Vettel a început sezonul cu o victorie în Australia! Hamilton și Raikkonen au completat podiumul

Publicat duminică, 25.03.2018 09:39 de Daniel Popescu

Sebastian Vettel a câștigat cursa de la Melbourne după ce a devenit lider în urma unui Safety Car virtual, în timp ce Lewis Hamilton a terminat pe locul doi în fața lui Kimi Raikkonen după ce tentativele sale de a-l depăși pe german în ultimele tururi au eșuat.

Sezonul 2018 al Formulei 1 a început duminică cu tradiționalul Mare Premiu al Australiei, care a oferit fanilor câteva momente atractive inclusiv în lupta pentru primele poziții, chiar dacă duelurile roată la roată pentru pozițiile pe podium au lipsit practic cu desăvârșire. 

Startul a fost unul lipsit de incidente majore. Lewis Hamilton a plecat bine din pole position și a blocat cu ușurință tentativa lui Kimi Raikkonen de a-l depăși pe exterior, în timp ce Sebastian Vettel a rămas pe poziția a treia.

Singura modificare în plutonul fruntaș l-a avut ca protagonist de Kevin Magnussen, care a reușit să-l depășească pe Max Verstappen pe exteriorul primului viraj pentru a urca pe un nesperat loc 4. Ulterior, olandezul a pierdut spatele monopostului Red Bull in virajul 1, s-a răsucit la 90 de grade si a pierdut 3 poziții, coborând până pe poziția a 8-a. Pilotul echipei Red Bull a luat însă startul pe pneuri supersoft, la fel ca și coechipierul său Daniel Ricciardo, în timp ce restul piloților de top au mizat pe ultrasoft.

Chiar și în acest context, Ricciardo l-a depășit pe Nico Hulkenberg (Renault) în turul 6, înainte ca Sergey Sirotkin (Williams) să fie primul pilot care abandonează în acest sezon ca urmare a unei defecțiuni la frâne.

Vettel devine lider sub Safety Car virtual

Raikkonen a dat startul primei serii de intrări la boxe în turul 19 și a fost copiat un singur tur mai târziu de Hamilton, în timp ce Vettel a preferat să rămână câteva tururi în plus pe circuit.

Între timp, speranțele celor de la Haas de a obține o performanță istorică s-au năruit în mai puțin de 5 minute, după ce Magnussen și Grosjean au fost nevoiți să abandoneze. Deși inițial s-a speculat că ambii piloți au avut probleme la motoarele Ferrari, Magnussen și Grosjean au abandonat din cauza faptului că unul dintre pneuri nu a fost montat corespunzător, fapt de care mecanicii și-au dat seama chiar înainte că piloții să plece de la standuri.

Grosjean a rămas blocat pe circuit, iar comisarii au aplicat regula Safety Car-ului virtual, ceea ce l-a avantajat pe Vettel: pilotul Ferrari a intrat la boxe pentru schimbul de pneuri și a revenit pe circuit pe prima poziție, chiar în fața unui Hamilton care fusese nevoit să aibă un ritm mai lent pentru a respecta regulă Safety Car-ului virtual. Câteva tururi mai târziu, comisarii au decis să trimită Safety Car-ul pe circuit pentru a îndepărta în siguranță monopostul lui Grosjean.

Alonso, propulsat pe locul 5

Seria de abandonuri l-a propulsat pe Fernando Alonso până pe poziția a cincea, după ce pilotul echipei McLaren câștigase un loc și în fața lui Max Verstappen în urma intrării la boxe. Verstappen l-a depășit pe spaniol sub Safety Car, însă i-a cedat poziția ulterior pentru a evita o penalizare, astfel ca Alonso a revenit pe 5 în spatele lui Ricciardo.  

Vettel castiga un final fulminant

Intrarea Safety Car-ului la boxe câteva tururi mai târziu nu a produs modificări majore în cadrul clasamentului. Vettel a rămas pe prima poziție cu un avantaj firav de circa o secundă în fața lui Hamilton, iar britanicul a incercat pe final sa initieze un atac decisiv, insa a blocat pneurile in virajul 9 si a pierdut circa doua secunde. Hamilton a reusit sa se apropie din nou la numai o secunda de Vettel, insa cu circa 5 tururi inante de final Vettel a marit brusc ritmul si s-a distantat din nou la peste 3 secunde.

Astfel, germanul începe sezonul cu o victorie muncită și meritată pe circuitul de la Melbourne, în special ca urmare a unei strategii inspirate din partea Scuderiei Ferrari, care a optat pentru soluții diferite pentru cei doi piloți ai săi la unica oprire la boxe. Hamilton a fost astfel nevoit să se mulțumească cu locul 2, în fața unui Raikkonen care a avut parte de o presiune similară din partea lui Ricciardo.

La rândul său, Alonso a rămas pe 5 cu un avans fragil de aproximativ o secundă în fața lui Verstappen și începe sezonul într-o notă foarte optimistă pentru McLaren, mai ales că Stoffel Vandoorne a obținut la rândul său două puncte. Hulkenberg și-a trecut în cont un loc 7 pentru Renault în timp ce Valtteri Bottas a terminat pe 8 o cursă începută pe 15 ca urmare a accidentului suferit în calificări și a unei penalizări de 5 poziții pe grilă pentru înlocuirea cutiei de viteze. Ultimul punct pus în joc a fost obținut de Renault prin intermediul lui Carlos Sainz.

Pe lângă cei doi piloți Haas și Sirotkin au mai abandonat și Pierre Gasly (Toro Rosso) și Marcus Ericsson (Sauber).

Australia - Rezultate cursă:

  • Anonim, duminică, 25.03.2018 09:45

    GG Ferrari, GG Vettel & Raikkonen :P

  • Jan, duminică, 25.03.2018 09:50

    "Ma duc dupa el, nu se mai poate........ ". Hai Alonso .

  • Sumi7, duminică, 25.03.2018 09:52

    Finger back!

  • mircea84 au, duminică, 25.03.2018 09:57

    Mircea,haw haw haw....cum au fost desenele animate cu Mercedes?

  • DANIEL, duminică, 25.03.2018 09:59

    a inceput Daniel sa stearga comentariile de oftica.....nenea Daniel adminu' lasa-ne bre sa ne bucuram si noi ferraristii.....ce dracu bre ne stergi comentariile de oftica

  • KALEL, duminică, 25.03.2018 10:00

    Nu va imbatati cu apa rece, tifosilor, a fost norocul cu VSC, altfel era cursa lui Hamy.

  • daniel.popescu, duminică, 25.03.2018 10:01

    @DANIEL: Esti liber sa te bucuri atat timp cat nu initiezi atacuri personale la adresa celorlalti fani :)

  • Mercedes F1, duminică, 25.03.2018 10:01

    L-au facut pe Kimi cu strategia! Desi era mai rapid pe primul stint...penibil

  • ZZZ, duminică, 25.03.2018 10:02

    O cursa decisa de safety car....( Pana si Vettel a declarat c-au fost norocosi ) .Bravo Mclaren pentru performanta realizata ..

  • Mclaren F1, duminică, 25.03.2018 10:03

    Bravo Alonso! Unde e acum Mclaren cu motor Renault si unde e "motorul fiabil honda" din testele de iarna? Haas e echipa de teste Ferrari, nimic altceva.

