Porsche lansează noile Taycan GTS și Taycan GTS Sport Turismo cu 598 de cai putere
Constructorul german de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul Taycan Sport Turismo. Atât el, cât și versiunea standard, vor putea fi comandate și în versiune GTS, începând de anul viitor.
Porsche Taycan, primul model electric de serie al mărcii germane, a debutat în urmă cu doi ani la Frankfurt. Anul acesta, familia Taycan a fost extinsă odată cu lansarea lui Taycan Cross Turismo, iar acum, cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles, Porsche mai face câteva modificări în gama modelului cu zero emisii.
A TREIA VARIANTĂ DE CAROSERIE PENTRU TAYCAN: SPORT TURISMO
În primul rând, constructorul din Stuttgart prezină o nouă variantă de caroserie și anume Sport Turismo. Tot un break, ca și Cross Turismo, dar fără acele elemente care îi dau acestuia din urmă un aer de off-roader.
Așadar, lipsesc elementele de protecție din plastic, de la nivelul aripilor, garda la sol înălțată, iar spoilerul spate este vopsit în culoarea caroseriei.
Păstrează, totuși, dimensiunile interioare ale lui Taycan Cross Turismo. Astfel, noul Taycan Sport Turismo are un portbagaj cu un volum de încărcare de 445 de litri, iar prin rabatarea scaunelor spate se obțin 1.212 litri pentru bagaje. Portbagajul din față are o capacitate de 82 de litri.
NOUA VERSIUNE GTS, CU 598 CP
Atât noul Taycan Sport Turismo cât și Taycan vor putea fi comandate, începând de anul viitor, într-o versiune GTS. Aceasta este poziționată între versiunile 4S și Turbo, și dispune de 598 de cai putere. În aceste condiții, suta de kilometri pe oră este atinsă în 3.7 secunde.
Bateria de 93.4 kWh, cu arhitectură de încărcare la 800 V, este standard pentru versiunile GTS, iar autonomia depășește 500 de kilometri (504 km în ciclul WLTP). La o stație de 270 kW, repriza 5% - 80% durează 22 de minute și jumătate.
Suspensia adaptivă a fost preluată de la Taycan Turbo, dar calibrările sunt exclusive pentru această versiune. Tehnologia de vectorizare a cuplului este, de asemenea standard, la fel și pachetul Sport Chrono și volanul multifuncțional GT.
Etrierele roșii, cu șase pistoane pe față și patru pe spate, au fost împrumutate de pe Taycan 4S. Discurile față măsoară 390 de milimetri. Frânele Porsche Ceramic Composite sunt opționale.
Din punct de vedere estetic, noua versiune GTS din gama Taycan propune un spoiler față și praguri luate din pachetul SportDesign, o serie de ornamente exterioare negre, logo-uri GTS, jante Taycan Turbo S Design, cu diametrul de 20 de inch și finisate în negru satinat, și faruri Matrix PDLS Plus cu fundal negru.
Opțional, clienții pot opta și pentru jantele RS Spyder Design, de 21 de inch, finisate în același negru satinat.
Pentru interior, Porsche a pregătit pachetul Race-Tex, scaunele față sunt ajustabile electric pe 18 direcții, iar emblema GTS este brodată pe tetiere. Pachetul GTS Interior Package este opțional.
În Germania, noul Porsche Taycan GTS pornește de la 131.834 de euro. Cât despre Taycan GTS Sport Turismo, acesta costă de la 132.786 de euro în sus.
via Porsche
Pe astea le cumpara parlamentarii aia ipocriti care ne impun noua norme de poluare absurde si taxeaza masinile de rand pe motiv de poluare.