Audi ar putea opri lansările de modele noi cu motoare cu combustie internă în 2026
Audi va înceta lansările de modele noi echipate cu propulsoare cu combustie internă în 2026, potrivit presei germane, care citează declarații făcute de conducerea companiei.
Într-un interviu recent, șeful Audi a spus că brand-ul din Ingolstadt nu va mai dezvolta o nouă generație de motoare cu ardere internă. În schimb, nemții le vor îmbunătăți pe cele existente pentru a îndeplini noile standarde de emisii.
Anterior, Markus Duesmann susținea că Audi ar putea deveni un brand 100% electric până în 2035.
Informații publicate acum de presa germană arată că producătorul ar putea să lanseze ultimele sale modele noi cu motoare cu ardere internă în 2026 și ulterior se va concentra doar pe mașini electrice.
Potrivit Sueddeutsche Zeitung, Audi va renunța treptat și la sistemul de propulsie hibrid pentru mașinile sale, începând cu anul 2026.
-
Aud bine, vineri, 18.06.2021 11:09
Tocmai cand voia si @Sheriff sa isi cumpere un Audi V6 3.0 TDI.
-
@aud bine, vineri, 18.06.2021 11:11
Ti s-a citit articolul de zici ca auzi bine?
-
Seriff, vineri, 18.06.2021 11:24
Audi ar putea da faliment in 2026, exact cand voia Fanel/ Edikk sau alt spalat pe creier sa dea 80.000 pe un E-Tron pe care sa il incarce la Lehliu Gara alaturi de alti pensati cu gleznele goale.
-
netam-nissan, vineri, 18.06.2021 11:26
da, am auzit și eu că au dat audioșii interviuri de la mititica. e bine oricum c-au ales 2026, taman anu-n care se cam termină litiul pentru mașinuțele cu baterii.
-
@Seriff, vineri, 18.06.2021 12:11
cocalarismul tau e sufocant...
-
Andrei, vineri, 18.06.2021 15:22
E ok, e plina piața de cazane 1.9tdi conduse de bunicuțe în Germania.
-
Mihai, vineri, 18.06.2021 18:42
Dar ce se intampla? Cum ramane cu 2035? Nu mai functioneaza Bluemotion? Sau puscaria le-a bagat putintel mintile in cap? Cocalari din Romania, luati acum ce mai puteti...de fapt voi sunteti asigurati cu jafurile germane deja. Singura problema e sa le puteti intretine.
-
inexorabil, vineri, 18.06.2021 20:25
Mafia, moară hodorogită ce eşti, chiar nu poţi (nu ştii?...sau nu vrei???) să te smulgi de sub hipnoza e-clişeului “jafuri germane pentru cocalari” ? Dar mai ales…n-ai obosit?! Pentru că aduci omul în stare de hiperbolizare, adică să se întrebe în mod inconştient: ce fel de…lipsă de trup posezi, diavole??? On topping (cu cremă suplimentară de dinozaur comunist care are carnetul de e-Partid vizat la zi de OSF-Komintern) – apropo de Audi (iar nu de actualul şi viitorul “Audi”, voios că se sinucide…), iată maximum maximorum de ingeniozitate tehnică sau sublimul refugiat în realitate: https://www.youtube.com/watch?v=7-AKOahObt4&t=195s PS. Nota bene: olandezi, tati! Unii însă nespălaţi şi neapretaţi pe creier. PPS. @PMC, aştept impresii…
-
@inexorabil, sâmbătă, 19.06.2021 01:04
Legat de video cu V12 TDI si olandezii aia smecheri. De ce nu fac testele astea de viteza in Olanda? :)) Cam cat plateste el taxa de drum pentru masina, daca ar fi a lui??? Stii cum se calculeaza taxa de drum in Olanda, la olandezii aia nebatuti in cap? https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/auto-en-vervoer/content/hulpmiddel-motorrijtuigenbelasting-berekenen Baga acolo niste valori si vezi ce rezulta la o masina diesel cu o greutate de vreo 2 tone... Vreo 590 Euro pe trimestru adica vreo 2300-2400 Euro anual, doar taxa de drum :) pretul masinii iarasi ia in considerare o taxa pentru putori care poate ajunge si 25% din valoarea masinii. Acum daca esti olandez inteligent si nu un prost, iei masina full electrica si nu te costa nimic taxa de drum, ba mai mult, ai sanse sa primesti curent gratis de la birou cat timp tu muncesti si in plus ti se mai si platesc 0,19 centi pe km de naveta pe care ii faci. Deci sa revenim: 0 euro taxa de drum, 0 euro costuri incarcat, plus bani de naveta, deci cam in 4-5 ani ajungi sa te distrezi cu masinile astea, daca ai un IQ mai ridicat. Daca esti prost, iei V10, V12 TDI si te duci cu el pana in Germania ca sa te "bucuri" ca imputi pe acolo si ca ies germanii prost la emisii, pentru ca in Olanda nu-l poti folosi ca sa te dai smecher. Ei au multe portiuni de autostrazi pe care calculeaza viteza medie asa ca nu prea fac olandezii figuri. Cand te vei lumina si iti vei lumina si amicii, poate iese si Romania din topul tarilor cu cei mai prosti soferi si cu cei mai multi morti in accidente rutiere. Dar stiu sigur ca mai e foarte mult pana atunci.
