Update software pentru Audi e-tron: capacitatea bateriei a crescut, autonomia e mai mare cu 20 de kilometri
Constructorul german de automobile anunță o actualizare software pentru SUV-ul electric e-tron. Odată cu aceasta, Audi a reușit să crească capacitatea netă a bateriei, dar și autonomia.
Audi a pregătit o actualizare software pentru versiunea 55 quattro a SUV-ului electric e-tron. Îmbunătățirile sunt gratuite și pot fi instalate la toate service-urile partenere ale producătorului din Ingolstadt.
În primul rând, capacitatea netă a bateriei a crescut de la 83.6 kWh la 86 kWh. Cel mai important, autonomia lui e-tron 55 quattro a crescut cu 20 de kilometri, la 441 de kilometri cu o singură încărcare.
Pentru un plus de eficiență, Audi a recalibrat sistemul care controlează cele două motoare electrice. În modul normal de rulare, unitatea de pe puntea față va fi oprită în mare parte a timpului, desigur nu și atunci când cel de la volan are nevoie de mai multă putere.
Totodată, și sistemul de gestionare a temperaturii componentelor sistemului de propulsie a primit câteva îmbunătățiri pentru a fi mai eficient.
via Audi
-
!, joi, 28.10.2021 15:51
patru sute patru zeci si unu, a crescut cu douazeci de km!!! Oau, penibil Audi.
-
Edikkk, joi, 28.10.2021 16:36
Bravo Audi Dovedeşte că poate înfrunta zona nouă EV cu tot ce înseamnă ea.
-
Seriff, joi, 28.10.2021 16:48
Ceva mai penibil nu am citit niciodata, daca ii dai o talpa s-au dus aia 20 km instant, asta e progres? Asta e revolutia eco? Sa te lauzi ca o masina in loc de 420 face 440 km? Oricum se stie ca autonomia aia e reala doar daca mergi cu 90, daca ii dai 130 pe autostrada abia face 300 km, daca mai e si frig si dai drumul la incalzire in scaune, caldura etc scade sub 300. Asa ca penibil Audi!
-
@Seriff, joi, 28.10.2021 17:19
La dieselul tau cand dai talpa ti se umple rezervorul? Daca mergi cu 130km/h consumi mai putin decat daca mergi cu 100km/h? Ai tu vreo masina revolutionara care nu consuma combustibil cand pornesti AC, incalzire, sau orice are nevoie de energie??? Dupa ce iti raspunzi la astea, poate iti dai seama ca tu esti cel penibil.
-
inexorabil, joi, 28.10.2021 19:51
Către perpetuu incorigibilul Mafănikkk (17:19) : păi, mă tati, nu tot bateţi voi monedă (şi tobă propagandistică) cu…progresul? De câte ori v-am întrebat în mod tranşant, direct la obiect: CARE progres??? Culmea tupeului maxim tupeist: ai decretat, la un moment dat, că “uzatele moral” sunt tributare tehnologiei demne de sec. al XIX-lea!? Nu, asta se întâmplă fix cu electrobaroasele!!! În rest, mult iubita şi slăvita digitalizare reprezintă un fapt deja banal şi în curtea voastră (în care ne plasăm puii – formulând propoziţia în franceză), şi într-a noastră. Şi atunci ce anume face diferenţa? Numai şi numai psihoza (până la exasperare) eco-viro-mistificării…Pam-pam!
-
@inexorabil, joi, 28.10.2021 21:51
Este vorba de diminuarea poluarii in special in orase. Ceea ce inspiri tu, e putoarea diesel din orase. Daca s-ar opri circulatia prin orase o zi, sa-mi zici si mie daca simti putoarea diesel de la tirurile de pe autostrazi. Tu poate vezi progress doar fizic. Mirosul nu are culoare si nici particulele mici de la diesel nu le vezi cu ochiul liber. De asta nici prin update soft tu nu vezi nimic, in timp ce atunci cand anulezi DPF, se si vede si aude. Pricepi diferenta intre cocalari si unii care vad dincolo de partile fizice?
-
inexorabil, vineri, 29.10.2021 00:43
Da’ sincer acuşica: nu te-ai săturat, nu ţi s-a acrit de atâta…mitologie? Anume de cea tipică Piramidei emolare… Nu, măi păcat (eufemism cu rol de paronim – sau invers), nu mă afectează, nu mă intoxică nicio “putoare Diesel”. Eventual doar dacă aş fi atât de cretin, încât să vâr nasul direct în ţeava eşapamentului, aşa cum ne recomandă mostra ta de “înţelepciune” (o, da: din aceea probată “ştiinţific”) – de altfel, peste Ocean, în “ţara tuturor posibilităţilor” şi a “celei mai avansate democraţii din lume”, unii chiar se distrează îndreptându-şi direct către mutră emisiile şi fumul de Diesel, dar nu fiindcă ar fi citit AM şi te-ar fi ascultat pe tine, un guru al “noilor culmi de civilizaţie şi progres” (eterna deviză socialistă şi, totodată, liberală). Ce să zic? Te aştept la colţ…Dar nu pentru a intra în vreun local. O, nu, ci “doar” pentru a ne preţui şi respecta reciproc în graţiile…Războiului Final/Total. Cel care – iarăşi subliniez – nu va ţine cont de nicio lege (scrisă sau nescrisă). De fapt, tocmai această realitate va echivala cu legea lui! PS. Logică întruchipată ce eşti, cum adică vrei să reduci ceva care, prin definiţie, tinde către zero?! Recte…poluarea (de abia mă abţin să n-o încadrez între ghilimele). PPS. Toa’răşu', ăsta cu studii încununate în Vest, toată lumea poate greşi, dar virgula dintre subiect şi predicat nu se justifică! Şi, apropo, nu ştii în ce situaţii se folosesc prepoziţiile “între” şi “dintre” ?
-
Seriff, vineri, 29.10.2021 12:09
Prietene, la masina mea daca merg cu 130 sau ca merg cu 100 chiar nu e vizibila diferenta, in loc sa imi consume 4, imi consuma 4.5, mare lucru, tot 1100 de km fac, in loc de 1200 km cu un plin si tot in 2 minute alimentez, asa ca nu are nici o logica ce spui. Legat de poluare, s-a oprit anul trecut traficul de tot in pandemie, poluarea era imensa, concluzia e clara, poluarea nu vine de la masini ci de la fabrici, uzine, arderi de deseuri, santiere de constructii etc. Dar ce sa vada spalatii pe creier eco, ei stiu atat diesel polueaza, ironia sortii e ca toti astia pro eco nu are unul masina electrica, mai ales un Audi ca cel de sus care costa cat 2 apartamente.
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | marţi, 19 noiembrieȘeful Bugatti: „următoarea țintă este să atingem 500 km/h”Mate Rimac, șeful Bugatti, a declarat într-un interviu că următorul obiectiv pentru Bugatti este acela de a atinge o viteză de 500 km/h. CEO-ul mărcii franceze pune un accent foarte mare pe dezvoltarea unor anvelope noi, care să facă față acestor viteze. Citeste tot
Hai ca la Audi se poate face asa ceva prin update soft, doar e pare a VAG. La Volvo nu merge sigur si multi inteligeti au comentat. Ce-mi plac mie comentatorii romani care se pricep la electrice, de zici ca suntem cea mai avansata tara cand vine vorba de electrificare.