VIDEO: Vezi cum se descurca Dacia Duster in noroaie

Publicat joi, 11.03.2010 14:27 de Mircea Meșter

Dacia a publicat doua filme de prezentare prin care constructorul roman subliniaza capacitatile lui Duster in off-road adevarat.

  • mircea, joi, 11.03.2010 15:24
    Scuze

    Ne cerem scuze pentru problemele tehnice aparute anterior si care nu au permis vizualizarea acestor filme. Ele s-au rezolvat intre timp. Multumim pentru comentariile care ne-au semnalat problema. Sunteti liberi sa discutati acum la subiect. Mircea Mester.

  • yo, joi, 11.03.2010 15:29
    filmuletele sunt pe www.dacia.ro

    nu sunt astea filmuletele ..:)

  • ndralexandru, joi, 11.03.2010 15:31
    Dacia

    tare ar fi sa comapre Top gear BMW X6 cu Duster si sa i dea clasa Dacia =))

  • aha, joi, 11.03.2010 15:33

    da, merci :) sunt filme realizate in timpul probelor de rezistenta ale prototipului... a fost incercata din greu, se vede

  • iNelu, joi, 11.03.2010 15:36
    Duster

    pare ca se descurca destul de bine, ce mai trebuie stiut?

  • nisiparul, joi, 11.03.2010 15:41

    se vor indragosti cei de la TopGear (UK) de ea :) Sau poate cei de la FitthGear

  • All mode, joi, 11.03.2010 15:44
    clar...

    nicio sansa sa se tina un yeti in urma unui duster in offroad

  • .marius., joi, 11.03.2010 15:47
    Dacia Duster

    Incredibil de capabila masina asta in off`road.

  • antonny, joi, 11.03.2010 15:51
    domnule mircea

    mar interesa si pe mine ce motoar avea masina din filmulet benzina 1.6 sau 1.5

  • unckle, joi, 11.03.2010 16:06

    Antonny, motorul conteaza mai putin pentru ca treaba grea se duce catre sistemul 4x4 , iar acolo Nissan face treaba foarte buna. Cred ca si motorul de 1,5dci de 85 de cai poate sa faca lejer ceea ce ne arata in filmele astea. Problema mea cu Duster ramane ... ei spun ca Duster costa 10500E si face d'alea .... ceea ce ii o minciuna grosolana :)

  • @unckle, joi, 11.03.2010 16:14

    Dar Tucson-ul de 15.815 € face treaba asta?

  • Duster, joi, 11.03.2010 16:28
    o masina buna

    cei da in gura la dCI in primul video.

  • ps:, joi, 11.03.2010 16:31

    e mai misto cu muzica pe dacia.ro

  • Autogreen, joi, 11.03.2010 16:36
    Superioara

    Masina asta e clar superioara unui Tucson, spre exemplu. Daca va avea fiabilitatea Loganului va avea vanzari impresionante. Apropo am vazut un Logan taxi cu 300.000 de kilometri la bord si arata destul de bine.

  • @unckle, joi, 11.03.2010 16:44

    las-o jos ca macane! nu spune nimeni ca la 10.000 "faci de astea". dar vad reclame la SUV-uri care "fac de astea" DOAR la TV si la preturi duble deci cine pe cine minte?

  • off, joi, 11.03.2010 16:49
    road

    Mi-e simpatic Dusterul. Dar pana la off road adevarat e drum lung... Era o poveste vis a vis de inflacararea unora,la un moment dat se vroia ca Stefan Cel Mare sa fie sfintit, la care Noica a zis - (din memorie) Stefan cle Mare a fost un mare domnitor, poate cel mai viteaz, curajos si demn avut de romani in istorie. Dar era curvar domnule. De ce sa-l sfintim ? Are destule alte calitati,dar sfant nu e. Dacia este normal sa-si faca mare reclama la Duster, dar sa nu impinga prea sus asteptarile, s-ar putea sa creeze si multe deziluzii... Are destule calitati Dusterul: garda la sol mare, greutate mica, consum mic, exista si in varianta 4x4 cu un sistem bun. Dar pana la off road e cale lunga...si in plus pretul nu il consider un chilipir. De ce nu se insista pe adevaratele calitatile ale lui ?

  • valentin, joi, 11.03.2010 17:02
    DUSTER

    foarte tare frate, daca ii mai fece si varianta cu 7 locuri s-a dus drea q concurenta, in sfarsit exista o dacie care mi-as cumpara-o

  • Neamtu, joi, 11.03.2010 17:17

    bai fratilor vreau sa va spun ca eu am gasca mea si mai fac din cand in cand treburi d-astea .. se vede unde pune mana Nissan... am mers cu Patrol, am mers cu x-trail si sunt meserie... 15 16k ? mi-as lua o jucarie din asta

  • vlad, joi, 11.03.2010 17:34
    Jos Palaria

    Nu stiu despre voi, dar eu imi dau palaria jos in fata lui Duster. Iata ca se poate! Bravo DUSTER!!!!! Bravo DACIA!

