump pt. un coate goale! Nu-ti vei cumpara nici macar Logan, poate doar vreo tricicleta second si inmatriculata in Bulgaria, ca asa '' face baetii''. Acest Sonata sau i40 nu va depasi la vanzari nici macar pe C5 sau Avensis asa ca nici nu mai vorbesc de Passat!
-
you_hoooo, joi, 17.02.2011 22:18frumos
Daca e sa analizam e unul dintre cele mai frumoase break-uri de pe piata. Nu inteleg de ce este comparat cu Passat, Insignia, C5... e cu o clasa mai jos, este modelul combi de la Elantra / Avante (clasa compacta). Concurentul principal la care s-a gandit este de fapt Astra Sports Tourer (care are 4.70 m- cel mai lung din clasa compacta) si mai apoi Golf si Octavia (modelele favorite pe flote auto). Din cate stiu declaratiile celor de la Hyundai erau de genul ca vor sa castige o cota cat mai importanta pe partea de flote... iata produsul. A si apropo, motorul diesel 1.7 este creatie 50 / 50 Hyundai/ Opel... interesant, nu??!!
-
antonny, joi, 17.02.2011 22:20*****
FELICITARI HYUNDAI......... ferea skoda ,renault ,seat ,w ...bravoooo
-
@you_hoooo, joi, 17.02.2011 22:26scrii mult si prost
hyundai sonata e masina DE CLASA MEDIE
-
unckle, joi, 17.02.2011 22:44
"De unde mai au atatea idei de design?" ... ai observat ce stil "audi/vw" au? . . . zici ca-s identice...aproape Succes va avea pentru ca probabil va fi plasata printre cele mai ieftine ca pret. Problema acestui succes este, dupa parerea mea, lipsa de flexibilitate in configurare care este tipica marcilor asiatice --- modelul lor de business tinde sa fie acela cu 10 modele pe care ai motoarele combinate cu 2-3 pachete de dotari . . . problema apare atunci cand cineva vrea altceva, si acel altceva nu poate fi oferit decat de concurenta europeana care accepta dotari optionale pe pachetele standard. Arata binisor . . . dupa gust .... si faza cu brecu' only ... nush ce sa zic... La motoare este un punct "slab". Am o parere ( contrazisa de vanzarile grupului H-K ) cum ca le-ar trebui si motoare mai puternice. Multi clienti vor da gramada de bani la concurenta doar pentru un motor de 200+ CP cum este acel 2.0tsi de la VW sau HDI-ul ala nou de la PSA cu 200cp din 2.2l , etc
-
ccp, vineri, 18.02.2011 00:14hm
stati sa vedeti preturile..am impresia ca in ultimul timp li s-a suit la cap coreenilor si se cred de3ja in''sferele inalte''..masinile am impresia ca sint bunicele,dar nu se ridica la preturile care le cer(mai ales alea de lansare)
-
y, vineri, 18.02.2011 10:04imi place
ce masini scot coreenii astia in ultima vreme.toata adiratia:).si acest i40 arata super bine
-
Gabi, vineri, 18.02.2011 10:13i40
In state sonata arata cam asa http://www.autospies.com/images/users/blaniac22/main/SONATA.jpg
-
Vasile, vineri, 18.02.2011 10:50Sonata/i40
Masina arata destul de bine. Se pare ca hyundai a facut progrese si pe design nu doar pe fiabilitate (in crestere in ultimii ani). Pe design e destul de indrazneata. Nu se poate vorbi de copieri. Toata lumea se inspira de la unul de la altul. S-a ajuns la un asemenea nivel incat e destul de greu sa faci ceva 100% original. Consola centrala mi se pare putin cam masiva si parca nu se inscrie elegant in linia noua de design (mai fluida). IN ceea ce priveste motorizarile, asteptam totusi un motor mai puternic (avand in vedere ca e o marca low cost, si nu are inca imagine de marca bine conturata, nu cred ca vor vinde foarte multe unitati cu motoare mai potente, deoarece s-ar apropiat foarte tare de pret de "concurenta" europeana). NU cred ca motorul de 1.7 e facut in colaborare cu GM (motorul de 1.7 e de origine Isuzu si e dezvoltat in cadrul grupului GM, si nu e originar de OPEL. Ne-ar ajuta putin daca am sti cilindreea, lui, cel de la GM fiind de 1686). Cel putin, in ceea ce priveste designul exterior, pare mai tineresc decat cel al Passat-ului. Pret bun, materiale placute la atingere sa aiba si poate fura linistit din clientii tineri ai Passat-ului. Bravo Hyundai.
