Lionel Messi este imaginea chinezilor de la Chery in Europa
Nu e gluma de 1 aprilie. Chery a anuntat astazi ca Lionel Messi a devenit abasadorul brandului din China, cel mai bun fotbalist al lumii urmand sa promoveze gama premium Riich.
Constructorul chinez Chery a dat astazi startul uneia dintre cele mai interesante colaborari din istoria auto. Brandul de lux Riich, lansat de chinezi in cursul anului trecut, va fi promovat de acum de nimeni altul decat Lionel Messi, cel mai bun fotbalist din lume in 2009 si favoritul din 2010 la aceeasi distinctie.
Anuntul colaborarii a fost facut astazi, in prima zi de presa a Salonului Auto de la Beijing, acolo unde producatorul chinez a expus 29 de modele, inclusiv patru care se bazeaza pe propulsie alternativa. Lionel Messi nu va promova brandul din China doar pe piata natala, ci si in toate tarile vest-europene, acolo unde Messi este cunoscut si apreciat pentru cariera sa.
"Messi este cel mai bun jucator de fotbal din lume, devenind astfel cel mai bun ambasador care poate sa reprezinte brandul nostru premium Riich", a declarat Jin Yibo, purtatorul de cuvant al companiei Chery. Primul model din gama Chery Riich, denumit G5, a fost lansat in China in decembrie 2009.
via | AFP | Yahoo
Ce fac banii din om...