Vânzările Volvo au scăzut cu 18% în primele trei luni 2020: declin de 31% doar în martie
Volvo a vândut circa 131.000 de mașini în primele trei luni ale anului, cu 18% mai puțin față de aceeași perioadă din 2019, un declin de 31% fiind înregistrat în martie, în contextul crizei COVID-19. SUV-urile au reprezentat aproape 68% din vânzările constructorului, cu XC60 drept cel mai căutat model din gamă.
Producătorii auto au început să publice primele rezultate privind vânzările, în contextul pandemiei de coronavirus.
În primul trimestru, Volvo a vândut 131.889 de mașini, în scădere cu 18.2%. Doar pe luna martie, constructorul a avut o scădere de 31.2%, cauza principală fiind cererea redusă pe fondul crizei COVID-19.
În acest interval, XC60 a continuat să fie cel mai bine vândut model din gama Volvo, urmat de XC40 și XC90. De altfel, SUV-urile reprezintă acum aproape 68% din vânzările Volvo, față de 60.3% din total în ultimul trimestru din 2019.
La nivel european, vânzările Volvo au scăzut cu 18.5%, la nivelul de 70.510 de unități, performanța fiind serios afectată de restricțiile impuse de țări precum Gemania, Franța, Italia sau Marea Britanie.
Anul trecut, Volvo a comercializat peste 700.000 de mașini și a stabilit un nou record în istoria constructorului după o creștere anuală de aproape 10%. Dintre acestea, aproximativ 63% au fost SUV-uri.
Via Volvo