  • Popa, duminică, 25.03.2018 10:03

    Dezastru la Haas dar... ce dezastru "magistral" al celor de la Honda, care cu cel mai bun motor de pe grila dupa cum viseaza seful lor... au fost la doua (2) tururi la finalul cursei... Bine ca cei de la McLaren au scapat de cei de la Honda... Williams probabil sunt in pragul falimentului, fiica lui Sir Williams n-are nici o treaba cu conducerea echipei... dezastru pe toata linia... Vettel a condus foarte bine, si-a vazut de treaba lui, Hamilton a fortat dar motorul merge foarte bine in calificari si nu in cursa, Raikkonen s-a aparat foarte bine de atacurile lui Ricciardo, Verstappen a gresit iarasi... se mai intampla. Surpriza placuta? Pana sa abandoneze... cei de la Haas.

  • @Mercedes F1, duminică, 25.03.2018 10:04

    l-au facut atit de rau...in mintea ta...ca era cel mai lent din pista....stai locului cu aberatia ta-vezi ce timpi facea VET si KIM comparativ

  • raduvlase, duminică, 25.03.2018 10:04

    @Daniel Popescu - cu cursa ai urmarit??? Monoposturile Haas s-au retras fiindca la ambele intrari la boxe au avut probleme cu montarea rotii stanga spate (posibil lipsa presiune in pistol). In niciun caz nu au fost probleme cu propulsoarele Ferrari. Romain Grojean a declarat intr-un interviu la cald ca imediat dupa ce a iesit de la boxe a simtit o vibratie puternica de la trenul spate si a fost nevoit sa se opreasca. Hamilton a facut o cursa foarte buna, dar a avut ghinion, sau mai bine zis Vettel a avut un noroc chior. Dar dezamagirea zilei ramane Bottas, care cu o masina net superioara din toate punctele de vedere nu a putut trece de Perez, Sainz si altii. In niciun caz nu e de nivelul Mercedes.

  • ., duminică, 25.03.2018 10:04

    mi-au placut depasirile in cursa de azi. viitorul suna bine.

  • Alex, duminică, 25.03.2018 10:04

    M-a uimit cumva lipsa de reactie a Mercedes, nu ziceau nimic, se enerveaza Lewis "i'm going asfter him!" si buf, greseste. Incepe sa forteze, Vettel calm, se apropie de Vettel, chiar ma steptam sa il depaseasca. Deodata, Ferrari forteaza si da cam o secunda pe tur, impresionanta reactia lui Toto sau, de fapt, grimasa sa, cum a ramas uimit ce timp scoate Ferrari. Nu stiu sa zic daca Ferrari putea castiga cursa pe bune insa, o victorie de moral, ce-i drept, se poate depasi foarte greu in cursa asta daca ai monoposturi cat de cat egale, desi Mercedes e mai rapida. S-a mai observat chinuaiala aceasta de depasire si in cursa din Mexic de anul trecut, Lewis abia a putut obtine anul trecut locul 9. Insa treaba asta este valabila si pentru Ferrari. Sa nu il uitam pe Alonso, un loc 5 meritat dar cred ca pe alte circuite era depasit de mult, Honda pe nicaieri. Macar de atat sa se bucure Mircea, era vehement rau ieri.

  • AyrtonSenna1991, duminică, 25.03.2018 10:05

    Cei de la Haas chiar ca sunt a doua echipa a celor de la Ferrari. S-au descurcat admirabil.:) O cursa care s-a decis datorită acelei neutralizării , si desigur că mă bucură poziția a 5-a ocupată de Alonso. Verstappen a arătat încă o dată că nu are maturitate și asta îl trage mult în jos. Iar Bottas a evoluat în nota celor de la Williams : lamentabil , anost si cam invizibil pe toată perioada cursei.

  • Alex, duminică, 25.03.2018 10:06

    Max, zici ca era beat, in fiecare curba derapa...iar le-a dat Ricci cu tifla in tifla lui Max si integii echipe Rrb care au decis sa se bazeze pe Max...

  • Mclaren_Mircea_1985, duminică, 25.03.2018 10:08

    cind furi in calificari-mai ales in Q3-asta patesti in cursa-Ferrari sunt peste ei in regim de cursa...din cauza asta aveau fataul ala niki si toto

  • @KALEL, duminică, 25.03.2018 10:11

    De ce spui asta: și Vettel avea DRS--ul activat când îl vedea pe Hamilton în oglinzi? Și când te gândești că-n calificări diferența dintre cei doi a fost de peste jumătate de secundă...

  • lol, duminică, 25.03.2018 10:11

    Cei de la Haas au abandonat din cauza montarii cu probleme a pneului stanga spate (Magnussen) si stanga fata (Grosjean). Probabil dl. Daniel.Popescu s-a uitat la Digi si tampitii aia de comentatori au iarasi... ceva cu cei de la Ferrari (pe care ii urasc pentru ca probabil nu le trimit sepci gratis).

  • ZZZ, duminică, 25.03.2018 10:11

    @ Popa- Unde vezi tu ca motorul Mercedes n-a mers bine in cursa? In conditii normale de cursa ,Hamilton ar fi preluat conducerea imediat ce Vettel ar fi intrat la boxe.Ghinionul lui a fost ca schimbul de pneuri al lui Vettel s-a facut sub VSC pe un circuit unde este greu sa depasesti

  • kimi, duminică, 25.03.2018 10:11

    lui vetel ii trebuie retrase locurile! iar mercedes investigat mai bine. bravo, kimi! pacat de haas.. renault e pe felie

  • lol, duminică, 25.03.2018 10:12

    @Alex: Dar Mircea nu-i fan McLaren, a spus-o de nenumarate ori. El tinea cu McLaren ca sa faca misto de cei de la Ferrari. El nici nu se uita la cursele de F1 de fapt, este fan polo de apa.

  • 91Schumi06, duminică, 25.03.2018 10:12

    Fratilor, tre' sa recunosc in mod public: SUNT CEL MAI PROST DE AICI! In turul 20, Vettel avea 12 sec avans si nu intrase la boxe, ma enervez sting televizorul si ma duc sa-mi beau cafeaua. Acum, sa nu ne imbatam cu apa rece, din ce inteleg a fost si-un safety car, asa ca fara el, probabil victoria era a lui Hamilton.

  • Mercedes F1, duminică, 25.03.2018 10:13

    Echipa de casa ferari a ajutat echipa mama. E logic ca Mercedes vor trebui sa lupte si cu "strategia" italienilor.

  • Mclaren_Mircea_1985, duminică, 25.03.2018 10:14

    91Schumi06,ti-am zis ieri ca mama natura nu este asa cu vrei tu :)))

  • Strategia SC, duminică, 25.03.2018 10:14

    FELICITARI haas!grosjean si magnussen PILOTII CURSEI!Australia 2018>Singapore 2008!grosjean>Piquet!

  • 91Schumi06, duminică, 25.03.2018 10:14

    @Mircea 85: daca tot sunt peste ei Ferrari la ritm de cursa, cum de Hamilton avea 6 sec avans in fata lui Vettel in turul 12?

  • fierari, duminică, 25.03.2018 10:14

    Safety creat de un abandon dublu al Haas la momentul oportun! Oportun tocmai pentru strategia lui vetel....Grande grande!!

  • Popa, duminică, 25.03.2018 10:18

    @ZZZ: Stai prost cu cititul comentariilor, n-am zis ca n-a mers bine. Am spus ca n-a putut forta ca in trecut, ca anul trecut depilda. Ambii piloti Ferrari au putut forta cand a trebuit, Hamilton n-a putut. Si nici Ricciardo. Nici circuitul nu i-a ajutat. Plus Ricciardo, Verstappen si Hamilton au facut greseli... gratuite.

