Versiunea de producție a lui Rimac C_Two debutează în 1 iunie cu un nume nou
Constructorul croat de automobile a anunțat că versiunea de producție a conceptului C_Two va debuta în 1 iunie. Mai mult, acesta va avea o altă denumire.
Rimac C_Two a debutat sub formă de concept în urmă cu trei ani, în cadrul Salonului Auto de la Geneva.
Hypercar-ul electric este echipat cu patru motoare care dezvoltă 1.914 cai putere și 2.300 Nm cuplu, suficient pentru a atinge 100 de km/h în mai puțin de 2 secunde. Viteza maximă anunțată de producător este de 412 km/h, iar autonomia ajunge până la 550 de kilometri.
În tot acest timp, croații au perfecționat mașina și au finalizat toate etapele de omologare.
Acum au anunțat că versiunea de producție debutează oficial în 1 iunie, iar C_Two nu este numele final al modelului cu zero emisii. Acesta va fi dezvăluit în momentul lansării.
Producția va fi limitată la 150 de exemplare, iar prețul unuia va depăși 1.5 milioane de euro.
via Rimac
-
Alpine77, luni, 31.05.2021 17:47
O masina foarte interesanta care promite mult. Deja are o identitate vizuala foarte buna in "marea" de super/hyper masini aparute peste noapte. Iar faptul ca a avut deja tatonari si colaborari cu marci de prestigiu inseamna ca multi au vazut ca este si tehnologic de luat in seama. Sper casi produsul final sa aiba aceleasi argumente pro, precum si conceptele prezentate.
-
Edikkk, marţi, 01.06.2021 16:04
Cea mai rapidă, agilă maşină din lume Vrei o maşină realmente sport, super sport ? Rimac se cheamă Bravo Croaţia !
-
inexorabil, marţi, 01.06.2021 17:39
Bravos Teslikkk! Exact cum mă aşteptam…Vă contraziceţi singuri de toată frumuseţea…antiprincipială. Păi, dragule, alter ego-ul tău Mafia moare şi învie (un ciclu perpetuu) de – printre alte griji, la fel de “întemeiate” – grija vitezei legale. Ca să-i fie respectat justul, eticul şi civicul deziderat, cu cât ar trebui să circule nonsensul vostru de bolid e-supersport? Cu max. 50 km/h prin localităţi (sau 70, acolo unde specifică indicatoarele) şi max. 130 km/h pe autostrada – logic şi corect? Ba încă vitezometrul oricărei e-concepţii se cuvine a fi musai prevăzut cu maxima gradaţie EMOL-stabilită de 180 km/h (ah, scuze, uitasem că a apus epoca vitezometrelor mecanice). Astfel, ce tulumba lui Hector caută în lexicul vostru expresii profund eco-indecente precum “realmente sport, supersport” ?! Eh, ce mai…nu păreţi chiar solidari/unitari în eco-credinţa voastră, de aceea ea este şi artificială, şi superficială! De pildă, nu v-am auzit plângându-vă de mormanele de gunoaie lăsate, cu crasă indolenţă, prin natură, ceea ce nu conturează deloc o panoramă eco…Nuuu, ci doar “sucul de dinozaur” zbârnâie în centrul protestelor voastre spornic făţarnice, după chipul şi asemănarea Propagandei care nu doar că v-a spălat creierele, ci le-a şi apretat. În definitiv, hai s-o zicem pe româneşte: ştiţi a ce vă miroase gura? Fix a ceea ce nu vă sfiiţi să mâncaţi fără încetare… În loc de orice concluzie (de bun simţ) : CINE să vă mai creadă??? De aceea a cam sosit ceasul să mă ocup exclusiv de pasiunea mea neclintit…paseistă. Pur şi simplu din motivul că ard gazul (petrolier) de pomană cu voi. Adică îmi irosesc şi nervi, şi timp, în schimbul a ce rezultate? Zero triplu barat! Păi şi normal, căci EMOL şi sclavii ei juraţi coincid cu o infinitate de zădărnicie (în ambele sensuri din DEX). Dacă afinii mei de pe AM sunt hotărâţi să se lupte mai departe cu morile de vânt (eu, unul, am şi obosit, m-am şi săturat), este fix opţiunea lor, pe care prefer să evit a o judeca, din moment ce sunt capabili şi ei de discernământ/raţionament.
-
mircea badea, miercuri, 02.06.2021 10:05
bravo! rimac da fum la afumatori. totusi nu inteleg de ce nu face pt toti clientii.
