Vânzările Volkswagen au scăzut cu 16% în primul trimestru: 765.000 de unități comercializate
Vânzările brandului Volkswagen au scăzut cu 16% în primul trimestru, la 765.000 de unități, în timp ce livrările nemților au înregistrat un declin de 25% din cauza impactului COVID-19. Constructorul susține că toate proiectele vor fi revizuite pentru a corespunde “nevoilor pe termen scurt”.
Volkswagen a publicat vânzările și rezultatele financiare aferente primelor trei luni din 2020, acestea fiind marcate de pandemia de coronavirus.
Brandul german a vândut 765.000 de mașini în primul trimestru, cu 16% mai puțin față de aceeași perioadă din 2019. Livrările au coborât cu 25%, la puțin peste un milion de vehicule.
“După un start solid de an, pandemia ne-a afectat sever. Revizuim toate proiectele pentru a le stabili importanța în funcție de nevoile pe termen scurt,” a spus Ralf Brandstätter, directorul operațional de la Volkswagen.
Criza COVID-19 a redus veniturile VW cu aproape 12% în timp ce profitul a înregistrat un declin de 50%, la 481 de milioane de euro.
Brandul german se concentrează în prezent pe asigurarea nivelului optim de lichiditate și pe lansarea modelului său electric ID.3.
Via VW