  • lol, duminică, 25.03.2018 10:21

    "Vettel snatches Melbourne win as VSC wipes smile off Hamilton’s face" looooooooooooooooooooooooooooool https://www.racefans.net/2018/03/25/2018-australian-grand-prix-summary/

  • @Popa, duminică, 25.03.2018 10:22

    Ești comic: "n-am putut forța..."; adică cei din față au DRS iar cei din spate nu? :))))

  • Mclaren_Mircea_1985, duminică, 25.03.2018 10:23

    91Schumi06...avea bre...dar la sfirsit a fost invers-vezi si pe ce roti...etc...sunt multe necunoscute exact ca la mama natura-ti-am mai zis:))

  • Popa, duminică, 25.03.2018 10:24

    @@Popa: Astia mai prostuti cred ca sunt comic, dar daca te gandeai un pici iti dadeai seama ca DRS-ul nu ajuta prea mult daca cei din fata are o viteza de varf un pic mai mare. Te prinzi tu candva poate... cine stie.

  • @Popa, duminică, 25.03.2018 10:24

    "N-am putut"

  • Mclaren_Mircea_1985, duminică, 25.03.2018 10:25

    au aparut aia cu:kimi sabotat...si mai nou HAAS abandon intentionat-mai functioneaza BALACEANCA?

  • ZZZ, duminică, 25.03.2018 10:30

    @ Popa.Eu cred ca tu stai prost cu memoria ... ,,Vettel a condus foarte bine, si-a vazut de treaba lui, Hamilton a fortat dar motorul merge foarte bine in calificari si nu in cursa" .Si stai linistit ca Williams n-o sa intre in faliment..

  • ., duminică, 25.03.2018 10:31

    Mecanicul de la Haas e ruda cu Briatore. Nu le-a iesit din prima, dar de aia au doua masini. In rest cursa a fost foarte animata, depasiri ca azi n-am mai vazut de mult timp

  • Strategia SC, duminică, 25.03.2018 10:31

    Ciur_1985,spune-mi draga:Pe ce loc termina vitel fara SC?Din ce motiv a intarziat vitel intrarea la boxe?De unde stia fetel ca o sa fie SC?

  • Mercedes F1, duminică, 25.03.2018 10:32

    Intotdeauna cand Kimi bate fetita in calificari strategii ferari il fac in cursa. Iar "coincidenta" cu dublul abandon haas-doar niste fani infierbantati cu ochelari de cal nu pot sa vada "geniala" strategie ferari, cu siguranta haas au motoarele gratis. Oricum chiar si asa e mult pana departe. Conteaza la final cand se trage linie. Vedem atunci cine se bucura.

  • Bernie, duminică, 25.03.2018 10:35

    Foarte neinspirata decizia cu VSC, cand era clar ca nu aveau cum sa scoata masina de pe circuit fara ajutorul macaralei. Daca era Safety Car direct, altul era rezultatul cursei.

  • ZZZ, duminică, 25.03.2018 10:36

    Cei care spun ca Haas au abandonat doar pentru a oferi victoria celor de la Ferrari nu sunt prea departe de userii gen Mclaren_`1985...

  • AyrtonSenna1991, duminică, 25.03.2018 10:38

    @. Dacă ai vrut să fi ironic nu ți-a ieșit.Abandonurile celor de la Haas i-au avantajat in afara lui Alonso pe Vettel , Ricciardo si Verstappen. Si care au fost depasirile ? A fost ca la Monaco aproape...

  • Ferrariforever1990, duminică, 25.03.2018 10:38

    cine rade la urma rade mai bine, multumim mecanicilor amatori de la haas, forza ferrari.......bine si alonso in fata lui verstapen si botas cu masini net superioare inca mclarenului......

  • naivii, duminică, 25.03.2018 10:43

    haas= fierari 2

  • ZZZ, duminică, 25.03.2018 10:43

    @ alex - Cei de la RBR au o sarcina foarte dificila deoarece pana-n mai trebuie sa decida daca vor continua cu Renault sau vor trece la motoare Honda

  • GTS-F1, duminică, 25.03.2018 10:51

    O cursa se termina doar dupa ce este fluturat steagul cu patratele, si degeaba ai un start bun daca nu ai si o strategie buna, sau nu esti atent la ce se intampla pe pista. Hamilton a plecat bine, Raikkonen a plecat bine, Vettel l-a aparat de Verstappen pe Raikkonen si ciudat n-a fost nici un acrosaj intre ei :P Magnussen a plecat si mai bine, dar pacat de ambele incidente, el si Grosjean. Cei de la Haas au o masina buna, dar inca mai au nevoie de experienta, s-au grabit cu acele intrari la boxe si a iesit prost.. deh au abandonat ambii piloti. Pacat pentru ca puteau lua puncte bune... Next race, maybe. Hamilton putea castiga cursa confortabil dar... cum spuneam mai sus cursele se termina doar dupa ce este fluturat steagul cu patratele, VSC-ul ia oferit sansa lui Vettel, echipa a reactionat bine si au avut prima sansa la victorie. Asta nu inseamna ca Hamilton nu-l putea depasi pe pista pe Vettel inapoi, cateva tururi a incercat, a gresit de cateva ori, a schimbat din volan cateva setari, dar degeaba. Vettel a mers ceva mai relaxat, Hamilton nu s-a putut apropia decisiv de el pe zonele DRS, si-a vazut de treaba lui si... bravo pentru victorie :P Raikkonen in schimb a avut o prestatie ceva mai dezamagitoare, dupa schimbul de la boxe a mers ceva mai slab decat ma asteptam (cred ca si echipa spera la altceva) dar bine ca l-a blocat pe Ricciardo foarte bine, bravo pentru podium! Raikkonen merge cateodata bine in calificari dar in cursa cumva este mai putin eficient ca Vettel. Prima surpriza neplacuta a cursei... dublul abandon al celor de la Haas din cauza... unor piulite. Pacat pentru ca aveau o sansa nesperata la puncte bune dar deh... A doua surpriza neplacuta... monopostul rahat pregatit de Williams, si motorul rahat pregatit de Honda. Stroll este pe nicaieri dar nu ma asteptam sa mearga realmente atat de prost... pana cand am observat prestatia negativa a celor de la Toro Rosso... mare prastie este motorul asta Honda, pare mai slab ca cel folosit in sezonul trecut (si cumva cred ca sunt foarte similare). Prima surpriza placuta: Ferrari vs Mercedes vs Red Bull pare sa fie un duel cat de cat echilibrat, cel putin pentru moment. Daca plecau pe US, crede ca Verstappen si Ricciardo aveau sanse la victorie sau poate la un podium, atat in defavoarea lui Vettel cat si a lui Hamilton si Raikkonen. Se puteau schimba multe daca alegeau o alta strategie... In rest, un mare Bravo pentru Vettel, un mare Bravo pentru Hamilton si un mare Bravo pentru Raikkonen, fiecare si-a facut treaba pe cat a putut de bine, in functie de evenimentele de pe pista. Weekend placut in continuare, P.S. Observ ca marea majoritate a comentariilor sunt la cretine ca in trecut...

  • Testarossa, duminică, 25.03.2018 10:54

    Interesanta cursa. Dat fiind fortajul posibil uimitor a lui Vettel si a lui Kimi se nasc semne de intrebare si totodata o bucurie pentru mine: 1) Ferrari are un motor clar superior celor de la Mercedes si o aderenta similara, asta pentru ca nicaieri in cursa Hamilton nu a fost capabil sa dea atatea secunde lui Vettel sau Raikonnen in " atat de putine tururi" , cine poate crede ca Mercedes nu a folosit macar odata party mode in cursa asta, sa fi vrut sa isi protejeze motorul? Nu prea cred. 2) Ferrari e capabila de o aderenta usor superioara si un motor usor superior celui Mercedes, imi este foarte greu sa cred superioritatea mai mare de la punctul 1 in favoarea Ferrari, desi ar fi super, insa sunt 3 propulsoare pe sezon, si sa treci cu multisori caluti peste Mercedes n-ui usor 3) sa vedem raspunsul Mercedes pe circuitele de putere, daca si acolo Ferrari vor fi superiori e clar. 4) sa vedem ce aderenta au mercedes si ferrari pe circuite lente 5) marele semn de intrebare e cat de fiabil e motorul ferrari dupa mai multe curse in care pret de cateva tururi va mai folosi party mode, remember doar 3 motoare pe sezon. 5) daca Mercedes a folosit azi party mode la capacitate 100% pret de cateva tururi, atunci concluzia este ca Ferrari are motor superior si poate si mai multa aderenta. Daca Mercedes nu a folosit party mode la 100% deloc dupa mine inseamna ca: a) ori consuma mai mult suc decat motorul Ferrari or b) nu sunt siguri ca motorul lor rezista cu brio in party mode.