  • io, joi, 11.03.2010 17:55
    dacia

    poate asta nu rugineste dupa 2 ani k loganul.Apropo, care se baga sa-mi bage tigaia de logan intr-un stalp?face-m parte banii pe casco :D

  • @io, joi, 11.03.2010 18:00

    daca ar fi asa , dacia n-ar pune garantie 6 ani .. n-ar fi rentabil pentru ei. realitatea e ca loganul ala de care vbesti tu, e o fantoma

  • unckle, joi, 11.03.2010 18:00

    Descopera un 4x4 cu personalitate! Duster se impune prin statura si te cucereste prin liniile ferme, este un 4x4 robust si protector pregatit pentru aventura off-road! de la 10500E , toate taxele incluse suna cunoscut ? ia sa vedem ... daca inlocuim Duster cu .. tucson ( ca vad ca unii aveti obsesie cu el ) sau yeti si daca inlocuim 10500E cu pretul de pornire de la masinile alea ... nu cumva rezulta reclama celor de la Hyundai sau Skoda ?? Deci , de ce se apuca domnu dobitocu' sa zica verzi si uscate despre mine ? Am spus ceva gresit ? Cred ca doar am adus aminte de campania publicitara in care clientul este indus in eroare cu buna stiinta asupra pretului unui Duster care este prezentat ca un off-roader robust si protector . . . Domnilor , 90% din populatia romaniei nu stie ce inseamna " de la 10500E " ... iar ceilalti 10% nu ar cumpara o dacie ...

  • matushul, joi, 11.03.2010 18:31

    Domnilor , 90% din populatia romaniei nu stie ce inseamna " de la 10500E " ... iar ceilalti 10% nu ar cumpara o dacie ..

  • @unckle, joi, 11.03.2010 18:33

    Pe aceeasi pagina pe care ai gasit scris asta, se gasesc si versiunile de echipare cu preturile. Doar "dobitoc" sa fii cum zici tu, sa nu vezi ca poti avea un 4x4 la 12300 EUR

  • @unckle, joi, 11.03.2010 18:49

    foarte cretini trebuie sa ti se para tie romanii... probabil tu faci parte din acei 10% care reprezinta de fapt eminenta cenusie a Romaniei... viitorul ei de aur ! ...compus din limuzinele la a 7-a mana din vest cu 400.000 km la bord, motoare de 3.000 cmc si emisii CO2 de 300 g/km ... asa vezi tu viitorul Romaniei?

  • Bethurbazal, joi, 11.03.2010 19:23
    Opinie

    Filmuletele de sus nu sunt de calificat off-road decat daca traduci liber din engleza. Drumurile sunt de camp cu urme de carute si portiuni cu apa. Repet, ce-i sus nu-i off-road!

  • Alino, joi, 11.03.2010 19:33
    Oare?

    Oare din ce masina s-a filmat al 2-lea spot?

  • bogdanc, joi, 11.03.2010 19:54

    alino mi-ai luat vorba din gura... din ce imi amintesc din pozele spion de anul trecut a2a masina era un MCV

  • bozzo26, joi, 11.03.2010 19:55

    cam tureaza motorul mult in primul filmulet..iar cand trece peste o groapa trosneste ca naiba.... un 1.9 dci era mai bun ...

  • xss, joi, 11.03.2010 20:41
    @Bethurbazal te contrazic...

    s-a vazut bine unghiul de rampa de 23 de grade, s-au vazut unghiurile de atac / degajare si capacitatea de urcare in panta la 40 grade, s-a vazut elasticitatea suspensiei independente si abilitatea de a iesi din balti cu noroi de 30cm...

  • mihaela, joi, 11.03.2010 20:43
    pe cand un film si cu modelul 4x4

    Unde sunt filmele din off road ? Ne prezentati doar varianta cu tractiune pe fata .... lasati surprizele la final...banditilor.. !

  • Peter, joi, 11.03.2010 20:47

    Daca nici asta nu e off-road...atunci care e? In rest, pare ca se descurca bine, si sa speram ca va fi si fiabila.

  • stefan ti-o, joi, 11.03.2010 20:50
    @xss. zt.

    Dilema era balta de 1 cm cu noroi de 29 cm sau invers ? Sti cat are ungiul de atac Dacia 1300 classic ? Face de rusine Duxterul... Sti cat are oltcitul fara spoiler unglui de atac ? Ghici ?

  • xss, joi, 11.03.2010 21:08
    @stefan

    Urmareste fillmul si nu mai comenta aiurea ! Pun pariu ca n-ai inteles o iota din ce am scris eu acolo... unghiurile de atac/degajare sunt CELE MAI BUNE din clasa. Singurul care mai poate ridica pretentii e Land Rover Freelander. Unghiul de rampa sau unghiul ventral cum e trecut pe site-ul Dacia, arata capacitatea masinii de a trece peste un bolovan fara a atinge partea inferioara a caroseriei. Unghiul de rampa e cu atat mai bun cu cat ampatamentul e mai scurt, garda la sol mai inalta si cauciucurile mai mari. Land Cruiser 150- king of all roads- are unghiul de rampa la 22 de grade, Duster 23 grade... Calmeaza-te... nu te-ai gasit bine cu mine.

  • Cristy, joi, 11.03.2010 21:24

    Dusterul din video cred ca are motorul de 1,5 dci .

