Vicele Chrysler a venit la conferinta de la New York intr-un Fiat 500

Publicat miercuri, 08.04.2009 18:48 de Mircea Meșter

Debutul conrferintei de presa Chrysler la Salonul de la New York a fost unul surprinzator: un Fiat 500 l-a adus pe vicepresedintele Jim Press in fata jurnalistilor.

Conferinta de presa a Grupului Chrysler a inceput astazi, in cadrul Salonului Auto de la New York, cu o surpriza. Vicepresedintele companiei americane, Jim Press, a intrat pe scena, in uluiala tuturor celor prezenti, la bordul unui Fiat 500.

"Nu anuntam nimic", au fost primele cuvinte ale oficialului american, care a incercat astfel sa estompeze zvonurile conform carora contractul de alianta dintre Fiat si Chrysler este deja semnat. Gestul spune insa multe.

Chrysler si Fiat se afla in aceasta perioada in tratative legate de o alianta la nivel inalt. Anuntul legat de colaborarea dintre cei doi producatori a fost facut pentru prima data la sfarsitul lunii ianuarie, insa tratativele au tergiversat intre timp. Acum o saptamana si jumatate, Barrack Obama a conditionat un imprumut catre Chrysler de semnarea unui contract ferm intre compania americana si Fiat, iar presedintele grupului italian a plecat imediat la Detroit pentru a negocia termenii aliantei.

via | Autoblog

 

  • LauCalin, joi, 09.04.2009 11:43
    crysler+fiat=love

    Daca acum 10 ani ii spuneai unui director din industria auto din State ca intr-o zi se va afisa public la volanul unei masini mini si pe deasupra si Fiat iti zicea ca esti nebun. uite domn'ne cum se chimba vremurile. Pentru americanul de rand care toata viata a trait cu SUV-uri si motoare V8 asa ceva este o umilinta :)))

  • Circotasul auto, vineri, 10.04.2009 14:54
    Subscriu

    Da , Asa este , daca dupa mariajul cu MERCEDES acum vine unul cu FIAT e un soc

  • Cosmin, luni, 13.04.2009 15:07
    In ciuda necredinciosilor

    Eh, si uite asa, in ciuda romanasilor care trambiteaza fara sa stie ca FIAT e de cacao, nu e Audi sau VWeu TeDeI deci nu e masina, realitatea se prezinta total diferit. Evident ca Tempra sau Uno nu au fost cele mai fiabile si reusite masini, dar ceea ce trebuie toti Dorelii autohtoni sa inteleaga este ca dupa 2003, dupa ce a venit Marchionni presedinte, FIAT a intrat pe o panta ascendenta inceputa cu Panda, continuata cu succes de Grande Punto, Bravo si acum 500. Fiabilitatea, calitatea si feelingul general au crescut mult, firma a trecut pe profit, fiind acum poate printre putinele companii care continua sa prezinte profit si vanzari cat de cat constante. Da, FIAT de la o firma falimentara a devenit una profitabila care sa-si permita o asemenea asociere. Ma indoiesc ca toate aceste reusite s-au concretizat datorita masinilor proaste pe care romanasii de cartier nu vor sa le cumpere! Numai bine, sa ramana ei la BMWurile lor din 2002 cu 70000 de km la 6000 euro.

  • Fiat, sâmbătă, 02.05.2009 15:04
    Fiat

    Pina o sa afle cit il costa intretinerea, poate spune si cum si-a ales culoarea... Poate asa se-ntelege filosofia fiat in america...