  • CD, duminică, 25.03.2018 10:59

    Bravo Vettel, Alonso si Hamilton! Vettel pentru victorie si progresia in cursa, Fernando pentru pozitia scoasa cu o masina inca in constructie, Hamilton pentru ca a pierdut cursa fara sa fie vina sa. Bottas slab, cu o masina prea buna pentru el.

  • GTS-F1, duminică, 25.03.2018 11:01

    Mai comice sunt comentariile celor de la Sky de dupa cursa, discuta aprins despre ce trebuie facut in legatura cu regulamentul VSC-ului looooooool. Disperare maxima la standul Sky, ii las sa se certe nu de alta dar trebuie sa ma uit la ultimul episod din Dragon Ball Super, se termina seria!

  • Strategia SC, duminică, 25.03.2018 11:17

    Din pacate haas putea sa puncteze excelent dar deh ..fetel trebuia sa castige.Nu degeaba fierari le-au facut monopstul!Raikkonen a fost dezamagitor: prea bun in calificari,prea bun la start,nu s-a lasat depasit.fetel este omul minune:castiga in fiecare an gresind in calificari si nedepasind pe nimeni:BRAVO ,tot asa in continuare,esti BUN! @GTS ex Anonim ex Login ex n. nume:ESTI penibil de indragostit de vetel dar deh..nu-i treaba mea. FELICITARI CAREULUI DE INDRAGOSTITI:fierari+haas =LOVE.S-au gasit 4 crai de acelasi speta. Cine tine minte cum vitel fetel a luat titlul 3?Spa 2012 in rol principal masculul grosjean curatind pista consoartei! Deh..Bravo amorezilor,casnicie lunga si trainica!!!

  • ZZZ, duminică, 25.03.2018 11:25

    GTS-F1 este un fan Ferrari care merita respect. Ca fiecare dintre e partinitor. ce si presa din UK sau Italia

  • ZZZ, duminică, 25.03.2018 11:28

    ca fiecare dintre noi *

  • Mclaren_Mircea_1985, duminică, 25.03.2018 11:42

    ce mai petrece ham ham :)))))))))

  • ES, duminică, 25.03.2018 11:43

    Bravo Alonso .... incet dar sigur ajungi in frunte ... Forza Alonso ...

  • @GTS-F1, duminică, 25.03.2018 11:44

    Anul trecut, in Spania, nu-mi amintesc ca tipii de la Sky sa fi spus ceva dupa VSC-ul care l-a dus pe Hamilton de la 10 sec, la numai 0.5 sec, in spatele lui Vettel ...

  • kpk1, duminică, 25.03.2018 11:53

    O cursa ca acceleratul de Vaslui. Au schimbat doua vagoane intr-o halta si pace. Sa-ti dicteze invingatorul un VSC sau pitstopul mi se pare jalnic pt F1. Adio racing! Wellcome management!

  • genialul, duminică, 25.03.2018 11:59

    @@GTS-F1 : nu-i acelasi lucru:Hamilton l-a depasit pe circuit pe fetel.Azi vitel fetel daca iesi in spatele lui Hamilton - nu trecea in veci.Depasirile nu au existat,practic baietelul vostru a primit cadou o cursa in care a fost mult inferior lui Hamilton si Raikkonen.Plus ca manevra haas a fost mai evidenta si intentionata.

  • fanii norocosi, duminică, 25.03.2018 12:32

    Nu-mi amintesc sa fi avut Hamilton vreo victorie obtinuta la boxe, poate doar Canada acu' 2 ani intra in categorie.vitel fetel are peste 10.Asta daca joaca la cazinou devine miliardar.

  • octav71, duminică, 25.03.2018 12:34

    Baietii astia au jucat sah toata cursa! Abia in ultimele tururi Hamilton a incercat ceva, Vettel a raspuns, amandoi au aratat ce pot face cele doua monoposturi. Exact cum au spus si specialistii F1, pe un tur de cursa Mercedes cu god-mode e imbatabil, iar in regim de cursa Ferrari are un avantaj. E usor de comentat din fata unei tastaturi ca cei de la Haas au lucrat cursa si ca a fost premeditat abandonul! Dar cand te afli pe locurile 4-5 cu sanse majore la puncte, iar asta inseamna ceva bani buni la buget, sa abandonezi ca sa castige Ferrari, well... e mult prea mult.

  • finger, duminică, 25.03.2018 12:53

    pai da, de unde sa vina banii haas...doar nu de la mercedes, e clar ca fierari isi impun legea..Nici nu trebuie sa le dea bani, ca le dau ff ieftin motoarele si cutiile de viteza, deci e clar ca vor folosi haas pe post de cal troian cand si cum le va conveni. Asa cum faceau RBR cu STR in alte vremuri. E un circuit pe care se depaseste greu. Ferrari n-au facut nimic peste mercedes decat ca au apasat butoanele care trebuie cand trebuie. Start apoi stintul in cursa au fost sub mercedes.

  • ctl, duminică, 25.03.2018 13:01

    cei care acuza haas ca i ajuta pe cei de la ferrari , sa si aminteasca de china 2017 ! fara masina de siguranta,cam cine cred ei c ar fi castigat marele premiu!? vettel sau hamilton? legat de acesta cursa, sunt fan ferrari,fara safety car, cred ca ham ar fi castigat,dar anul trecut mercedes a avut noroc de multe ori cu aceasta masina de siguranta! amintiti va de bahrain,china,belgia in mod special,cand datorita safety car ului au fost avantajati cei de la mercedes!

  • @genialul, Bwoah, etc, etc, duminică, 25.03.2018 13:03

    ESPN : Story of the race, "Vettel wipes smile of Hamilton's face" ! Si asa cum i-a sters ranjetul cocalarului, tot asa i-a bagat in depresie pe toti haterii Ferrari ! Aveti grija mare baieti, sa nu dati cumva in icter negru de atata oftica ! Cred ca Mercedes F1 se trateaza deja !

  • finger, duminică, 25.03.2018 13:09

    Bucura-te, ca ramai cu asta, parca suna cunoscut inceputul de sezon...fetita care castiga dar termina prost ;)-la urmatoarele i-o baga Hamy nemilos! Stiu, ai strans din buci toata iarna, fan vetel...