  • @stefan, joi, 11.03.2010 21:40

    stefane lucrezi la skoda si te cam roade invidia, nu-i asa? las' ca-ti trece! ps: oltcit si dacia 1300 aveau unghiuri mai mari fraiere ( nu numai consolele scurte determina unghiuri bune, ci si garda la sol )

  • @stefan, joi, 11.03.2010 21:40

    *mai mici

  • XP1, joi, 11.03.2010 21:57
    Duster

    Vreau sa vad SUV-uri de prestigiu cum se descurca (video). Daca Duster se descurca la fel ca acelea, inseamna ca e un produs foarte bun.... Sa nu uitam ca dacia asta nu este un produs 100% off-road, alea au punte rigida si sistem 4x4 cu blocare de diferential central si pe punti. DIferentialul nu este torsen ca la alea off-road, este de tip haldex... Asa ca nu vreau comparatii cu masini off-road gen Land Rover... ci cu masini de genu Tucson, Sportage, Tiguan ... Iar la papagalii aia care zic fara sa o vada ca nu e buna si ca e roaba... sa stea cu sh lor cu jdemii de km in parcare si cu maneaua data la maxim si sa nu mai deranjeze pe altii

  • xss, joi, 11.03.2010 22:20
    @ XP1

    Ai gresit in cateva puncte: Duster are un diferential central blocabil electronic... diferentialul NU e niciun haldex si nici torsen, e de conceptie NISSAN 100% ! invata ce inseamna "All Mode 4x4". si doar doar masinile cu motor longitudinal au torsen

  • unckle, joi, 11.03.2010 22:29

    cum era vorba aia ..? ... " d'as avea parte de bani in viata cum am de prosti.... " ... lasa ma ca sunt io prostu si esti tu ala care are dreptate.... mergi de cumpara dacie de 12300 sa faci offroad cu ea .. sa speram ca iti da si un antiperspirant ca vine vara

  • unckle, joi, 11.03.2010 22:35

    revenind la filme ... ... sistemul 4x4 de pe Duster cred ca poate satisface lejer 99% din situatiile in care este pus intentionat ... si de departe orice situati "normala" de mers pe drum ( oricat de accidentat ar fi el ). Faptul ca poate da putere la roata care trebuie este fenomenal. Am vazut azi un Santa Fe cum innota prin zapadase pare ca 15cm i-au dat de furca destul de mult :)

  • C-G-C, vineri, 12.03.2010 08:38
    @unkle

    Sunt curios daca sub acelasi nickname comenteaza aceeasi persoana. Imi aduc aminte de primele comentarii care erau foarte pertinente, insa in ultima perioada poti fi alaturat foarte usor celor care abereaza 'all-mode' (ca tot suntem pe 'sistem'). Destul de ciudatata chestiunea. Bafta si poate-i revii.

  • unckle, vineri, 12.03.2010 08:49

    comentariile sunt facute chiar de aceiasi persoana :) .... si sunt 2 aspecte ale problemei : 1. Dacia minte si aduce public in showroom cu o reclama mincinoasa -- sa nu spuna v'runu ca a aparut in vre-o reclama altceva decat " mama-mama ce offroader belea va vindem de la 10500E" .. si asta-i o minciuna ( pe langa ca-i o hotie la adresa clientului pentru ca acel Duster de 10500E este un logan/sandero suprainaltat ) 2. Dusterul cu 4x4 si dotari, ala de 16000E ... aia este cu totul alta poveste , masina aia chiar face off-road, si chiar iti da ceea ce lauda aia in reclama. acu' . . . faptu ca nu am vorbit de bine decat de 2-3 ori si ca am vorbit de rau in rest ... subiectul comentariilor a fost diferit si nu cred ca mi-am calcat peste comentarii contrazicandu-ma :)

  • rares, vineri, 12.03.2010 09:05
    off-road

    Cred ca problema cu toti cei care critica pe-aici este faptul ca s-a pus "off-road" in titlu....hai sa fim seriosi, daca cineva pasiont de off road profesionist vrea sa isi cumpere o masina pentru asta, nu se uita la duster....nu-i asa? dar, pentru pretul ei si pentru o masina facuta in Romani eu zic ca aceste capabilitati ale lui Duster sunt impresionante....cat sa mergi sa livrezi niste ajutoare unor persoane rupte de tara din cauza inundatiilor unde drumurile sunt asa cum se vede intr-unul din filme...eu zic ca merge...sau sa mergi la pescuit intr-o zona mai greu accesibila pe timp de ploaie....e foarte buna masina. Normal ca daca iei un audi Q7 sau Q5 nu te bagi prin noroaie ca si astea ca nu vrei sa risti sa ti-o zgariii ca te costa reparatia cat jumate de logan...de-aia nu au facut producatorii audi-ului filme de-astea. PS. redactia ar trebui sa gaseasca un termen pentru astfel de drumuri..."mud-road" ???

  • C-G-C, vineri, 12.03.2010 10:19
    @unkle

    M-am mai linistit :)). Tu ai dreptate in esenta, insa nu este numai problema Dacia, practic ei se aliniaza unor standarde paguboase pt ca altfel ar suferi din pct de vedere comercial. Speta asta imi aduce aminte de Cosmote care in momentul lansarii spuneau ca vor oferi doar produse simple si in acelasi timp bune imbracate intr-un ambalaj sincer, fara ocolisuri, fara vrajeala asta pe care tu (si eu) o acuzi. Desi au inceput asa, timpul si mediul concurential romanesc a facut ca partea cu ambalaj sincer sa dispara si astazi vedem reclame Cosmote cosmetizate bine dar care mint la fel de bine. De marketing-ul mincinos ar trebui sa se ocupe autoritatile statului, gen Protec. Consumatorului etc. Tipul asta de reclama mincinoasa este practicata din pacate de toate soc. comerciale care activeaza pe la noi, mai ales in domeniul telefoniei mobile sau auto. Din pct. meu de vedere Dacia este deabia la pubertate din pct-ul de vedere al marketingului mincinos fiind intrecuta lejer de constructori ca Chevrolet, Hyundai, Toyota, VW, Skoda etc., probabil si din cauza ca lista de echipari/dotari este atat de scurta incat minciuna nu poate lua proportii apocaliptice cum vedem la altii. In concluzie, intr-o societate bolnava, unde organele de control sunt aproape inexistente, este dificil sa concurezi sincer atata timp cat ceilalti mint frumos. Numai bine!