-
Victor, vineri, 18.02.2011 12:59
Modelul acesta are o linie de design placuta,mie unul nu imi prea place partea din fata,faruri,masca samd.Era mai bine daca ramaneau pe aceiasi linie cu modelul Sonata ce se vinde acum in SUA,acela chiar este un model reusit atat varianta sedan cat si combi,pacat insa ca piata europeana nu este deschisa la nou asa cum este cea din America,acolo unde marca Hyundai nu mai este perceputa doar ca o marca de masini ieftine,ci o marca ce produce masini luxoase la preturi mici,probabil ca in 2020 acolo Hyundai ca fii vazuta o marca pe acelasi nivel cu Mercedes,BMW,Audi,Jaguar,Lexus,Infinitii,Acura,Lincoln sau Cadillac in Europa insa este mai greu,aici publicul este foarte conservator asa a pomenit el ca Merc/BMW/Audi(de fapt astia ar putea sa isi schimbe numele in A4 ca nu ar avea nimeni nimic impotriva...),sunt masini,iar la noi sunt destui care prefera sa isi ia o pisicuta cu volan pe dreapta si numar de Bulgaria ca asa au auzit ei ca au„bazatii”... Hyundai produce masini foarte bune,reusind sa depaseasca dpdv tehnic chiar si producatorii germani,de ex in SUA Hyundai Sonata ofera un nivel de protectie in caz de accident superior Mercedes E&Audi A6,Genesis&Equus au un sistem de suspensii net superior masinilor germane,calitatea vopselei de pe Sonata a fost declarata superioara celei de pe Mercedes CLS...de nivelul de dotare la serie nu mai amintesc,acolo ii bat la fund pe nemti,ca si la pretul de achizitie,intretinere sau servicii post vanzare,antifonarea masinilor este la fel excelenta,dar cui sa ii explici?Unuia care isi ia o seria 7 cu 280 de mii Km la bord in detrimentul unui unei masini noi doar ca asa a auzit el ca e smecherie... Sper sa avem si in Europa noile modele premium de la Hyundai,io unul abea astept Hyundai Grandeur 5G,masina net superiora tehnic lui Mercedes E..dar la un pret de C-Class chel,ma refer la varinta full-option a lui Grandeur.
-
antonny, vineri, 18.02.2011 13:44*****
ar trebui macar sa iasa masina anului sau sa castige un premiu mare .....merita
-
Parere, vineri, 18.02.2011 14:01LOGAN rullz
In loc sa ramana la designul conservator pe care-l avea vechea Sonata au preferat sa intre o zona in care sunt mai multi concurenti. De cat sa dau o carutza de bani pe ceva ce se uzeaza moral repede (tipic masinilor asiatice) mai bine-mi cumpar un LOGAN MCV care-si face treaba si ....de ce nu imi cara si porcul de craciun de la tzara!
-
Thor, vineri, 18.02.2011 14:31ce mica e lumea
Cine a zis ca 1.7 e realizat 50/50 cu Opel/GM a visat urat, n-are nicio legatura. Exita totusi o legatura indirecta cu GM 1.7 crdi provine din 1.6 crdi prin marirea cursei pistoanelor si implicit a crescut cilindreea. 1.6 crdi provine din 1.5 crdi prin modificarea alezajului pistoanelor. 1.5 crdi si vechiul 2.0 crdi (Ceed, Santa Fe....) sunt motoare VM Motori, produse de ochiosi sub licenta. VM Motori e propietatea GM.