  • Bwoah, duminică, 25.03.2018 13:32

    Bebita,las-o moale cu jignitul!"Bwoah" este inventia si porecla lui Kimi,iar in buletinul tau nu scrie"Bwoah" asa ca n-am copiat numele tau,nici n-am cum - nu-l stiu,bebita! Am scenarii in cap - eu zic ca-i ok! Cel putin pun mintea la contributie,stiu toate echipele si nu las creierul sa doarma non-stop ca fanii celei mai celebre echipe.Dintre voi unul nu s-a gasit sa explice strategia lui vitel fetel!Unul nu se gandeste: oare ce le-a oferit haas rosiilor in schimbul masinii ferrari 2017?Unul nu-si aminteste ca grosjean este amicul lui vitel fetel si inamic declarat cu Hamilton.Unul nu se intreaba cum sunt posibile astfel de greseli repetate!Unii nu se intreaba de ce in locul talentatului Wehrlein a sosit modestul Leclerc.? Bebita,zic ca grojanel putea opri inainte sa iasa de la boxe, nu stiu parca a asezat masina ca la expozitie.Banii risipiti?Poate le-a dat fierari dublu. Scuze, mi-am amintit ca si voi folositi bostanelul.Fanii fierari au fost foarte ocupati sa injure si sa ameninte realizatorii "Grilei de start" .In mintea voasta horror,ei erau de vina cu nu vedeti f1.Multa inteligenta:FELICITARI!

  • Mclaren_Mircea_1984, duminică, 25.03.2018 13:53

    Sunt foarte suparat. Daca il lasau in primul stint sa mearga mai tare nu iesea Vettel in fatza lui cu tot safety car-ul. Oricum au avut strategie mai buna. Mercedes praf. Singurul lucru pozitiv e ca masina e buna.

  • Bwoah, duminică, 25.03.2018 13:55

    Tocmai ca ai scenarii in cap in prostia ta nu reusesti sa gandesti si tu putin dar ce sa faci stiu ca doare cand preferatul tau e prea ingamfat la conferinte si dupa o ia in freza.

  • @ctl, duminică, 25.03.2018 14:07

    Din pacate, te uite degeaba cu nu intelegi nimic: China 2017 Hamilton a fost in poll,a condus toata cursa,vitel fetel a incercat un undercut ca asa-i place sa castige fara depasiri iar SC a facut dreptate.Oricum fiind pista uda la inceputul cursei sansele smecherului rosu erau aproape de 0 la victorie si fara SC. Bahrain:vitelusul a castigat prima pozitie la boxe in detrimeniu lui Bottas iar SC l-a incurcat pe Hamilton, acesta a trebuit sa astepte schimbul colegului si s-a mai ales si cu penalizare-deci Vettel a fost in castig. Belgia:SC a anulat diferanta dintre Hamilton si smecheras,ca mai apoi favoritul tau sa aiba marea sansa sa aiba pneuri superioare,nu a depasit pentru ca-i un pilot mai slab dar SC pe el l-a avantajat. vitel fetel a castigat si in Australia si Monaco pozitia fruntasa la boxe.Smecherasul are 6 victorii in 2017-2018 dintre care 4 cu strategia + victoria mizerabila din Ungaria unde a avut dadaca.Singura victorie curata a fost in Brazilia.Hamilton a obtinut 9 victorii,toate pe circuit,avantajat doar in Spania de SC dar cel putin a depasit pe circuit si nu cu boxele. Apropo,pot sa pariez ca fetel nu a incetinit suficent pe SC si nu e la prima abatere.

  • Bwoah, duminică, 25.03.2018 14:17

    @ctl Stai linistit ca inteleg mult mai bine formula 1 decat tine tu doar iei lumina de la Hamilton si atat.

  • Bwoah, duminică, 25.03.2018 14:37

    Bebita, tu nu stii decat sa jignesti.N-ai dat un argument solid sa anihilezi teoria mea.Daca te ducea capul veneai cu argumente sau macar te ascundeai ca ceilalti fani.Fieraristi stiu ca victoria lor este penibila,inclusiv preferatul vostru a zis ca a avut "noroc" ca daca zicea tot adevarul iti dai seama ca echipa haas se ducea dupa Piquet si Briatore.Toti au vazut ca Hamilton a fost mai bun, Raikkonen a fost mai bun,campionul de carton a fost varza murata si cei care se bucura la o asemenea " victorie" au zero principii.Ma bucur ca vitelusul tau cica nu -i ingamfat si are o freza frumoasa,de comportament si limbaj nu mai spun nimic: intreaba-i pe Max,Nando,Felipe,Daniil,Mark,Charlie ca ei stiu mai bine.Toti stim ca sebica,romanel si kevinut sunt cei mai detestati piloti de catre colegi.Oare de ce?MAFIOTI.

  • Bwoah, duminică, 25.03.2018 14:58

    In primul rand nu am zis ca sunt fan ferrari si nu aduc argumente solide la teoria prostiei tale si ia o pauza nu il mai pupa atata pe hamilton ca mi se face greata.

  • Bwoah, duminică, 25.03.2018 15:26

    1.Stiu ca nu esti fan fierari - tu esti circarul lol - cel cu unic job :certatul si jignitul pe blog.Nu tii cu nimeni dar il detesti din rasputeri si fara motiv pe Alonso.In zecile de mii de comentari niciodata n-ai avut argumente doar palavragiala inutila.Nu esti in stare sa ai pareri personale - neuronul tau singuratic este la somnic non-stop. 2.Este lipsit de inteligenta sa zici ca tin cu Hamilton cand in niciunul dintre comentarile de mai sus n-am spus asta. Am spus doar prin ce manevre a castigat campionu de carton astazi si alte dati comparativ cu Hamilton.Este posibil sa ai dreptate sau este posibil sa tin cu Stroll,Ocon,Ricciardo sau Alonso.Neuronul tau nu stie.Ca critic o infractiune marca fierarihaas e partea a -2-a. 3.Nu o sa i-au pauza cand spune bebita.Nu esti tu administrator sa-mi interzici sa comentez.Sper ca nu trebuie sa-ti explic cu mere. 4.Daca-ti este greata: fa-ti analize!Poate astepti un bebe.Nu-i vina mea si nu pot sa te ajut cu nimic.

  • Bwoah, duminică, 25.03.2018 16:00

    1.Doar tu si Hamilton TV(Sky Sports F1) critica asa numita infractiune care nu exista. 2.Ai dovezi ca haas au abandonat intentionat pierzand puncte bune care la final inseamna bani sau mergem pe idea asa cred eu ca sa intamplat. 3.Si pana la urma de ce esti asa furios pe campionu de carton daca zici ca esti un simplu spectator f1 nu un lingau marca hamilton. 4.Apropo bebita poti sa aberezi aici cat vrei nimeni nu te opreste. 5.De unde ai tras tu concluzia ca il detest pe Alonso. 6.N-am ce argumente sa aduc la cancanurile tale care nu se bazeaza pe nimic concret doar pe imaginatia ta bogata.

