VIDEO: BMW M5 versus Cadillac CTS-V
Jurnalistii americani de la Motor Trend au realizat un comparativ intre doua dintre modelele sport interesante in segmentul sedanurilor mari.
-
joe, marţi, 19.05.2009 17:33oare?
Oare?Inteleg ca americanii au mai multi cp sub capota..totusi nu cumva au "uitat" sa seteze BMWul pe 507 cp din computerul de bord si l-au lasat tot pe 400?sunt o gramada de setari de facut, de la suspensie si cum schimbi vitezele plus ca la bmw poti sa pui si altfel de cutie de viteze...cred ca e un video pentru criza, sa convinga lumea sa ia cadillac.eu tot bmw mi-as lua..dar eu sunt eu.voi?
-
geo, marţi, 19.05.2009 17:42BMW rock solid
Miroase a reclama... Factorul poluare s-a luat in calcul? Factorul siguranta? Ma indoiesc! Masina europeana e net superioara... Parerea mea!
-
rtz, marţi, 19.05.2009 17:46americani patrioti
pai ce crezi.. review-ul e facut d americani... s-a mai facut acest test la top gear mi se pare, si rezultatu a fost exact invers..
-
Alex, marţi, 19.05.2009 18:47hymn
Ma bucur pentru Cadillac dar Renault e peste amandoua.
-
Andrei.p, marţi, 19.05.2009 18:51
La ce e ma peste amandoua? La scandaluri privind adevarata siguranta a masinilor? la probleme le de fiabilitate? Lasa-ne cu renaulturile tale care au acelas plastic pe bord ce ala din care e facuta caroseria:))(ca nu mai e metal de muuuuuult timp)
-
mowgli, marţi, 19.05.2009 19:13@alex
alex, stiu ca glumesti.stiu ca nu poti sa fii atat de inconstient in afirmatiile tale(sper).oricum, allez renault sau cum e?sa stii ca eu te apreciez, macar iti iubesti masina, pentru asta nota 10.
-
cosmin, marţi, 19.05.2009 19:36BMW CTS-V Cadillac M5 sport
Da cadillac are mai multi cai si poate e un pic mai rapid dar nu se compara cu bmw la calitate si sa nu uitam ca m5 e de prin 2004 ... mai vedem dupa ce apare noul m5
-
Bethurbazal, marţi, 19.05.2009 19:57opinie
N-am condus nici BMW si nici Cadillac. Poate e cum zic ei, dar nu ne-au spus nimic de consum, de siguranta (crash teste), de calitatea materialelor din masini (ex.: cat rezista tabla la torsiune?) de confort, de capacitatea portbagajului. Daca n-au facut-o ei era fair s-o faceti voi, cei de la Automarket. Eu intru aici din pasiune, dar la voi e meserie. N-am prea intrat pe alte site-uri din lipsa de timp, dar poate ma voi gandi s-o fac...
-
VP, marţi, 19.05.2009 20:06CTS-V !!!
Cadillac CTS-V, are cel mai puternic V8 de pe piata (556CP), frane Brembo, magnetic ride control si scaune facude de Recaro (0-60 in 3.9). BMW M5 are V10 si 500CP. Interiorul e superior oricarei masini europene, a piele inclusiv bordul, BMW M5 e plastic cauciucat.
-
arres*, marţi, 19.05.2009 20:25bmw
frate fara suparare dar nu poti sa compari panarama aia americana cu un pur sange german de super calitate................chiar nu are rost sa compari asha ceva..............cine nu a auzit un m5 plecand de la semafor, cine nu a vazut ce interior de calitate are...........e o camparatie inutila plus de asta cred k sunt americani cei care au facut acest test..........deci nu erau prosti sa zica k m5-ul este mai bun.......si asha sunt in rahat cu vanzarile majoritatea firmelor americane
-
Jack, marţi, 19.05.2009 21:03
prea tare... si sincer ma cam aseptam la rezultatul asta citind comentariile nu am putut observa ce adunatura de ipocriti ce nu accepta adevarul sunteti. @ aia care se lauda cu comfortul: cadillacul e cu 30 000 dolari (cam 25000 euro) mai ieftin decat m5. Chiar si asa, personal, mie imi place interiorul cadillacului (e o preferinta, nu-mi sariti in cap pe tema asta) si oricum arata mai bine decat cel din loganurile voastre asa ca nu mai comentati. si pentru cei care nu cred in performantele cadillacului: ganditi-va ca, cadillacul a fost gandit sa bata m5-ul de pe masa de proiectare si ce rost ar fi avut sa scoata o masina care sa vrea sa rivalizeze cu m5 dar care sa fie mai inceata (incercati si voi sa ganditi cu capul si nu cu altceva).