-
Kirotractor, miercuri, 02.06.2021 10:57
@Alpine77: Taman designul Rimac-mac-ului nu mă dă pe spate, dar... ”de gustibus”, iar pentru ”electrohipnoza în masă” merge. (n.b. simpaticul / modestul Mate Rimac a declarant nu demult că el nu-și va permite să-și cumpere una…) Jos pălăria-n orice caz pentru croați, la know-how-ul cărora nu degeaba apelează nume grele ca Porsche sau Pininfarina. ...Chiar dacă, repet a mia oară, nu e-hiper-bolizii de 2.000 CP ar fi domeniul de elecţie al electrificării -- doar nu-ți tragi Rimac să te plimbi prin oraș cu 50 la oră sau pe autostradă cu 110, ca să ajungi totuși la mare/munte. (Ex. de calcul simplu: dacă bateria de 120 kWh permite unui e-motor de 120 kW = cca.160 CP să funcționeze o oră la Pmax., în cât timp o golește un e-motor de 1.408 kW = 1.914 CP ?! - pe circuit, clar.) Furnizorul croat de subansamble pretențioase nu degeaba a fost însă stimulat (povestea finanțărilor cu schepsis e lungă) să devină *leading edge*-ul EV-Tech-ului UE, exact de către corporații conștiente că-s prea rigid-greoaie pentru unele sarcini specifice R&D. C-Two sau cum l-or boteza (apropos, suntem deja-n 2 iunie) rămâne deci doar o *vitrină tehnologică* cu rol de imagine și EV-prozelitism prin vectorul *fascinație*, fiindcă timpii sprintului 0-100 km/h induc multora prosternație. …Și-atunci hop la dealerul din colț să-mi trag și eu un Zoe-Spring etc., că-s p-aproape, nu-i așa? :-)
-
UnAlex, miercuri, 02.06.2021 11:39
Rimac Nevera se numeste oficial, si au aparut deja cateva filmulete in care isi dovedeste prestantele dinamice in fata unor nume grele. Gasiti pe canalul carwow rezultatele. Sunt de acord cu @Kirotractor in privinta faptului ca este o vitrina tehnologica si sincrer cred ca asta a fost scopul inca de la inceput. Performantele si pretul cu siguranta o vor face obiectul de achizitie a unui cerc restrans de clienti, care cu siguranta nu citesc comentariile pe AM si pe care clar nu-i intereseaza autonomia :) In privinta design-ului: Hennessey Venom era mai frumoasa? Dar Pagani Huayra? Parerea mea este ca forma indeplineste un scop si este originala in felul ei. Trebuie sa placa celui care si-o permite.
-
Alpine77, miercuri, 02.06.2021 21:06
@Kirotractor-Cand am spus identitate vizuala foarte buna m-am referit la anumite aspecte ale designului proprii prin care poate fi recunoscuta usor ( ca de exemplu imbinarea in mijloc a panoului lateral spate langa roata). in ceea ce priveste partea subiectiva a judecarii designului mie personal imi place foarte mult, dar asta este o chestie strict personala si inteleg ca multi vor gandi altfel. Imi pare un GT transformat intr-un supercar spre deosebire de alte modele de calibrul asta, iar asta mie imi place foarte mult.
-
netam-nissan, joi, 03.06.2021 10:13
@Alpine77: vă răspund eu în locul vecinului meu dl Kirotractor căruia îi e lene să se logheze dar nu să dia-logheze. mi-a zis deci să vă spun că e într-adevăr în notă clasică stilul lu Never-A-battery=car-in-my-garage (asta m-a pus s-o scriu p-un bilet de tramvai c-o uitam alfel) ba chiar pare un GT din anii 1990 cică deci de acord cu dvs. darrr asta nu prea ar Rima (c) cu doo mii de cai electrici și alte intelighenții sistematico-robotice de sub coaja ei. drumuri bune să aveți în final a mai zis să vă zic că restul am uitat.
-
Alpine77, joi, 03.06.2021 15:17
@netam-nissan,- multumesc pentru lamurire. De restul sa imi spui cand iti aduci aminte :)))
Citeste si
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | vineri, 15 noiembriePrimele imagini cu viitorul GT electric Jaguar: autonomie de circa 700 kmConstructorul britanic de automobile a publicat primele imagini cu viitorul său GT cu zero emisii. Conceptul ar urma să debuteze la începutul lunii decembrie, iar modelul de serie va fi prezentat în 2025. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | vineri, 8 noiembrieNoul Mercedes-Benz CLA electric stabilește un nou record: peste 3700 km parcurși în 24 de oreNoua generație Mercedes-Benz CLA a stabilit un nou record pentru mașinile electrice. Un prototip al viitorului model de serie a reușit să parcurgă peste 3700 de kilometri în doar o singură zi. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | joi, 31 octombrieSuzuki: primul model electric va fi dezvoltat împreună cu ToyotaPrimul model electric Suzuki va fi dezvoltat împreună cu Toyota, au dezvăluit oficial cele două mărci japoneze. Viitorul model va fi lansat în 2025, iar producția va avea loc în India. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | miercuri, 30 octombrieViitoarele modele electrice Porsche ar putea primi și motorizări termicePorsche nu vrea să renunțe la motoarele termice nici în deceniul următor. Constructorul german a dezvăluit că chiar și modelele concepute pentru a fi exclusiv electrice ar putea primi motorizări termice în viitor. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | luni, 28 octombrieChinezii de la CATL prezintă o baterie pentru mașinile hibride PHEV: autonomie electrică de 400 kmCompania chineză CATL, cel mai mare producător de baterii de mașini electrice din lume, a prezentat o nouă baterie pentru mașinile hibride plug-in. Aceasta are în compoziție litiu și sodiu și promite să ofere o autonomie electrică de 400 de kilometri. Citeste tot
Hai, Mafănikkk, serveşte-ne şablonul tău consacrat: cifre de “hiper-performanţă” care manifestă reverenţă în favoarea frunzuliţelor sănătoase şi a libelulelor islandeze (pentru că zero emisii, nu?). Chiar dacă nu mă dau în vânt după ele, prefer instantaneu “uzatele moral de noi” Bugatti Chiron şi SSC Tuatara. Apropo de marca de sub tutela lui VAG: ar fi fost cea mai crasă tâmpenie ca nemţii să fi vândut-o lui Rimacmac. Măcar un pic de luciditate să le fi rămas constructorilor tradiţionali, în frenezia lor inconştientă de a se ralia comandamentelor Ersatz-ului, de teama (nejustificată) marginalizării sau chiar a dispariţiei. PS. Iată ce înseamnă “progresul” : astăzi, având la dispoziţie aproape 2000 CP, “reuşeşti” max. 412 km/h, iar în urmă cu 83 de ani Mercedes-Benz şi Auto Union/Porsche atingeau 430 km/h cu doar 725 CP, respectiv 550 CP, nota bene: pe şosea civilă, nu pe circuit (unde te simţi mult mai în siguranţă).