Grande Punto Abarth: mic si rau!
Renasterea legendei Fiat Abarth incepe cu primul model "sculptat" pentru performante sportive: Grande Punto.
Istoria motorsportului Fiat revine in actualitate odata cu prezentarea noilor versiuni Abarth ale lui Grande Punto. Clasicul scorpion - emblema diviziei supersportive de la Fiat - este prezent si de aceasta data la datorie reprezentand punctul principal de interes in jurul esteticii unui model care va fi prezentat in realitate la Geneva.
Langa versiunea Abarth de strada vom putea admira si varianta de raliu, denumita Grande Punto Abarth S2000, care va participa in Campionatul Italian de Raliuri in 2007. Sunt primele versiuni ale renasterii Fiat Abarth, in urmatoarele luni urmand sa facem cunostinta cu Fiat 500 Abarth si Fiat Bravo Abarth.
Grande Punto Abarth este raspunsul italienilor la peugeot 207 GT si VW Polo GTI. Echipata cu un motor turbo de 1.4 litri, versiunea sportiva reuseste sa ajunga la 150 CP/5500 rpm (155 CP daca se utilizeaza benzina cu cifra octanica 98) si 230 Nm/3000 rpm. Mai tarziu in acest an vom vedea la lucru o versiune si mai puternica, de 180 de cai.
Printre elementele care individualizeaza versiunea Abarth de cea "cuminte" se numara jantele de 17 inch inspirate din clasicul Cromodora Abarth, elementele de o nuanta rosu-aprins de pe caroserie sau priza de aer de pe plafon, inspirata din cele ale masinilor de raliu.
imi place dizainu.ce oglinzi are?...super si motoru e bum,dar mai trebuia un pic de turatie,,,