UPDATE: Lancia Thema nu va primi motorul 2.0 Multijet de 170 CP
Lancia ar putea introduce în 2012 o versiune entry-level a modelului Thema, pusă în mişcare de unitatea diesel 2.0 Multijet cu 170 de cai putere.
UPDATE: Lancia a dezminţit zvonurile potrivit cărora noul Thema, vârful de gamă al italienilor, ar putea beneficia de serviciile unui propulsor diesel Multijet. infirmarea a venit prin intermediul contului oficial de Facebook al constructorului italian.
După mulţi ani de suferinţă, Lancia are în sfârşit un vârf de gamă veritabil în persoana noului Thema, versiunea europeană a modelului Chrysler 300. Omologul italian va prelua de la fratele său american toate motorizările pe benzină, însă ar putea adopta şi un diesel surpriză, existent deja în gama grupului Fiat. Este vorba despre unitatea cu patru cilindri, 2.0 Multijet, care ar asigura un entry-level potrivit şi ar impulsiona vânzările.
BMW, Mercedes şi Audi au adoptat deja motoare mici, de patru cilindri pentru modelele lor, aşa că nu ar fi nici o surpriză să vedem unitatea Multijet pe Thema. Potrivit primelor ipoteze, unitatea turbodiesel ar urma să debuteze pe piaţă în cursul lui 2012, resursele sale fiind estimate la 170 de cai putere. Motorul va fi asistat de o transmisie automată cu opt rapoarte, furnizată de ZF.
via | autoblog
Doamne cat de jalnic este modelul asta,cum sa iei un model Chrysler si sa ii pui sigla Lancia?!Faci o corcitura intre doua marci cu traditie si fiecare cu propria filozofie,ideea de sedan masiv american se potriveste ca nuca in perete pe ideea Lancia,aceasta are nevoie de forme armonioase,care sa incante ochiul nu de un design brutal din doua bucati asa cum se potriveste pe acest street cruiser cum este Chrysler 300.