STUDIU: Tesla are cea mai loială bază de clienți
Un stuiud publicat recent, care a măsurat afinitatea față de brand în ultimii doi ani, a demonstrat că Tesla are cei mai loiali clienți. Cei care au deja o Tesla revin să mai cumpere una.
S-a dus deja vorba că Tesla are cea mai activă și mai fanatică bază de clienți din lume. La mare concurență cu fanii Alfa Romeo, care și-au făcut deja o reputație puternică în ultimul deceniu. Și se pare că nu este doar un zvon, întrucât un studiu recent confirmă afinitatea clienților Tesla pentru brand.
Divizia S&P Mobility a desfășurat un studiu în intervalul ianuarie 2020 și aprilie 2022. Acest studiu a evaluat modul în care se manifestă loialitatea clienților față de brand: câți dintre cei care au cumpărat un brand se vor întoarce tot la el pentru o achiziție ulterioară.
În segmentul premium, Porsche a pierdut 8.5 procente din baza de fani loiali, în timp ce Land Rover a ajuns și la -9.2%. Scăderea loialității este pusă, în mare parte, pe problemele de livrare pe care le au majoritatea constructorilor europeni.
În ciuda acestui context dificil, trei branduri premium au înregistrat o creștere a loialității clienților: Maserati, Genesis și Tesla. Brandul american a înregistrat o loialitate de 73%, ceea ce înseamnă că principalii clienți Tesla sunt cei care au deja o mașină și sunt mulțumiți. Stindardul companiei pare că a fost Tesla Model 3.
Când vine vorba de mărci de volum, loialitatea față de brand a înregistrat scăderi de aproape 3 procente pentru Ford, Hyundai și Chevrolet. Acest mărci au avut un procent de loialitate de aproximativ 52%.
via carscoops
Tot din domeniul electric Check this out https://youtu.be/Lpuv1LpPP8Y autobuze electrice, camioane electrice şi acum escavatoare electrice!