-
Jack, marţi, 19.05.2009 21:07
P.S. scuzati greselile de acord, eram somnoros si am observat dupa ce am postat.
-
mircea, marţi, 19.05.2009 21:22@Bethurbazal
Atunci cand vom avea in test respectivele modele, fii sigur ca vor aparea toate datele de care ai nevoie. Deocamdata, nu facem decat sa va aratam diferentele de cultura si abordare auto dintre Europa si SUA.
-
Bethurbazal, marţi, 19.05.2009 21:35opinie
@MM Eu nu am cerut cifre greu de postat. In afara confortului (pe care trebuie sa-l testezi) celelalte cifre puteau fi preluate de la producatori. Nu de alta, dar sa nu mai tot caut pe net... Doar cifrele oficiale le ceream...
-
enoeht, marţi, 19.05.2009 21:43Un test interesant
Vedeti ce zic si cei de la TopGear, Cadillac-ul este o masina mai buna overall. Asta insa doar daca poti sa traiesti cu interiorul mai ieftin, cu mici scapari (cum ar fi acele LED-uri rosii de pe turometru). Despre jante nu pot sa zic decat ca se pot schimba usor :) Cum bine spune Jack, CTS-ul a fost proiectat sa bata M5-ul. Sunt convins ca urmatorul M5 (foarte probabil si el V8, biturbo) va fi liderul clasei la aparitie. Sper ca cel putin unii dintre cei care comenteaza frecvent pe acest site sa aiba bani de amandoua intr-o zi si sa fie pusi in "nefericita" situatie de a alege. Sunt curios daca atunci Alex ar alege Megane RS :))
-
abc_e?, marţi, 19.05.2009 22:03Cadillac
de ce si-ar cumpara un european un Cadillac? o fi el o idee mai rapid, dar e cu mult mai urat decat M5.. parca e taiata cu toporul
-
Alex, marţi, 19.05.2009 22:22@mowgli
Mersi mowgli.
-
Jack, marţi, 19.05.2009 22:26
@ abc_e: gusturile nu se discuta. Personal, consider ca prezentul m5 e una dintre cele mai urate masini din lume. As alege cu drag Cadillacul in fata m5-ului
-
Marius, marţi, 19.05.2009 22:34Da
Daca-l testau pe un circuit adevarat cu piloti adevarati cred ca batea BMW la circuit dupa cum am vazut ca fugea spatele Cadilacului. Daca iau nemtii Cadilacul il rastoarna la testul elanului si zic ca e nesigur :)))
-
mowgli, marţi, 19.05.2009 22:50cadillac
bravo americanilor, ce sa zic? mie imi place cadillac-ul, si interior si exterior.e o masina frumoasa dupa parerea mea, (comparand cu modele americane).cu siguranta testul e o promovare pt cts-v, dar caii aia putere fac diferenta, si cred ca la drag face un m5.sper sa si vanda cat mai multe bucati.cine vrea m5 no o sa aleaga cadillac asta e clar, iar diferenta de 25.000 de euro e justificata, sunt ferm convins, clar platesti si firma, dar sa nu uitam ca nici cadillac nu e un scuipa-n dunare. @alex, eu chiar am vb serios, chiar apreciez ca iti iubesti masina, si eu renault 5, desi nu prea il conduc, dar e o masina care ma face sa zambesc.dar n-as putea spune ca e mai bun decat un bmw.acuma ca zici la misto in fiecare stire ca renault e mai bun nu stiu...
-
mircea, marţi, 19.05.2009 22:51@Bathurbazal
Nu trebuie sa cauti nicaieri pe net. Ai aici raspunsurile pe care le vrei. http://www.automarket.ro/masini-noi/compare.php?action=add_trim&trim=450
-
Challenger, marţi, 19.05.2009 23:43Votez
Votez Cadillac CTS-V. De ce?: Pentru ca e o aparitie exotica.
