Vânzările de SUV-uri, creștere "explozivă" în 2018 în Europa: Dacia Duster a fost pe podium în segmentul său, pe primele trei luni
Vânzările de SUV-uri în Europa vor înregistra o creștere "explozivă" în acest an, peste estimările inițiale, potrivit unei analize de piață. În primele trei luni din 2018, Dacia Duster a fost pe locul 3 în topul vânzărilor de pe segmentul său, după Renault Captur și Peugeot 2008.
Piața europeană a SUV-urilor a înregistrat vânzări de 1.4 milioane de unități în 2017, cifră ce ar urma să crească simțitor în acest an, la peste 1.8 milioane de exemplare. Estimările analiștilor se bazează pe creșterea vânzărilor pentru SUV-urile de segment B, în care se încadrează și Dacia Duster.
Potrivit LMC Automotive, 400.000 de SUV-uri noi vor fi adăugate la totalul vânzărilor din 2018, față de nivelul din 2017.
Pe primele trei luni din 2018, Dacia Duster s-a clasat pe locul 3 în topul vânzărilor pe segmentul SUV-urilor mici în Europa, cu 46.571 de unități, în urma lui Renault Captur (55.059) și Peugeot 2008 (50.117).
Analiștii susțin că vânzările pe acest segment vor continua să crească puternic în următorii ani, astfel că piața europeană a SUV-urilor va ajunge la 2 milioane de unități în 2019, respectiv 2.3 milioane în 2022.
Via Automotive News
-
Green_Alex, luni, 18.06.2018 12:57
Cred ca toti oamenii aia care muncesc la Mioveni si in restul tarii pentru furnizorii Dacia te-ar contrazice. Castiga si romanii destul. Asta e retorica din aia populist-nationalista proasta: sa moara strainul exploatator care a facut fabrica! Ce daca prin munca in fabrica aia traiesc o droaie de romani?
-
@green, luni, 18.06.2018 13:34
De ce dracu sa fii stapan cand poti fi sluga la tine acasa!E! era sa uit mananci si tu o buatica de paine! Mare realizare ,mare!!!!Dar lasa ca e bine si asa ...ni s-a dus dracului toata industria !!!!!!!!!!!!!!!!!Uraaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!E a altora!!!Uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! De ce sa-ti culegi ciresele din gradina ?!Mm,sunt prea multe si mi-e al draq de lene ,lasa ca-l chem pe vecinu si isi face el timp sa le culeaga si-mi da si mie o galetuta si iaca toata lumea-i fericita,nu?Grozave afaceri stim sa facem!
-
MarDark, luni, 18.06.2018 13:35
Si nu numai droaia de romani care lucrează acolo. Mai rămâne si TVA-ul la noi, si impozitele pe salarii, si alți furnizori care au venit si aduc același lucru. Mai putem zice ca franțuzii aduc 2% din PIB-ul României? Unii doar vorbesc aiurea....
-
MarDark, luni, 18.06.2018 13:37
"grozave afaceri stim sa facem" Imi place maxim asta, de ce nu fac altii afaceri bune in romania? Pai fi tu un exemplu, fa o afacere de succes, de ce latri ca nu fac altii? Arata-ne tu ce mare antreprenor roman esti. Pis**** pe ei de straini, arata-le lor barosane.
-
Kap, luni, 18.06.2018 14:17
Boierule, unde-ai fost când P$D își bătea joc de ARO? În caz că nu știai, ARO nu e numai marca proprie Metro de conserve, mai era și o făbricuță tot prin Argeș, unde se făceau niște mașini chiar apreciate, măcar pe-aici prin zonă. Și pe care prin ceasul al 24-lea a vrut chiar Renault s-o salveze, dar conducerea pe$edistă și-a bătut joc de francezi până au renunțat. Iar majoritatea angajaților ARO (a dracului pielea pe ei, că nu au vrut să fie patroni), fac naveta să fie ”slugi” la Mioveni acum! Inclusiv din cauza acestor cre(ș)tinisme gen ”nu ne vindem țara” au ajuns vajnicii români pândari peste ruinele minunatei industrii locale.
