UPDATE: Lancia Thema nu va primi motorul 2.0 Multijet de 170 CP

Publicat marţi, 24.05.2011 11:13 de Bogdan Mirică

Lancia ar putea introduce în 2012 o versiune entry-level a modelului Thema, pusă în mişcare de unitatea diesel 2.0 Multijet cu 170 de cai putere.

UPDATE: Lancia a dezminţit zvonurile potrivit cărora noul Thema, vârful de gamă al italienilor, ar putea beneficia de serviciile unui propulsor diesel Multijet. infirmarea a venit prin intermediul contului oficial de Facebook al constructorului italian.


După mulţi ani de suferinţă, Lancia are în sfârşit un vârf de gamă veritabil în persoana noului Thema, versiunea europeană a modelului Chrysler 300. Omologul italian va prelua de la fratele său american toate motorizările pe benzină, însă ar putea adopta şi un diesel surpriză, existent deja în gama grupului Fiat. Este vorba despre unitatea cu patru cilindri, 2.0 Multijet, care ar asigura un entry-level potrivit şi ar impulsiona vânzările.

BMW, Mercedes şi Audi au adoptat deja motoare mici, de patru cilindri pentru modelele lor, aşa că nu ar fi nici o surpriză să vedem unitatea Multijet pe Thema. Potrivit primelor ipoteze, unitatea turbodiesel ar urma să debuteze pe piaţă în cursul lui 2012, resursele sale fiind estimate la 170 de cai putere. Motorul va fi asistat de o transmisie automată cu opt rapoarte, furnizată de ZF. 

via | autoblog

  • Victor, marţi, 24.05.2011 14:03

    Doamne cat de jalnic este modelul asta,cum sa iei un model Chrysler si sa ii pui sigla Lancia?!Faci o corcitura intre doua marci cu traditie si fiecare cu propria filozofie,ideea de sedan masiv american se potriveste ca nuca in perete pe ideea Lancia,aceasta are nevoie de forme armonioase,care sa incante ochiul nu de un design brutal din doua bucati asa cum se potriveste pe acest street cruiser cum este Chrysler 300.

  • Serd, marţi, 24.05.2011 14:10
    Normalitate

    "Traditiile" celor 2 marci sunt in deplina armonie tinand cont ca modelele Lancia postbelice au avut o puternica influenta americana. Aparitia acestui motor e normala pt. clientii europeni ai acestui model!

  • balanel, marţi, 24.05.2011 15:50
    Marfa

    eu zic ca arata f bine,interiorul va arata si mai bine fata de vechiul model Chrysler 300 ( asta cu ajutorul italienilor ) ,motorizarile sunt cel putin la acelasi nivel cu concurentii astfel eu sunt convins ca aceasta alianta va fi un succes .

  • BaditzaEx, marţi, 24.05.2011 16:14
    prima oara ,cand am vazut-o ...

    nu mi-a placut NEAM,dar acum ,si dupa ce am vazut-o in acele reclame /videoclipuri,mi se pare f tare /interesanta si mult peste VW sau Audi + imi pare f masculina musculoasa dar bine proportionata iar interiorul e Deosebit,iar cu motorizarea 2.0 Multijet e perfecta pt Europa, alianta asta a reusit sa imbine cu succes rafinamentul italienilor cu originalitatea si agresivitatea in materie de design a americanilor .

  • 300, marţi, 24.05.2011 16:27
    superb

    Design-ul creat de americani e exceptional. Multa lume e scarbita de banalitatea modelelor germane si japoneze.

  • men, marţi, 24.05.2011 16:27

    si ce mai injurau unii seat exeo ...PENIBIL!

  • nero, marţi, 24.05.2011 16:59
    tare!!!

    Un sedan cu stil si personalitate. Arata foarte bine. Eu zic ca italienii au de castigat prin faptul ca s-au aliat cu Chrysler.

  • Andy, marţi, 24.05.2011 17:44
    armonios vs grotesc

    In afara faptului ca Lancia a experimentat cu motoare V8 si chiar V12 si apoi a folosit pentru prima data la o masina de serie motoare V6, nu prea vad unde e influenta americana. Ba dimpotriva as zice, Lancia e responsabila de multe inovatii in industrie, cum ar fi suspensia spate independenta, ceea ce multe masini americane cu pretentii chiar din ziua de azi nu se pot lauda ca o au. Si tocmai din cauza ca foloseau solutii inovative si foarte scumpe, costurile de productie au crescut si au ajuns din pacate in pragul falimentului, fiindca nu s-au adaptat la economiile de scara ale marilor producatori. Adevarat este si ca au colaborat prin anii 80 sau 90 cu Saab, dar Saab abia fusese preluat de GM, iar Saab a luat mai mult de la Lancia, asa ca de aici si pana la a vorbi de vreo puternica influenta americana e cale lunga. Si chiar admitand ca aceasta puternica influenta americana exista, pai una e influenta si alta e sa iei un model american (de tip muscle sedan) si sa ii pui un logo Lancia si sa spui ca e italiana...mie unul mi se pare grotesc, dizgratios si imi zgarie orice notiuni de bun gust pe care le am si eu. Mai ales ca e vorba de doua culturi si filozofii auto total diferite.

  • Benny, marţi, 24.05.2011 20:06

    Arata 95% ca un Chrysler si merge ca o lada?

  • octav_bmw, marţi, 24.05.2011 21:47

    si-a pierdut toata sobrietatea si era am singurul lucru ce-mi placea la masina asta...

  • lancia, marţi, 24.05.2011 22:40

    Superba masina.Atat exteriorul cat si interiorul.

  • Fiat, marţi, 24.05.2011 23:24
    @Andy

    Ne zgarii timpanele,baiete. ''Grotesc'' esti tu,nu masina asta. Lasa-ne....

  • ovi, marţi, 24.05.2011 23:25
    thema

    am o thema de vanzare. [email protected]

  • claudiu, miercuri, 25.05.2011 17:17
    hmm...

    ...seamana cu noul chrysler 300c