  • @Bwoah, duminică, 25.03.2018 17:19

    1.Critic infractiunea pentru ca m-am lamurit in trecut ce fel de moralitate au fierari,pilotii haas si toti cei implicati .Nu-i prima data cand grosjean e implicat intr-o faza dubioasa.Anul trecut a provocat un steag rosu in calificari pe genul rosberg Monaco,steag ce l-a ajutat sa fie best of the rest pe grila.Dupa calificarile din Uk a amenintat ca urmatoarea data cand va fii incurcat de Hamilton pe circuit o sa intre intentionat in el -prin urmare relatia cu Hamilton este proasta iar cea cu vettel excelenta.Asta se vede si din intalnirile pilotilor cu Charlie, unde nu de putine ori a parut avocatul lui vitelus.Nu crezi -gasesti pe net.De episoadele de trisat ale scuderiei nu cred ca trebuie sa amintesc.Stiu toti ca la acest subiect sunt regi cel putin din perioada lui Lauda incoace.Fanii fierari normal ca nu invoca infractiunea - nu e in interesul lor,presa germana si italiana normal ca e cu vettel,spaniolii nu stiu alt subiect decat Alonso. 2.Haas este unde este pentru ca-i ferrariul de anul trecut - lucru spus de presa,specialisti,Alonso si altii-deci asta n-am inventat-o eu.Si atunci vine intrebarea pe care orice om normal si-o pune: de ce scuderia a ajutat o echipa rivala care nici macar nu detine un pilot din filiera lor?Nimeni n-ajuta fara interes.In mod normal haas platea motorul si doar asta era legatura(asa cum vedem la Force India,williams).Incidentele au ciudate,intamplate in singurul moment ideal,produse de o echipa saraca si cu pilotii bad boys de pe grila.Nu-i o combinatie cel putin dubioasa de intamplari?Nu poate nimeni sa bage mana in foc ca teoria mea e falsa.Si deasemenea nu poate nimeni sa excluda ca fierari poate i-au platit bine pe americani si atunci punctele irosite si amenda nu conteaza.Iti amintesti de Piquet jr. in Singapore?De ce nu ar fi un caz asemanator.Deci eu cred ca asa s-a intamplat pentru ca exista motive sa cred.Si asa cum eu nu pot garanta ca asa s-a intamplat,tu si fanii fierari nu puteti exclude 100% varianta mea. 3.Pot sa fiu anti-campionul de carton din multe motive:a) triseaza; b)este prea norocos; c)nu-mi place fata si caracterul lui; d)m-am saturat sa vad pilotii cel slujesc; e)nu mi-a placut ca a fugit de Ricii; f)nu vreau sa-i egaleze performantele lui Schumi; g)poate tin cu Alonso,Verstappen sau Hamilton; h) poate visam sa vad la ferrari un pilot ce nu a avut sansa la o masina de top si am fost dezamagit ca l-au ales pe fetel.Poate sa fie oricare din motivele astea,tu n-ai de unde sa stii. 4.Bine ca ai inteles ca am dreptul sa scriu ce vreau.Bebita,sa stii ca nu-mi pasa ca tu si altii aberati. 5.Asa cum tu presupui ca-s furios pe vettel si ca am nu stiu ce simpatie pentru Hamilton asa am ajuns si eu la concluzia ca-l detesti pe Alonso-concluzie venita din comentarile tale,bebita. 6.N-ai argumente - nu comentezi - simplu.Dar macar sa lasam jignirile ca suntem oameni maturi si se poate vorbi civilizat.

  • Bwoh, duminică, 25.03.2018 18:12

    1.Daca mergem pe teoria ta atunci poate haas a pus niste hackeri si a bulit si softu la mercedes cand a fost Virtual Safety Car sa ajute Ferrari(totot wolf spune ca a fost o eroare de soft) 2.Ai dreptate Haas au Ferrari 2017 si au ca obiectiv sa faca un safety car de fiecare data cand Vettel are nevoie. 3.Nu trebuie sa explici se vede ciuda si rautatea pentru ferrari si vettel 4.Repet poti tu sa scrii ce vrei dar gandeste si tu putin logic lasa scenariile SF. 5.Nu il detest pe alonso si chiar imi pare rau de el ca nu a castigat macar un titlu cu ferrari tinad cont ca scotea untu din masina aia. 6.Am argumente tu doar acuzi bazandu-te pe ,,asa cred eu''

  • @Bwoah, duminică, 25.03.2018 19:36

    Scenarii SF sau nu - nu sunt singurul care crede ca a fost incident provocat si cum am spus nu poti garanta ca ma insel.Din fericire pentru tine nu poate sa fie demonstrat nimic si chiar daca am dreptate nu cred ca se va gasi un Piquet 2 care sa indrazneasca sa confirme.Ne contrazicem inutil ca oricum nu se va afla adevarul.Cert este ca vitel fetel a primit victoria cadou si asta nu poate nega nimeni:Lewis si Kimi au fost mult peste neamt si in calificari si in cursa pana sa se intample incidentul.Pe urma nu s-a putut si nu se putea face nimic - depasirile au fost o realitate si daca un RedBull nu a putut trece de Mclaren sau de un haas, iti dai seama ca era imposibil sa recupereze Hamilton pozitia chiar daca nu gresea.Sincer nu-mi plac astfel de victorii nemeritate - indiferent de castigator.Cu teoriile expuse ai exagerat si sa fim seriosi:manevra SC da roade doar in Australia,Monaco,Singapore si poate Ungaria.Pe un circuit permanent vitelus era mancat cu fulgi si tot.Deci nu va avea nevoie de bad boys prea des. In privinta lui Alonso nu te cred dar oricum nu-i treaba mea. Cuvinte ca:"Ciuda","rautate" sau "ura" nu definesc ce simt pt.vitelus, hai sa ne rezumam la "antipatie" si ti-am explicat ce motive pot sa existe sa fiu antivetelist, ca prea erai convins ca Hamilton e de vina.Sincer nu sunt genul de persoane care sa urasca pilotul x ca-i rivalul lui y, deci nu-mi place smecherasul din alte motive.In plus unii fani ferrari sunt absolut insuportabili cu comentarile lor :cand are noroc echipa nu recunosc ca au castigat norocos,la cea mai mica problema se milogesc,cand provoaca fieraristii incidente sunt altii vinovati, pe scurt: eternele victime.Si cand vad astfel de comentarii normal ca atac "favoritul". De ferrari ma iau din cauza lui vitelus.Nu ma intereseaza echipele.Mereu o sa tin cu echipa cu cel mai interesant cuplu de piloti si ferrari si -au facut-o cu mana lui: am asteptat ani de zile sa zboare Felipe Massa(nu-l simpatizam nici pe el) si m-am trezit cu vettel si cu un Kimi scos din forma si sabotat,alti piloti buni pe pista dar si la caracter - stau de ani de zile in f1 si nu se pot bate nici pentru un podium din cauza masini slabe.Cam nedrept...

  • Mclaren_Mircea_1985, duminică, 25.03.2018 19:40

    cocluzie:Ferrari au gindit exact ca pe timpul lui MS strategia-cursele se cistiga si cu strategie nu numai cu talent-si SENNA..PROST...etc cistigau la fel-fara strategie acesti piloti nu fac mare lucru cu tot talentul lor

  • @Bwoah, duminică, 25.03.2018 19:41

    depasirile au fost o raritate

  • Strategia SC, duminică, 25.03.2018 19:51

    Clona Mircea_1985 sa inteleg ca recunosti ca Hamilton e mai talentat dar fierari mai buni strategi. Acum spune sincer:tu cand crezi ca a fost stabilita strategia?

  • Mclaren_Mircea_1985, duminică, 25.03.2018 20:24

    Strategia SC-stai calm ca nu ai inteles nimic-ham ham are o masina care foloseste multe chestii interzise-parerea mea-altfel era in pom si pomul pe MARTE

  • @Strategia SC, duminică, 25.03.2018 20:33

    "sa inteleg ca recunosti ca Hamilton e mai talentat "- pe parcursul unui tur, doua, dar in regim de cursa greseala de la intrarea in sicana lui ii apartine. Un lucru atat de nesuferit imi e la britanic: ieri dupa acea reusita in calificari "zbura" ca o racheta la ceruri de fericire, azi pentru un loc doi zici ca era indoliat ca i-ar fi murit Doamne fereste cineva din familie. Pe Vettel l-am vazut in schimb de multe ori stiind sa se controleze pe sine si chiar in postura de invins de catre Hamilton, sa se comporte prieteneste cu zambetul pe buze.

  • Mclaren_Mircea_1984, duminică, 25.03.2018 20:44

    HE WAS THE FASTEST MAN ON THE TRACK, -664 faster then the Ferraris. Oh... yes it is him... it is Lewis Hamilton. Asteptam al 74 pole in Bahrain.

  • monty, duminică, 25.03.2018 21:08

    cite noutati anul asta, cursa din CHINA va fi martzi 17.04.2018......