-
Crysty, miercuri, 20.05.2009 00:24Test
M5 chiar pierde la unele teste sau este la egalitate ? Incredibil! Acest test este facut sa castige Cadillac ! Parere personala! La testul de rapiditate (filmul 2 pe la 1:35 se vede clar ca M5 e mai puternic decat Cadillac si incetineste ! Raman si eu la parerea ca sunt interese de promovare in acest clip !
-
p/u toti, miercuri, 20.05.2009 02:33p/u toti
Way prostilor americanii au TRUCAT video . BMW cum e e M5-ul din 2004 sa fie testul real facut il bate fara probleme pe Cadilac. Americanii sunt cei mai prosti oameni din lume. Masini mari puternice si neeconomice emisii de KG/km mai pe scurt au mintea scuarta.
-
URAGANU, miercuri, 20.05.2009 05:27pret
De ce sa ne mai ... atat pe noi ... e cu 30,000 USD mai ieftina cu 50 cai mai puternica si cu asta basta :D
-
URAGANU, miercuri, 20.05.2009 05:28aditionat
Defapt cu diferenta de 30,000 USD iti iei un M5 din 2003 si gata, ai si Cadillac si M5 =))
-
Gicu, miercuri, 20.05.2009 06:12mda
In orice fel de competitie , kk comunist bmw va pierde. Aceasta pacaleala se va vinde in continuare manelistilor si oamenilor de prost gust care vor sa demonstreze ceva si nu au ce !
-
ionut, miercuri, 20.05.2009 08:43cts
Cadillac = gentleman's choise BMW = manelist's choise (in romania)
-
Hunter, miercuri, 20.05.2009 09:47
Mi-a placut ultimul comment....cu un strop de ironie, dar asa este....de ceva ani incoace, in afara de masini germane, altceva nu mai stim. Zici ca noi romanii suntem mai nemti decat germanii. Toata lumea numa BMW are in cap, numa dorinta de epatare. "Mi-am luat frate un BMW....pfai....sa vezi cand ii dau in gura, ca rupe tot" O fi el BMW de calitate superioara....e normal....ca doar nemtii sunt obsedati de perfectiune, dar la banii Cadillac-ului, iti cam raman pentru o buna perioada de timp pentru benzina acele cateva zeci de mii de dolari diferenta. Dar cum ziceam...muti viseaza avioane....da is muritori de foame....e tipic romanesc, sa stai la bloc, sa fii un parlit, da sa ai BMW in parcare, cu care iesi duminica la o impresie, ca ai mai strans ceva bani de benzina/motorina ca ai facut foamea peste saptamana....si mai schimbati dracului manelele alea !!!!
-
Circotasul auto, miercuri, 20.05.2009 09:57Interior
Nu am vazut un cadillac CTS - v in interior , ci doar unul normal in Otopeni intr-un show room. Este peste interior BMW care a cam ramas in urma cu calitatea plasticelor bordului si cu un design destul de spartan. Bravo hunter ptr comentariu !
-
Beewhore, miercuri, 20.05.2009 10:14... de poveste
Pai cum sa nu ne implicam noi pana la sange in asemenea lupta? Cine castiga? In niciun caz noi, cei care stam si comentam cu spume la gura... Castiga BMW, Cadillac, dar cel mai mult castiga Automarket. Ii felicit pentru articolele plasate inteligent. Acum sa revin la subiect... BMW si Cadillac sunt doua marci premium. Una Europeana, alta Americana. E firesc sa existe diferente, fiecare masina fiind adaptata propriei piete. La fel cum BMW e exotic pentru Americani, Cadillac e exotic pentru Europeni. La fel cum performantele BMW de pe seria M sunt foarte apreciate in Europa, si performantele seriei V de la Cadillac sunt apreciate in SUA. Trebuie sa intelegem ca testul a fost facut din perspectiva americana, pe criterii tipic americane. Acum, revenind in ograda noastra, din pacate BMW e asociat la noi cu mitocanul proaspat imbogatit si trebuie sa recunosc ca, desi nu prea dau doi bani pe ce zice lumea, a fost singurul motiv pentru care nu am BMW. E pacat ca se ajunge la a cataloga o masina dupa "ţugulanii" care o conduc in general. Totusi, pe de alta parte, in Romania sunt atat de putini oameni carora sa li se potriveasca cu adevarat BMW, incat nici nu cred ca ar fi meritat sa deschida reprezentanta. Aici nu ma refer la cine merita, ci la cine si merita si isi si permite, ca de meritat ar merita foarte multa lume, insa la noi nu este apreciata adevarata valoare (vorba lu' Zaraza). Sincer, nu mi-as lua nici Cadillac. Asta e undeva intre Mercedes si BMW. Robust, elegant, cu pretentii de sportiva, dar american, iar aici ma refer la America - tara oamenilor destepti, da' prosti. Vorba aia veche: "unde-i multa minte, e si multa prostie" (autor Baciu Lica nost' - le mesteca ardeleanu, da' si cand le scoate...). Na spuneti ca nu-i asa!
