VIDEO: Slalom la viteza mare pe strazile din Rusia

Publicat vineri, 15.02.2008 15:33 de Bogdan Mirică

Un tanar sofer a inregistrat slalomul sau pe strazile unui oras din Rusia, la volanul unui Range Rover Sport.

  • ovidiu, vineri, 15.02.2008 18:45
    valeu

    asta-i nebun merita sa fie impuscat in ceafa

  • teo, vineri, 15.02.2008 18:51
    nebun

    un handicapat de asta te omoara.sper sa moara el inainte sa faca alte victime.P.S. Ce bine ar fi sa avem strazile alea in bucuresti

  • kkk, vineri, 15.02.2008 18:53
    slalom

    Prea mult NFS

  • lex, vineri, 15.02.2008 19:24
    exact prea mult NFS

    destul de periculos sa conduci asa, la noi este sinucidere curata, la ei la ce strazi vad ca au, si la ce masini circula pe ele ( nu am vazut decat cateva masini sub 10.000 de euro) cred ca este la ordinea zilei sa conduci asa.

  • gy, vineri, 15.02.2008 19:26
    tare

    super strazi, curatenie, iar tipul e putin ,,dus,,

  • ALX CT, vineri, 15.02.2008 19:36
    :?

    PT Dobitocul cu Range Rover Sport si restu dobitocilor ci Masini de teren din Ro care conduc ca el 1)pui viata celorlalti si a ta in pericol 2)aia e masina de teren(adik nu e pt oras) 3)polueaza de rupe 4)esti un DOBITOC SI SPER SA INTRI CU EA IN PRIMUL COPAC SI SA DAI COLTU,astfel scapand de DOBITOCI ca tine facem soselele mai putin periculoase.Cat de prost(cu banii)sa fii incat sa faci chestii ca astea tinand cont ca erau la greu masini si putea lejer sa acroseze una si sa omoare sau raneasca vieti nevinovate.Dobitocule.Era sa fiu facut praf de 3 ori de DOBITOCII care conduc "tancuri" culmea in oras facand curse.Va doresc numai bine si sa nu aveti contact cu PERSOANE CA INCONSTIENTUL DIN VIDEO.VA SALUT!

  • radu, vineri, 15.02.2008 20:55
    ...

    ce dilau e asta. daca pierde tancul ala de 3 tone face ravagi.totusi de apreciat calitatea drumurilor rusesti

  • aaa, vineri, 15.02.2008 21:42

    care era faza cu camera dc era data pe spate?? si de unde stiti voi k e range rover sport??? eu nu am vazut niciun indiciu concludent. in privinta a ceea ce a facut il citez pe :? " DOBITOCULE!!" si la fel trebuiesc numiti cei care conduc masini de teren suvuri, crossovere si cum naiba le mai zice in oras mai ales intr-un oras ca buc

  • Crysty, vineri, 15.02.2008 22:03
    viteza

    Da, nu se stie daca e range rover ! E destul de periculos sa faci asta pe strazi asa de aglomerate cu asa tanc! Cred ca datul camerei pe spate e de la acceleratie! Oricum e bun ca sofer , mai bine zis ca pilot ! A-ti vazut cat de aproape a trecut de loganu ala alb ? Sa nu aveti parte de nebuni ca asta !

  • mitik10, vineri, 15.02.2008 23:15
    real

    Asa se conduce!(fara politie la fiecare intersectie)

  • Lexion, sâmbătă, 16.02.2008 00:31
    Se rezolva

    Pana la urma se va rezolva de la sine ''problema'' lui, intotdeauna se rezolva :) Un caine, un om, o masina, un camion.....ceva ii iese in cale si nu va pueta trece nice pe sub nici peste, numai prin el....si la inmormantare vor plange rudele ca a fost asa de bun, si nu facea rau la nimeni si inocent. Din pacate am vazut imaginea asta destul de des, iar in cele mai fericite cazuri s-a ajuns pe masa de la urgente.

  • vic, sâmbătă, 16.02.2008 01:02

    inconstient inconstient la unele faze, dar se cam stia baiatu cu magoaia lui cu tot...

  • ~!~COSMO~!~, sâmbătă, 16.02.2008 03:32
    CRIMA

    acum 2 zile l-am vazut pe youtube ... si am ras mai ales ca apare si un logan parca :)) =)) oricum ... shalau' e crima ... il pup la bashina ... il iubesc 1000 de ani ...

  • JB, sâmbătă, 16.02.2008 04:36
    TARE

    Orice ati spune, tipul stie.

  • The Specialist, sâmbătă, 16.02.2008 04:41
    Bunicel Sofer... . dar ar trebui sa mai ia niste lectii de la mine...

    In primul rand nu este atat de periculos pe cat pare. Senzatia de spatiu restrans o da obiectivul camerei care este dat pe "Wide Angle". Cu acest obiectiv spatiul se comprima numai din punct de vedere optic. Cat despre fazele cu camera spre cer de la min. 3:53 si sunt urmatoarele:La 3:53 cameramanul a vazut politia pe dreapta (pe care o puteti vedea la min. 3:57)si si-a intreptat privirea catre sofer sa ii comunice observatia lui moment in care nu a mai fost concentrat asupra camerei.La min. 2:26 dupa depasirea Loganului cred ca sa uitat in spate sa vada daca nu cumva l-au "sters", moment in care camera sa indreptat in sus.Cea mai serioasa si totodata precara situatie a fost la min. 0:38 cand sa aflat exact intre autobuz si camion. Numai ca daca va uitati atent, acea manevra nu a fost intamplatoare... .. clar copilul asta este manat de adrenalina si senzatii tari... De ce spun asta? Pentru ca atat la min.0:34 cat si la min. 0:36 avea posibilitatea clara de a intra pe banda a 3-a...numai ca a ramas in continuare acolo pentru camera si pentru fun...Aceeasi chestie la min. 1:11. Desi putea sa intre pe banda din dreapta a intrat in stanga numai de dragul de a face pe urma stanga, stanga. LOL!!!Faza cu Loganul (2:22) aceeasi... desi avea loc in stanga, a preferat sa ramana acolo doar pentru show. Acolo cred ca a strans putin din cur.Pericolul social nu il reprezinta soferul (bunicel dealtfel) ci idiotii care schimba benzile fara sa se asigure, care intra pe rosu, care ies de pe strazile laterale si/sau parcari fara sa se asigure. Un sofer bun se deosebeste de un sofer obisnuit prin faptul ca primul este in stare sa coreleze viteza cu distantza dintre vehicole si spatiul de depasire, are o perceptie spatiala si analizeaza traficul din fata cu 150-200m. In timp ce un sofer obisnuit se uita doar la masina din fata.Daca obiectele in mers sau stationate raman in pozitie/directie/viteza constanta, atunci soferul bun isi calculeaza distantele si isi coreleaza acceleratia si spatiul de franele corespunzator.Observati ca atunci cand cineva in fata schimba directie de mers punand semnalul in prealabil soferul are timp sa contravireze si sa ocupe spatiul astfel ramas gol. Bunicel soferul insa... .. mai are de invatat. Sunt mule fazele la care putea efectua manavre diferite asfel incat ar fi putut scoate un timp cu mult mai bun. Dupa stil se vede ca este un sofer tanar. Asadar mai are timp sa invete. Daca o sa fie norocos sa nu ii iasa in cale alde "ovidiu","teo","ALX CT" et comp. care sa il arunce pe trotuar sau in stalp o sa mai invete... .. Daca vreti videouri senzationale cu conducere sportiva in trafic, luati-va o camera, trimiteti-mi un email si... .. puneti-va centura... .. LOL!!!Cu stima,T.S.

  • R, sâmbătă, 16.02.2008 04:50
    APUCATI-VA DE PICTURA

    Apucati-va de pictura si lasati comentariile astea, sunt mai periculosi astia buni ca unii din voi care merg cu 50 si uita sa opreasca la ROSU sau sa cedeze o prioritate, sau uita sa se dea la o parte pe sosea de pe banda a 2-a. Omul merge asa ca stie, cine nu stie sa taca, bunicutzelor, gospodinelor, pictorilor, etc..

  • URAGANU, sâmbătă, 16.02.2008 05:17
    Doamne mare ti-e gradina

    Cand te uiti la comentariile unor Loganari care se incurca in trafic la semafoare bucurestenie crezi ca cine stie ce nebun ce face in trafic in Moscova.Nu am vazut nici o incalcare a vreunei reguli de circulatie in filmul asta, omul merge mai agresiv decat Loganarii aia care mai apar in film si evident mai bine decat papitzoii care au jucat prea multe jocuri pe PC si nu fac diferenta intre calculator si realitate.

  • GAMAN, sâmbătă, 16.02.2008 05:40
    FELICITARI pentru PERFORMANTA CU CARE S-A MISCAT IN TRAFIC!

    DE UN SOFER CA ASTA AU NEVOIE TRUPELE DE INTERVENTIE SI PAZA DIN INTREAGA LUME! CA LA CAT DE RAPID INTERVIN AI NOSTRI... NICI NU SE MAI PUNE PROBLEMA(SI NU VORBESC DE UN POLITIST CU GREUTATE PESTE 100KG,CI DE UNUL TANAR SI IN FORMA DE LA FIRMA DE PAZA SCORSEZE DIN BUCURESTI CARE NU A REUSIT SA PRINDA SI SA RETINA UN HOT DE GENTI CARE A FURAT-O DE LA CINEVA CARE VROIA SA URCE INTR-UNUL DIN METROURILE CE TREC PRIN STATIA EROILOR)FELICITARI HOTULUI SI RUSULUI!

  • memphis, sâmbătă, 16.02.2008 07:16
    eco shit whatever

    @ ALX CT : ma handi, Range Rover Sport e masina de off-road cand Hayabusa e dirt-bike, cat despre poluare lasa-ti-o draq de vrajeala, masinile nu au nici o legatura....k esti u complexat cu Matizolu` tau asta e altceva...@ Ganman : de acord cu u !

  • extra, sâmbătă, 16.02.2008 07:43
    bravo

    Bravo Automarket! Aratati cit mai multe filmulete de genul asta!Curind N-o sa mai scrieti nimic legat de masini , ci o sa deveniti un PRO TV mai mic.Mai exact stirile de la ora 5.Cei care-l admirati pe idiotul din film si implicit va visati(si comportati) la fel ar fi bine sa refaceti testul psihologic!Incercati sa conduceti legal! E mult mai greu!Daca sinteti asa grozavi la condus mergeti pe un circuit si demonstrati acolo!

  • horia, sâmbătă, 16.02.2008 08:08
    asta moare repede

    un kamikaze ca asta nu poate face lucrurile astea la nesfarsit. Cu siguranta o s-o "muste" odata dar bine ar fi sa nu faca si alte victime...sa fie doar el, si asa se mai curata un DOBITOC din trafic...in loc de cruce sa-i puna careva un volan MOMO :))))), sau macar o imitatie de MOMO :)))))Sa traim bineee...

  • edy, sâmbătă, 16.02.2008 08:16
    :)))

    ce se crizeaza toti pe net sa mor yo....:)))) "ca din cauza ta mor atatia oameni","ca dinc auza ta se fac atatea accidente","ca...ca...ca...",stiti ce?incep sa am impresia ca voi cu aceste commenturi ori aveti peste 50 de ani ori sunteti SUNDAY drivers,nu am mai vazut oameni care sa faca asa comentarii inafara de socrii mei care nu vin cu mine cu masina,in rest absolut toata lumea accepta viteza(in condiitiile in care sa conduci cu cap-adica sa folosesti frana),uite ca exista o gramada de sunday drivers care merg incet atenti si POC astia te lovesc ori la semafor ori la intersectie k erau ganditi ori ca nu au reactionat la timp,ca sa vezi,si vine un "nebun" din asta cum il numiti voi si ajunge acasa cu masina intacta pentru ca ii mult mult mai atent k voi.eu va las,stiu ca am tras acum o gramada de comentarii negative asupra mea dar...ata ete

  • HOHO, sâmbătă, 16.02.2008 08:20
    :)

    Nu va lasati inselati,tipul e profesionist si e antrenat special pt cea ce face

  • se misca asa de incet, sâmbătă, 16.02.2008 08:25
    mult prea incet

    o sa puna fratili vostru pe utub ceva frumos...asta e mik copiliar camera care filmeaza...e un device special ceva...mare lucru daca nu e facatura...prelucrare de dupa. iar picpalacii...sa se abtzina

  • Andrei, sâmbătă, 16.02.2008 08:42
    drop it...