  • Strategia SC, duminică, 25.03.2018 21:17

    Ok:Hamilton a avut o greseala dar realistic vorbind nu a contat.Am vazut ca pe acest circuit trebuie sa fii cu o secunda mai rapid sa poti spera ca poti depasi.vitelusul nu a fost pus in postura de-a ataca si de asta nu a avut greseli.Asta nu-l face mai bun.Mai tineti minte cursa din 2016 : steag rosu la accidentul lui Nando,vitelus obligat sa schimbe si pe urma cum a comis vreo 2 greseli in tentativa esuata de-a invinge Mercedes. Lasa-ma sa cred ca nu exista pilotul care sa poata fi fericit dupa ce pierde o cursa in care stie ca a facut tot ce putea,a avut masina de top si a pierdut la mai putin de o secunda locul 1 din cauza unui SC blestemat.Sa nu uitam ca este unde deja vu: amintiti-va Monaco 2015.vitelusul in general este un norocos si a avut mai multe curse castigate nemeritoriu decat cele pierdute din ghinion.Eu unul nu-mi amintesc sa fi avut vreo cursa cu nivel atat de ridicat de ghinion.In Australia si Canada 2016 n-au fost strategiile ideale dar in nici un caz nu se pot compara situatiile.Daca pana si Ricci a fost suparat cand a pierdut ca echipa n-avea pneuri pregatite ce sa cerem de la restul pilotilor.Sa intelegem ca sunt oameni si astfel de evenimente dor si pot decide si titlul mondial.Hamilton a pierdut azi 7 puncte fata de cei din spate dar fata de vettel sunt 14. Clona Mircea_1985 :tu esti in top 2 la fani fierari insuportabili.Nu stiu de ce dar cred ca tu folosesti chestile alea interzise de care tot vorbesti.Te rog sa ai grija ce consumi ca nu-i a bine!

  • Strategia SC, duminică, 25.03.2018 21:36

    @Mclaren_Mircea_1984 :nu mai conteaza ca a fost cel mai rapid din contra asta face sa para situatia mai frustranta. Plus ca degeaba este polul fara victorie. In Bahrain ar fi frumos altfel: Polul:Super Max - astfel sa bata recordul de precocitate a inamicului. Cursa:1.Hamilton 2.Verstappen 3.Alonso,Panterele roz si Renault in puncte,iar vitel,magnussen si grosjean out din turul 1.

  • @Strategia SC, duminică, 25.03.2018 22:00

    "vitelusul nu a fost pus in postura de-a ataca si de asta nu a avut greseli"- si vitelusul, cum iti place tie sa-l numesti, ajuns in fata britanicului raspundea cu-n tur rapid pentru a nu ii permite aluia sa se apropie la mai putin de o secunda si sa se foloseasca de DRS ca sa-l depaseasca.

  • @Strategia SC, duminică, 25.03.2018 22:09

    Uite un sfat de la mine ce ti-l daruiesc cu mare drag: mai lasa d...u istorioara si amintirile din nu stiu ce ani ai Formula 1 ca nu asa iti creezi un viitor stralucit si plus de asta dovedesti ca nu mai ai argumente impotriva altora si vrei vrei sa-i "chiorasti" cu tot felul de povestiri. Campionatul F1 2018 se bazeaza pe prezent si viitor.

  • Strategia SC, duminică, 25.03.2018 22:25

    @Strategia SC:Nu stiu ce cursa ai vazut tu:Hamilton a fost 80% din timp in zona DRS - asta pana sa comita acea greseala care la costat 2 secunde.Asta arata ca era mai rapid decat viselusul.Asta a vostru a trebuit doar sa fie atent sa nu greseasca si nu cred ca a simtit vreo presiune.Se stia ca in Australia numeri depasirile pe degetele unei maini asa ca cursa era practic castigata de vitelus.Dupa ce a gresit ,Hamilton a reusit sa revina in zona DRS dar pneurile nu au mai tinut sau poate el a renuntat cand si -a dat seama ca nu se poate depasi.Pe final:n-a fost vitelusul rapid ,Hamilton a fost super-lent.N-ai observat ca Kimi a ajuns la mai putin de 2 secunde in spatele britanicului.

  • @Strategia SC, duminică, 25.03.2018 22:53

    In final hotaraste-te, cine e mai talentat: britanicul ce-n calificari obtine un timp pe tur cu mai bine de jumate de secunda fata de pilotii Ferrari si care-n cursa dupa schimbarea pneurilor, ajuns in spatele neamtului cu un astfel de monopost rapid si cu DRS-ul permis se hotaraste sa porneasca atacul ("Ma duc dupa el, nu se mai poate........") si Pac!...sau vitelul care-n calificari cu ferrariul lui mai lent cu mai bine de jumate de secunda, in cursa dupa schimbul de pneuri ajuns in fata britanicului si fara DRS reuseste sa raspunda tururilor rapide obtinute de britanic si-l face pe ala sa sara din pepeni si sa greseasca la intrarea in sicana?

  • Strategia SC, duminică, 25.03.2018 22:57

    @Strategia SC:in unele cazuri cele mai bune argumente sunt statisticile si nu vreau sa " chiorasc pe nimeni cu povestioare" pentru ca intotdeauna am prezentat fapte reale ce pot fi confirmate. CM 2018 se bazeaza si pe trecut.Devii mai bun in viitor doar daca inveti din greselile trecutului.Si stim ca sunt piloti,comisari,sefi ce au de invatat din fostele greseli.Atat timp cat amintirile nu te traumatizeaza,nu vad problema. Acum sa nu crezi ca stau si ma uit la curse vechi sau la statistici - jur ca nu o fac.Am memorie buna si imi amintesc inclusiv lucruri neimportante.Stai linistit ca nu sunt ancorat in trecut - traiesc fiecare clipa! Oricum,multumesc pentru sfat!

  • Florin, duminică, 25.03.2018 23:09

    Intamplarea celor de la Haas nu prea m-i se pare doar o pura intamplare: nu le-a iesit cu prima masina si au sacrificat-o si pe a doua pentru sefu' Ferrari. Nu aveai cum sa-l tii pe Vettel pe circuit cu gumele de la start in conditiile in care cei din fata schimbasera deja si faceau timpi net superiori, decat daca........., e ceva pe teava !!!???( mi-a trecut prin minte imediat faza de la Renault cu Alonso si Bruno Senna din 2006 parca) Desi simpatizez cu Alonso, performanta de azi e una usor mincinoasa: fara retragerea masinilor Haas si greselile( sau problemele) lui Max, tot ce ar fi obtinut ar fi fost maxim pozitia 8. Este adevarat ca posibilitatea ca McLaren sa fi mers azi numai la fiabilitate este mare, adica sa nu forteze numai din motor pana pun la punct sasiul cu noul motor.

  • Strategia SC, duminică, 25.03.2018 23:13

    Eu il vad pe Hamilton mult superior lui vettel atat in curse cat si in calificari.Nu mai are rost sa discutam datorita cui a castigat vitelus - nu mai vreau polemici.Pot sa-ti spun doar ca eu cred ca daca erau rolurile inversate (vettel sa urmareasca un Hamilton ajuns lider datorita strategiei) si a tau era nervos si gresea.Singurul lucru care intotdeauna l-am apreciat la vettel este stapanirea de sine de care da dovada atunci cand conduce.Si azi recunosc ca dupa un inceput mediocru,a urmat gestionare perfecta a cadoului primit.Dar imi mentin parerea ca in aceasta saptamana atat Hamilton cat si Kimi au fost mai buni decat vitelus.

  • Leo, duminică, 25.03.2018 23:41

    Mercedes are cea mai puternica masina, dar pilotul cel mai bun este la echipa adversa!

  • @McLaren_Mircea_1984, luni, 26.03.2018 01:25

    ... oh ... yes it is him ... yes ... yes ... yeeeeeeeeeeeeeeees !!! Gata, am avut orgasm ! Următorul în Bahrein !

  • robert fan, luni, 26.03.2018 08:16

    Charles Leclerc a terminat pe locul 13 la prima cursa din cariera. A pilotat fara greseala. Viitorul pilot Ferrari in anii ce urmeaza, parerea mea. Nimeni nu vb despre asta. Cum sa crezi ca Haas a scos 2 piloti din cursa sa faca jocul lui Vettel la prima cursa a sezonului.. WTF!!!!

  • Radu, luni, 26.03.2018 08:43

    Acest sport nu duce lipsa de "norocul" unuia sau "ghinionul" altuia. Daca unul din frunte a luat-o pe aratura si cei din urma au castigat o pozitie, cum sa-i spunem ? Asta e sportul. In ce-l priveste pe Vettel, e clar - a profitat de SC dar faptul ca Hamilton nu l-a putut depasi e meritul lui Vettel si al masinii sale. Imi amintesc abandonul lui Hakkinen in ultimul tur in Spania in 2001, fapt ce a dus la victoria pe tava pentru Schumacher - asta e sportul cu motor.

  • schumi31, luni, 26.03.2018 08:43

    @ Robert fan Clar nu esti fan Ferrari dar ca sa spui ca Haas sa sacrificat pt Ferrari cred ca este o prostie. O fi Haas a doua echipa Ferrari cum se spune dar nu cred in sacrificul asta asa de mare.

  • schumi31, luni, 26.03.2018 08:48

    Va fi un sezon foarte interesant in acest an. Ma bucur ca cei de la Renault au dezvoltat un motor competitiv ceea ce va face spectacol in acest an cu siguranta.

  • robert fan, luni, 26.03.2018 10:37

    @schumi31 Citeste cu atentie ce am scris. Am scris "Cum sa crezi ". Evident ca e o prostie sa crezi asa ceva.

  • @Florin, luni, 26.03.2018 11:19

    Florinele tata, nu era nevoie sa-l sacrifice si pe al doilea, il opreau pe Magnussen unde s-a oprit Grosjean si rezolvau problema, nu-l lasau sa iasa din circuit ! Chestiile astea se fac cu cap, daca se fac, nu ca alde Bwoah, Strategia SC si alti cativa care au mintile lichefiate de oftica ! Tara asta este prea libera din pacate, oricine poate sa-si arunce oricand zoaiele in capul oricui, mai ales cand logica si bunul simt provin prioritar de la Balaceanca !

  • lol, luni, 26.03.2018 16:27

    @Florin: "oricine poate sa-si arunce oricand zoaiele in capul oricui" . Trist nu-i asa? Niste fani civilizati discutau cu argumente, dar tu si altii esti cu "zoaiele", din pacate. Multi se viseaza civilizati dar fara cei sapte ani de-acasa nu exista nimic civilizat.

  • GabyZ, luni, 26.03.2018 18:17

    ''Ma duc dupa el!'' si in trei viraje era pe iarba cum o fi asta? E posibil asa ceva? Sau cand masina pe care o are si este inferioara altei masini HAM HAM devine un pilot normal ?!?! Multi ham-ham dezamagiti pe aici revoltati de tot felul de scenarii SF regizor Haas. Oare nu era de ajuns sa abandoneze cu o singura masina?!?! Dar au dorit sa fie siguri si le-au tras pe ambele pe dreapta.

  • Yaz, luni, 26.03.2018 18:33

    Exact, a dat tata Marchionne un telefon si le-a zis: "ba trageti masinile pe dreapta daca vreti motor ca lumea si anul viitor".... Pe bune cate comentarii, rautati, mistouri, aberatii, scenarii, etc poate genera o victorie Ferrari. Chiar daca a intrat SF masina aia rosie a fost condusa singura deci Hamilton trebuia sa castige. Decat sa va pierdeti timpul pe aici certandu-va nu mai bine spuneti ca problema nu este cel SF, abandonul suspect al celor de HAAS, etc ci problema este ca a castigat Ferrari? E mai simplu si nu mai pierdeti atata timp. Gata, 100 si ceva de comentarii, luati-va pastilele si calmati-va pana la urmatoarea cursa.

  • @Yaz, luni, 26.03.2018 20:10

    Problema este ca tu si toata turma ferrari sunteti niste ipocriti.Vreti sa felicitam unul care a castigat nemeritat, doar ca e la ferrari.Criticati pe toti care va critica mult iubita echipa dar cand pierdeti sunt de vina Max,Alonso,Kvyat,Massa,SC-ul dar vettel niciodata cand de fapt a fost de vina de fiecare data.Sunteti atat de cinici ca nici pana in ziua de azi nu recunoasteti ca Hamilton a fost mai bun decat a vostru vitel si de asta l-a invins sezonul trecut.O tot dati cu cele 2 probleme tehnice si cu dusmanul Max.Bine ca doar la ferrarii conteaza problemele tehnice!La ceilalti,pilotul de vina ca vezi doamne e prost si a stricat singur masina! Masina aia rosa a fost condusa de acelasi pilot si sambata si a fost condusa mai prost decat cealalta rosie,la fel s-a intamplat in prima parte a cursei,masina aia rosie a ajuns lidera pt. ca a topit in jur de 10 secunde la boxe comparativ cu celelalte masini.Care e meritul pilotului?

  • AyrtonSenna1991, luni, 26.03.2018 21:36

    Doamne , deci am trăit să o văd și pe asta ! Lol vorbește despre cei 7 ani de acasă ! Am rămas ca la dentist când am văzut. Mai omule sigur ești bine ? Sau scrie altcineva la tastatura ? Ca altfel nu îmi explic...

  • lol, luni, 26.03.2018 23:18

    @AyrtonSenna1991: Nu te-ai prins ca de tine fac misto? Dar cretinatile spune de altii tin de cei sapte ani de-acasa nu crezi? Unii cred ca "zoaiele" sunt date de un nivel bun intelectual, cand probabil stim toti ca... este opusul...

  • Mclaren_Mircea_1985, marţi, 27.03.2018 02:46

    Strategia SC TE PRICEPI LA F1 CA LABRADORUL MEU

  • AyrtonSenna1991, marţi, 27.03.2018 07:33

    Dacă faci mișto de cineva nu ai cum sa ai cei sapte ani de acasă. Cat despre nivelul tău intelectual mai bine tăceai din gura. Dar uneori oamenii e bine să aibă o părere bună despre ei , deoarece trec mai ușor prin viață și nu își pun întrebări foarte complicate despre ei si despre lumea din jurul lor. Ei în mintea lor sunt centrul universului și au dreptul să jignească pe toată lumea.

  • fetel, marţi, 27.03.2018 11:10

    Ce freza de talamb si-a tras championu!!

  • Yaz, marţi, 27.03.2018 15:58

    Pentru fanul ala infocat care a stiut sa imi dea replica de doi lei de altfel si care nu a fost in stare sa se semneze il rog sa se plimbe prin turma si sa isi numere oile. Nu am acuzat nici un alt pilot in comentariul meu cred ca la tine efectul pastilelor si-a facut efectul mai repede decat credeai si ai uitat sa te mai opresti. Comentariul tau este echivalent cu celebra fraza din fotbal: " noi am fost mai buni dar rivalii si-au dorit mai mult victoria. " Cat despre ipocrizie.....numai de bine. P.S nu fac parte din nici o turma, la sat probabil se poarta treaba asta.