Vânzările Volvo au scăzut cu 25% în primele 5 luni, la circa 208.000 de unități: constructorul anunță însă semne de revenire în toate regiunile
Volvo a vândut puțin peste 208.000 de mașini în primele 5 luni, în scădere cu 25% față de perioada similară din 2019, pe fondul pandemiei de coronavirus. Constructorul spune însă că există semne de revenire în toate regiunile. SUV-urile XC60, XC40 și XC90 sunt în continuare cele mai căutate modele din gama suedezilor.
În luna mai, Volvo a înregistrat vânzări de 44.830 de unități, cu 25.5% mai puțin față de aceeași lună din 2019. În ciuda rezultatului negativ, compania susține că vânzările și “traficul” din showroom-uri sunt tot mai bune în Europa, China și SUA.
Per total, de la începutul anului și până la sfârșitul lunii mai, constructorul a vândut 208.479 de mașini, în scădere cu 25% comparativ cu primele 5 luni din 2019.
Vestea bună: vânzările sub brandul Recharge (electrice și plug-in hybrid) s-au dublat în această perioadă pentru Volvo.
Volvo XC60 deține în continuare supremația în topul preferințelor clienților, cu 61.064 de exemplare, fiind urmat de XC40 (50.867 unități) și XC90 (29.324 unități). Dintre cele trei SUV-uri, doar XC40 a înregistrat o ușoară creștere în primele 5 luni.
Via Volvo
Companiile intotdeauna, prin campanii de presa, sustin ca sunt un succes pe piata,''in segment" si realitatea este alta.Volvo, inaite de pandemie, nu mai facea fata vanzarilor.