    Nu e facatura, tipul se pricepe...si recunosc..cand mi se pune pititcul , si am unde ( ca deh..Bucuresti - aglomeratie) fac si eu la fel. Si mereu am "scapat" cum spuneti voi , pt ca cunosc limitele masinii mele si intotdeauna desi merg riscant sint super atent la tot ce e in jurul meu , si desi tu ca sofer obisnuit nu vezi camionul care iese de pe dreapta 100m mai incolo , eu deja stiu pe unde pot trece de el. Asa ca totul tine de talent si de putina nebunie, insa totul in siguranta.

  • eugen, sâmbătă, 16.02.2008 08:48
    logan

    peste tot apare un idiot cu un logan si iti strica bucuria de a conduce,nu va mai mirati ce noi nu avem nebuni cu masini de teren ?sa-i vedeti pe cei din familia NICOLAE la Brasov cum merg prin oras ...slalom cu masini de 600 ,700 de cai printe loganuri si alti fraieri de rand sau mai sunt cativa cu AMG-URI care sunt profesorii soselelor dar sa fim seriosi oricui i-ar place sa detina o masina adevarata si sa poata si sa o intretina corespunzator...e range rover pt cine se indoieste si baiatu e sofer de spargatori de banci din italia...

  • icsius, sâmbătă, 16.02.2008 08:53
    ok... si?

    bun, referitor la condus, sunt de acord cu t.s. (a propos... frumoasa analiza!). n-o sa spun ca nu-i pustiul in pericol, pt ca... ok, conduce binisor, dar nu uitati, dragi specialisti, ca si voi ati zis "mai are de invatat". si n-as vrea sa invete pe seama masinii mele. voi...? oricum, un tampit cu matiz nu poate face ravagii ca un rinocer de 3 tone, de-aia-i mai priculos rr. ca daca e vorba de oameni... ii omori cu bicicleta :))

  • Boby, sâmbătă, 16.02.2008 08:56
    RATATI

    toti care au avut ceva impotriva...nu veti fi niciodata in stare ati vazut vreun accident ? cand o sa vedeti atunci faceti acuzatii pana atunci ciocu mic va faceti viata pe net si criticati....btw...vedeti k era masina voastra preferata p-acolo loganul =)))

  • TheSpecialist, sâmbătă, 16.02.2008 08:57
    @extra

    Domnilor trebuie retinut ca vehicolul in discutie este mai mult o camioneta decat masina, avand o greutate de peste 3T, aproape 5 metri lungime, 2 metri latime si, ceea ce este extrem de important de retinut, o inaltime de 2 metri de la sol. Aceste dimensiuni califica acest vehicol la categoria "hambar" pe roti...Pentru cei care nu stiu un asemenea vehicol, cu sistemul de suspensii adaptive (Adaptive Variable Suspension) de care dispune, are un tangaj si ruliu deosebit de mare. Nu stiu cati dintre cei de mai sus care isi exprima "indignarea" fata de maniera de conducere a rusului ar fi capabili sa execute doua schimbari de benzi consecutive fara sa intre in tangaj si pe urma in derapaj.Cu toate ca maniera de conducere a rusului nu este neaparat laudabila, va place sau nu... .. este impresionanta.

  • Need For Speed, sâmbătă, 16.02.2008 09:24
    Let's Race

    Pentru inceput(ca sa atrag injuraturile voastre) sunt proprietar de Matiz(SO WHAT?) si conduc cum am loc, dar nu as face niciodata ca tipu din movie. Ideea e ca la noi in romanica noastra nu prea poti sa faci asa ceva si daca vrei sa o faci sigur o sa busesti pe careva si sigur esti putin tampit(de ce? pai frate voi n-ati vazut ce sosele au aia? 5 benzi pe sens? noi ne-am chinuit 2 ani pentru 2 cocoase fara rost pe DN'u). Prin urmare parerea mea: nu incerca sa faci asta in romanica ca atentie la gropi, si totusi daca vrei sa incerci dute la rusi poate te prinde si politia;)

  • xulescu, sâmbătă, 16.02.2008 09:34
    final

    imi place totusi finalul. :)) se termina ca orice slalom prin bucuresti...

  • drakstar, sâmbătă, 16.02.2008 09:36

    Tipul stie ce face, e clar, explicatii clar a dat The Specialist.Acum, ieri pe ninsoare am facut 3.5 ore din Pipera pana in Titan din cauza bunicutzelor, pictorilor, femeilor proaste pe care i-a prins ninsoarea si implicit au incurcat tot traficul; stati naibii acasa daca nu sunteti in stare sa conduceti pe zapada.

  • TheSpecialist, sâmbătă, 16.02.2008 09:39
    @ de xulescu

    LOL!!!! Cine stie.. .. cunoaste!!!

  • Tweeety, sâmbătă, 16.02.2008 09:54
    Prea mult risc......

    e mult prea riscant ceea ce face el dar daca unii asa gandesc.......... Care stie cum se numeste melodia de pe fundal va rog un mail la [email protected] Multumesc tuturor

  • Xtrm, sâmbătă, 16.02.2008 09:58
    tare filmuletu...

    si la noi poti face slalom...printre gropi. degeaba ziceti ca este un dobitoc, se vede clar ca are idee de ceea ce face, nu isi pierde cumpatul, nu se panicheaza, nu pierde controlul masinii deci nu e chiar asa de prost, iar nebun, da iti trebuie un gram de nebunie ca sa faci asa, doar nu vreti sa mergem toti ca pensionarii muscand din volan...probabil asta sunteti sau nu stiti sa conduceti cei care sunt impotriva lui.

  • SuperstarDriver, sâmbătă, 16.02.2008 10:02
    Prea tare:)

    Asa se conduce frate. Uite aici condus, ca masina nu e TRAMVAI e masina adica trebuie sa-i dai in gura, imi pare rau pt voi bucurestenii ca nu puteti sa mergeti tare dar la noi in CT se merge belea, bine ca multi sunt frekangii de bulevard in cautare de tarfe asta e alta treaba, dar cine stie ce are face ceea ce trebuie cu masinuta fara sa loveasca garduri,stalpi, pietoni. Frane de performanta, manevrabilitate maxima si sport extrem. Gaborii pot fi pacaliti usor cu detectoare radar prin satelit si spaga la greu:D Bravo baiatului asta care stie sa conduca belea:)

  • bogdan, sâmbătă, 16.02.2008 10:07

    NIMIC SENZATIONAL. are loc si se uita calumea in oglinzi. asta poate face oricine(in afara de blonde i guess) =))))

  • boss, sâmbătă, 16.02.2008 10:16
    :))

    sa vina si an bucuresti sa faca asa :))))

  • seria5, sâmbătă, 16.02.2008 10:21
    :))

    asta se crede in gta cu masina aia...care cred ca nu e range rover sport....pt ca am mers cu un range, care la acceleratie avea un sunet mult mai patrunzator

  • vl, sâmbătă, 16.02.2008 10:28
    Ce mizerie de orase avem in Romania

    Cand vezi asa ceva iti dai seama cat de departe suntem de ei .... Sosea k lumea au aia.

  • cosmo, sâmbătă, 16.02.2008 10:32
    :) tare

    smeker baiatu :):D

  • swen, sâmbătă, 16.02.2008 10:33

    da la rusi nu prea poti trece strada am observat. canci treceri de pietoni:)

  • J, sâmbătă, 16.02.2008 10:42
    Too late...

    Fara sa fiu rautacios, clipul asta e "fumat" demult...insa niciodata nu este prea tarziu...intentia conteaza! Keep going on!

  • andrei, sâmbătă, 16.02.2008 10:44
    bravo lui

    shi apropo...kre are mailu lui videanu? trimitetzii shi voi linku cu clipu, sa poata vedea shi el calitatea strazilor dintr-o tzara estica, kiar din estul estului;)Im rest, ce sa zic ..bravo tipului , stie sa se distreze, o data ce face asta cred k stie sa shi conduca p masura, nu ca totzi romanii care se pierd prin intersectzii sau care nu reushesc sa parkeze nici macar un matiz ;)

  • tyty, sâmbătă, 16.02.2008 10:48
    talentat

    stie baiatu se vede ca-i crescut de mic cu, curu in calutzi putere ;)

  • 1driver, sâmbătă, 16.02.2008 10:50
    asta nu e pe treaba lui

    il si ajuta masina,da nu-l ajuta capu...probabil s-a uitat prea mult la filmul TAXI(cel francez)

  • luxxxien, sâmbătă, 16.02.2008 10:55
    fokkin eggit!!!!

    Idiot!!!La fel cum am fost si io la 200 la ora pe Campina, dar macar mi-am dat seama ca era sa mor din cauza unuia care voia sa impresioneze o fufa blonda cu golfu lui 5 si impreuna cu mine alte 3 persoane si de atunci mi-am promis ca nu mai fac...Drumuri din alea sa avem si noi si sa fie regula ca la nemti, fiecare cu banda lui... Dupa posibilitati... Si mai vorbim...

  • eu, sâmbătă, 16.02.2008 10:56
    Dar de muzica nu zice nimeni nimic?

    Buna muzica de pe fundal... New York streets (100% USA in RUSSIA) foarte tare, oare de ce nu a bagat una de-a lor, cu, kalinka :)

  • cata, sâmbătă, 16.02.2008 10:59
    BUN

    NIMIC SPECIAL,ASA SI-AR DORI MULTI SA FIE INSA.....

  • TheSpecialist, sâmbătă, 16.02.2008 11:01
    @ de boss

    In martie vin in Ro si iti arat eu ca se poate face chestia aia la fel de bine si in Buc.Traseele mele preferate: 10:00 -11:00 PM1)Baneasa - Piata Scanteii - Televiziune - Piata Victoriei - Pta. Romana - Universitate - Pta Unirii. (12 min)2) Pta. Universitatii - Kogalniceanu - Opera - Grozavesti (6 min)3)Pta. Unirii - (varianta Splai) Kogalniceanu - Opera - Elefterie - Academie - Razoare - Drumul Taberei - Valea Oltului si retur (15 min)4) Eroilor - Medicina - Gradina Botanica - leu - Lujerului - Gorjului - Apusului - Autogara Militari si retur (12 min)Cu stima T.S.

  • Munteanu Cristian ..., sâmbătă, 16.02.2008 11:04

    Ce incordat .... :)) Cu chestii de genul asta te confrunti in fiecare zi in Bucuresti ... dar trebuie sa studiezi masina din fatza ... daca se trezea unu sa depaseasca ... se faceau pilaf ...

  • iulia, sâmbătă, 16.02.2008 11:10

    un cretin dar ce face el nu e prea scos din realitate sa vina in bucuresti daca e asa tare

  • io, sâmbătă, 16.02.2008 11:11
    super tare!!

    imi place cum merge omul!!!eu am un rav4 mai fac si eu chestii dinastea cand ma grabesc sau is plictisit....din pacate cand ies din oras ii doar 1 banda pe sens si ii depasesc pe baietii cand pe stanga... cand pe dreapta :))bafta la toti!!!