-
ovidiu, miercuri, 20.05.2009 10:38bmw la romani
Din pacate asa este: pentru romani bmw-ul inseamna imagine, fite, super-smecherie. Asa cum ziceau cei de mai sus, multi fac foamea ca sa fie smecheri la semafor...Sunt foarte curios cati au BMW dintre cei care au comentat - si mai ales cati au urcat intr-un cadillac. Poate face Mester un subiect "mi-am luat masina X pt. ca...". Sunt convins ca ce s-ar scrie acolo ar explica de ce se opresc multi in copaci/Dambovita/tiruri/capete de pod.
-
Flaviu C, miercuri, 20.05.2009 10:38eiii
sa fim seriosi....mie mi se pare usor tinut in frau M5-ul, si sa fie cu 50-60 cai mai putin, se vede ca 'sta pe drum' abordeaza bine orice curba, sa fim seriosi, este o masina din 2004, singurul scop al fabricantului american a fost sa proiecteze si construiasca o masina mai rapida. Rapida si-atat, pt ca de consumat nu consuma mai putzin, de sigur nu-i mai sigur, ampatamentul nu-i mai mare, iar prin investitzii minore in M5-ul din 2004 sa zicem, il ridici repde la 570 de cai, asa, doar ca sa fi sigur. ;)
-
Aurik, miercuri, 20.05.2009 10:41cadillac ....lol:))
incerc doar sa ma amuz dupa ce am vazut testul asta :)) cadillac nu a facut si va putea niciodata sa faca masini sport cum face BMW ...si M5 nu prea are rival in clasa sa ...oricat ar incerca americanii sa isi salveze economia...
-
kls, miercuri, 20.05.2009 11:08
http://www.youtube.com/watch?v=uQPgrsT2bLMfeature=fvst uitat-va aici si o sa vedeti k sunt alte specificatii pentru cadillac .nici io nu sunt de acord k bmw e mai slab. depinde si cine conduce. si vroiam sa mai adaug k 62 mile sunt 100 km nu 60 - asta e pentru primu care a comentat .
-
dan, miercuri, 20.05.2009 11:45vorbe, vorbe
Partea buna a acestei stiri este ca a nascut o polemica interminabila, interesanta. Asemenea unei ghicitoari. Toate afirmatiile de mai sus sunt doar vagi presupuneri si pareri urmari ale imaginatiei foarte bogate cu care suntem inzestrati. Spun asta pentru ca 99% din cei de mai sus nici macar nu au vazut un Cadillac si poate peste 50% nici macar nu au deschis portiera unui M5. Cred ca sunt peste 30 de ani cand am auzit prima data de Cadillac, ca fiind un supercar.
-
yo, miercuri, 20.05.2009 12:43
yo nu inteleg de ce neaparat bmw-ul trebuie sa fie o masina de manelisti...fitzosi...tugulani...etc.... oare asta inseamna ca toti care au bmw..(si nu ma refer numai la cei din romania....ma refer in general la nemti...italieni...la toate natiile care au bmw) sunt manelisti????? pacat ca s-a ajuns sa comparam calitatile unei masini cu prostia din romania... vai de capul vostru....
-
devys, miercuri, 20.05.2009 12:47@carcotasul auto
''calitatea plasticelor bordului''???? dak am ajuns sa alegem masinile dupa calitatea plasticelor de pe bord atunci suntem PRAF.. eu am bmw dar e destul de vechi, insa nu l.as da pe nici o alta masina...cine a condus bmw stie si de ce...
