PSA și Fiat-Chrysler ar putea renunța la unele branduri și modele după finalizarea fuziunii: decizia vizează piața din China
Grupul Stellantis, care va rezulta în urma fuziunii dintre PSA și Fiat-Chrysler, vrea să renunțe la mai multe branduri și modele și să reducă numărul fabricilor, demersuri ce vizează piața din China, potrivit declarațiilor făcute de un reprezentant al părții franceze.
În așteptarea verdictului cu privire la fuziunea dintre Fiat-Chrysler și grupul PSA, care ar urma să primească “undă verde” în curând de la Comisia Europeană, oficialii celor două părți fac planuri pentru optimizarea activității viitorului grup Stellantis.
Directorul financiar de la PSA susține că noul producător trebuie să renunțe la mai multe branduri și modele în China, dar și să reducă numărul fabricilor pe cea mai mare piață auto din lume.
“Nu este rezonabil să credem că vom putea continua cu atâtea branduri, platforme și mașini la Stellantis, dacă ținem cont de volumele combinate ale celor două entități,” a spus Phillipe de Rovira.
Oficialul PSA a spus că producătorul francez a vândut deja o fabrică pe care o deținea în joint-venture cu chinezii de la Dongfeng și că o altă uzină a fost închisă.
În 2014, PSA avea vânzări de circa 700.000 de mașini pe piața chineză, însă volumul a scăzut treptat până la 119.000 de unități anul trecut. Pentru 2020, vânzările PSA din China sunt estimate la mai puțin de 50.000 de vehicule.
Fiat-Chrysler vinde doar modele Jeep în China, iar vânzările din intervalul ianuarie-septembrie 2020 au scăzut cu 47%, la aproximativ 27.000 de mașini.
Via Automotive News
Oare ce va m-ai rămâne după ce vor fi nevoiți să taie pentru a supraviețui?