  • arti, sâmbătă, 16.02.2008 11:17
    gresiti

    iresponsabili se gasesc pe toate meridianele,nu e de mirare ca se intimpla asa de multe accidente.prin urmare si aceste imagini dau un imbold celor cu 1 sau mai multe doage lipsa la cap.Difuzarea acestei inregistrari e o mare gresala.

  • sunshine64sm, sâmbătă, 16.02.2008 11:43
    MARE DOBITOC

    Daca am mai vazut soferi timpiti la volan, asta e unul dintre cei mai dobitoci, un adevarat pericol public. Ar trebui internat la azilul de nebuni. Bou' dracului. Tineri din astia timpiti care se cred tari in scula fac accidente dintre cele mai grave.Daca ar merge singur pe o strada si si ar rupe gitul nu mi ar parea rau,dar implica in tot felul de coliziuni toate masinile din trafic, si el scapa usor ca la citi cai putere are masina lui poate sa accelereze rapid.Mare dobitoc.Asa ca luatitinerilor aminte sa faceti si voi la fel,mai alesdaca aveti masini din astea bengoase.Vocabularul meude injuraturi este prea mic pentru ca sa i mai spun ceva la acel inconstient. Daca l as vedea in fata l as scuipa in ochi. Mai adevarat eca e un las si un fricos,crede ca daca are cai sub fund,are si minte in cap.E o compensatie,de fapt, pentru cei care au masini din astea.Mi e scriba de prostii astia,si mi e mila de bietii conducatori in trafic.Eun jegos...un gunoi... un ratat...

  • la mine, sâmbătă, 16.02.2008 11:44
    Mare dreptate ai The Specialist

    Asa e, domnule..nimic periculos, in cazul unui om care nu vrea sa moara...

  • BAV, sâmbătă, 16.02.2008 12:01
    Pietoni.

    Vo ati vazut vreo trecere de pietoni?

  • tot io, sâmbătă, 16.02.2008 12:03
    condamnarea la moarte

    nu a fost abolita in Rusia...asta e un lucru bun!...ma gandesc totusi ca filmul sa nu fie derulat pe viteza mare, iar individul sa ruleze ceva mai "calm"...oricum, un CRETIN.

  • robby_g, sâmbătă, 16.02.2008 12:04
    fac zilnic asta pe Mihai Bravu...

    ce sa zic..nu mi se pare mai nimic anormal..poate doar faptul k e q o masina de teren. Eu fac zilnic asta pe Mihai Bravu cu o Mazda3 si e mult mai aglomerat..oriqm,dragutz! **slalomul e viatza mea!!**

  • TheSpecialist, sâmbătă, 16.02.2008 12:08
    @ eu

    Eu-le... muzica de fundal face un deserviciu filmuletului. Ar fi fost fuperb sa auzim accelerarile si deccelerarile vehicolului. Pentru un amator al vitezei o muzica mai frumoasa decat o scadere brusca a RPM-urilor de la 6.000 la 2.000 sau o acceleratie abrupta de la 2.000 la 6.000. O muzica adecvata ar fi fost ceva house/techno remix.Este demonstrat din punct de vedere psichologic ca acest gen de muzica tinde sa calmeze superexcitarea stimulilor nervosi creati de productia de adrenalina creata in aceste situatii.Politisti americani din brigazile speciale de conducere tactica, cei ce intervin in situatiile de urmariri pe autostrada, sau situatii urbane de combat vehicular, au anumite cursuri de pregatire speciala in care soferul, singur fiind in masina, trebuie sa asculte muzica techno si sa aibe sirena pusa.Dupa studierea catorva accidente grave in care au fost implicate vehicole tactice de politie, sa ajuns la concluzia ca sunetul sirenelor mareste de trei ori productia de adrenalina, moment in care emotiile incep sa primeze asupra constientului. Acest fapt poate conduce la o reactie intarziata datoprita faptului ca muschii corporali, ai mainilor si picioarelor in special, devin foarte rigizi.

  • TheSpecialist, sâmbătă, 16.02.2008 12:11
    @arti

    Parca tot pe vremea lui ceashca era mai bine.. .. doua ore de TVR... .. si cu asta basta.. .. Este "arti"?!?

  • dorin, sâmbătă, 16.02.2008 12:13
    dap

    ce liberr la astia vrem si noiiiiii

  • Hunter, sâmbătă, 16.02.2008 12:15

    Pentru cei interesati de melodie, este vorba de:Roy Jones Jr. - Body Head Anthem ;) ENJOY !!!

  • Danem, sâmbătă, 16.02.2008 12:17
    Militienii lor...

    Ma intreb ce viteza medie o fi avut acel cascador al soselelor, militienii rusi or fi fost la un iaurt cu musli???

  • zidzik15, sâmbătă, 16.02.2008 12:17
    foarte tare

    meserie cum conduce asta. are si masina ce-i drept, nu poti sa afci asa ceva cu orice masina

  • Lucian, sâmbătă, 16.02.2008 12:19
    infrastructura extra la rusi

    Bai trecere de pietoni am vazut...dar semafor nu :)Astia au autostrazi prin mijlocul orasului... Tari rusnacii astia. Pustiul ala e dement...ajunge repede la stiri. Nu va faceti propbleme ;)TS marele specialist du-te si mai baga o tura de NFS si lasa-ne sa ne vedem de traficul nostru obosit. Nu ne intereseaza parerile tale teribiliste!

  • ALASKA, sâmbătă, 16.02.2008 12:20
    nebun rau

    :) cum sa faci dealea:)) la risc intra peste tot ... vad ca cumpara sovieticii si loganuri :))

  • tot io, sâmbătă, 16.02.2008 12:21
    @The S

    f misto explici....endeed, impresionant ce face el acolo. ATAT. daca individu' sau "jmecherii" de pe aici vor adrenalina sa incece o ruleta ruseasca. N-am chef sa mor din motive de prostie (a altora). In ceea ce priveste bulevardele Moscovei. trcerile suntsubterane si ca o chestie super tare pe care noi in Bucuresti nu o vom avea in veci: incalzirea soselelor pe timp de iarna ;) Nu ingheata soseaua decat in cazuri extreme. In rest...daca vreti adrenalina faceti-o pe propria piele de porci imputiti..lasa-tii pe ceilalti sa traisca.

  • plumbiX, sâmbătă, 16.02.2008 12:35
    :D

    Tipu le are... Dar nu e nimic spectaculos... totusi eu nu as face slalomurile cu o masina asa mare. As prefera ceva mic si la fel de sportiv. Si strazile sunt super. Orasul eu zic ca e Moscova e foarte mare si strazile intretinute.

  • Lorin, sâmbătă, 16.02.2008 12:38
    o da

    fix aceeasi treaba am patit-o si in Iasi, seara pe la 8, mergeam linistiti pe un bulevard... nu foarte aglomerat.. si nu 1 ci 2 ukrainieni (cred ca se intreceau) faceau slalom cu 80-100 printre masini - pot sa va zic ca mai avea puti unu dintre ei si ne rupea oglinda soferului.

  • TheSpecialist, sâmbătă, 16.02.2008 12:46
    Celor ce nu vor sa moara...

    Daca vreti sa nu fiti ucisi pe sosea de un vitezoman urmati urmatoarele sfaturi: Stati pe banda voastra. Inainte de a schimba banda asigurati-va. Uitati-ve in ambele oglinzi si luati aminte daca vedeti pe cineva ca "vine tare" din spate. Intoarceti capul si priviti in unghiul convergent "unghiul mort" care nu este acoperit nici de oglinda laterala si nici de retrovizoare. Puneti semnalul, opriti la semafoare, cedati trecerea, ramaneti pe banda voastra in curbe ( nu intrati pe a1-a si iesiti din curba pe a 3-a), opiri complet la semnul de stop, nu vorbiti la telefon, nu mancati, beti sau "spargeti seminte", nu va cautati casetele cu Ion Dolanescu pe podea, nu franati si pe urma semnalizati, nu franati si pe urma virati brusc fara sa semnalizati, reparati-va caseta de directie la Daciile din '77, faceti revizia franelor de cel putin 2 ori pe an, schimbati cauciucurile inainte ca sarmele sa inceapa sa sara din ele. Urmati toate cele mentionate si sansele de suprevietuire va vor creste considerabil.

  • george, sâmbătă, 16.02.2008 12:49
    pt commentariile aiurea

    filmuletu e facut doar pt fun....iar cat despre baiat... se vede ca isi cunoaste foarte bine masina si conduce binebineinteles ca are si pe unde sa faca un astfel de slalom...4 benzi pe sens...si nu cred ca merge cu mai mult de 140-150km/hbravo lui

  • IF, sâmbătă, 16.02.2008 12:53
    Daca...

    Daca am avea in tara asemenea strazi toti ar conduce asa...Iar ala dk vine aici nu ar avea unde sa conduca asa...

  • tot io, sâmbătă, 16.02.2008 13:15
    @The S

    uiti de problemele tehnice care pot aparea indiferent de cat de tare e masina. Uiti de faptul ca unii (care nu vor sa moara)ca si cei care, cica, sunt tai pot face greseli. Uiti de faptul ca pot fi victima colaterala. Am carnet de 11 ani n-am nici o zgarietura pe masina (si nam nici n-am avut pe nici una din celelalte) dar vreau sa fiu implicat intr-un accident care se petrece la 20 de m in fata mea iar motorul unui BOU imi intra in parbriz si ma face pulbere. Uiti ca SOARTA este aplicabila tuturor indiferent de cazane, loganuri, basculante, rovere, etc, etc. repet, cine vrea adrenalina sa o faca pe propria piele. In trafic TREBUIE sa respecti niste reguli. Daca nu le respecti OUT. Aviz tzoparlanilor cu sange in bilutze.

  • 2dor, sâmbătă, 16.02.2008 13:24
    fain...dar totusi prostesc

    un pic cam nebun baiatu...da oricum stie careva cum se numeste melodia??

  • Chipu, sâmbătă, 16.02.2008 13:35

    Aia da sosea de oras, noi nu avem nici autostrada asa buna, ce sa mai visam la un asa drum prin capitala

  • dan, sâmbătă, 16.02.2008 14:05
    performanta

    performanta mane s-a plimbat omu` 10 minute si n`a intalnit o groapa se vede ca n`a condus in Ro

  • K, sâmbătă, 16.02.2008 14:05
    Prea mult NFS ... pre mult show

    In primul rand, de acord cu The Specialist, mai ales la partea cu soferii - mai periculosi sunt aia (citez): "idiotii care schimba benzile fara sa se asigure, care intra pe rosu, care ies de pe strazile laterale si/sau parcari fara sa se asigure".

  • Ovidiu, sâmbătă, 16.02.2008 14:48
    Le are..

    Care stie cum se numeste melodia de pe Fundal...va rog..si apropo, se vede K le are tipu..

  • sile, sâmbătă, 16.02.2008 14:55
    LOGAN in rusia

    Era sa rupa un Logan alb in minutul 2:22:)), daca il nimerea praf il facea...

  • Ionut, sâmbătă, 16.02.2008 15:07

    Are curaj omul,dar e prea dus sa circule asa,noroc k nu a schimbat nimeni banda cand era in depasire k atunci vedeam noi nfs.

  • Just Me, sâmbătă, 16.02.2008 15:14
    Pp

    Hai fratzilor, las`o asa ca nu face cine stie ce.Terminati cu prostiile astea.

  • alex, sâmbătă, 16.02.2008 15:20
    :D

    seamana un pic cu mine asta la condus!da mai are pana asa ma ajunga!:-$

  • Claudiu, sâmbătă, 16.02.2008 15:21
    Tanar?

    De unde stiti ca era "un tanar sofer"? Haha!

  • Andrei Marinescu, sâmbătă, 16.02.2008 15:26
    Corect!!!

