Chinezii de la NIO lansează SUV-ul electric ES7: are până la 850 km autonomie
Chinezii de la Nio au dezvăluit noul SUV electric ES7. Acesta vine echipat cu 2 motoare electrice, tracțiune integrală, 653 CP și până la 850 de kilometri autonomie.
Nio continuă să-și extindă portofoliul de modele cu zero emisii odată cu lansarea noului ES7. Acesta este cel mai rapid model al producătorului chinez, dar și primul care respectă filozofia "Design for AD".
POZIȚIONAT ÎNTRE TESLA MODEL Y ȘI MODEL X
Din punct de vedere al dimensiunilor, Nio ES7 are o lungime de 4.912 milimetri, 1.987 de milimetri sunt trecuți în dreptul lățimii, înălțimea măsoară 1.720 milimetri, iar ampatamentul este de 2.960 milimetri. Cu alte cuvinte, se poziționează între Tesla Model Y și Model X.
SUV-ul cu zero emisii propune lumini de zi LED, duble, faruri montate în partea inferioară a părții frontale, elemente de protecție din plastic, mânere care se retrag în caroserie și stopuri care integrează 202 module LED.
La interior, pasagerii vor regăsi un instrumentar de bord complet digital, display de 12.8 inch pentru sistemul multimedia, așa numitul sistem PanoCinema (ochelari de realitate augmentată care proiectează un "ecran" de 201 inch la 6 metri în fața mașinii), ornamente din lemn și sistem audio Dolby Atmos.
De asemenea, pachetul mai include un sistem de iluminare ambientală cu 256 de culori și scaune față încălzite, ventilate și cu funcție de masaj.
653 CP ȘI TRACȚIUNE INTEGRALĂ
Nio ES7 este echipat cu două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte, astfel că oferă tracțiune integrală. Ansamblul dezvoltă 653 CP și 850 Nm, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 3.9 secunde în modul Sport+. Cel de la volan are la dispoziție alte 9 moduri de rulare.
Totodată, clienții pot opta pentru una dintre cele 3 baterii: 75 kWh (485 km), 100 kWh (620 km autonomie) și 150 kWh (860 km autonomie).
Suspensia pneumatică și frânele față Brembo, cu patru pistoane, sunt standard.
SUV-ul poate tracta până la 2.000 de kilograme și are un mod special pentru camping. Odată activat, acesta menține activat sistemul de climatizare pentru a putea dormi peste noapte în mașină.
Lista cu sisteme de asistență este una stufoasă. Tehnologia de condus autonom folosește 33 de senzori, inclusiv un LiDAR, șapte camere de 8 MP, patru camere de 3 MP (sensibile la lumină) și 12 senzori cu ultrasunet.
Pe piața locală, Nio ES7 costă echivalentul a 66.706 euro (versiunea cu baterie de 75 kWh). Pentru acumulatorul de 100 kWh trebuie să scoți din buzunare cel puțin 74.973 de euro.
Primele exemplare vor fi livrate începând cu data de 28 august.
via NIO
Se pare ca bateria cea mai mare (150 kWh) ar fi de tip solid state - printre primele de acest fel din lume!!!