Vânzările grupului Volkswagen pe primele 6 luni: Seat a avut cea mai mare creștere, urmat de Skoda, Volkswagen, Audi și Porsche
Grupul Volkswagen a vândut 6.4 milioane de mașini în prima jumătate a lui 2018, cu 7.5% mai mult decât în aceeași perioadă de anul trecut. La nivelul brandurilor din grup, Seat a înregistrat cea mai mare creștere a vânzărilor. Pe locurile următoare au fost, în ordine, Skoda, Volkswagen, Audi și Porsche.
Grupul Volkswagen privește cu încredere către a doua parte a anului, din perspectiva adoptării noului standard WLTP de la 1 septembrie, după ce rezultatele sale de vânzări au înregistrat o evoluție bună în prima jumătate din 2018.
De la începutul lui ianuarie și până la sfârșitul lui iunie, grupul german a vândut un total de 6.4 milioane de mașini, în creștere cu 7.5% mai față de perioada similară din 2017. Aproape jumătate din volum a fost realizat în Europa, unde creșterea a fost de 8.7%.
Luna iulie a fost și ea una bună pentru grup, cu 908.200 de unități vândute către clienți, în urma ofertelor speciale ce au fost pregătite înaintea WLTP.
“Luna iulie a fost una consistentă pentru grup, iar toate brandurile au avut creșteri clare. Totuși, provocările sunt în fața noastră. Lucrăm intens pentru ca impactul noului standard WLTP să fie cât mai mic în lunile ce urmează,” au declarat oficialii VW.
Seat a fost brandul cu cea mai mare creștere a vânzărilor din grupul Volkswagen, după primele 6 luni din 2018. Spaniolii au vândut 342.700 de mașini, cu 20.1% mai multe decât anul trecut în aceeași perioadă.
Pe locul 2 în acest clasament a fost Skoda, cu 752.400 de unități și o creștere de 12%. În continuare s-au clasat Volkswagen (6.5%), Audi (4.8%), Porsche (4.7%).
Via Volkswagen
Mda...o ordine fireasca...si?