    Tin sa ii dau dreptate lui The Specialist! Sa stea acasa toti retarzii care merg cu ceatza aprinsa pt ca nu fac diferenta intre butoane si ce becuri se aprind la bord! omul apreciaza bine si il ajuta si masina, intr-adevar e periculos pt ca e posibil din cauza oboselii sau alte faze si cei mai experimentati dintre soferi sa aiba un moment de relaxare si sa piarda atentia moment in care te ia unul ca asta pe lopata.Faza insa e ca masina il ajuta si mai repede opreste asta sau o masina bine echipata de la 200 decat o dacie de la 40, asa ca cei care nu au masini corespunzatoare , reprezinta cel mai mare pericol incercand sa faca ei impresii si nu stiu pe ce baza.Intr-adevar sunt multi idioti care au masini puternice si habar n-au ce sa faca cu ele, insa ori merg incet pt ca au frica si prefera doar sa se uite femeile la ei, ori incearca putin acceleratia si se trezesc pe camp . Cei care isi iau maini si chiar stiu despre ce e vorba , tot respectul.Ar mai fi multe de spus insa.... cunoscatorii stiu cum sta treaba! Bafta si ... sa ne tina franele! :)

  • grA$, sâmbătă, 16.02.2008 15:40
    cateva observatii

    Doar o trecere de pietoni la final cand viteza nu era mare; Maxim atins ~ 140Km/h si asta in psajul acela; $ benzi / sens cu o banda in care incap 2 masini lejer (observati prima banda cu masini parcate unde trecea pe langa usor); Soferul nu e rau dar nici mega as spune decent; In Bucuresti sigur nu face asta fara sa riste multe vieti (inclusiv a lui); Va rog cei care spun ce e mega sofer mai caonduceti cativa ani (si poate aveti ocazia sa puneti mana si pe o masina buna) si dupa aia sa spuneti: "tare frate", "mega cool" etc ; In Bucuresti ai 90% sanse de sinucidere conducand asa si nu neaparat din cauza ta (oricat de bun sofer ai fi) ....

  • flaviu, sâmbătă, 16.02.2008 15:43
    ii bun..

    nu nimerea el pe nimeni...poate altii se nimereau in traseul lui fara sa indice aceasta intentie...si atunci se petrecea dezastrul....e clar ca a mai facut asta si stie ce face...ia in considerare toti factorii si e pregatit chiar si pt un accident...si apropo,acest accident n-ar avea loc din vina lui...ci din vina unui pasiv care uita sa se asigure sau pur si simplu nu obisnuieste sa semnalizeze...singura problema e ca gresheala celui care nu se asigura e acoperita de lege...adica la viteza legala nu s-ar pierde vieti...acesta fiind criteriul de baza pt restrictiile de viteza...si cel al carei singura vina e viteza excesiva ii considerat criminal...adevarul e ca daca te urci la volan tre sa fi un pic precaut...baiatul asta are reflexe f.bune...calculeaza excelent distantzele si cel mai important isi cunoaste bine mashina...indicat ar fi sa faca chestiile astea noaptea...cand riscul evenimentelor neplacute e mai scazut//cine vrea sa ma contrazica e liber s-o faca pe [email protected]

  • mit, sâmbătă, 16.02.2008 15:58
    dupa cum spune THESPECIALIST

    APROB . un adevarat sofer este mult mai atent decat un sunday driver , gandeste de 2 ori inainte si se asigura la fel de bine aprob ! respect

  • adi, sâmbătă, 16.02.2008 16:13
    sunteti romani

    pentru cei care il admira pe DOBITOCUL ala ... sunteti adevaratii oameni care reprezinta romania. Din cauza voastra suntem unde sunteti. O sa mai treaca MULTI ani pana cand o sa ne schimbam mentalitatea.DACA ati uitat ( si sigur ati uitat... sau doar ignorati) suntem tara cu cele mai multe accidente si asta in conditiile in care avem cele mai varza strazi. Si giciti din cauza cui? Din cauza unor maimutoi ca voi care se cred atotstiutori. Imi este scarba de voi si de tara in care traiesc !!!

  • mitzone, sâmbătă, 16.02.2008 16:13
    @ P.S

    am un tovarash din prahova si conduce cam la fel numa ca pe traficu de ro :|

  • Hop si eu, sâmbătă, 16.02.2008 16:15
    Hop si eu

    Dragutz tare dragutz dar nimic deosebit.Omul merge repejor se vede ca se pricepe si masina il ajuta. Si pe linga asta el sau cei care i-au prelucrat filmuletul l-au accelerat un pic viteza de redare as zice ca la 1,25 - 1,5. In privinta vitezei la care s-au facut manevrele .. in general intre 60-80 kmph iar restul lumii mergeau cu 50. Cred ca daca montez si eu camera pe masina cind ma duc cu treaba din loc in loc si intru in criza de timp si incep sa ma grabesc ies imagin asemanatoare cu diferenta ca nu pe asemenea drumuri.

  • @ADI, sâmbătă, 16.02.2008 16:16
    BAH!

    sa-ti zic cum sta treaba...sunt student la drept , ascult techno-house , Trance , deci as spune ca tu esti cel cu logan si manele pe fundal si gel in par . PUNCT btw detin un focus 2 de 115 cai

  • flaviu, sâmbătă, 16.02.2008 16:28
    2

    mai vreau sa adaug ca singura chestie ce nu-mi place la el ii ca nu incetineshte la trecerile de pietoni (deshi dupa volumul de trafic n-ar avea ce sa treaca pietoni pe-acolo...Dar totushi)...si...ii bun orice a-tzi zice..urmaritzni numa catzi schimba benzile aiurea fara sa semnalizeze (desi mai erau si oameni care reduceau viteza cand il vedeau ca vine, ii faceau loc intre benzi etc...ii bine ca exista si astfel de oameni).ar fi excelent de sofer la serviciile 112 (ambulantza,politzie,depir etc)

  • B.C., sâmbătă, 16.02.2008 16:33
    Of...

    Probabil daca as avea si eu cutie cu 5 viteze la dacia mea 1310, as reusi asa ceva. La mine in oras ma descurc cu cele 4 , mai ales dupa ce am montat scaune de golf, nu de alta dar de pe cele de dacie riscam sa aterizez pe scaunul din dreapta la curbe.. :D

  • catalin buletin, sâmbătă, 16.02.2008 16:46
    ok

    poate se grabea si el, nu? :))

  • ice, sâmbătă, 16.02.2008 17:12
    tare gagiu

    fratilor e tare gagiu bv lui are cu ce isi mai si permite pe deAsupra deci ce sa mai comentam e bun mi a placut ce commenturi a avut T S bv tata daca le stii asa esti ok daca te documentezi esti si mai tare PT CEI care comenteaza de genul din cauza la astia moare lume pe strazi fratilor lumea moare ca a ajuns la sfarsitul vietii si daca moare din accident e din cauza celor care ori se dau in stamba ca si au luat stiu eu ce logan si pun o bara din piata de la rusi pe el si manele la blana ori din cauza neatentiei dar tipul din clip nu poti sa spui ca nu e atent la ceea ce face bft all

  • tony, sâmbătă, 16.02.2008 18:21
    tare....

    care nu stiu sa conduca sa taca ..."ca e un inconstient"...la 3 -4 benzi poti sa faci cu orice masina nu cred k e un pusti , stie sa conduca , cunoaste masina si gandeste ce face

  • tony, sâmbătă, 16.02.2008 18:40
    am revenit ....

    masina e un audi R8 ...am si o intrebare pentru cei de aici care au scris k e un idiot ,dobitoc s.a.m.d "cine isi risca viata si o masina daca nu ar fi un profesionist ?????

  • livsro, sâmbătă, 16.02.2008 18:57
    Rusia?sa vedeti b-dul Stefan cel Mare

    nu trebuie sa mergem in rusia sa vedem slalom...avem si noi aici...merg pe traseul b-dului Stefan cel Mare - Mihai Bravu de 5 ani de zile...si am vazut sute de 'baietasi ca acesta'nui nicio noutate..numai ca noi avem sine de tramvai la intersectii gropi multe....si asta ii mai impiedica pe baietasi sasi arete vitejia mergind cu viteze mari in trepte cit mai imferioare ..

  • @adi, sâmbătă, 16.02.2008 19:01
    Ce-are aia cu prefectura?!?

    Iar in ceea ce priveste "tara cu cel mai mare numar de accidente" acestea nu se datoreaza celor care se deplaseaza cu o viteza peste limita ci a conducatorilor care nu sunt in stare sa se adapteze la noua situatie rutiera. In primul si in primul rand un sofer ca tine trateaza traficul prin perspectiva proprie. Si anume... daca eu nu pot ala de ce sa faca; daca masina mea nu merge tare ala de ce sa ma depaseasca, etc. Accidentele se produc datorita neatentiei iar nu a vitezei. Accidentele se produc datorita lipsei de concentrare asupra conditiilor de trafic nu a vitezei. Cati dintre Dvs. care sunteti atat de inversunati impotriva acestui gen de conducere ati fost ultima data intr-uun poligon pentru a executa manevre de virare la o viteza ridicata? Poate nici unul.. .. Soferi ca cel din filmuletz ( si ca mine) merg de 3-4 ori pe luna in poligon sau pe trasee special amenejate. Daca vrei sa vedeti ce se poate face cu o masina in conditii de deplina sigurantza adresati-mi un email si pentru 75.00 EUR pe ora va pot invata cum sa stapaniti masina si sa analizati traficul urban.http://thespecialist.automarket.ro/about.php

  • TheSpecialist, sâmbătă, 16.02.2008 19:05
    Scuzati chestia de la 19:01

    Scuze! Chestia de la 19:01 a fost scrisa de mine si adresata lui "adi"

  • adi, sâmbătă, 16.02.2008 19:06
    @student

    mare diferenta intre manele si house. ha ha hatoti manelistii cu gel in cap mai nou s-au dat pe house pt ca s-au prins ca nu-i loc de ei printre 'baieti'. sunteti niste retazi toti bah.apropo si eu am un ford focus dar doar 100cp, si nu mor dupa BMW care se roteste in loc pe zapada.va las pe voi sa va dati mari maesti in ale condusului... apropo cati KM faceti pe zi???

  • TheSpecialist, sâmbătă, 16.02.2008 19:39
    Intr-o alta ordine de idei...

    Domnilor incetinisti...(scuzati sa traiti n-am gasit la indemana o alta expresie care sa fie opusa celei de "vitezisti" v-as ruga sa va mai uitati odata la video si sa faceti abstracie de faptul ca POV-ul acestuia (punctul de vedere) este in habitaclul unei masini. Incercati sa vizualizati traficul dincolo de capota/bara de directie a Roverului. Ca experiment...opiti audio, acoperiti capota din video cu o alta fereastra sau trageti fereastra cu clipul video la marginea de jos a monitorului astfel incat sa nu sa mai vada capota si incepeti sa analizati conditiile de trafic. Analizati si comentati va rog disciplina participantilor la trafic. Analizati si comentati faptul ca toti cei care schimba banda o fac dupa ce in prealabil au pus semnalul, ca in tot acest timp nimeni nu ia "taiat fatza" sau ia franat in faza fara nici un motiv, etc.

  • bogomelc, sâmbătă, 16.02.2008 19:59
    super

    super smecherie. tre sa ai sange sa faci de astea. s-au cacat pe ei la faza cu loganu' - au avut doar jumatate de banda sa treaca. BRAVOOOO

  • Caie Indru, sâmbătă, 16.02.2008 21:17

    Daca urmariti cu atentie stirile diminetii la pro tv o sa vedeti ca 90% dintre accidentele care se petrec sunt facute de "jmecheri" care cred ca soferia se invata automat daca ai bmw sau passat sau, mai rau,"gipane".Putin imi pasa daca ei isi rup masinile sau dau coltul, dar in momentul in care pun in pericol viata si bunurile altora le-as spune, printre altele, sa incerce o competitie oficiala. Acolo sa vedem, multi n-ar termina nici o etapa, dar asa se dau mari cunoscatori si soferii *****, vai mama lor de retardati...

