Vânzările Volvo au scăzut cu 6% în 2020: peste 660.000 de unități comercializate
Volvo a vândut peste 660.000 de mașini la nivel global în 2020, cu 6% mai puțin față de anul anterior, pandemia fiind principalul motiv al scăderii. Constructorul a vândut însă de două ori mai multe mașini electrice și hibride, iar ultimele 6 luni din 2020 au produs un record de vânzări pentru Volvo.
Volvo anunță că a trecut cu bine peste un 2020 marcat de pandemia de coronavirus. După ce vânzările sale au scăzut cu 21% în primele 6 luni, constructorul a înregistrat o creștere de 7.4% în a doua jumătate a anului.
Per total, vânzările Volvo de anul trecut s-au ridicat la 661.713 unități, cu 6.2% mai puțin față de 2019, însă constructorul are și motive de bucurie.
Vânzările sub brandul Recharge (electrice și hibride) s-au dublat în 2020, iar rezultatul din a doua parte a lui 2020 reprezintă un record istoric pentru companie.
Obiectivul Volvo este ca, în 2025, jumătate din vânzările sale să fie în dreptul vehiculelor electrice, iar cealaltă jumătate să fie constituită de hibrizi.
În 2020, ordinea celor mai vândute modele Volvo a fost neschimbată (XC60, XC40 și XC90), cu mențiunea că SUV-ul XC40 a fost singurul din top 3 care a înregistrat o creștere a vânzărilor.
Via Volvo