Vânzările Mazda au crescut cu 14% în Europa, în perioada aprilie-decembrie 2019: 195.000 de unități comercializate
Mazda a vândut anul trecut 195.000 de mașini în Europa, între lunile aprilie și decembrie, în creștere cu 14% față de aceeași perioadă din 2018, potrivit datelor oficiale anunțate de constructor. La nivel global, japonezii au vândut 1.1 milioane de unități.
Mazda a publicat rezultatele financiare și de vânzări pentru primele 9 luni ale anului fiscal 2019-2020, o raportare mai puțin obișnuită în rândul producătorilor auto.
Astfel, în perioada aprilie-decembrie 2019, Mazda a vândut un total de 1.1 milioane de mașini la nivel global. Cea mai mare creștere a fost înregistrată în Europa, acolo unde niponii au comercializat 195.000 de unități, cu 14% mai multe față de perioada similară din 2018.
Pe piața japoneză, Mazda a vândut 139.000 de vehicule, iar alte 305.000 de exemplare au fost acontate de clienții din America de Nord.
Pentru perioada analizată, Mazda a avut venituri de circa 21 de miliarde de euro și un profit operațional de 267 de milioane de euro.
Până la data de 31 martie, japonezii estimează că vor ajunge la vânzări totale de 1.5 milioane de mașini pentru anul fiscal 2019-2020.
Via Mazda