Renault își conturează planurile: ar putea mări prețurile la modele compacte cu până la 30%, dar va lansa un model electric care va costa sub 20.000 de euro
Renault analizează opțiunea de a crește preturile modelelor din segmentul compact cu până la 30% pentru a obține profturi mai mari, însă în același timp susține că poate dezvolta un model electric produs în Franța care să coste mai puțin de 20.000 de euro.
Renault se pregătește de o serie de schimbări majore de strategie după sosirea noului CEO Luca de Meo. Acesta și-a anunțat deja angajații printr-un mesaj intern că reducerile de costuri ar putea să depășească ținta inițială de două miliarde de euro.
Pe de altă parte, Luca de Meo lucrează deja la conceperea unui plan de revitalizare a Grupului Renault și a oferit deja câteva indicii despre direcția de viitor în cadrul unui interviu acordat publicației Les Echos, preluat de Caradisiac.
În primul rând, de Meo afirmă că este interesat să adopte o strategie asemănătoare cu Peugeot și să mărească marja de profit prin creșterea prețurilor la modele compacte cu până la 30%.
"Segmentul compact este centrul de gravitație al sectorului nostru. Nu-mi este frică să anticipez o creștere cu 25-30% a prețului mediu în acest segment", a precizat el.
În prezent, gama compactă Renault include Megane și SUV-ul Kadjar.
Pe de altă parte, de Meo susține că Renault este determinată să producă în Franța un model electric cu un preț mai mic de 20.000 de euro.
"Vrem o gamă de modele electrice emblematice și profitabile, produse în Franța, la un preț de pornire mai mic de 20.000 de euro", a mai precizat el.
Grupul Renault va avea în curând un astfel de model prin Dacia Spring, care va fi prezentat la începutul anului viitor. Totuși, modelul respectiv va fi produs și importat din China.
Via Les Echos, Caradisiac
vise, taica. cum sa planifici preturi cu 30 procente mai mari cind multe renouri se vind de fapt cu 30 la suta reducere la mandatarii frantuji?