Vânzările Dacia au crescut cu 14% în Franța în luna martie: Sandero și Duster, locurile 6 și 9 în clasamentul pe primele 3 luni
Dacia a vândut aproape 16.000 de mașini în Franța în luna martie, în creștere cu 13.8%, în contextul în care piața din Hexagon a scăzut cu 2%. Pe primele trei luni din 2019, creșterea Dacia în Franța a fost de 5%, iar Sandero și Duster au ocupat locurile 6 și 9 în clasamentul vânzărilor pe modele.
Piața auto din Franța a anunțat vânzările pentru luna martie, iar datele oficiale arată o scădere de 2% la circa 273.000 de unități.
Dacia a avut însă o lună foarte bună pe piața franceză, cu vânzări de 15.992 de unități, în creștere cu 13.8% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
La nivelul primelor trei luni din 2019, vânzările Dacia din Franța au ajuns la 36.056 de unități, în creștere cu 5.34% față de aceeași perioadă de anul trecut. Creșterea Dacia a fost chiar mai mare decât rezultatul înregistrat de grupul Renault pe piața franceză.
Evoluția constructorului de la Mioveni este vizibilă și în clasamentul pe modele valabil pentru primele 3 luni din 2019. Într-un top 10 dominat de mașini franțuzești, Dacia a ocupat locurile 6 și 9 prin modelele Sandero și Duster.
În cazul lui Sandero, vânzările au fost de 17.100 de unități și cota de piață de 3.1%. Duster a fost comercializat în 13.777 de unități, iar cota de piață a fost de 2.5%.
Via CCFA (PDF)