Vânzările Aston Martin au scăzut cu circa 30% în primul trimestru: pierderi de 119 milioane de lire sterline
Aston Martin a înregistrat pierderi de 119 milioane de lire sterline, după ce vânzările au scăzut circa 30% în primul trimestru, din cauza pandemiei de coronavirus. “COVID-19 și oprirea economiei globale au avut un impact material asupra performanței noastre,” a spus CEO-ul Andy Palmer.
În urmă cu o săptămână, Aston Martin a repornit producția SUV-ului DBX și a anunțat că uzinele sale vor fi redeschise gradual în perioada următoare.
Pentru britanici, primul trimestru a adus pierderi de 119 milioane de lire sterline. Rezultatul negativ a fost înregistrat după ce vânzările au scăzut cu aproximativ 30% din cauza crizei COVID-19.
“COVID-19 și oprirea economiei globale au avut un impact material asupra performanței noastre,” a spus CEO-ul Andy Palmer.
Constructorul britanic a transmis că, în contextul actual, prudența presupune revizuirea tuturor surselor de finanțare pentru a spori lichiditatea.
Aston Martin are o nouă strategie prin care să devină un “Ferrari britanic”, adică să aibă mai puține modele în gamă, dar care să aducă un profit mai mare. Producția britanicilor va fi redusă în acest an, față de cele 5.800 de unități din 2019.
Via Reuters