Versiunile chinezesti ale masinilor occidentale sunt mai mari ca dimensiuni
In mod paradoxal, versiunile chinezesti ale modelelor occidentale sunt mai mari si mai lungi. Motivul: angajarea unui sofer in China este extrem de ieftina.
Versiunile chinezesti ale modelelor europene si americane sunt mai mari si mai lungi decat modelele originale. Spre exemplu, o versiune chinezeasca a lui Cadillac STS este cu 124 de milimetri mai lunga decat versiunea standard a acestuia. Versiunea chinezeasca a acestui model are un ampatament marit cu 100 de milimetri, valoare extrem de mare. Nu doar masinile americane au fost modificate de catre chinezi, Audi A6 L si BMW Seria 5 primind un tratament similar.
O versiune chinezeasca a lui Audi A6 L este cu 97 de milimetri mai lunga in comparatie cu originalul, pe cand o copie a lui BMW Seria 5 E60 este cu 140 de milimetri mai lunga decat versiunea standard. Diferentele uimitoare prezentate de catre aceste modele sunt doar o parte din lista lunga de masini modificate pentru piata din China. Aceste modele sunt realizate in urma unor parteneriate dintre producatorii occidentali de automobile si corporatiile chineze.
Singurul model care a fost micsorat pentru piata din China a fost Suzuki SX4. Modelul este cu 46 de milimetri mai scurt, 25 de milimetri mai ingust si 50 de mm mai scund decat originalul. Singura explicatie pentru aceste modificari ar fi dorinta de a adapta modelul SX4 strict pentru utilizarea citadina.
Chinezii sunt atrasi in mod deosebit de catre masinile mari, iar parcarea si conducerea acestora nu reprezinta o problema deoarece angajarea unui sofer personal este extrem de ieftina. Salariul unui sofer in China este mai mic decat, de exemplu, costul asigurarii Casco in Romania, iar chinezii prefera sa isi etaleze averea prin aceasta metoda.
Via | TheTruthAboutCars
Saracii..Cred ca se simt frustrati ca sunt mici si de aia vor masini mai mari...