Versiunile de performanță Volvo S90 și V90 Polestar vor avea o abordare diferită față de rivalii germani: vor avea propulsie hibridă
Volvo și divizia de performanță polestar lucrează la versiunile sportive ale modelelor V90 și S90. Acestea vor încerca să ofere o alternativă diferită de propulsie, comparativ cu rivalii lor germani de la BMW, Audi și Mercedes.
De dragul imaginii, dar și de dragul clienților care își doresc un Volvo ceva mai performant, divizia de performanță Polestar pregătește versiuni sportive ale actualelor S90 și V90. Modelele se vor lăsa așteptate până în 2018, însă marea noutate ține de modalitatea lor de propulsie.
Din dorința de a fi percepuți diferit față de Audi, Mercedes și BMW, cei de la Volvo vor miza pe modele de performanță cu propulsie hibridă. O astfel de arhitectură va lua multe ore de implementare, de aceea lansarea versiunilor a fost decalată pentru 2018.
Jon Wakefield, directorul Volvo Marea Britanie, a declarat recent că ”divizia Polestar va lansa ceva complet nou și puțin diferit. Este un produs care va zgudui puțin acest segment sportiv”.
În prezent, inginerii Polestar lucrează la un mariaj cât mai performant între arhitectura hibridă T8 și platforma scalabilă SPA a noilor modele Volvo. O arhitectură care trebuie să asigure rigiditatea și răspunsul specifice unui model sportiv.
Nu este exclus să vedem pe modelele S90 și V90 Polestar aceeași ofertă de propulsie ca în cazul lui XC90 T8. Asta înseamnă un motor de 2.0 litri, modificat să dezvolte 320 de cai putere și 400 de Nm, asociat unui motor electric de 87 de cai și 240 de Nm.
În cazul lui XC90, acest ansamblu garantează o rulare electrică pură pe o distanță de aproape 40 de kilometri. Această autonomie ar putea fi redusă de dragul performanței în cazul viitoarelor S90 și V90 Polestar.
ce bataie de joc deci actualele S60 si V60 Polestar vor fi singurele polestar pur sange restul de acum or sa fie doar niste hibrizi amarati