  • unckle, vineri, 12.03.2010 11:07

    Da-mi voie sa te contrazic ( contrazicand un pic si ce am zis eu :P ) Reclama Dacia nu este o minciuna - este doar inselatoare . Evident ca este atat de inselatoare cat sta la marginea minciunii - dar asta-i marketingul capitalist. Daca ai timp sa observi reclamele o sa vezi ca toate produsele date ca find " bune pentru om "; " care ajuta sa faci nush-ce " ( de la matreata pana la slabire , umplere de muschi sau off-road :P ) ; etc -- toate au un punct comun , si anume acel " de la ..." ; "pana la" ; etc. Din pacate 90% dintre romani habar n'au ce inseamna asta ( ca sa ii dau motiv dobitocului de mai sus sa se ia iar de mine ) .

  • Carlos, vineri, 12.03.2010 11:35
    @unckle

    Te-ai gandit tu bine asa si ai zis , ba ce sa mai inventez de astia? =)) Si apoi mi-ai fazut comentariile mele... ai zis: ooh uite ceva ceva care poate fi rastalmacit... Acum te intreb eu: tu ai fost in viata ta in vreun showroom Dacia sa vezi cum te poate ajuta un consilier? Ma gandesc ca poate tu ai impresia ca masinile se pot cumpara online de pe site-ul Dacia...

  • eu2, vineri, 12.03.2010 12:00
    dusty

    E f tare masinutza,totul e ca dupa o iesire de genu asta sa nu ti bata toate cele, pe la suspensie..bucse,bielete etc. Deci ar fi si mai bine daca ar fi si rezistenta pe masura a ce stie sa faca. Urata nu poti sa zici ca e,doar la interior se putea putin mai mult,pt cei mai pretentiosi.

  • Carlos, vineri, 12.03.2010 12:25
    @ XP1

    "..nu vreau comparatii cu masini off-road gen Land Rover" ei na !! ce sa-ti povestesc ! nu vrei tu.. =))) se pot compara, pentru ca Duster si Freelander sunt in aceeasi clasa, iar "All mode 4x4" si "Terrain Response" sunt de acelasi calibru. Si nu, Duster nu are diferential haldex, ci unul de provenienta Nissan.

  • unckle, vineri, 12.03.2010 12:41

    Carlos ... ma baiatule ... ai putea tu sa comentezi fara sa faci si un mic atac la persoana ? ... crezi ca ai putea sa faci macar odata asta ? Daca tie ti se pare ca inventez.... mai gandestete prietene ( asta daca poti ) . Faptul ca eu dau pe goarna niste treburi pe care le scot de la mine cred ca inseamna ca inventez . . . dar sa vin si sa comentez aici " URAAA DACIAAAA < URAA 4X4 ROMANEEESC , URAAA LE-A SPART PIATA LU' TUCSON SI LU' YETI " pentru a fi in ton cu toti "comentatorii" cred ca inseamna sa spun " nimic" si sa fac comentarii inutile. De asemenea - nu zice nimeni ca la Dacia in Showroom nu te ajuta un consilier sa cumperi ceea ce iti trebuie -- PROBLEMA ESTE CA ESTI ATRAS IN SHOWROOM CU O RECLAMA ... "NU TOCMAI ADEVARATA" ( ca sa nu spun mincinoasa . . . ca doar am discutat aspectul asta mai sus ) , si odata ajuns acolo omul mai scoate din buzunar ca sa ia si aer conditionat... sa ia si diesel... sa ia si volan cu piele si radiocidi cu iempetrei . Stiu ca-i greu de inteles chestia asta , si ma astept sa comentati la fel de inteligent in continuare la adresa mea. Nu pot decat sa va anunt ca internetul este (inca) liber si cata vreme cei de la Automarket nu imi interzic sa mai postez pe pagina lor o sa continui sa fac astfel de comentarii.

  • Radu, vineri, 12.03.2010 13:15
    :0

    Masini testate romaneste, asta vroiam sa vedem. Cred ca aceasta masina va reprezenta valoare buna la recumparare second hand.

  • Naie, vineri, 12.03.2010 13:31
    De ce nu are plug?

    Se va vinde bine in Dambovita, Arges si Ialomita. In Calarasi nu ca sunt doar someri. In Teleorman ar merge, dar depinde daca se face porumbul. Sa o testati va rog si pentru Bucuresti (ca sunt oameni de la tara si aici), dar sa ii faceti testul cu gura de canal desfacuta, bordura lu' Videanu si mersul pe piatra cubica uda (minim 5 km - zona Herastrau). Oricum, va iesi pe primul loc tot la pret!

