Tesla Model X facelift: până la 1020 CP și un volan care stârnește multe controverse
La fel ca și fratele de gamă, Model S, Tesla Model X a primit un bine meritat facelift. Cea mai mare noutate o reprezintă versiunea Plaid, care dispune de 1020 de cai putere.
Tesla a lansat Model X în 2015 și, un an mai târziu, SUV-ul american s-a clasat al șaptelea în topul celor mai bine vândute mașini cu încărcare la priză.
Pentru a păstra viu interesul clienților, Model X a primit acum un bine meritat facelift. Îmbunătățirile sunt în mare parte aceleași pe care le-a primit și fratele de gamă Model S. Deloc suprinzător, având în vedere că sunt dezvoltate pe aceeași arhitectură.
EXTERIOR UȘOR REVIZUIT
Tesla Model X facelift propune o bară față nouă, difuzor de aer ușor cosmetizat și un set nou de jante, cu diametrul de 22 de inch. Constructorul îl descrie ca fiind cel mai aerodinamic SUV de serie, având un coeficient cX de numai 0.25.
Îmbunătațirile aduse interiorului sunt ceva mai vizibile. Lista include o grafică nouă pentru ceasurile de bord digitale, display central de 17 inch pentru sistemul multimedia, patru porturi de încărcare wireless, un ecran montat în tunelul median pentru pasagerii spate și un volan care a stârnit multe controverse. Și, având în vedere modul greșit în care mulți șoferi țin mâna la ora 12:00, s-au născut o mulțime de glume. Dincolo de acest aspect, Tesla dovedește încă o dată curaj în adoptarea unor idei unice în industria auto.
După ce se vor obișnui cu volanul, clienții vor putea observa și noile ornamente interioare din lemn.
Model X poate fi comandat în continuare cu cinci, șase sau șapte locuri. Prima variantă dispune de un spațiu de încărcare de 2.577 de litri.
Cea mai accesibilă versiune rămâne Model X Long Range. Echipată cu două motoare electrice, aceasta atinge 100 de km/h în 3.8 secunde și are o autonomie de până la 580 de kilometri.
VERSIUNE NOUĂ CU 1020 CAI PUTERE
De departe cea mai atractivă este însă noua versiune intrată în gamă: Model X Plaid.
Mulțumită celor trei unități electrice, mașina dispune de 1020 CP, suficient pentru a accelera până la 100 de km/h in 2.6 secunde. Autonomia maximă ajunge la 550 de kilometri.
Dacă tot suntem la capitolul tehnic, trebuie menționtă și noua arhitectură a bateriilor. Tesla nu a oferit mai multe informații, dar se zvonește că ar fi vorba despre un pachet similar cu cel vechi, din punct de vedere al greutății și dimensiunilor, dar care poate stoca acum mai multă energie.
La rândul lor, sistemele care îi permit lui Model X să se conducă singur pe autostradă au fost și ele îmbunătățite. Bineînțeles și funcția Autopark.
Primele exemplare Tesla Model X facelift sunt așteptate să ajungă pe piață anul viitor.
via Autoexpress
Simply the best electric SUV!!!! Bateria de acumulatoare ar ramane de 100 kWh. BRAVOS TESLA!!!!