-
benz, vineri, 18.02.2011 15:20I 40
Intr-o tara ca a noastra unde masinile coreene nu au ce cauta in conceptia a 80% din clientii clasei medii, nu va avea succes. Aici toata lumea o compara cu "passat-ul" dupa 2005 facut in cehia sau albania. Dar oare cei care fac astfel de comaratii au condus o sonata linia veche ?Eu am condus si sonata si passat iar la comparati castiga net sonata. Nu sunt coreenii in stare sa faca motoare ?Sonata are si un sistem de geometrie variabila pentru rotile spate ce-i confera o stabilitate de vis. http://www.youtube.com/watch?v=kBhiB_qH1KY http://www.youtube.com/watch?v=4MbG8j0G0n4 Sau consumul cel mai mic din clasa ? http://www.youtube.com/watch?v=M8lz8rlceeM&NR=1&feature=fvwp Poate injectia directa de benzina in cilindrii la peste 100 bari spune ceva. sau cei 200 cp dintr-un motor normal aspirat .Cati producatori se pot lauda cu asa ceva ? Are "curaj" vreun producator din lumea asta sa ofere 7 ani garantie?(kia-fabricata de aceeasi companie) Are curaj vreun producator sa invite pe cei de la mercedes-benz sa invete despre rata rebuturilor in procesul de productie,ce nu depaseste 1% ?Sau sa spuna public "sonata vopsita mai bine ca un e-klasse"? Indiferent de ce cred romanii,coreenii stiu sa faca masini.Iar in viitorul apropiat vor ajunge pe locul I in lume sau foarte aproape. In 2009 erau doar pe 4 dupa cativa ani de crestere.Piata SUA este a lor deocamdata,unde noua sonata s-a lansat de anul trecut.Norocul vw in 2009 a fost programul rabla din eu si vanzarile din china.Altfel... Unele dintre dotarile standard la sonata,nu se regasesc decat pe lista de optionale la alte modele,poate nici acolo.Acum toti producatorii se fura la anumite elemente de design,nu mai este un secret. Detin un merc C avantgarde din 2007,dar mi-as lua o sonata i40 fara sa stau prea mult pe ganduri..
-
d_crysti, vineri, 18.02.2011 16:20....
Ptr cei care criticati asa de tare aceasta marka uitativa cate masini nemtesti sunt prin service-uri si cate coreene, sau sunteti niste cocalari care stici numai cateva marci auto dupa care mor celelalte PITIPOANCE? Poate nici macar nu ati vazut o sonata in realitate dar sa o mai conduceti! Eu am una din 2007 si pot spune ca arata destul de bine nu am avut probleme cu ea si la ce dotari si ce pret are .... va las pe voi sa alegeti masinile nemtesti.
-
Facu', vineri, 18.02.2011 19:46
seamana un pic si cu Insignia
-
Thor, vineri, 18.02.2011 21:14catastrf
"Nu sunt coreenii in stare sa faca motoare ?Sonata are si un sistem de geometrie variabila pentru rotile spate ce-i confera o stabilitate de vis." Nu prea stiu sa faca motoare, la fel de bine cum sunt si fanii marcii foarte slab informarti. Ar fi prima masina care are punte spate cu geometrie variabila si turbina independenta. :))) "Poate injectia directa de benzina in cilindrii la peste 100 bari spune ceva.sau cei 200 cp dintr-un motor normal aspirat .Cati producatori se pot lauda cu asa ceva ?" Sunt destui producatori care scot 200 cp dintr-un aspirat, conteaza despre cati CP/cmc vorbim. Numai ca nu prea mai sunt la fel de multi producatori care sa faca o asemenea tampenie cand se folosesc motoarele cu turbina. Dc nu stiai iti spun eu, injectia directa pentru benzinare aspirate e sursa de probleme si cu pretentii la benzina. PS: Traisaca Sonata in DO major
-
mijai, vineri, 18.02.2011 23:33....
Ganditi-va un pic la ce era hyundai acum cativa ani si unde a ajuns acum. Va place sau nu coreeni fac masini din ce in ce mai bune.... si ideea e ca sunt intr-o pasa ascendenta... Thor ..Benz a venit si cu niste trimiteri la ce a explicat... nu vreausa par rautacios dar cand contrazici pe cineva vin-o cu argumente , mai ales cand e vorba de discutii tehnice asemea celei pe care ati avut-o voi... Chestia asta valabial pentru multi de aici... Cel putin unele din commenturi sunt chiar aiurea... Se cere un moderator ceva
-
io, sâmbătă, 19.02.2011 03:31i40 = Elantra ?
Daca asta e urmasul lui Sonata, atunci de ce are fata de Elantra ? http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Elantra
-
mog, sâmbătă, 19.02.2011 11:40@io
meseriasii de la automarket o delcara urmasa lui sonata.coreenii n`au declarat asta nicunde (ca ar fi urmasul unui model mai vechi) eu il vad ca unul de sine statator, nou.
-
green, sâmbătă, 19.02.2011 15:15:(
Da' servisu' ce zice? Ca nu schimba nic pe garantie! Exemplu din realitatea romaneasca: H accent cu probleme la coloana de directie dupa cca 20K. Servisu': n-are domne nimic! Dupa iesirea din km garantie factura reparatie sistem directie: 8.000 lei! Coreeni OK, romanashi KK!
-
Victor, duminică, 20.02.2011 13:18@Thor
http://www.autofocusasia.com/engine_chassis_systems/active_geometry_control_system.htm Deci prietene,pune mana si documenteazate inainte sa vorbesti sau sa iei pe cineva peste picior,pentru informatia ta Hyundai detine cea mai avansata tehnologie in materie de suspensii la ora actuala,atat sistemul de suspensii geomatrice,cat si oferirea de suspensii multilink cu 5 brate,deci peste ce iti ofera marcile de vis ale oricarui cocalar,Bmwieu,Mertzoi,Audiu(A4 in toate marimile),vrei sa iti reamintesc de punctajele pe care Hyundai le-a luat la crash-teste,Hyundai Sonata ofera o mai buna protectie decat A6&Mercedes E...sau chestiuni legate de calitatea executiei,antifonare,dotare,servicii post vanzare. Hyundai nu este doar o marca care se considera premium doar pentru ca iti ofera piele la serie,ci si pentru ca iti ofera TEHNOLOGIE,de cel mai inalt nivel,inca un exemplu pt tine,Hyundai Genesis cu motor V6 si 3,8L are un consum de 11% in timp ce Mercedes E cu motorul sau similar are un consum de 12%..asa ca marca aceasta ofera si tehnologie nu numai piele la serie!!!!!!!!!!Si asta inseamna sa fii premium,masini foarte bine dotate si avansate tehnologic toate astea la un pret corect,nu cum se intampla in cazul marcilor germane care te excrocheaza,iti ofera emblema goale bune de agatat pitipoance,embleme ce ti le vand la preturi exorbitante,cat si costuri de intretinere la fel de ridicate...
-
obiectiv, duminică, 20.02.2011 18:11observatie
nu stiu cit de plagiatori sint coreenii, sau in general asiaticii, dar concept car-urile lor sint net superioare celor europene - vorbim de design - .iar interioarele germane au cam ramas la faza de goblen versus art deco.
-
Thor, luni, 21.02.2011 01:49mai Victoras
e grea engelza asta "geometrie variabila pentru rotile spate" nu inseamna "active geometry control system" "detine cea mai avansata tehnologie in materie de suspensii la ora actuala" Mai e o campanie impotriva consumului etnobotanicelor poate te ajutam si pe tine. Te auzi ce spui ? Ei nu sunt in stare sa faca o servodirectie mai acatarii
-
-SenseY-_-A-_-D-85-AG-, miercuri, 23.02.2011 21:32Doamne @Victoras......
deci.... preferam a nu ne bate capul cu tine...... Vorba lui @thor tu citesti ce scrii...??? cica "hyundai o marKa-Kare se considera premium" WHT?? esti trait in america si cred ca d-aia ti s-a urcat la cap cu hyundai-ul...aici e EUROPA>chiar SUD-est>romania adica.... nu ne lua pe noi cu asemnea pui prajiti MADE in U.S.A.....
-
Leo, duminică, 27.02.2011 08:31Peste...
Vis-a-vis de coreeni. .......Intreb doar, acum cca 30-40 de ani nu asa se gandea si despre japonezi ? .....sau despre chinezi ? acestia din urma ajungand deja a doua putere economica a lumii (au cumparat si marci de prestigiu ca volvo de etc.) Fratilor, ei sunt multi cu multe idei si stiu sa se plieze schimarilor, europenii sunt mai conservatori, nemtii ce sa mai spun. Dealtfel ,uitati-va la : vw passat, jetta si polo sedan.... fata identica, facute prin Mexic, Rusia, etc. Nici o farama de personalitate individuala a fiecaruia in parte dintre cele 3 modele. Si parca mai bine e sa cumperi o masina facuta in UE (vezi Cehia - hyundai, kia), decat Mexic, nu ?... Clasa A si B se vor face in Ungaria , iar variantele cele mai ieftine vor avea motorizare renault, deci, mai sunt ele mercedes ? Nemtii si-au format o casta f. consevatoare in care traiesc din gloria anilor trecut si daca nu se trezesc, le vor manca asiaticilor din palma peste cativa anisori. Uitati-va d.pct.de vedere al designului interior si ext. a marcii skoda....deci....anii 2000 si putin. O masina nu inseamna doar fiabilitate, cred. Nemtii mai pacalesc pe est europeni, caci, uitati-va, chiar nemtii lor cumpara duster, deci...putin ii intereseaza numele, ci doar sa fie ieftin, iar coreenii asta si fac in comparatie cu marcile lor. Sa privim si la faptul ca, coreenii au recuperat repede teren atat la aspect ext./int.t, cat si la tehnologie si siguranta, asadar..... corect, bravo lor: stiu in ce lume a schimbarilor permanente traiesc si se adapteaza bine. Asa ca fratilor, cei fanatici pentru nemti, traiti intr-o lume pe cale de disparitie. Fara suparare, dar, priviti in jur : asiaticii se misca, noi, europenii visam si ne bucuram noi si neamtul ca dusterul e good.... Criza mondiala nu a afectat marcile asiatice, ci pe cele americane si europene, de ce ? poate ptr. ca stocurile nu erau la fel, ori moftul de a vinde o masina la 15 euro doar cu jenti de otel si air condit manual, asa cum fac europenii a fost mai important decat a vinde cu adevarat. Si pe de alta parte, coreenii pot da garantie de 5 ani - hyundai si 7 ani - kia, europenii de ce nu? iata ca idei au , noi, europenii...suntem mandrii ca cine suntem noi, dar peste 10 ani, de ex... n-o s amai fim deloc in domeniul auto decat ceea ce erau asiatici acum 10-20 de ani. Cu preturile deja cam ridicate ale coreenilor, aveti dreptate, dar, inseamna ca deja isi permit, iar daca isi permit inseamna ca pot.
-
Adi, duminică, 27.02.2011 08:53Nemtii...pa
Ai perfecta dreptate Leo............................dar nu stiu cati gandesc asa ca tine. BRAVO. Dai un ban gros in plus doar ca se cheama fasssss.... ce prostie. De parca ai sta pe capota nu in interior unde confortul, tehnologia si siguranta ta trebuie sa primeze avand in fata ochilor un design al bordului si interiorului conform secolului in care traiesti nu cel trecut, ca la vw, de ex. Dar ma rog, fiecare cu mentalitatea sa ca doar...e banul lui, nu ? ce conteaza ca te cobori in acelasi noroi, atata timp cat o faci dintr-o nemteasca. Ganditi-va ca, coreenii, hyundai in special fac de toate.... nu doar masini si nu doar de azi de ieri...Incepand de la santiere navale...si terminand cu microundele si tv-urile....deci..DEJA pot si sunt departe. VW / opel/ bmw , etc ...de ex., doar masini si deja ca design depasite....atat interior cat si exterior. Fiabilitate ? daca le fac oriunde numai la ei nu...vor fi carute....curand... Audi ce mai exceleaza putin la design ext.si interior. Acceptati ideea ca deja pot si altii. Nu nemtii au inventat roata, dar altii DEJA o invart mai bine.
-
cocos, sâmbătă, 05.03.2011 21:00Hyundai
Pentru o corecta informare privind calitatea la Hyundai, aveti mai jos clasamentul revistei germane AutoBild privind calitatea si fiabilitatea in anul 2010. Nota cea mai mica este mai buna. AUTO BILD Qualitätsreport 2010: Die Rangliste Rang Hersteller Note (1-5) 1. Hyundai 2,3 2. Honda 2,4 3. Audi 2,6 Mazda 2,6 Toyota 2,6 6. Mitsubishi 2,6 7. Suzuki 2,7 8. BMW 2,7 Mercedes 2,7 10. Nissan 3,0 Daca vreti sa vedeti si rezultate oficiale, aveti mai jos procentele de defectiuni inregistrate in Germania pe diferite modele. Comparati procentul de defectiuni semnificative al modelului i30 cu celelalte modele din clasa compacta: http://www.dekra-faultsreport.com/index.php?id=12&L=1
Citeste si
-
GENEVA 2011 | luni, 14 martieVolvo a avut cel mai bun stand de la ediţia 2011 a Salonului Auto de la GenevaStandul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. Citeste tot
-
GENEVA 2011 | luni, 7 martieRUF Rt 12 a debutat la GenevaNemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. Citeste tot
-
GENEVA 2011 | vineri, 4 martieWiesmann Spyder, conceptul unui viitor model extremWiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. Citeste tot
-
GENEVA 2011 | vineri, 4 martieTata Pixel, conceptul viitorului Nano, prezentat la GenevaTata a prezentat la Geneva un concept, botezat Pixel, care dispune de un diesel cu trei cilindri şi de un sistem de direcţie pe toate cele patru roţi. Citeste tot
-
GENEVA 2011 | vineri, 4 martieIrmscher a prezentat primul său concept electric - 7 SelectraIrmscher a intrat în clubul tunerilor care realizează şi modele electrice. Casa de tuning specializată în modificarea modelelor Opel a creat un vehicul electric sport bazat pe Lotus 7. Citeste tot
la desing peste Peugeot 508 si Volkswagen Passat .Daca va avea si un pret de baza 17000 e va fi un succes