  • URAGANU, vineri, 12.03.2010 13:41
    subscriu Naie

    Subscriu la ce-a zis Naie. Ii asteptam cu PROBE in noul Bucuresti

  • Carlos, vineri, 12.03.2010 13:53
    @ unckle

    Viata reala nu este internetul. Viata reala inseamna hartie, contacte fizice interumane si experimentarea masinii prin toate cele 5 simturi. Eu iti recomand metoda celor care nu stiu sa deschida un calculator, daramite sa intre pe site-ul Dacia : intra frumos in showroom, sunt intampinati de un consilier VN, dau mana cu el, se aseaza la birou, li se inmaneaza o oferta scrisa, iar apoi sunt invitati sa urce in masina si eventual sa faca un drive-test ! Si apoi dupa ce pleci de acolo, poti face aprecieri daca au fost siceri sau nu. Daca esti multumit de informatii sau nu. Nu-ti face griji. Vei putea face asta cu Duster in curand. Pana atunci nu mai manca cornulete cu rahat. Si da, comentariile tale sunt inutile.

  • Vam-pirelu, vineri, 12.03.2010 14:08
    atata tam tam

    Deci fratilor, e DACIA ... , tot povestiti de comparari si asa, OFF ROAD si blah balh ... E o mashina pentru oameni care nu au bani multi in primu rand, iar pentru bani care ii dai pe ea se merita.De ce dacia 1300 care era facuta pentru unguri era mai buna? De ce erau dacii si in vest? Ca erau proaste ? Asa ganditi voi, erau mashini bune, nemti de ce le-au cumparat anul trecut, de prosti.NU ganditi decat inainte si prost.O mashina buna e o masina care nu costa mult si tine in timp sau o masina scumpa si piese ieftine. Dacia se incadreaza destul de bine din aceste punct de vedere in mashina ieftina, reparatii ieftine. In cea ce priveste off road Dusterul e o mashina ok, daca vrei un off road adevarat iti iei atvu si te dai cu el, dak ai de mers la munte, pe penti si vrei sa ai mashina iti iei mashina.Daca vrei off road profesionist iti iei o mashina care e pentru asa ceva.Duster nu e pentru off road profesionist, ci pentru drumuri accidentate.Cand iei o mashina pentru off road profesionist nu te uiti la tucson sau duster. SUV -urile ce le vedem prin orase sunt mai mult CUV daca stiti ce-s alea, daca nu cautati pe google. Pe unde au testat-o se cam poate merge cu orice mashina cu garda la sol mare, cel putin si eu am trecut prin rau cu apa peste capota cu un papuc si e ok.Totul depinde de sofer. Reclame mincinoase sunt peste tot, iar daca nu stiati, cu asa ceva se mananca in ziua de azi comertul.

  • Carlos, vineri, 12.03.2010 14:28
    @ Vam-pirelu

    "Dusterul e o mashina ok, daca vrei un off road adevarat iti iei atvu" =))) dupa fraza asta, n-ai mai mult de 20 de ani cu siguranta! chestiunea e ca unora nu le place gustul noroiului in gura... Duster e un crossover, dar unul care isi depaseste cu mult conditia in off-road. E o masina care se preteaza offroad-lui pe trasee cu grad de dificultate medie spre ridicata. E o masina ieftina care ar merge cumparata de pasionatii offroad pentru distractie... distractia e cu atat mai mare cu cat stii ca e robusta si usor de intretinut

  • fane, vineri, 12.03.2010 14:36
    Duster

    subscriu la ce a spus vam-pirelu,intr-adevar pe unde au testa duster-ul te poti descurca cu multe alte masini daca mai stii si ceva soferie.masina o sa fie ok pt Bucuresti iarna cand primarul este surprins ca a nins si incepe dezapezirea dupa 2 zile sau pt mers la peste cand tr sa o iei pe coclauri pana ajungi la balta dar ca sa faci off road cu un motor de 1.5 putin probabil apropo am un amic care face off road cu o toyota land cruiser din 93 motor de 4000cmc diesel chiar o sa-i cer o parere avizata

  • Carlos, vineri, 12.03.2010 15:40
    Mentiuni

    La fel de importanta ca puterea bruta este raportul greutate / putere. Duster 1.5 litri 110 CP are acelasi raport kg / cp cu o Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 140 CP.

  • Alex, vineri, 12.03.2010 16:20
    Duster

    Duster este, cum spunea si Vam - pirelu, e o masina de teren pentru drumurile noastre, multe sub orice critica! Si face fata si pe drumurile din acele localitati uitate de edili, unde sunt niste noroaie amestecate cu pietre si cu oful cetatenilor care se descurca greu, chiar si cu cismele. Am un Logan 1,5 dci, de aproape 4 ani si sunt foarte multumit de el. Nu am facut prea multi km cu el, dar pe drumurile din tara, unele destul de accidentate, s-a comportat foarte bine! La banii si drumurile noastre, sunt masini ca lumea! BRAVO DACIA!

  • LUCCI, vineri, 12.03.2010 17:20
    D-ACIA

    Unkle,vezi cape 15 se da salariul la Dacia ,sa te duci sa-l iei... Daca mai facea vreo doua ture ,la cum forja motorasul ala de 1.5 dci, o termina pilotul ala ,sau era...unkle la volan.

  • yo, vineri, 12.03.2010 17:45
    duster

    De fapt, discutam despre nimikuri. Totul se reduce la bani. Cu cat ai mai multi cu atat cheltui mai mult.