-
q, luni, 18.06.2018 15:25
N-ati inteles ...nu francezii sunt de vina ,noi psd fsn ...sau cum vreti,nu intru in detalii nu-i momentul.Nu inteleg de ce ati adus vorba de PSD...ma rog,de vina suntem toti si asta-i ,iar alta teorie
-
xxx, luni, 18.06.2018 15:32
Daca este pus la socoteala Captur si 2008, atunci sa socotim si Stepway sa vedem ce da!?
-
Cyrus, luni, 18.06.2018 16:38
Legat de ARO - a trecut epoca constructorilor mici de masini. Acum sunt pot fi competitivi doar producatorii mari, gen minim 5 milioane de autoturisme produse anual.
-
dan_grc, luni, 18.06.2018 17:13
@ Cyrus Sunt destui producatori care produc sub cinci milioane de mașini, grupuri chiar, trebuie să ai un volum minim pentru supraviețuire, nu stiu exact care este, poate un milion, dar contează și marja de profit pe unitate, deci nu este neapărat necesar să vinzi zece milioane pe an, adică ARO putea supraviețui și astăzi cu o producție gen Dacia Mioveni, dacă venea un investitor.
-
Kap, luni, 18.06.2018 17:33
Păi am mai zis, la Câmpulung la poartă veniseră cei de la Renault, este lucru real, iar ăia de la conducere le-au dat cu flit. Și pentru că au primat interesele lor nevolnice de partid, acum bate vântul prin platforma aceea în loc să se fabrice acolo Duster iar Mioveni-ul să aibă capacitate să le facă pe alea din Maroc. Și o repet mereu ca să știm toți ce și de ce ni se întâmplă, că mulți ori nu știu ori trec prea ușor cu vederea.
-
vianu, luni, 18.06.2018 18:01
@q (poate si altii) si daca nu venea strainu' ce faceam bai istetule? ce produceam? Asa imi este o sila de patriotii astia care nu stiu nici o boaba din realitatile economiei romanesti dinainte de '89.... @Kap....vei ramane suprins cum interesele de partid erau TRANSPARTINICE, nu a fost vorba doar despre un partid ci despre TOATE partidele care au avut la un moment dat puterea in diverse zone si si-au impartit tot care cum au putut. Dar au fost si cazuri in care directorii ramasi de pe vremea impuscatului incapabili sa se adapteze, fara sa aiba cea mai mica experinat manageriala si comerciala au preferat sa nu miste un deget preferand sa-si ia salariile umflate in loc sa semneze contracte cu exteriorul sau sa produca si altceva decat 3 cuie, 2 garnituri de cauciuc si 4 repere mai rasarite pe care nu le mai cerea nici dracu.
-
q@vianu, luni, 18.06.2018 18:52
Cam cati ani ai?
-
xxx, marţi, 19.06.2018 09:47
Va ambalați degeaba cu ARO, nu si-a dorit vreun constructor sa facă mașini acolo, pentru ca uzina nu era dimensionata sa poată sa facă minime 100000/an. Ca Renault a venit la Dacia după umila mea părere este meritul 300% a lui C. STROE după eșecul proiectului Hyundai (montaj Accent si licență motoare pt Dacia). De fapt Renault își dorea brandul Dacia si nu o uzina căzuta cu 30 000 de oameni! Mai este o chestie, când a fost PNL sau Băsescu (asta a mai zis si duma ca nu face autostrăzi ca nu sunt suficiente mașini) s-a făcut ceva in plus pentru industria asta? După mine sunt absolut toți la fel.