-
Sorin, miercuri, 20.05.2009 12:55
cts-v este cel mai rapid sedan pe nurburgring (sau cum s-o scrie) stiu asta nu de pe site-ul cadillac cin din toate reviewurile pe care le-am citit despre masinile astea doua. Interiorul cts-ului a fost facut de aceasi oameni care au facut interiorul de la Veyron deci e foarte bun, deci e mai rapid e mai ieftin, are interior mai de calitate (parearea mea ca interiorul arata mai bine) are tot tractiune pe spate nu integrala sau ceva, este mai usor de condus repede pentru ca puterea maxima este disponibila mult mai devreme si nu are asa de multe setari, m-am jucat cu sistemul idrive odata, pe un x5 (modelul nou), era diesel, dar asta e, si chiar e complicat la prima vedere, sunt sigur ca daca ai masina inveti sa folosesti toate setarile dar e aiurea la prima vedere. Eu as alege Cts-ul e alegerea mea, iar M5 nu mai are mult pana apare noul model, si acela probabil va lua motorul de pe X5 M si va rupe gura competitiei, dar pana atunci CTS e cel mai rapid (chiar daca rs6 are 580 de cai)
-
mowgli, miercuri, 20.05.2009 13:24nu inteleg
de ce asocierea asta cu manelistii?cine are bmw neaparat trebuie sa fie taran prost, care isi cumpara bmw pt liniute si sex?recunosc, sunt o gramada de tarani, da hai sa recunoastem ca aceeasi tarani ii vedem si in audi si in vw si in logan.La noi in transilvania parca mai multi cocalari au audi decat bmw, dar pentru asta numi fac prietenii cu audi cocalari.Mai terminati cu catalogarile astea tampite, unii dintre noi chiar stim ce avem sub fund, stim istoria marcii si suntem cu adevarat pasionati de masinile noastre.si eu am bmw, negru geamuri fumurii jante spitate, mare cat o balena, dar nu stau cu mana pe geam la semafor, nu conduc in slapi, nu ascult manele, nu am lant de aur la gat sau tricou cu puta madre si nici nu fac liniute.Haideti sa nu mai generalizam spunand ca toti care au bmw sunt manelisti cu dorinta de epatare.
-
coco, miercuri, 20.05.2009 13:37ionuuuut
Ionutze, se pare ca traiesti intr-o tara vorbitoare de limba engleza??? "CHOISE" se scrie CHOICE.
-
COSTICA...tunez cadi-in-lac, miercuri, 20.05.2009 14:34LOGAN TUNAT de COSTICA
Ce rost isi are aceasta comparatie?!?1 ca si cum ai compara Logan cu M5.......Cadillac-ul ala e mai urat k un logan tunat de vecinu costica in garaju lui din spatele blocului. Cum vreodata in viata asta poti comparat SUPREMUL MMM555!!! cu tigaia aia american care scrie pe spate "Made in China".Abordati subiecte serioase oameni buni.
-
tractor13, miercuri, 20.05.2009 14:59vrajeala
io zic ca e reclama la masina americana care intr-o criza de nemaintilnit ,bmw asta parca e 520 nu m5. parerea mea
-
Paull, miercuri, 20.05.2009 15:26...
BMW-ul e net superior
-
PS, miercuri, 20.05.2009 15:27...
stim cu totii ca orice american vrea o masina europeana sau cel putin asiatica, asa ca incearca si americanii sa isi promoveze gunoaiele
-
rares, miercuri, 20.05.2009 16:51adevar
cred ca adevarul este undeva la jumatate, trebuie sa recunoastem puterea lui m5 dar trebuie sa spunem si adevarul ca si americani au masini puternice si foarte puternice, dar asa cum a spus iulian mare mai mult o reclama. oricum diferenta de pret te face sa te gandesti la alternativa americana.
-
rares, miercuri, 20.05.2009 16:54adevar 2
BRAVO YO SI SORIN. Cred ca aveti dreptate si imi place ca pareti niste oameni informati.
-
rmy, miercuri, 20.05.2009 17:44@ arres*
citat despre M5 "pur sange german" Bai cate mai citesti prin comentariile unora. Pai la ce mai e nevoie de bancuri :))
-
XPB, miercuri, 20.05.2009 21:35nu sunt fan BMW
Dar recunosc o facatura cand o vad :)) Mai trebuie sa vanda si ei cate ceva in tarlaua lor.
-
eu, joi, 21.05.2009 12:56@sorin
esti prost rau vere... in rest, sa fim seriosi: daca jegul ala de cts bate m5 pe nurgburing, eu nu mai comentez pe aici :) minciuni de 2 lei scornite de panaramele alea de americani, care nici ei nu mai cumpara de ani buni cotetele lor, au sucit-o smechereste pe japoneze!
-
bogdanel, vineri, 29.05.2009 11:31doar o parere
Nu inteleg de ce sunt toti atat de revoltati ca m5 si-o fura la mustata de la o masina americana care a fost proiectata sa fie cu un micron inaintea bmw-ului.A fost oare cineva atent la motorizari?Ia priviti: CADILLAC 6.2 litri 557cp SUPERCHARGED BMW 5.0litri 507cp ASPIRAT Diferente enorme adica 1,2 litri mai mult, +50 cp +turbina sau compresor si doar cu 0.1 sec mai bun decat bmw??RUSINICA CADILLAC. Pt cei ce nu stiu uite un pont gratuit CP VAND MASINI IAR CUPLUL CASTIGA CURSELE. Iar supra-alimentarea de la cadillac ar fi trebuit sa ii ofere un cuplu mult mai mare si de la o turatie mai joasa.Tot respectul pt BMW dar trebuie privit si raportul pret/performanta iar aici castiga CADILLAC(30.000 dif sunt bani totusi). Concluzie:bv bmw pt ca sa descurcat onorabil in conditiile date.(astept revansa:2011 m5~600 cp,turbo...YUMYY,YUMYY)
-
alex, marţi, 15.09.2009 00:17rusine pt americani
sincer sa fiu nu ca vreau sa ma laud dar am un M 5 si nu as crede ca un cadillac facut e americani oricat de supraalimentat ar fi el nu cred ca ar face un M 5 poate daca bmw ul avea pe spate sigla de la M5 si era un seria 5 ...poate un 525 530 :)).....miroase rau a publicitate din partea americanilor
Citeste si
-
VIDEO | marţi, 14 august2xVIDEO: Redresare la limită într-un raliu din PoloniaPilotul unui Mitsubishi Lancer Evolution a reuşit să facă un spectacol pe cinste la un raliu din Polonia după ce a redresat maşina dintr-un viraj în care i-a derapat spatele. Citeste tot
-
VIDEO | sâmbătă, 16 iunie2 x VIDEO: Un tur de circuit pe timp de noapte la Le Mans alături de Audi-ul R18 E-TronIată cum se vede circuitul de la Le Mans pe timp de noapte în timpul sesiuni de calificări de la bordul Audi-ului R18 E-Tron. Bonus: un tur de circuit la bordului unui Corvette C6 ZR1. Citeste tot
-
VIDEO | joi, 31 maiVIDEO: Tesla pregăteşte publicul pentru noul Model STesla se pregăteşte să expună în showroom-urile sale noul Model S, expus şi în primăvară la Geneva. Până la debutul pe piaţă, Tesla pregăteşte terenul cu un film care urmăreşte producţia noului Model S. Citeste tot
-
VIDEO | joi, 24 maiVIDEO: Primul teaser pentru conceptul Renault Alpine 110-50Renault a publicat astăzi un teaser video al conceptului Alpine 110-50, aşteptat să fie dezvăluit mâine. Imginile trădează detalii Citeste tot
-
VIDEO | miercuri, 23 mai4xVIDEO: Ferrari 458 Italia se răstoarnă în virajul "Tirbuşon" de la Laguna SecaO întrunire a posesorilor de Ferrari 458 organizată pe circuitul Laguna Seca s-a sfârşit în mod neplăcut pentru un şofer care a abordat cu prea mult curaj celebrul "Tirbuşon" al circuitului din California. Citeste tot
subiectiv: test cu tenta de reclamă sa reinvie spiritul american, sa creasca vinzarile, sa nu dea faliment chiar toti monstrii americani obiectiv: M5 cu cutie manuala...posibil eu sunt neavizat, dar stiam ca are o cutie secventiala cu 7 rapoarte 4.1 sec 0-60mph........parca era 4.7 0-100km/h si tot asa....