  • Ncu, sâmbătă, 16.02.2008 21:32

    Ce strazi frate.., a vazut cineva vreun semafor?!! Dal incolo de condus ca dala avem si pe aici!:)

  • tot io, sâmbătă, 16.02.2008 21:59
    chiar asa

    astia care sunt asa "jmecheri"... de ce nu va vedem in competitii. Bani faceti cacalau, nu? masini aveti, va intalniti dreaku intr-un loc si va puteti da in stamba cat vreti. Acolo va putei rupe oasele, gaturile si ce mai vreti si gata...Dar nu, voi vreti sa va dati "rotunzi" sa va vada toate fufele si sa-si bage unghia'n gat toti loganarii...Pe sosele normale sunteti tari in rest niste afafici...

  • eu, sâmbătă, 16.02.2008 22:17

    incearca asta in romania....

  • ludovic, sâmbătă, 16.02.2008 22:29
    periculos

    odata va da peste cineva

  • mry, sâmbătă, 16.02.2008 22:45
    ce straaaazi au

    ala nebun, inconstient, teribilist dar avea si pe ce strazi sa mearga.ati vazut cat a mers pana a prins primul semafor pe rosu? cand o fi si la noi asa

  • R, sâmbătă, 16.02.2008 22:54
    Multi romani prosti.

    Astia care tot comenteaza ca e prost, ca e inconstient , etc. si care mai si comentati o gramada pe langa, "gen Adi" si multi altii. Voi sunteti PROSTII ROMANIEI frate, orice om are un talent sau niste aptitudini, daca omul are talent si stie bravo lui nu mai comentati, catzelor. Cum ar fi sa comentez eu despre un pictor, cantaretz, tamplar, istoric sau alt domeniu in care nu am talent sau nu stiu, sa ma apuc sa zic cat de prost e, ce handicapat, etc.. De ce sa fie prost, ca nu-mi place mie ce face, sau nu stiu eu.O gramada de Romani handicapati, invidiosi si prosti care au o messerie din a comenta orice (chiar daca se pricep sau nu) . Cred ca in proportie de 80% din accidente sunt provocate de soferi ca voi care habar nu aveti ce e aia soferie (sa conduci de 10 ani fara accident sau sa mergi 300 KM/zi nu se numeste soferie ci simplu coducator auto, sau nu ati vazut zecile de taximetristi retarzi?), nu stiti sa respectati o bada, sa va asigurati, sa semnalizati, etc..Si sa tineti minte ca suntem singura tara din Europa care nu are nici macar 100 m de pista, asa ca nu o sa plecam din tara ca sa alergam cu masinile si asteptam sa plecati voi eventual, sa avem mai mult loc :)))Pt specialist - da-mi un mail sa tinem legatura sa ne jucam putin cand vi. [email protected]. ma astept sa primesc mailuri si de la retarzi dar exista functia de spam. :)

  • Andrei, sâmbătă, 16.02.2008 23:06
    Range Rover Sport

    deci.....no coment.....o fi el nebun, diliu,dus si alte chestii dar e prea meserias...nu aveti ce sa i reprosati

  • Guest, sâmbătă, 16.02.2008 23:14
    imi place stilu tau seamana cu a meu :))

    imi place mult cum conduce omu acesta,supeer si eu ma simpt la fel cand fac asa ceva mai ales ca imi dau palpitati si mie si cei de langa mine ;)

  • eu, sâmbătă, 16.02.2008 23:28

    Super strazi "comuniste" la noi capitalismul a adus numai gropi :) . E bun tipu dai vine si lui cat de curand randul, chiar mai repede decat s-ar astepta :)

  • darac, duminică, 17.02.2008 00:18
    ddw

    voi vedetzi ca aia nu au treceri de pietoni...probabil au pasaje ceva

  • tot io, duminică, 17.02.2008 00:29
    @R

    CRETIN...pur si simplu

  • adi, duminică, 17.02.2008 00:37
    @R

    Spala gelu' dauneaza grav sanatatii mintale.

  • Leon, duminică, 17.02.2008 01:40
    pt theSpecialist

    De cand m-am dat pe motociclete m-am cam ramolit cu masinile, dar de abia astept sa apari in Romania, cu siguranta o sa fie o cursa interesanta si iti zic ca nu o sa apar cu motorul la start, o sa gasesc eu ceva masina sa fim egali, sincer in viata mea am intalnit numai vreo 5 oameni care sa-mi fie ''profesori'' la forja pe strada, sper sa il cunosc si pe al 6-lea.

  • Andrei, duminică, 17.02.2008 01:48
    mda....

    IN loc sa comentati aiurea, voi cu dacie in fata blocului, ar trebui sa analizati si sa remarcati/apreciati faptul ca tipul avea experienta, conducea foarte bine, ok... e stilul sportiv la limita cu agresiv, dar stia cand sa franze, cunoastea extremitatile masini si stia sa aprecieze, cand sa se bage si cand nu. Ia mai urmariti filmuletul !!! Normal ca tu cu daica de pe vreama lui bunicu' sau chair si cu loganu' nu o sa ai o acceleratie ca aia, sa faci o depasire intr-o secunda, sa nu0i dai timp celuilalt sa se "sperie" de tine sau sa iti taie fata cum se "face" deobicei, mai ales in Bucuresti! asa ca daca ai o masina pe care te poti baza, poti sa faci multe(normal trebuie sa ai si experienta. Daca totui am avea masini pe care sa ne putem baza si experienta, si am conduce ca el, am ajunge departe ! si al propiru si la figurat ! O zi buna! Astept comentarii la .. postul meu.

  • julian, duminică, 17.02.2008 02:10
    ;)

    omu' este clar ca le are cu condusu' si sigur nu o face pt prima data.pt idiotu' din primele rinduri care il face cu ou si otet: du-te la scoala de soferi sa te invete ala cum se schimba a 3a... poate apuci sa depasesti 1800 de ture.pt the specialist: ai dreptate, frate! de vina pt accidente sunt marii cfretini care nu se hotaresc daca sa plece de la stop cind se face verde, soferii retrzi de taxi care se trezesc sa schimbe banda cind "vrea muschiu'lor" fara sa se uite in oglinda sau sa semnalizeze si alti inepti care nu au depasit 100 km/h in viatza lor si merg cu farurile stinse si pe ceatza.

  • TheSpecialist, duminică, 17.02.2008 03:15
    @Leon

    Leoane da-mi un email ceva sa iti trimit un link si pe urma.. .. mai vb. sau trimite-mi un email la adresa de-aici________ http://www.thespecialist.automarket.ro/about.php

  • Trotil, duminică, 17.02.2008 09:17
    viteza

    e ok tipu dar nu viteza excesiva omoara ci oprirea brusca bafta si conduceti cu prudenta

  • ion, duminică, 17.02.2008 09:27
    este un prost fudul

    asta-i meserias ? este pur si simplu un dobitoc fudul care inca nu are creierul maturuzat ... a demonstrat ceva ? absoult nimic, de ce a facut filmul asta ... sa se dea mare la prieteni ? mai devreme sau mai tarziu oricum va ajunge pe un pat de spital pacat ca o sa mai ia si alti soferi nevinovati cu el ... idiotul !!!

  • sambo, duminică, 17.02.2008 09:44
    Mama Rusia

    Dincolo de teribilismul soferului, pe mine altceva m-a impresionat. Ati vazut cat a putut sa mearga pana sa se opreasca la un semafor. Ati vazut ce fluenta are traficul la ei?

  • Catalin, duminică, 17.02.2008 10:04
    wow

    io i-as lua permisul pe viata la nebunul asta, si l-as baag si in puscarie. are talent tipu` nu zic, ca io nu stiu sa conduc asa ca el, dar daca se ciocnea cu o alta masina sau lua pe capota pe cineva...:|

  • asa nu e prea bine, duminică, 17.02.2008 10:06

    Asta prea se crede in nfs ... poate-i vreun ticnit din west coast d ala cu dinti mari si aurii dupa muz care o asc si acu face slalom printre cretini ( vb parazitiilor ) , sofati prudent !

  • klug, duminică, 17.02.2008 10:15
    real........

    comentarii de mitici........buricul universului in ro.

  • mihai, duminică, 17.02.2008 11:12
    ce atata ??

    ce mare nebuneala pe capu lui ??? baiatu chiar merge linistit.. are o masina de 400cp si un sistem 4x4 performant care-i permite sa faca ce vrea.Iesiti si voi in bucuresti pe magheru seara..si-o sa vedeti nebuni in adevaratul sens al cuvantului .. asta-i copilash pe langa un roman la volanul unui 330i

  • melodia, duminică, 17.02.2008 14:17

    care stie numele "slagarului" (piesei) plsssss

  • soferi, duminică, 17.02.2008 14:38
    record de comentari cred

    Fiecare a incercat sa fie cat mai sofer in comentari,,unul cu poluarea unul cu bucuresti unul cu nu stiu ce..oare cat din voi ati condus masini prin orase mari,ca madrid,roma,etc..unde autosrada trece prin centrul orasului..si cand ai 4 benzi ai de 4 ori mai multe masini care nu sti ce vor face in secundele urmatoare(stanga-dreapta),,,daca era pe o banala autostrada care leaga 2 orase..era banal..dar asa tipul are ce trebuie(atentie distributiva,etc)ptr un sofer-pilot...aaaa si mai ales daca intradevar e pe un land rover....brvo lui...(ca daca ai de murit mori si intr-un logan care loveste un caine..:)) )

  • Red, duminică, 17.02.2008 16:15
    Joe Satriani

    felicitari, ai supravietuit!

  • GTI, duminică, 17.02.2008 16:32
    HH

    Ba da ce multe posturi, in afara faptului ca face ceea ce face cu un "HAMBAR" vb lui TS, nu e nimic prea spectaculos.Ala cu dacia in 4 trepte...la ce iti trebuie 5 trepte cand sa faci asa ceva in trafic te joci cu a 2 a si a 3 la greu...daca ar fi toti soferii asa ar scade numarul accidentelor.ala cu matizu.....daca stii sa ii dai pedala ce poate face un matiz in trafic !!!!!!! nu va inchipuiti.hhhhhhhhhh

  • Amy, duminică, 17.02.2008 16:46
    Viva Rusia!!

    As dori sa cunosc si eu, la fel de bine ca si soferutul nostru, strazile din Rusia

  • sorin, duminică, 17.02.2008 16:49
    mare smecherie!

    In primul rand tipul nu face nimic senzational!Isi alege bine gaurile din trafic si se baga.In al doilea rand,it's just me sau filmuletul e dat pe repede-inainte?! Uitati-va mai atent la stopurile pe frana,la semnalizari si la semafoarele din trafic!

  • exiled, duminică, 17.02.2008 16:52
    mda

    cu toate ca e periculos e frumos si adrenalina itzi creste la maxim .. pentru aia gica contra daca nu stiu conduce in viteza prin oras atunci mai bine taceti

  • ioco, duminică, 17.02.2008 17:24
    daca nu cunoasteti bucurestiul nu mai vorbiti

    Zicea cineva ca face Academie - Razoare - Drumul Taberei - Valea Oltului si retur (15 min). Se vede ca nu cunosti zona, vorbeste doar ca sa se afle in treaba, pe traseul asta nici noaptea cand nu sunt masini nu scoti mai putin de 20 minute, motivul este simplu: semafoare nesincronizate. Te asigur ca poti prinde cam jumatate din semafoare pe rosu si uite asa din 15 min. ajungi sa faci 30. De unde stiu?, pai merg pe trasul asta de aproape 2 ani si merg cu viteza pe care mi-o permite traficul.