  • vm, vineri, 12.03.2010 18:02
    @ yo

    E o regula generala, dar nu si necesara. Se vede acest lucru din criza prin care trecem. Oricum, eu cunosc oameni foarte bogati care au Dacia Logan in garaj si nu pentru ca sunt patrioti, ci pentru ca e o masina fiabila si nu vor sa uite de unde au plecat.

  • Bogdan, vineri, 12.03.2010 19:45
    Dacia Duster

    Frumoase filmulete bravo celor de la dacia pentru ca au conceput o astfel de masina aici la noi in romania si la un pret asa de mic pentru clasa ei

  • Valentin, vineri, 12.03.2010 23:14
    In sfarsit ... 5 ani

    Au trebuit 5 ani ca o DACIA sa fie laudata pe merit. Mai bine mai tarziu decat niciodata. Felicitarii pasionatilor de comentarii care pana acum s-au facut de ras cu tot ce au spus despre Dacia. Dupa cateva imagini mai spetaculoase si mai dinamice s-a intamplat minunea. Era mai simplu daca ati fi condus imediat dupa lansarile noilor modele Dacia, cate o masinuta romaneasca. V-ati fi schimbat impresia mai devereme. BRAVO DACIA !

  • dany, sâmbătă, 13.03.2010 08:04
    marketing

    VRAJEALA,CE AU FACUT ASTIA CU Duster-ul poti face cu multe alte masini chiar si cu logan-ul daca stii un pic cu volanul Sa vedem cati or sa ramana la fel de entuziasti cand o sa apara pe strazi sau eventual or sa-l conduca.O alta tampenie care se tot care se tot spune "vai ce a facut Dacia ce tari suntem" ,de fapt dacia nu a facut nimic meritele sunt pt Renault Dacia a ramas doar cu numele e singurul lucru care leaga aceasta masina de Romania si bineinteles mana de lucru.Sa le intre bine in cap unora Duster se face in Romanica pt ca avem niste salarii de cacao altfel se poate face oriunde in lume

  • @dany, sâmbătă, 13.03.2010 08:35

    pentru tine: http://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-sarbatoreste-60-de-ani-de-la-debutul-lui-transporter-29024.html si al 3 lea comentariu iti este dedicat. Tie si celor ca tine

  • dany, sâmbătă, 13.03.2010 09:06

    "Bai inteligentule "care ai scris mai sus,acolo e vorba de Volkswagen,o companie 100% germana care a reinvestit profitul in Germaia,a creat locuri de munca tot acolo si a ajutat si ea Germania sa se ridice chiar crezi ca se pot spune aceleasi lucruri despre Renault si Romania

  • ene, sâmbătă, 13.03.2010 09:37
    dacia

    si bunicu facea acelas traseu cu aro dar nu tura motorul in halu asta

  • @dany, sâmbătă, 13.03.2010 09:40

    Toata reticenta asta vine din nestiinta. Duster e conceput in Centrul de design de la Bucuresti, bani intra in tara, Dacia contribuie cu 1,5% la PIB -ul Romaniei, oamenii au locuri de munca... ce nu-ti convine?! Pachetul majoritar s-a vandut cu 50 mil. euro si au intrat inapoi 1.5 miliarde euro ca investitii !!! -Renault a dezvoltat pentru Dacia in Romania o filiera completa in domeniul industriei auto, de la design si inginerie, pana la productie, comercializare si servicii post-vanzare -Automobile Dacia dispune de 18 000 de salariati in Romania iar activitatile sale genereaza, in total, 130 000 de locuri de munca in intreaga economie -In zece ani, Dacia s-a transformat dintr-o marca nationala intr-o marca internationala, produsele sale fiind vandute pe 60 de piete de pe 4 continente. -in Romania a fost instalat in 2006, cel mai important centru de inginerie al grupului Renault din afara Frantei – Renault Technologie Roumanie. Anul asta, RTR va dispune si de un centru de testare la Titu. -In completarea centrului de inginerie din Romania, grupul Renault a inaugurat in anul 2007, la Bucuresti, Renault Design Central Europe – primul si singurul centru de design auto din Europa Centrala si de Est. Primul rezultat al creativitatii echipei de designeri din Bucuresti este conceptul DUSTER, prezentat la Salonul Auto de la Geneva. -Uzina Mecanica Dacia, care produce o gama de trei motoare si doua cutii de viteze, este in prezent al doilea centru de productie mecanica al grupului Renault, o mare parte din productie fiind destinata exportului. -Automobile Dacia are 17,5 milioane euro investitii numai in protectia mediului.

  • cronica carcotasilor, sâmbătă, 13.03.2010 09:47
    Design

    Parca arata mai bine cu camuflajul pe ea. Ha.......

  • @dani, sâmbătă, 13.03.2010 10:00

    tot eu sunt, "inteligentul" si tot pentru tine o dovada de unde a plecat Germania http://scuderiadezzani.com/Images/N146%20BMW%20Isseta.jpg Si daca tot ma consideri "inteligent" iti sugerez sa iti scoti capul ala mic de musca din posterele cu gagici intinse pe motoare si sa citesti putina istorie. Istoria Germaniei de dupa WW2.

