VF Engineering a creat un Audi R8 de 548 CP
Un tuner american a dezvoltat un kit de tuning pentru Audi R8 V8 4.2 FSI care il ajuta sa fie mai puternic decat R8 V10 FSI, totul contra sumei de 25.681 de euro.
Americanii de la VF Engineering au dezvoltat un pachet pentru Audi R8 care ofera 548 CP si 592 Nm. Modelul dezvotla astfel o putere mai mare decat versiunea V10 a acestui model, iar cuplul motor este si el superior pentru versiunea VF a lui Audi R8 FSI 4.2. Pe langa asta, cei de la VF Engineering ofera si o garantie de un an pentru modificarile efectuate, care ar trebui sa convinga pana si cei mai sceptici contestatari ai modificarilor operate la nivelul motorului.
Supercarul din Ingostadt dezvolta 592 Nm la 4.800 rpm, in timp ce versiunea V10 pleaca din fabrica cu 531 Nm la 6.500 rpm. Unitatea V8 echipata cu un compresor mecanic dezvolta 548 CP la 7.500 de rotatii pe minut, in timp ce motorul V10 aspirat este limitat la 525 CP. Acest pachet de tuning le ofera clientilor Audi posibilitatea de a "stoarce" acelasi nivel de performante dintr-un R8 echipat cu un motor V8 de 4.2 litri cu cele oferite de versiunea V10 a acestui model, care are un pret de achizitie ceva mai ridicat.
Motorul V8 al acestui model a fost echipat cu un compresor mecanic de tip Roots, iar unitatea ECU a fost reprogramata. De acolo, injectia stratificata de combustibil a facut toata "treaba", modelul fiind mai puternic decat versiunea V10 a lui R8. Reprogramarea unitatii de control a motorului a fost realizata de specialistii de la GIAC, iar motorul nu a avut nevoie de o decomprimare deoarece compresorul furnizeaza doar 0.34 bari in configuratia actuala.
Via | LeBlogAuto
Performate de V10 poate chiar peste insa cu sunetul inconfundabil de V8...priceless