  • ioco, duminică, 17.02.2008 17:49
    comentarii

    1.Cum nu incalca nicio regula, voi ati auzit de viteza maxima admisa? Din cauza vitezei se produc cele mai multe accidente. Recunosc ca si eu mai depasesc viteza si merg cu 80 - 100 prin Bucuresti, dar doar cand se poate. Am mai crosetat si eu, de obicei prin pasaje, si chiar era sa lovesc un inconstient care a schimbat banda fara sa semnalizeze moment din care am renuntat sa mai merg cu peste 80, mi se pare pre riscant sa faci asta in Bucuresti. 2.Daca vreti sa vedeti accidente din rusia dati un search pe youtube, o sa gasiti niste accidente spectaculoase prin pasajele din Moscova. 3.Cat despre numarul de benzi chiar daca ai in oras 4 benzi pe sens asta nu inseamna ca poti merge pe a 4-a cu 200, nici cel care merge cu 60 pe a 4-a nu e obligat sa-ti faca loc. Singura oblicatie a soferului e sa mearga pe banda cea mai din dreapta care-i ofera un trafic adacvat vitezei lui, cat despre ultima banda in general ea nu e pentru vitezomani ci pentru masini de interventie gen salvare, politie, pompieri, etc.

  • Mschumi, duminică, 17.02.2008 18:00
    Bun Sofer

    Chiar stie copilu...si cum spunea cineva mai sus, asta ar fi bun sofer pe ambulanta pe smurd

  • TheSpecialist, duminică, 17.02.2008 18:43
    @ ioco

    Eu il cunosc pe om ...bine,bine... Nu este vrajeala.Daca iti scoate mai putin de 20 de minute cat pui jos?!? Dar daca iti scoate 15?Cu stima,T.S.

  • The Specialist, duminică, 17.02.2008 19:00
    @sorin Punct Ochit - Punct Lovit

    Excellenta observatie. Si pentru a vedea cat de mult a fost marita viteza video clipului uitati-va cu atentie la min. 1:51, 1:52, 1:53, pe banda din stanga este o masina neagra. Uitati-va cu atentie la stopurile a caror aprindere succesiva este nefiresc de rapida.Dat fiind faptul ca inaintea masinii negre nu se afla nici o alta masina, nu pot decat sa deduc ca soferul acesteia a "pompat" pedala de frana de 4-5 ori pentru ai atrage atentia soferului Rover care venea tare. Pentru a "pompa" frana de 5 ori iti trebuiesc aprox 2sec. Iar in videoclip acest fapt sa petrecut in aproape instantaneu.____________Bravo "sorin"Ci stima,T.S.

  • CAIE INDRU, duminică, 17.02.2008 19:02
    DESCREERAT !!!!

    Ce spuneam ieri? Ca majoritatea accidentelor le fac "jmecherii"? La Craiova un retard s-a incolacit cu Octavia dupa stilp, aseara, cica i-a taiat unu calea, da' dobitocu avea peste 100 la ora. In oras!!Asta e, e tara plina de dobitoci care se cred mari meseriasi in ale codusului iar altii, tot dobitoci, cred ca orice descreerat la volan este arist.Revin si spun: VAI MAMA LOR, si unii si altii !!!

  • w, duminică, 17.02.2008 19:10
    sofer

    unu de asta te poate omori...dar ei au si drumuri :)

  • TheSpecialist, duminică, 17.02.2008 19:20
    @ioco din nou...

    Prietene nu viteza ucide ci NEATENTIA. Fie ea a soferului care conduce cu viteza, fie a celorlalti participanti la trafic. Un exemplu...(tinand cont de faptul ca tu cunosti traseul Academie-Moghioros) Gandeste-te ca esti absolut singur pe sosea si ai certitudinea ca nu mai sunt alti participanti la traficul rutier din imediata ta apropiere. Conduci cu 140 km/h pe linia dreapta de la Razoare la Piata Moghioros. Ai o masina buna ( din punct de vedere technic), un Logan sa zicem...(mie imi place Loganul f mult), ai cauciucuri bune, frane de asemenea, vizibilitate perfecta, asfalt uscat. Sansele ca tu sa fii ucis prietene datotita vitezei sunt absolut nule.Acuma daca introducem in ecuatie erroare de pilotaj (neatentie), factorul trafic, conditie technica precara a masinii tale, cauciucuri chele, frana care tine de-abia la a 3-a pedala..., etc, etc, sansele ca un dobitoc, exact asa cum spui ca ti sa intamplat chiar tie, sa iti schimbe banda in fatza fara a semnaliza, si sa te ucida cresc considerabil. Dupa cum am mai spus...si o sa mai spun "Nu viteza ucide ci NEATENTIA".Viteza poate deveni un factor contributiv (de cele mai multe ori agravant) insa principala cauza este NEATENTIA.Conduceti cu prudenta,T.S.

  • CAIE INDRU, duminică, 17.02.2008 21:43
    Ce filozofie...

    Hai c-am auzit-o si p'asta! Prietene, eu cind am luat carnetul erau 10 reguli ale conducerii preventive. Iti spune ceva? La 100 pe ora o masina parcurge fix 27.7 m/sec,la 60 pe ora face 16.6 m/sec.Adica, dupa o logica elementara si de bun simt, 27.7>16.6, fara sa mai luam in calcul si forta care creste proportional cu viteza. Uneori diferenta intre viata si moarte este facuta de milimetri, nu de zeci de metri. Poti sa stai cu ochii cit cepele, intr-un fel percepi si reactionezi la 140 pe ora si in alt fel, sa zicem , la 60-70. Si oricum, sunt cimitirele pline de "viteji" care s-au crezut stapinii soselei si au avut "certitudinea", ca sa te citez, ca sunt singuri pe sosea.Concret vorbind, daca la 120 pe ora iti sare un ciine in fata, la 15 m, a cui e vina, a ciinelui ca nu e atent sau a ta ca ai viteza si nu poti opri in 15 m? S'auzim de bine!

  • TheSpecialist, duminică, 17.02.2008 23:26
    @CAIE INDRU

    Maestre nu ai nici o logica in peroratia dumitale.Una am intrebat eu si alta ai raspuns tu. Daca maniera in care conduci este asemanatoare cu cea in care scrii... fereasca Dumnezeu.O singura intrebare. Cu ce se doesebesc alergatorii profesionisti de Rally, Indy Car, NASCAR, si/sau cascadorii de masini fata de soferii profesionisti de taxi? Si unii si altii sunt profesionisti, si unii si altii conduc in fond un vehicol care functioneaza dupa acelasi principiu iar din punct de vedere mecanic si fizic se comporta asemenator. Cel mai important element care ii distanteaza pe unii de ceilalti este talentul. In conducere ca si in box, judo, fotbal, dans sau actorie este absolut important sa ai talent. Pe care trebuie sa il intretii, exersezi si sa-l practici. Talentul este un element pe care nu il poti cumpara sau cere. Te nasti cu el sau nu. Cand a fost ultima data cand ai facut o intoarcere la 360 de grade? Cand a fost ultima data cand ai facut o manevra de shuffle sau displacement lateral?!? Daca raspunsul este.....uuuummmmm aaaaahhhhh... .. "ce ie alea".. .. atunci mai bine o lasam asa cum a cazut. Cat despre cainele care trece strada o observatie:___1) intr-o lume civilizata nu exista caini vagabonzi, iar cainii care sunt (de casa) se tin in lesha.Cu stima,T.S.

  • denver, luni, 18.02.2008 07:29
    Sa vina in Bucuresti!!!

    Multi il vor lasa cu gura cascata, la cum circula "taranii"!!!!!!!! Fratilor, s-a imputit Bucurestiul acesta de tarani!!!! Si, inca mai vin!!!!!!!

  • Art Popescu, luni, 18.02.2008 08:35
    Slalom printre Logane

    Baiatul asta cu RR Sport a avut mare noroc. Loganul alb putea "sa-l faca" oricand...

  • Paul, luni, 18.02.2008 08:50
    Da,Politia,unde-i Politia? :)))))

    :)))

  • unu prost, luni, 18.02.2008 10:12
    hm...

    Adevarul este ca tipu conduce relativ precaut si stie ce face. Totusi condamn aceasta activitate in plin trafic. Mesaj pentru "the specialist" sa consulte un specialist inainte de a avea tendinte de a mai pune in pericol vietile altora. Pesonal am palmares in domeniul auto, dar tocmai din acest motiv nu voi agrea sau apara inconstienta in trafic.

  • GIGI, luni, 18.02.2008 10:35

    In primu rand nu imi vine sa cred ce sosele si ce curatenie este in rusia.Pe urma nu vad nici un taximetrist sau vreun taran prost parcand pe prima banda ca asa vrea el,iar in ultimu rand si la noi loganii fac ceva asemanator-orice loganar meserias nu o sa stea la coada o sa faca acelasi lucru sau ma rog cat poate loganu.Cat despre asta cred ca e nepotu lu' Putin ca isi permite vad.

  • ZUP, luni, 18.02.2008 10:53
    EA E!!!

    ...e ELENA BASESCU!!! Ea are Range Rover Sport......si mie mi-a fiert motorul la 120Km/h pe autostrada soarelui , dar ''Fiara Bleo" m-a adus acasa...intr-un final..:)PS - pana la urma daca are masina, sosea si talent, face, asta e, cine nu are...nu face, simplu, ori face doar o singura data si nu pana la capat:)

  • carcotasu' de serviciu, luni, 18.02.2008 10:56
    Ce Range Rover Sport visati?

    Se vede de la o posta ca e Logan...

  • sunday driver, luni, 18.02.2008 12:15
    To god to be light

    Bai,numai aberati aici in afara de 2-3-4-5 insi,restu sunteti praf...omu conduce bine,este bun si stie ce face,isi cunoaste masina,in general accidentele se intampla din cauza unor taranoi care nu se asigura,stau pe banda 2-3 si merg cu 90 si nu se dau la o parte ca merg legal ei domne....pe astia ,un mare glont in cap....din cauza voastra se intampla tot de la astia care merg incet,care nu stiti sa anticipati dinainte tot ce se intampla....in curand imi iau o dacie si tot ce prind pe banda 2 nu mai pun frana:)))) poate va invatati sa va uitati in oglinda sa nu vina vre` unu cu 200km/h....

  • Smoker, luni, 18.02.2008 13:02

    Stima si respect la cum conduce.. si cei care comenteaza aiurea care banuiesc ca nici nu au permis mai taceti din gura... :) no offence

  • profesoru', luni, 18.02.2008 13:16
    SIRENE

    Baieti, voi nu ati auzit de sirene?Urmariti cu atentie, omul era in misiune!

  • Sorin, luni, 18.02.2008 13:50
    deci LOL

    Si de ce trebe sa primesc eu mail de la voi cu astia ?

  • gicatt, luni, 18.02.2008 17:56
    sofer

    pt. cei care comenteaza aiurea banuiesc ca nici nu au permis dar isi dau si ei cu parerea. m-au impresionat insa o serie de lucruri: strazi brici(fara schimbari de borduri), pasaje beton,fara gropi sau alte denivelari si devieri, curatenie si cel mai important fara bezmetici de carutasi sau pietoni pe carosabil.cel de la volan conducea bine, tinand cont ca nu era prea mare aglomeratie si benzi de circulatie la greu, nu ca si la noi unde taie curba pe european cate un tir si nu mai poti trece decat cu bicicleta.

  • catalin, luni, 18.02.2008 18:18

    pe la minutu 2.22 uitati-va ca depaseste autobuzu si se vede un logan alb singuru care ii sta in cale!! :)) in rest omu chiar ar trebui impuscat

  • melodie, luni, 18.02.2008 20:11

    stie cineva numele melodiei ? :D pls

  • Toma, luni, 18.02.2008 20:17
    Fara comentarii !