  • Marcel, sâmbătă, 13.03.2010 14:43

    La bani aia este o masina ok eu nu inteleg dece la o groapa sau damb mai mare sau pe zapada accelereaza masina la maxim,daca ar merge usor nu cred ca iese din baltile alea:)

  • ha!, sâmbătă, 13.03.2010 15:05
    @Marcel

    Marcel am mari dubii ca ai carnet, daramite ca ai avut ocazia sa conduci prin noroi altceva decat o cotiga trasa de magari... Crezi ca Patrol sau Land Cruiser ar iesi din situatiile alea doar daca dai drumul la ambreiaj, fara acceleratie? esti naiv baiatule ! ca sa nu te jignesc mai mult...

  • bbbobbbo, sâmbătă, 13.03.2010 15:11
    corect @dany

    Bravo @dany (a NU se confunda cu "dany", eu il felicit aici pe cel care a atasat linkurile de mai sus) Ma bucur ca mai sunt si altii care au inteles adevaratul spirit nemtesc si cat de departe suntem noi, romanii in general, cu mentalitatea noastra post-decembrista, de civilizatia germana. Toti care merg acolo si isi iau cate un SH nu-i vor intelege niciodata pe nemti, ba mai mult de multe ori ii ironizeaza, ba ca "sunt roboti", ba ca "sunt prea exagerati" etc si cand reintra in tara primul lucru dau manele la maxim si arunca pe jos tigara.

  • ha!, sâmbătă, 13.03.2010 15:12
    @Marcel

    inca odata repet: nu e plimbare de croaziera pe riviera franceza sau pe alei in parc... ce iti trebuie in offroad e cuplu, iar cuplu e obtinut urcand in ture.

  • simion, sâmbătă, 13.03.2010 16:34
    duster de 2 parale

    voi chiar nu auziti cum se chinuie masina asta sa treaca printr-un parau de 10 cm adancime?? suna ca draq..parca e motoscuter....nush ce .i cu atatea laude...parca nu traiti pe lumea asta..masina e varza..la fel si motorizarile...ne mintim unii pe altii "AVEM SUV...MOTOR DE 1.5 SI 1.6..." parca e carutza..SUNA CA UN MATIZ TURAT...CICA E SUV...Doamneee!! trezeste.te romane!

  • cs, sâmbătă, 13.03.2010 18:03
    @simion

    avand in vedere ca apa trece de prag, iar masina are 21 cm garda la sol si eu ma gandesc ce "draq" e in capul tau... cand dai cu scutul de pamant cum vrei sa sune fraiere? sedici, SX4 au in gama motoare de 1.5 , 1.6 litri (100-120cp), Yeti - motor 1.2 si 250 kg in plus fata de Duster ... care-i problema Dacia?

  • eu2, sâmbătă, 13.03.2010 19:05

    simion,ti-e frica sa nu sperii vulpile din padure cu sunetul motorului? :)) Tu ai incercat sa mergi pe "drumuri" de genul asta vreodata? Ai sa fi surprins.. Nu masina e varza,ci pretul. In plus nu te obliga nimeni s-o cumperi..

  • cs, sâmbătă, 13.03.2010 23:11

    Ca sa eliminam orice dubii: 1. vrei offroad, alege diesel 2.in offroad conteaza raportul greutate / putere. O comparatie simpla intre Duster 1.5 litri 110 CP si RAV4 2.2 D-4D 150 CP ne arata ca fiecare cal-putere "trage" 11.6 kg la Duster si 14.6 kg la Rav4 Garda la sol: Duster 210 mm RAV4 180 mm Unghi de atac: Duster 30° RAV4 28° Unghi de degajare Duster 36° RAV4 24° Unghi de rampa Duster 23° RAV4 20°

  • Andrei, duminică, 14.03.2010 02:14
    dacia

    chiar daca e buna sau proasta tot o sa se vanda bine ( un vot va rog frumos

  • ala, duminică, 14.03.2010 16:56

    de care :) ?

  • HA HA HA, duminică, 14.03.2010 17:55
    HA HA HAAA

    BAI INTELIGENTILOR...PUTETI SA VA CIONDANITI VOI CAT VRETI, CA DUSTER A APARUT, ESTE REAL, FUNCTIONEAZA, ARATA BINE SI SE VA VINDE SI MAI BINE.E MAI APRECIAT CA ARE TRANSMISIE INTEGRALA DE LA NISSAN, CA ALTFEL ASTIA CARE CICA AU SI EI MASINI, (SUNT MARI SOFERI, AU PESTE 1 MILION DE KM PARCURSI, POATE AU FOST SI SOFERI DE TESTE PRIN GERMANIA, COMENTEAZA AMP..EA PE SITE) ,IL BESTELEAU RAU DE TOT PE BIETUL DUSTER.ASTA E, VREM, NU VREM, UNII SE ATACA DEGEABA, CA DUSTER ESTE SI ISI VOR CUMPARA DESTULE PERSOANE MASINA ASTA.HAIDA PA...

  • test, duminică, 14.03.2010 18:00

    cuplu motor la duster(diesel) e undeva la 2000rpm nu inteleg accelerarea la maxim

  • test, duminică, 14.03.2010 22:54

    uitati aici fara sa tureze motorul http://www.youtube.com/watch?v=4U-yFmnu0sY

  • dan, duminică, 14.03.2010 22:59

    nu se compara masinile dar are cam dreptate ,test,

  • smen, duminică, 14.03.2010 23:22
    frumos

    cui nui place sa isi dea foc. filmuletele astea chiar ma fac nerabdator. abia astept sa conduc una. mie se pare mie sau o tureaza cam tare. in fine ma bucur pentru dacia si sper sa se ridece la inaltimea asteptarilor.

  • CONSTANTIN, luni, 15.03.2010 09:02
    interesant

    Ce face Duster in cele 2 filmulete poate sa faca cu brio si Dacia 1307 4x4. Am vazut o Dacie 1307 4x4 in situatii mult mai grele decat cele prezentate in filmulete, pentru Duster ar fi fost frumos ceva mult mai greu.

  • io, luni, 15.03.2010 10:30

    constantine aberatii gasim la tot pasul... chiar nu vrei sa iesi din tipar?

  • io, luni, 15.03.2010 11:07
    @test

    sunt suprafete diferite, bai copile... ala cu land roverul urca in panta pe pamant uscat, iar dusterul este in prerie acoperita cu zapada /smocuri de iarba... acolo trebuie s-o tii turata ca sa nu ramai impotmolit... e clar ca n-ai experienta.

  • Gogu, luni, 15.03.2010 14:44
    De ce SUV ?

    SUV = Sport Utility Vehicle (vehicul sport-utilitar)Dusterul ba e off road ba e SUV ba il comparam cu suvurile ba il laudam pt calitatile de off road. Eu zic k un ARO se descurca si prin lucruri mai grele decat ce a facut Dusteru turat la blana k sa traga . Acum... putem compara Aro cu Tucson sau mai bine cu Hummer sau cel mai bine cu Escalade ul k tot 4 roti are si se cheama SUV

  • Gogu, luni, 15.03.2010 15:01
    ....

    lada niva 4x4 -9500 euro e doar un 4x4 ca si duster nu e SUV si zic ca e mai rezistet decat 10 dacii la un loc http://www.youtube.com/watch?v=l4kWYvH0_oY&feature=related nu stiu daca duster poate face asa ceva

  • Nissan, luni, 15.03.2010 18:45

    Gogule esti intarziat cu noutatile din lumea auto... la fel ca si ligheanele care ni le servesti :)) sistemul NISSAN "All Mode 4x4-i" cu functionare electrohidraulica si asistare complet electronica, este cel mai avansat disponibil la ora actuala pe un SUV. Si cu asta iti urez bun venit in secolul 21.

  • blacky, joi, 18.03.2010 14:38
    sa fim mandri ca facem masini ,bune rele sunt ale noasre si ne mandrim cu ele

    Sa ne bucuram ca inca mai producem masini ca in rest nu mai facem nimic in Romania decat smecheri si manelari . Imi pare rau de ARO ca n-a avut acelasi noroc. Poate pe viitor Renult se gandeste sa cumpere patentul ARO si sa scoata si masini pt. off road la un pret accesibil ,sa va vad eu atunci pe toti necredinciosii astia cu aro-renault-uri. Atunci dupa ce va depasi si land rover-ul cu ce o sa-l mai comparati cu tancul.

  • alukard, sâmbătă, 20.03.2010 01:02
    buna DImi.....:D

    deci...offfff....pe langa tot ce am vazut si citit de acest mic SUV....intreb doar ceva ,pe cei de la DACIA..... : are diferentiale autoblocabile sau NU ? si daca daca TCS si-ar si facut prezenta intre ...dotarile de VARF ale gamei...sau poate cel ce administreaza acest site ...imi va spune asta....ptr un SUV fie el mic sau MARE ...sunt esentiale ....aceste 2 dotari....altfel...vb....de masini de picnik in padure.....si atat.....si inca o data un esec....

  • Semtex, luni, 22.03.2010 13:04
    @alukard

    Duster este un crossover, nu un 4x4 dedicat. Faptul ca are transmisie 4x4 Nissan si unghiuri de trecere comparabile cu masini 4x4 veritabile este altceva... Duster nu concureaza cu Nissan Patrol in offroad. Asta nu inseamna ca Duster nu are un diferential central blocabil electronic foarte performant... Mai performant chiar si decat Rav4, CRV, CX-7, Antara, Captiva, Patriot, Tucson, Yeti etc . TCS?!! =)))) Tu esti ca trepadusii aia care intocmesc caietul de sarcini cu cerinte obligatorii pentru participare la licitatii :)) Ca sa-si determine patronii sa cumpere ce vor ei - Skoda / Vw in speta, trec in lista dotari mot-a-mot din fisa produs VAG... le spui TCS inseamna de fapt ASR !! Ei: Nu, noi vrem TCS. Noi: Dom'le dar e acelasi lucru !!! :))) ei nimic...

  • ATENTIE, duminică, 18.04.2010 23:45
    Asigurare DUSTER

    Aveti grija la asigurarea casco ptr.Duster cu francezii de la Groupama ! Teapa e putin spus.

  • @#$^$%&*, duminică, 01.08.2010 18:19
    Duster

    Dusterul ieftin e Logan cu roti mai mari si alta caroserie. PUNCT ! La pret de Duster scump, te orientezi spre alte marci.

  • celui de mai sus, sâmbătă, 20.11.2010 13:48
    @#$^$%&*

    Tu ca posesor al unei minti rudimentare, nu ai cum sa-ti depasesti conditia... capacitatea ta de analiza si evaluare a informatiei e nula ! Indiferent de nivelul de echipare, Duster e o masina cu un raport dimensiune/echipamente/pret imbatabil pe piata.