BMW M: Toate modelele electrice vor avea câte 4 motoare

Publicat marţi, 10.12.2024 10:36 de Tiberiu Safta

Într-un nou clip în care se arată dezvoltarea viitoarelor modele electrice BMW M, un oficial al diviziei de performanță confirmă că toate viitoarele modele electrice BMW M vor avea câte 4 motoare electrice.

BMW M, divizia de performanță a mărcii bavareze, se pregătește pentru intrarea în epoca electrică. Mai devreme în acest an a fost confirmată lansarea viitorului BMW M3 electric, care urmează să fie dezvăluită în 2027 sau 2028.

Până atunci, BMW M a publicat un clip nou pe YouTube în care vorbește despre dezvoltarea viitoarelor modele electrice BMW M. În acest clip, constructorul german începe dezvoltarea acestor modele cu câteva prototipuri bazate pe modelul i4 M50, care este și cel mai bine vândut BMW M din ultimii 2 ani.

În clipul oficial este dezvăluită și configurația propulsoarelor viitoarelor modele. Carsten Wolf, șeful diviziei de dezvoltare de vehicule BMW M, a confirmat că toate modelele electrice ale diviziei de performanță vor avea câte 4 motoare electrice, unul pentru fiecare roată. El spune despre noile motoare că vor oferi „performanțe și calitate nemaivăzute și caracteristici pe care nu ți le poți imagina astăzi.”

Clipul mai arată un BMW i4 M50 ascuns de un camuflaj multicolor și care are câteva modificări tehnice față de versiunea de serie. Mai exact, prototipul primește grila dublă de la actualul M3, precum și frâne din carbon ceramică, o caroserie ranforsată pentru mai multă rigiditate și punți noi.

Noua generație de modele electrice BMW M urmează să fie lansate până la finalul acestui deceniu.

via BMW

  • Musk, marţi, 10.12.2024 11:18

    Pot sa ii puna motoare si pe capota, nu o sa bata tesla plaid niciodata

  • Mihai, marţi, 10.12.2024 12:20

    Le pun si tehnologie anti prosti? Sau ii vedem si mai des ca "pierd controlul volanului" si omoara oamenii nevinovati? Nu de alta dar astia sunt atat de prosti ca nici un amarat de 2 litri Diesel cu 184 CP nu sunt in stare sa conduca. Dar 4 motoare electrice??? BMW mizeaza in continuare pe atras cocalari.

  • ., marţi, 10.12.2024 13:23

    Asa e miaela,panaramele ca tine nu pot sa conduca asa ceva.Voi ramaneti la cazanele voastre kia, tesla ,si alte troace.

  • Matei_cel_nou, marţi, 10.12.2024 13:40

    Deci cum? i4 M50 e cel mai bine vândut M din ultimii ani?? Așa ceva... Trompețici, comentarii, explicatii, foci... :))))

  • Andrei, marţi, 10.12.2024 13:56

    Cu 1000cp și un motor pentru fiecare roata o sa lase Plaid in ceață. O mașină de genul acesta nu e doar pentru accelerație in linie dreapta. E despre comportament dinamic, exact domeniul în care M electric va excela.

  • @Mihai, marţi, 10.12.2024 14:28

    Nu o sa vezi prea multi prosti cu M. Majoritatea au 20d, care nu prea e aceeasi masina, in caz ca nu stii diferentele.

  • @Matei, marţi, 10.12.2024 14:33

    i4 M50 nu prea e M (cum nici M340i nu prea e) si e cel mai vandut in primul rand pentru ca are pretul mult mai mic. Cu o mica marja, cu banii pe un M3 iti iei 2 i4M50... Oricum, nu prea are sens comparatia.

  • Matei_cel_nou, marţi, 10.12.2024 15:33

    BMW zice că e. Dacă prețul e ceea ce definește un M, cred că se poate rezolva ușor.

  • Dan, marţi, 10.12.2024 17:48

    mie mi se pare ca cele 4 motoare par a fi asa: 1 motor mic cu consum mic cca 50cp pt oras cu autonomie 800+km 1 motor mediu cca 100cp pt national cu autonomie 600+km 1 motor mare cca 350cp pt autostrada cu autonomie 400+km 1 motor foarte mare cca 1000cp pt circuit cu autonomie sub 200km, pt distractie are logica ca sa salveze consumu ca si la moduri de condus, eco, normal, sport, sport+ asa ar avea logica, nu poti merge cu un motor 1000cp cu 10kmh unde puterea e 15cp si sa nu consume mult, dar daca ai 4 motoare ai si 4 invertoare

  • @Matei, marţi, 10.12.2024 18:20

    Tactica de marketing. Cunoscatorii stiu diferenta intre M Power si M Performance si nu pica in capcana. i4M50 nu e M