    Asta pentru toti soferii de duminica... mai putin 10 pusti care joaca NFS si sunt super extaziati de ce super sofer este asta si care oricum nu stiu cu se se mananca covrigul decat ca are 4 roti si mult CP. Nu spun ca nu ar avea talent sau ca nu ar conduce bine si dupa parerea mea conduce mai mult prudent decat la risc, caci stie ce face si are mult spatiu de manevra si in cel mai rau caz de vreo acrosare, caci altceva nu risca ar alege varianta cea mai putin riscanta : adica prefera parapetul din dreapta si stopul dreapta al masinii din fatza decat contrasens si de aici ce alte rezultate ar aparea. Pentru voi cei care atunci cand conduceti o masina de 100CP cu ESP,ABS,DSC, si etc mai toate celelalte sisteme caci nu mai stau sa le enumar pe toate pentru toti neavenitii care si le cumpara pentru ca masina lor (bolidul de 100CP) sa aibe mai multe optiuni caci oricum pariez ca 99% dintre cei ce spun ca tipul este inconstient nu sunt in stare sa-mi spuna cum se traduce ABS sa va explic ceva : 1 nu am ani multi de condus dar am suficient cat sa-mi ajunga si KM pe masura in Romania si afara (si merg si pe motor deci atentie mult mai mare decat multi altii dintre voi), 2 tipul nu este deloc inconstient vezi explicatia de mai sus si urmeaza si mai jos explicatii, 3 oricare dintre voi la o asemenea viteza ati face cu sigurnata un GRAND accident pentru ca la voi o masina de 100CP = UN BOLID DE MARE VITEZA (vezi stirile de la ora 5) si ca 100 KM/h = viteza la care nu mai puteti evita nimic caci reflexul de frana (caci intotdeauna veti frana cand trebuie sa accelerati) sau oricare alt mod de a evita un accident este mult intarziat si apare dupa ce e deja prea tarziu... e normal sa il considerati un nebun si inconstient pe acest baiat destul de talentat si precaut pentru ca in oricare din situatiile "delicate" din film dvs. domnilor "SOFERI" ati fi comis un dezastru! Sfat : stati acasa, angajati-va sofer, studiati FIZICA, apucati-va de pictura, scoateti-va ochelarii de cal, priviti de 5 ori in oglinda (ca aveti inca ochelarii de cal la ochi) inainte de a face orice, luati drept bun tot ce a spus The Specialist ca are dreptate! Priviti asta tot in rusia si astept commenturile voastre "http://www.youtube.com/watch?v=irnI3VE7DNE" BMW M5 si Audi S4 pentru cine stie sa vorbeasca cine nu sa taca de tot! Cu multa stima, "un pusti teribilist".

  • Toma, luni, 18.02.2008 20:20
    P.S.

    _________http://www.youtube.com/watch?v=irnI3VE7DNE_____ by the way filmul are 2145 de commenturi si a fost vizionat de peste 1 milion de utilizatori... Numai bine.

  • mamaia din baneasa, luni, 18.02.2008 21:14
    SUUUUUPER !

    mancamiar din trei pe cea mai lunga TOTI PRIMARII BUCURESTIULUI - si ceausescu ala prost ca nu a daramat toate cocioabele vechi ale bucurestiului sa faca strazi adevarate ca in URSS. Ati vazut fratilor minim 2 benzi libere pe sens plus una de parcare la bordura- si benzi late nu cat un logan- pe doua benzi aveau loc 3 masini. SICTIR la BASESCU ca PRIMAR GENERAL ce a fost si muci la aia care l-au urmat.

  • George, luni, 18.02.2008 22:04
    super

    E adevarat ca e periculos,pune vietzile altora in pericol! Nu sunt de accord cu asa ceva dar e interesant sa vezi asa ceva pt k nu zilnic se intampla si oricum e de apreciat sangele si curajul lui!! Oricum sunt altzi soferi care conduc varza si pun vietzile altora in pericol dar asta cu RRS ul le pune timo de 5 min pt filuletz si e clar ca omu le are si conduce ff bine..

  • doha, luni, 18.02.2008 23:09
    Foarte tare

    Sunt uimit de curatenia si marimea bulevardelor moscovite, dar si de faptul ca in tot filmuletul nu am vazut nicio trecere de pietoni si niciun pieton care sa traverseze pe oriunde....numai zic de lipsa aproape totala a semafoarelor...fratilor, bucurestiul este varza...

  • kytra, luni, 18.02.2008 23:13

    C'mon people...la ce strazi au astia (nu cred ca duc lipsa de asfalt la cat petrol au :-) mai poti sa-i dai si talpa cateodata. Oricum e risky fiindca uni reactioneaza ciudata cant te vad venind din spate cu viteza si in loc sa-si vada de drum accelereaza. Una peste alta sofer bun, msina buna, adrenalina...asta e

  • Theo, marţi, 19.02.2008 00:24
    BRAVO!!! ASA SE CONDUCE!

    E greu. Tre sa stii sa "citesti" traficul, sa apreciezi distantele, sa anticipezi miscarile celorlalti si sa fii pregatit pentru orice. Atat! Sincer, eu nu pot sa stau in coloana la 50 la ora nici batut. Ma ia somnu la volan si dimineatsa daca fac asa. Condusul in coloana e cel mai periculos. Iti pierzi reflexele, iti "adoarme" creieru. Ce face omu asta nu e pentru adrenalina. Asa se conduce. Daca vreti sa va "impingeti" masina pana la serviciu, e treaba voastra. Dar nu catalogati omu ca ucigas sau sinucigas daca sunteti depasiti de situatie. Nu conduce foarte bine, dar stie sa se miste. Cand o sa fie nevoie sa va duceti catelu la spital de urgentsa o sa va para rau ca nu ati invatat mai devreme sa va miscati asa prin trafic.

  • heart, marţi, 19.02.2008 00:41
    mdea...

    Daca era in Bucuresti il facea unu praf taindu-i calea din emotie ca vede un rinocer negru in spate. De admirat abilitatile lui insa e cam inconstient baiatu. Cei care zic ca accidentele nu se petrec din cauza vitezei... mari soferi sunteti; Pai daca iti sare ceva in fata poti sa fii tu cat de atent ca ori faci acea chestie praf ori te faci pe tine. Daca deshidea vreun babalac usa cand depasea asta pe dreapta... cu toata maiestria lui zbura cel putin o portiera. Poti sa fii cat de bun...conteaza ce se intampla in jur si intotdeauna vor exista factori imprevizibili.Cat despre cum e filmat se vede clar ca e un pic marita viteza iar unghiul da impresia de mai ingust decat in realitate.

  • Theo, marţi, 19.02.2008 01:03
    Pentru The Specialist

    Am citit prezentarea ta din linkul pe care l-ai dat. As vrea sa beneficiez de cunostintele tale dar nu am nici timp nici bani nici masina. E clar cui te adresezi, asa ca... In schimb remarc o prezentare impresionanta pentru un singur om. Sigur nu esti frate cu J Bond? Scuza-mi malitiozitatea dar sunt uimit ca nu te ascunzi deloc. Oricum, succes in afaceri! ... stiu ca ai :D

  • eu, marţi, 19.02.2008 11:55
    De unde stiti ca e tanar?

    Un tanar sofer a inregistrat slalomul sau pe strazile unui oras din Rusia, la volanul unui Range Rover Sport.

  • BOGDAN OLTEANU, marţi, 19.02.2008 11:55
    FRUMOS

    foarte frumos ..o solutie pentru fluidizarea taficului ... daca tot mergeti cu masina "calcati-o " tata ca nu sunteti pe bicicleta ...

  • TheSpecialist, marţi, 19.02.2008 18:56
    @Theo

    Pai prietene... .. experienta pe care o am a fost acumulata de-a lungul celor peste 40 de ani pe care ii am. Am inceput sa conduc karting la 9 ani, iar la 10 si jumatate am castigat prima mea cupa. In plus de asta, Romania anilor 70-80 se interesa de promovarea talentelor din luma sportului, muzicii, stiintelor exacte, etc, pe cand Romania post Revolutinara se preocupa numai de afacerile grupurilor de interes.Cu stima,T.S.

  • jaimz, marţi, 19.02.2008 20:54
    @the specialist

    Nu esti tu cumva ala care a castigat de 7 ori F1? La 40 si ceva de ani ma gandeam ca ai mai multa minte... Pentru tine si toti vitejii soselelor de mai sus, gasiti-va dreaq piste pe care sa mergeti cum vreti voi. Zici ca nu esti in Romania, poate te uiti putin in jur si vezi ce inseamna CIVILIZATIE, adica acolo unde tara asta nu o sa ajunga din cauza voastra.P.S. : Pentru 100 EUR / ora, te invat si eu cum faci Timisoara - Bucuresti sub 1 ora...

  • Gabriel, marţi, 19.02.2008 21:38
    very fun

    soferul este ok, pentru ca are pe unde sa meargadaca va uitati cu atentie nu a stat la nici un semafor.filmuletul asta ar trebui sa-l aratam lui videanu si lui udriste poate se mai cultiva si ei in privinta semafoarelor si le coreleaza.

  • TheSpecialist, miercuri, 20.02.2008 06:23
    @ de jaimz -Curat manie proletara neicusorule!!!

    Mestre daca esti strungar la 17, strungar ramai si le 50, la 17 cioban, la 60 tot asta vei fi. Io... alegator de curse la 10 ani, alergator pana la adanci batranete sau ma rog.. .. dupa caz, pana mi-o fi ceasul...In al doi-lea rand daca tie iti place fotbalul, ai zeci daca nu sute de terenuri unde sa poti face o miutza fara sa te coste nimic; dace iti place inotul ai nenumarate stranduri, piscine, bazine, lacuri plus Marea Neagra unde te poti duce sa inoti pana cazi la fund; daca iti place mersul pe rotile sau bicicleta, toate parcurile iti sunt deschise.. .. . Acuma, daca eu sunt impatimit al volanului si traiesc in Ro...unde ma pot duce sa sa ma recreez/delectez cu activitatea extra curiculara care imi place si pe care vreau sa o exersez?Decat sa aratati cu degetul la comunitatea automobilistilor amatori ati face mai bine invatati sa conduceti, sa stati pe banda voastra, sa puneti semnal si sa invatati denumirea aparatelor de la bordul masinii voastre, sa stiti care este semnificatie luminilor de la bord, ce "stie" ele sa faca, si cand fac de ce fac ceea ce fac.___3 la mana___ Pai cu ce impieteaza avansarea Romaniei catre "pragul propasirii si dezvoltarii" un automobilist amator sau profesionist mon-cher?!? Deocamdata clasa politica si muncitoare din Romania (vezi mineriada) este de cacao in lumea intreaga iar nu sportul Romanesc pe 2 sau 4 roti.. .. Guvernantii isi bat joc de voi si va percep taxe la nivelul occidentului si va ofera conditii de trai printre care si drumurile publice mizere, de lumea a 3-a...Valoarea acestui video-clip nu consta in conduita soferului...care dupa cum am mai spus nu merge nici repede ( vezi comentariile referitoare la marirea vitezei de redare a clipului) si nici la risc ( a se vedea comentariile referitoare la distanta focala aleasa care creaza o perspectiva distorsionata ( compresionata) a imaginii.. ... Ceea ce trebuie remarcat sunt numarul de benzi, fluiditatea traficului, absentza cainilor printre masini, a minimobrelor, carutelor cu cai, a cosurilor cu rosii sau cartofi de pe portbagajul de sus, etc.Ce este de remarcat in acest filmuletz este faptul ca nimeni nu schimba banda fara semnal, nimeni nu merge cu viteza redusa pe banda de viteza, cand masina ia curba la dreapta de pe banda a 3-a tot pe banda a 3-a se afla si la iesirea din curba. In Romania daca il vedeti pe unul ca vina tare din spate va bagati in fata lui numai asa.. .. "ca ce daca are ala masina mai tare da-l dracu' sa mearga mai incet " si mai puneti si o frana din aia cu ambele picioare "ca sa se invete vitezomanu dracu' minte". Remorci fara lumini, Dacii din '77 dupa care curg rugina si ies sarme din cauciucuri.. .. Si tu tii predica si moralizezi comunitatea automobilistilor?!? De cele mai mute ori baietii cu masinile modificate baga bani mai multi in masinile lor decat multi dintre Romani baga in case. Nu cred ca ai sa vezi o masina preperata din care sa curga rugina, care sa nu aibe stopuri sau sa ii iasa sarmele din cauciucuri.. .. Stai in banca ta frate.. .. sau mai bine zis...pe banda ta Automobilismul amator este una dintre putinele industrii care s-au ridicat si au prosperat in perioada post decembrista. Ei sunt putinii dintre cei care se pot mandri in Romania ca au adus hobbiul lor la acelasi nivel daca nu si mai sus decat cel occidental. Cu stima,T.S.

  • Theo, miercuri, 20.02.2008 09:51
    @ The Specialist

    Tot respectul, omule. Si iti dau dreptate la comentariul despre promovare dar eu ma refeream la ToatE veleitatile tale. Nu numai cele de pilot. Ai acumulat extrem de mult din ceea ce nu se invatsa in invatsamanatul normal intr-o perioada in care se presupune ca participai si la competitii. Oricum, felicitari. Daca am nevoie de tine stiu de unde sa te iau. :)

  • florin, miercuri, 20.02.2008 11:06
    e frate d'a meu

    e super tare tipul... si mie-mi palce sa mai fac asa ceva, intradevar, pacat ca nu avem infrastructura... trebuie sa ai sange'n tine si sa te fereasca Domnu' de soferii "a la carte" care merg legal si uita sa opreasca la roshu...

  • Charly, miercuri, 20.02.2008 19:42
    pt The Specialist

    Te citez: "Faza cu Loganul (2:22) aceeasi... desi avea loc in stanga, a preferat sa ramana acolo doar pentru show. Acolo cred ca a strans putin din cur.":1. NU avea loc pe stanga.2. Daca nu vezi bine nu te faci sofer.3. Daca ai fi fost tu nu ai fi strans din fund... ai fi franat, oprit motorul si aruncat cheile pe geam.4. Restul e tacere...P.S. Omul si-o face cu mana lui nu va trai mult da sa nu duca si pe altii cu el. PA

  • TheSpecialist, miercuri, 20.02.2008 20:49
    @ Charty

    Sa speram ca esti un strungar sau vanzator de pantofi mai bun decat esti sofer.Daca te uiti cu atentie incepand de la min 2:18 Loganul alb este vizibil pe banda din dreapta. La cum conduce soferul asta este foarte putin probabil sa nu il fi vazut si nu fi realizat ca va ajunge in dreptul lui odata cu autobuzul.Asadar, daca el nu ar fi fost sigur ca are loc, la min 2:18; 2:19 ar fi avut posibilitatea sa intre be banda din stanga pentru ca oricum traficul de pe acea banda ar fi fost mai rapid decat daca ar fi stat dupa autobuz sa depaseasca Loganul. Numai ca soferul a calculat distantza dintre autobuz si Logan si a apreciat ca are loc sa treaca printre ele, tot asa cum a facut-o si la min.0:21; 0:35; 0:38 ( faza intre autobuz si camion, faza la care din nou avea oportunitatea sa treaca pa banda stanga insa a preferat sa ramana acolo si sa treaca printre), 2:20; 3:28; 3:43; 3:53. Maestre, asta este diferenta dintre un sofer de duminica si un sofer inzestrat. Un sofer inzestrat vede la 200 de metri inaintea lui, se uita in oglinzi, se uita la turometru, aprecieaza distanta, calculeaza viteza, bam, bam, bam... .. si sa dus. Pe cand un sofer de duminica sta la un stop 3 minute se uita de 7 ori in stanga si in dreapta ca pana urma tot in fatza unui motociclist iese si il face "praf"Cu stima,TS

  • Pardaillan, miercuri, 20.02.2008 22:42
    ......

    daca ai carnet si mai mult de 18 ani iti dau una din masinile mele sa dai o tura... sa vezi si tu cum iti sta la volan!!!

  • Riz, joi, 21.02.2008 01:55
    Pfff

    Bai ALX CT coaie ... tu sigur ai logan , e de apreciat stilul de condus idiotta, nu ca asa ar face in fiecare zi ... Tu esti sigur din CTA ... "ALX CT ". bai cois. cand vin la voi in oras... de obicei vara , ba TOTI sunteti pe scoala de soferi , stiind toti locuitorii tzarii ca odata ce v-ati luat carnet , SUNTETI CEI MAI PROSTI SOFERI , ori aveti o dacie rapanoasa , ori aveti MANDRUL LOGAN , ori sunteti baieti de bani gata cu fitze pe autostada... sa va fereasca D-zeu de mine ca va pun frana in fatza ba parlitzilor... in schimb T.S cois ... Wide angle nu ingusteaza unghiul de vizualizare , CI IL MARESTE , de-aia ii zice WIDE , de la LAT. La capitolul optica , fotografie , video , mai informeaza-te , un punct in plus la comentariu ;) Cat despre lopatarii care sunt importiva condusului de genul asta... Sunteti doar invidiosi pe cei cu SUV , sau alte masini jmechere... Umililor... sunteti voi mari shoferi . Va urasc p-astia cu daciile care faceti si voi o depasire in 400metri ... la 80 la ora pe Autostrada , sau mai stiu eu ce alt DN. imi vine sa va imping de la spate cand va vad. sanatate tuturor , cat despre lopatarii si loganarii prosti .... multa M&$#

  • TheSpecialist, joi, 21.02.2008 08:50
    @Riz - Ia uita-te aici cois.. ..

    Cois, cu lentila wide angle ai un camp de vedere mai mare datorita distantei scurte a focusului fata de centrul optic. Iar datorita acestui efect perspectiva laterala se comprima. Ca sa intelegi mai bine am pus laolalta doua imagini luate din exact acelasi loc insa cu doua obiective diferite.___ http://mcthongs.com/images/WideAngle.jpg ___A se remarca iluzia optica ce face ca spatiul dintre SUV-ul parcat si copac sa fie mai restrans decat in realitate (imaginea de sus)La concret... uitandu-te la imaginea luata cu obiectivul wide angle (jos) ar apare ca daca ai merge cu roata din partea dreapta pe trotuar ai lovi copacul. Cu toate ca distanta de la marginea bordurii si pana la copac este de cel putin 1m.Cu stima,TS

  • ION, joi, 21.02.2008 19:06
    Multi frustrati

    Multe comentarii de pushtani frustrati care vad un idol in orice tembel care face fitze pe sosele. Martzafoi-mucoshi ce conduc jeep-uri luate pe banii babacilor, ca daca ar fi dupa mintea si puterile lor n-ar putea sa-si cumpere nici 1300 de cinspe ani. Le pute tot, in mintea lor e super numai cine are bmw, passat si audi si cine face tumbe pe sosele, mor ca prostii cu masinile infipte-n pomi sau nenorocesc oameni pe viata.V-ati gindit vreodata cam ce ar fi daca toti soferii ar merge, dupa mintea voastra, asa cum cretinu ala!?

  • Moshu, vineri, 22.02.2008 20:02
    eu cred...

    ca e posibil ca unii sa ma cunoasteti, macar prin ceea ce cred si scriu pentru toti(si pentru mine), insa, riscand sa iau injuraturi aiurea, dat fiind faptul ca deabia acum am deschis e-mail-ul si am vazut questia asta inregistrata, tardiv venind cu un comentariu, mentionez ca nu doresc sa supar sau sa jignesc pe nimeni, dar:tanarul sau pushtiul(cum le place unora dintre voi sa scrie), CHIAR ESTE BUN IN CEEA CE FACE IN INREGISTRAREA VIDEO !!Am ramas uimit de coeficientul de risc asumat si este apreciat ca foarte mic. Poate ca o fi fost si o conjunctura, nimereala, potrivire, cum vreti sa-i ziceti dar, totul a fost cursiv soseaua asta este chiar enervant de dreapta si de apreciat, mult de apreciat, disciplina colegilor(sau nefericitilor) de(din), trafic. Intreaga conjunctura a fost favorabila astuia care a condus si remarc placut surprins ca a gresit, cu factor de risc mai ridicat, foarte putin. va invit pe toti sa va uitati ATENT la intreaga inregistrare video de mai multe ori si incercati de fiecare data sa "conduceti" voi, odata cu el. Sa vedeti la ce rezultat ajungeti. Mai fratilor, omul a condus bine dupa parerea mea, atentie, dupa parerea mea, insa, luati va rog in considerare ce tocmai va sfatuisem cu 2-3 randuri mai sus. Sa vedeti si voi ca individul asta a mers si a calculat totul aproape...bine, enervant de "aproape" bine.Nuami bine va doresc la toti !!

  • GaBeLuTzU, vineri, 22.02.2008 20:07
    [email protected]

    Fratilor km draq se numeste mel aia care canta la ala in masina???BV tata asa se conduce.

  • Ionut, duminică, 24.02.2008 22:54
    Marfa

    ... dar totusi nebun. PS: am vazut si Logan:P

  • enghin, marţi, 04.03.2008 08:57
    super tare

    asa trebuie sa se conduca cand te grabesti si sa fie un exemplu:D

  • CINEVA, joi, 13.03.2008 14:44
    MUZICA

    Cum se cheama melodia ???? Stie cneva ???

  • tao08, luni, 17.03.2008 19:59
    mmmmh

    am cativa prieteni care conduc oricand,la orice ora,ziua,noaptea,ploaie,polei si sunt capabili de chestii de-astea agresive, adevarul e ca foarte rar isi zgaraie masinile....ar putea fi lejer profesorii soferului din clip.Toti sunt iubitori de masini si pot conduce si regulamentar :-)Umila mea parere:0sa nu conduci beat 1trebuie sa ai talent 2sa-ti cunosti masina f.bine 3sa ai masina care sa te ajute 4masina sa fie tehnic aproape perfecta 5sa-ti calculezi variante de rezerva 6sa ai loc pt.urgente 7sa fii pe ele si pe mama lor 8secret:-)

  • icsius, sâmbătă, 20.09.2008 01:41
    pietoni/politie/categorii

    cineva zice aca nu-s treceri. daca urmaresti lateralele o sa vezi pasaje subterane haios e ca pe la 1:48 trece pe langa o masina de politie cu girofarurile pornite (venind din sens opus) pana la urma, comentariile arata o polarizare a cititorilor pe doua directii: cei care considera masina un mijloc de transport menit sa-i duca dintr-un loc intr-altul si cei care considera masina un mijloc de impresionat fraierii care ar face la fel, da' nu-i tine. vorba aia: te lauzi cu ce poti. daca dadea dovada de inteligenta, primul grup l-ar fi laudat si al doilea l-ar fi dispretuit. in mod cert, daca m-oi hotara sa dau o spargere in stil clasic, asa un sofer o sa-mi caut. poate nitel mai versat (spre minut franeaza cand ar fi putut ocoli pe dreapta). p.s.: cineva descria masina si preciza ca are 2 metri inaltime. pai asta i-a si permis omului sa aiba o buna imagine de ansamblu si sa-si calculeze traiectoria... ;)

  • dragos, sâmbătă, 11.10.2008 08:56
    tare

    foarte frumos da mai cu viteza putin. E TARE TIPU!

  • Alex, marţi, 27.10.2009 20:49
    hm...

    Asta se numeste norocu prostului, iar felul in care conduce.. lasa mult de dorit.... uite aici un pilot adevarat.. nu pustiulica asta... http://www.youtube.com/watch?v=dtiz8X1uJAA bafta