-
vianu, marţi, 19.06.2018 10:06
@xxx intr-o scurta vizita "de lucru" la Dacia, in 1996, erau astia "maro" in turul pantalonilor privind disperati la ce (si pentru ca) se producea la Craiova un model clar/evident superior modelelor Dacia. cred ca au avut un pomelnic cat autostrada Pitesti-Bucuresti cand Renault a descalecat pentru a 2 a oara la Mioveni iar Craiova a pus lacatul pe poarta. PS asta apropos de...varsta
-
Adrian, marţi, 19.06.2018 10:33
Bai nene, voi aveti o obsesie cu PSD. V-a luat mintile. Pricepeti ca toti sunt la fel de corupti, banditi, incapabili, parte a unui angrenaj ce nu poate fi modificat. Suplimentar vin si interesele externe, pentru ca orice tara puternica vrea sa scoata bani prin orice metode. Obsesia asta cu PSD care a vandut tara necesita tratament medicamentos, pentru ca au fost si altii la conducere in astia 28 ani cu rezultate identice. Daca s-a ales praful de Aro nu inseamna neaparat ca-i vina guvernului, ci poate ca responsabilii locali erau incapabili, sau conditiile unei preluari erau dezavantajoase, sau cei interesati de preluare si-au dat seama de alti factori tehnici nefavorabili. Dar voi inchinati-va la opozitia actuala, caci daca vor veni la guvernare ajungem la nivelul Olandei in 10 ani. Cu siguranta toti partenerii externi ne vor binele, vor concurenta pe piata globala, nu au nici un interes in a ne tine la nivelul la care suntem. De-aia merg asa de bine toate afacerile preluate de straini.
-
Kap, luni, 25.06.2018 10:55
De tratament o să avem toți nevoie dacă nu ne trezim și facem ceva (măcar să votăm). Cine nu-și dă seama că principala problemă e P$D-ul s-ar putea să primească degeaba tratament, probabil vorbim de cazuri irecuperabile. Și vorbesc pe baza unor informații concludente, de la persoane avizate: Renault chiar a fost interesat de ARO iar partidul mafiot (singurul) și-a băgat coada și se vede ce a ieșit. În plus, nu vreau să mai aud în veci imbecilitatea ”toți sunt la fel”! Asta este o tactică de a scârbi pe toată lumea astfel încât dezinteresul maselor să asigure succesul mânăriilor și furturilor de voturi. Când ai prezență la vot 38% altfel contează voturile cu micobuzul sau ale celor mituiți.
Citeste si
-
ECONOMIC | vineri, 22 noiembrieVânzările de mașini noi, creștere minimă în octombrie, în EuropaPotrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi au crescut cu doar 0.1% în luna octombrie, în Europa. Totodată, vânzările de mașini electrice au crescut, în timp ce vânzările de mașini cu motoare pe benzină și diesel au fost în scădere. Citeste tot
-
ECONOMIC | joi, 21 noiembrieDacia Sandero rămâne cea mai vândută mașină în Europa, în ultimele 10 luniDacia Sandero continuă să-și păstreze poziția de lider al vânzărilor europene după ultimele 10 luni. Vânzările modelului românesc au crescut cu aproape 15% în 2024. Citeste tot
-
ECONOMIC | sâmbătă, 16 noiembrieVolvo a vândut 30% din acțiunile Lynk & CoVolvo a anunțat oficial că a vândut 30% din acțiunile deținute în marca Lynk & Co către chinezii de la Zeekr. Acțiunile au fost vândute pentru o sumă de peste 700 milioane de euro. Citeste tot
-
ECONOMIC | joi, 7 noiembrieAudi este pe roșu: profiturile s-au prăbușit cu 91% în trimestrul al treileaAudi a anunțat noile rezultate financiare pentru al treilea trimestru din 2024. Rezultatele arată că profiturile grupului s-au prăbușit cu 91% în această perioadă, ca urmare a deciziei de a închide fabrica de la Bruxelles. Citeste tot
-
ECONOMIC | miercuri, 6 noiembrieLamborghini Urus și Revuelto se vând "ca pâinea caldă": ambele modele, sold-out până în 2027Lamborghini a anunțat că modelul Urus este sold-out pentru următorii 2 ani. În același timp, etalonul mărcii, Revuelto, nu mai poate fi cumpărat până în 2027, deoarece și acesta este acum sold-out. Citeste tot
Mda ...castiga fratuji la greu...Bravo lor!Nici noi nu ramanem chiar cu nimic,ne ramane mandria national,cel putin ,asa suntem noi,uneori ,mai spirituali.