Versiunea de top a viitoarei generaţii Alfa Romeo Giulietta va avea motorul lui 4C: 240 CP şi 350 Nm
Alfa Romeo va introduce motorizarea lui 4C şi în gama Giulietta. Propulsorul va anima versiunea de performanţă, botezată Quadrifoglio Verde.
Alfa Romeo pregăteşte o nouă versiune Quadrifoglio Verde a lui Giulietta. Aceasta va prelua motorul 1750 TBi al lui Alfa Romeo 4C, spun englezii de la Autocar, iar propulsorul va fi echipat cu transmisia TCT a italienilor. În timp ce actualul Giulietta Quadrifoglio Verde are nevoie de 6.8 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, viitorul model ar avea nevoie de 6.5 secunde pentru aceeaşi manevră şi va livra reprize îmbunătăţite. Purtătorul de cuvânt al mărcii italiene a confirmat faptul că modelul nu va primi o versiune cu transmisie manuală şi că motorizarea şi transmisia nu vor primi modificări.
Introducerea acestei motorizări în gama Giulietta va reduce spaţiul dintre performanţele hatchback-ului compact şi capacităţile lui 4C. În plus, unitatea din aluminiu va asigura o creştere a manevrabilităţii asigurate de Giulietta, deoarece propulsorul este mai uşor decât actuala unitate. Actuala versiune Quadrifoglio Verde a lui Giulietta are un motor turbo de 1.742 centimetri cubi, care asigură 235 CP la 5.500 rpm şi 340 Nm de la 1.900 rpm.
Motorizarea TBi 1750 a lui Alfa Romeo 4C asigură 240 CP la 6.000 rpm şi 350 Nm între 2.100 şi 4.000 rpm. Reprezentanţii Alfa Romeo spun că 80% din cuplul maxim este livrat încă de la 1.800 rpm. Graţie acestor capacităţi şi a masei reduse, 4C este capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în 4.5 secunde şi să atingă peste 250 km/h, totul în timp ce modelul respectă normele Euro 6.
Via Autocar
GTI 230 HP 0-100 6.4 secunde ...si e doar masina poporului fara aer de "cuore sportivo".