Veyron cabrio, aproape de lansare

Publicat joi, 06.12.2007 00:33 de Mircea Meșter

Bugatti se pregateste in secret sa lanseze a doua declinare a mitului Veyron: versiunea targa a modelului francez.

Viitorul francezilor de la Bugatti parea ascuns in ceata inainte de lansarea celebrului Veyron, supercarul care a revolutionat lumea auto. Modelul construit de Grupul Volkswagen cu o suma care depaseste de cateva ori pretul sau de vanzare nu a facut decat sa puna gaz pe foc si sa intareasca ideea conform careia un model cu profit zero nu poate sa aiba viata lunga decat in cazul in care el este unul cu totul special. Ei bine, zvonurile legate de viitoarele modele din gama Veyron continua.

Daca acum ceva vreme aflam franturi de informatii despre o viitoare limuzina Bugatti, astazi vedem in premiera un posibil desen al versiunii cabrio Veyron. De fapt, cabrio este mult spus, fiind vorba de fapt de o varianta Targa a acestuia. Se pare ca la originea desenelor stau cateva fotografii-spion in care aparea Veyron Targa in teste in jurul fabricii din Molsheim, Alsacia.

Mai mult, se pare ca nu vom fi nevoiti sa asteptam foarte mult pana sa vedem noua versiune in carne si oase, aceasta urmand sa fie prezentata de Bugatti in maximum sase luni, posibil la Salonul Auto de la Geneva.

Nu se cunosc inca detaliile tehnice ale acestui model, insa se presupune ca, din cauza sistemului de decapotare, Veyron Targa va putea ajunge la un maximum de "doar" 340 km/h, in comparatie cu cei 407 km/h ai versiunii coupe. Oricum, daca cifrele se vor adeveri, vom asista in curand la nasterea celui mai rapid cabriolet al lumii.

  • melman, joi, 06.12.2007 00:55
    bahhh baieti....

    Voi nu aveti casa, al 12:30 AM voi mai faceti upload de stiri si vesti pe site! Mai e si maine o zi!

  • integrale_awd, joi, 06.12.2007 03:48
    nici eu nu am

    idee proaste zic eu pt ca isi pierde farmecul masina cu "1001" cp care nu mai depaseste minunata cifra de 400km/h

  • Dr.Tehnik Honoris Cauza, joi, 06.12.2007 09:14
    Bugatti...franta?

    Foarte interesanta ideea sa iti lasi pletele in vant...la 340km/h dar dincolo de acest aspect de cand Bugatti e francez? e mai mult "Per Italia!"...Atentie va rog! Stima.

  • joe, joi, 06.12.2007 09:58

    astia de la Bugatii nu sunt italieni??de cand francezi?lamuriti-ma si pe mine!!

  • DA MAH,BINE MAH!!!, joi, 06.12.2007 10:43
    POPONETZ

    io care manuiesc cu mana dreapta : manechine, Lamborghini,sosele, borduri si c vreau io.....d'abia astept sa apara ....ca-mi cumpar 2 , ca am auzit ca o sa-i creasca valoarea, da , da......

  • chris, joi, 06.12.2007 14:21
    atentie

    mijto masina dar eu imi amintesc k e italiana nu franceza.....atentie in continuare

  • Mircea Mester, joi, 06.12.2007 14:22
    Bugatti

    Cartierul general, fabrica de productie si tara in care Bugatti este listat la bursa este Franta. Nicaieri nu veti gasi steagul italian asociat marcii Bugatti. Exceptand, eventual, nationalitatea celui care a "inventat" aceasta marca, Ettore, un italian get-beget.

  • cristi, joi, 06.12.2007 14:29
    calumea,dar...

    dupa ce are mai putin material mai costa si cu 300 000 mai mult decat coupe-ul...mrg:D e tare masina,si atinge viteze mici....cat reventon=))

  • nyivus, joi, 06.12.2007 14:32
    Francez sau italian

    Da, Bugatti a fost italian, dar a muncit si a trait in Franta, la Molsheim (acolo era fabria Deutz, unde s-a angajat in 1901, apoi si-a infiintat propria fabria, in 1909). Romano Artioli a cumparat numele Bugatti si a infiintat o fabrica in 1987, in Campogalliano, langa Modena, dar a ajuns la faliment in 1995. Volkswagen a cumparat dreptul la nume in 1998, apoi a mutat productia in noua lor fabrica, la Molsheim.

  • momo, joi, 06.12.2007 20:46
    nebunie

    e o versiune si mai nebuna a unei masini nebune

  • florin, vineri, 07.12.2007 13:33

    de ce platesti mai mult pentru cabrio? se fac mai multe teste de securitate, si se 'intareste' sasiul? sau se plateste pentru design?

  • florin_cars, miercuri, 26.12.2007 02:06
    mai scump pt...

    cum ai zis, teste, design, materiale si ranforsarea caroseriei/sasiului