-
inexorabil, sâmbătă, 19.06.2021 01:31
Fratziwear, în ziua de astăzi nu mai ai voie nici să fii…prost? Mafioso, uite, eu vreau (insist chiar!) să fiu unul!! Aşa că nu pot să-ţi dezvălui ce voi face cu e-argumentarea ta de bun zimţ, fiindcă ar trebui să apelez la “pătratul roşu” (hm, cred că ar merge, totuşi, că-i trecut de miezul nopţii şi copi – un “i” l-a mâncat @AndreiRN şi unul Electrikkk – doarme). Capitulez pe baricade (doar prin prisma somnului, sic!). Epopeile noastre M.A.I. te vor fascina în continuare. În timp ce voi avea grijă în mod expres ca războiul să se înteţească… Si vis pacem, para bellum.
-
mircea badea, sâmbătă, 19.06.2021 02:23
ce se intampla in 2026 totusi? se umple de panouri solare europa? se descopera ceva? ne incarcam bateriile direct de pe calea ferata? se interzic masinile pt saraci/"prosti"? eu vreau dar...ce semnez?
-
inexorabil, sâmbătă, 19.06.2021 05:56
Mafăilă, i-auzi ia! Ungaria cea “iliberală” i-a priponit prin lege pe nărăvaşii LGBT şi imediat au sărit de popou în sus (invocând acelaşi ultra-tocit “argument”, recte “drepturile omului”) fix tumorile planetare de la care nu te aştepti niciodată la atipii sau la surprize: Departamentul de Stat al SUA şi Comisia Europeană. Eh, oricum, cei care “pur şi simplu au alte orientări sexuale, nefiind anormali” se pot consola cu tot mai (politico-)fulminantele e-vibratoare, disponibile la preţuri extrem de tentante, disponibile, la rândul lor, graţie băncii populare de stat (cine poate să înţeleagă, să înţeleagă!), inclusiv dujmanii e-popoului, pardon, ai e-poporului fiind răzuiţi volens nolens în acest sens…păi şi normal; mediul are prioritate de Stânga.
-
@mircea badea, sâmbătă, 19.06.2021 08:36
Pai nu e clara tendinta? Cei ce au masini cu ICE le vor folosi in continuare, cei ce vor masini cu ICE vor putea cumpara SH sau noi pe unde mai gasesc. Masinile cu ICE nu vor fi interzise la circulatie, doar ca nu se vor mai gasi pe la vanzare asa cum se gasesc inca acum si investitiile se duc catre electrificare si nu catre dezvoltarea de noi motoare cu combustie. Sper ca esti mai luminat acum, ca inexorabil nu are nicio sands.
-
Japo, duminică, 20.06.2021 15:47
Păi asta nu pricepi tu: companiile sunt forțate de politic să facă acest pas și nu de piață.
Citeste si
-
INDUSTRIE | luni, 25 noiembrieȘeful Volkswagen: „Trebuie să închidem fabrici pentru a reduce costurile”Thomas Schafer, șeful Volkswagen, a apărat decizia mărcii germane de a închide mai multe uzine pentru a reduce din costuri. Șeful mărcii mai precizează că nu există cale de a evita concedierile angajaților uzinelor afectate. Citeste tot
-
INDUSTRIE | luni, 25 noiembrieToyota Celica ar putea fi relansată după două deceniiUn oficial al mărcii japoneze ar fi confirmat faptul că modelul Celica va fi readus la viață în curând, potrivit unei publicații japoneze. Zvonurile cu privire la relansarea lui Celica prind și mai mult avânt. Citeste tot
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
Slava Domnului! Era si timpul! Poate le iese mai devreme! Declaram deschis festivalul dejectiilor: